Klinkt als een soa.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben nog nooit in Serchonissos geweest, ik zou er graag een keer heen willen
Doen wij ook altijd. Scheelt een hoop.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Het helpt ook om vroeg te boeken, niet last minute.
Ik had m’n zomervakantie al in december geboekt, ga ik dit jaar weer doen.
Niet in hoogseizoen gaan broer. Maar ok, je hebt gelijk. Vorig jaar nog voor ¤895 week geweest. 4 kg zwaarder op terugreis.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
800 euro in turkije?
Dat was vroeger bro
Dit ook ja...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:22 schreef myShizzle het volgende:
Wat niet eens is meegenomen zijn de exorbitante prijzen in de horeca. 4 euro voor een colaatje of 26 euro voor een diepvries schnitzel met wat patat. Dat scheelt je meer dan de helft in het buitenland
december is niet vroeg meer tegenwoordigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Het helpt ook om vroeg te boeken, niet last minute.
Ik had m’n zomervakantie al in december geboekt, ga ik dit jaar weer doen.
Bekend van het programma 'Oh Oh Sercho'?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben nog nooit in Serchonissos geweest, ik zou er graag een keer heen willen
Ik verwijs graag naar je ondertitel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet in hoogseizoen gaan broer. Maar ok, je hebt gelijk. Vorig jaar nog voor ¤895 week geweest. 4 kg zwaarder op terugreis.
Ja, buiten de vakanties kan dat vast nog wel inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet in hoogseizoen gaan broer. Maar ok, je hebt gelijk. Vorig jaar nog voor ¤895 week geweest. 4 kg zwaarder op terugreis.
Vliegschaamtequote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:56 schreef Perox het volgende:
In september is het gemiddeld 28 graden op Kreta vs 19 op Texel. Beetje bullshit vergelijking dus. Gezien vliegschaamte niet meer een ding is, zou ik het wel weten. Als ik op vakantie zou willen dan. Ik vind het sowieso zijn geld niet waard.
In de Icarus Towerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:01 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vliegschaamte
Misschien zijn doe-alsof-je-vliegt kantoren wel wat!
Dan kunnen ze daarna lekker opscheppen hoe bruin ze zijn geworden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef franske19 het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen 2 weken ergens aan zee of zwembad willen liggen. Niet mijn idee van vakantie. Maar kennelijk is het zo populair dat men deze prijzen kan vragen.
Hier zie ik ook steeds vaker jongeren naar het strandje of park lopen met emmers vol blikjes bier en frisdrank van de super. En daar pleuren ze dan een paar zakken van die supermarkt ijsblokjes opquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ook ja...
Schandalig om ¤4 te durven vragen voor een glas cola van 20cl..
Een fles in NL kost nog geen ¤1,50 per liter....
Inkoopsprijs is nóg goedkoper.
Dus aan 1 fles verdienen ze sowieso ¤18,50
Boewoehoe, wat heeft de horeca het zwaar...
Het filtert het paupervolk uit. Die gaan voor ¤800 all-in naar de Turkse Rivièra.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Texelwaarom pijnigen mensen zich op vakantie. Texel ook hahahahahaha
Niet voor ¤800 all-in aan de Turkse Rivièra zitten in een resort vol met lekker wijven en mega veel glijbanen
Die discussie is eerder gevoerd: welke mongool neemt er een auto mee naar Terschelling?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:09 schreef Evangelion het volgende:
Deze was ook leuk. Super duur, fakking duur.
Overtocht naar Waddeneilanden schreeuwend duur: gezin is 350 euro kwijt voor retourtje Terschelling
https://www.ad.nl/geld/ov(...)rschelling~a356eec0/
Open een tentje en vraag 2 euro per glas zou ik zeggen. Kijken hoe lang je het financieel volhoudt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ook ja...
Schandalig om ¤4 te durven vragen voor een glas cola van 20cl..
Een fles in NL kost nog geen ¤1,50 per liter....
Inkoopsprijs is nóg goedkoper.
Dus aan 1 fles verdienen ze sowieso ¤18,50
Boewoehoe, wat heeft de horeca het zwaar...
turkse damesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Texelwaarom pijnigen mensen zich op vakantie. Texel ook hahahahahaha
Niet voor ¤800 all-in aan de Turkse Rivièra zitten in een resort vol met lekker wijven en mega veel glijbanen
En dit soort reacties filteren het decadente volkje eruit. 2 groeperingen in 1 klap gedefinieerdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het filtert het paupervolk uit. Die gaan voor ¤800 all-in naar de Turkse Rivièra.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:18 schreef roos94 het volgende:
Niet al je vakantiegeld uitgeven aan pretparkenhet halen van je rijbewijs
Ik kan die prijzen prima vergelijken met elkaar. Wat kan mij het als tourist nou schelen dat op Texel het aanbod kleiner is dan de vraag.quote:Je kunt die prijzen moeilijk met elkaar vergelijken, zegt toerismedeskundige Goof Lukken van de Universiteit van Breda.
Joh?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen wij ook altijd. Scheelt een hoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |