Camping kost tegenwoordig ook heel duurquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:37 schreef Eightyone het volgende:
Beiden niet m'n ding. Texel lijkt me saai, en zon-zee-strand is niet mijn idee van een leuke vakantie (laat staan 40 graden).
Maar vakantie is sowieso duur, als een tent niks voor je is.
Qua financieel geld me dunktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:14 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Camping kost tegenwoordig ook heel duur
1200 om met 4 personen naar griekenland te vliegen inclusief hotel is natuurlijk totale bullshit, tenzij je misschien met ryanair vliegt zonder bagage en ergens in het binnenland in een houtenkrot gaat zitten zonder rioleringquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie meer prijzen onder de 1250 euro voor een midweek Texel dan daarboven. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 17.
Als ik hetzelfde doe voor Griekenland kom ik op bedragen uit die veel hoger liggen
Klinkt als een soa.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben nog nooit in Serchonissos geweest, ik zou er graag een keer heen willen
Doen wij ook altijd. Scheelt een hoop.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Het helpt ook om vroeg te boeken, niet last minute.
Ik had m’n zomervakantie al in december geboekt, ga ik dit jaar weer doen.
Niet in hoogseizoen gaan broer. Maar ok, je hebt gelijk. Vorig jaar nog voor ¤895 week geweest. 4 kg zwaarder op terugreis.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
800 euro in turkije?
Dat was vroeger bro
Dit ook ja...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:22 schreef myShizzle het volgende:
Wat niet eens is meegenomen zijn de exorbitante prijzen in de horeca. 4 euro voor een colaatje of 26 euro voor een diepvries schnitzel met wat patat. Dat scheelt je meer dan de helft in het buitenland
december is niet vroeg meer tegenwoordigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Het helpt ook om vroeg te boeken, niet last minute.
Ik had m’n zomervakantie al in december geboekt, ga ik dit jaar weer doen.
Bekend van het programma 'Oh Oh Sercho'?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben nog nooit in Serchonissos geweest, ik zou er graag een keer heen willen
Ik verwijs graag naar je ondertitel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet in hoogseizoen gaan broer. Maar ok, je hebt gelijk. Vorig jaar nog voor ¤895 week geweest. 4 kg zwaarder op terugreis.
Ja, buiten de vakanties kan dat vast nog wel inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet in hoogseizoen gaan broer. Maar ok, je hebt gelijk. Vorig jaar nog voor ¤895 week geweest. 4 kg zwaarder op terugreis.
Vliegschaamtequote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:56 schreef Perox het volgende:
In september is het gemiddeld 28 graden op Kreta vs 19 op Texel. Beetje bullshit vergelijking dus. Gezien vliegschaamte niet meer een ding is, zou ik het wel weten. Als ik op vakantie zou willen dan. Ik vind het sowieso zijn geld niet waard.
In de Icarus Towerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:01 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vliegschaamte
Misschien zijn doe-alsof-je-vliegt kantoren wel wat!
Dan kunnen ze daarna lekker opscheppen hoe bruin ze zijn geworden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef franske19 het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen 2 weken ergens aan zee of zwembad willen liggen. Niet mijn idee van vakantie. Maar kennelijk is het zo populair dat men deze prijzen kan vragen.
Hier zie ik ook steeds vaker jongeren naar het strandje of park lopen met emmers vol blikjes bier en frisdrank van de super. En daar pleuren ze dan een paar zakken van die supermarkt ijsblokjes opquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ook ja...
Schandalig om ¤4 te durven vragen voor een glas cola van 20cl..
Een fles in NL kost nog geen ¤1,50 per liter....
Inkoopsprijs is nóg goedkoper.
Dus aan 1 fles verdienen ze sowieso ¤18,50
Boewoehoe, wat heeft de horeca het zwaar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |