Je hebt genoeg om mee te dealen, rustig aanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees afentoe wel mee maar mijn geheugen lijkt wel een gatenkaas op dit moment.
Dus geen idee meer wat ik wilde zeggenBehalve dat Cat altijd op een interessante manier over haar oog kan vertellen.
Het is nu voor het eerst dat we een avond rustig op de bank zitten en ik merk dat je dan inderdaad wel iets meer gaat nadenken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om mee te dealen, rustig aan
Het klinkt misschien hard maar dat had ik ook na het overlijden van zowel mijn vader als van mijn moeder. Iets doen zonder op de klok te kijken, ergens naar toe gaan zonder met broer/zus te overleggen zodat we niet alle drie onbereikbaar waren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is nu voor het eerst dat we een avond rustig op de bank zitten en ik merk dat je dan inderdaad wel iets meer gaat nadenken.
En verder voel ik me wat schuldig als ik nu soms aan uitjes denk die nu opeens wel weer haalbaar zijn.
Oja dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien hard maar dat had ik ook na het overlijden van zowel mijn vader als van mijn moeder. Iets doen zonder op de klok te kijken, ergens naar toe gaan zonder met broer/zus te overleggen zodat we niet alle drie onbereikbaar waren.
Help. Ik ben een minderheid. Van in de 1%.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker wel. Afantasten zijn in de absolute minderheid. Afaik 1-4%, met de 1% de nikszieners en 4 als je weinigzieners meetelt. Mensen die voor alle zintuigen afant zijn, zijn volgens mij ook een stuk zeldzamer dan alleen beeld.
I feel so spesjul![]()
[..]
Dit is dan weer, bij mijn weten, niet gerelateerd aan hoe je denkt. Ook zonder beeld etc kun je prima een rijke fantasie hebben. Die uit zich alleen anders in je hoofd.
wogen.
Ik ook niet. Wel over yoghurt. Vanochtend weer 6 potjes gevuld. In de yogurtera. Is toch wel heel makkelijk en het scheelt behoorlijk qua kosten, een pot yoghurt is hier echt belachelijk duur (als in 3 euro ofzo, voor een potje van 350ml ofzo. Dan beter 1 liter houdbare melk (yuck), een half potje yoghurt, wat melkpoeder voor de consistentie, potjes vullen en in het apparaat, 8 uur later 6 potjes yoghurtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb niks te vertellen over neuken.
Het leven gaat natuurlijk ook verderquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij mijn moeder was het de dag voor de uitvaart, was in de stad voor waterproof mascara, keek op m’n horloge en “schrik, ik moet naar mama”
En misschien wel eens verteld, maar ik moest (vrij plots) op een vrijdagavond Dolce laten inslapen en (door omstandigheden) nog geen 24 uur later liep Elin hier rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver wat een geil verhaalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel over yoghurt. Vanochtend weer 6 potjes gevuld. In de yogurtera. Is toch wel heel makkelijk en het scheelt behoorlijk qua kosten, een pot yoghurt is hier echt belachelijk duur (als in 3 euro ofzo, voor een potje van 350ml ofzo. Dan beter 1 liter houdbare melk (yuck), een half potje yoghurt, wat melkpoeder voor de consistentie, potjes vullen en in het apparaat, 8 uur later 6 potjes yoghurt
Liter Turkse yoghurt is hier een euro of vier of zo. Ik ben er wel van overtuigd dat in Nederland stiekem ook alle melk houdbare melk is tegenwoordig, maar in de koelkast staat omdat consumenten het anders niet kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel over yoghurt. Vanochtend weer 6 potjes gevuld. In de yogurtera. Is toch wel heel makkelijk en het scheelt behoorlijk qua kosten, een pot yoghurt is hier echt belachelijk duur (als in 3 euro ofzo, voor een potje van 350ml ofzo. Dan beter 1 liter houdbare melk (yuck), een half potje yoghurt, wat melkpoeder voor de consistentie, potjes vullen en in het apparaat, 8 uur later 6 potjes yoghurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:53 schreef AnneX het volgende:
@:Dr_Flash gossie.Wat wil je dat ik er van zeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:53 schreef AnneX het volgende:
@:Dr_Flash gossie. At 3.40 minOver associëren en vergelijken van gezichten en personen gesproken, bij die video moet ik altijd aan deze video denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het leven gaat natuurlijk ook verderHet valt ook niet allemaal te plannen.
We hebben trouwens een vriend die gelovige cartoons maakt (valt sowieso niet altijd bij iedereen in de smaak) maar hij had wel iets heel liefs voor ons gemaakt:Dat is een heel lief plaatje zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al zo ontzettend veel voordelen van Pieps overlijden bedacht de laatste weken. Al weken geen kots meer geruimd, op de bank kunnen zitten in buitenkleren want geen witte haren, doorslapen, niet meer op mijn nuchtere maag met natvoer in de weer, al die dierenartskosten, van 3 naar 1 kattenbak en zo nog veel meer.
Ik zou het allemaal opgeven als ze er nog zou zijn. Maar de voordelen zijn er ook en dat is ook ok uiteindelijk.
Gaat het alweer een beetje met jullie andere kat?Spoilers!
Hehequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over associëren en vergelijken van gezichten en personen gesproken, bij die video moet ik altijd aan deze video denken:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over associëren en vergelijken van gezichten en personen gesproken, bij die video moet ik altijd aan deze video denken:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:41 schreef Blues het volgende:
Kwaak 🐸
Niet slecht voor een 1e poging haken zonder echt patroon, na 40 jaar niet gehaakt te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het leven gaat natuurlijk ook verderHet valt ook niet allemaal te plannen.
We hebben trouwens een vriend die gelovige cartoons maakt (valt sowieso niet altijd bij iedereen in de smaak) maar hij had wel iets heel liefs voor ons gemaakt:KatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:41 schreef Blues het volgende:
Kwaak 🐸
Niet slecht voor een 1e poging haken zonder echt patroon, na 40 jaar niet gehaakt te hebbenDóórgaan…vooral dòórgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We waren afgelopen vrijdagavond nog even in Bloemendaal/Zandvoort aan Zee om snel een visje te eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:11 schreef borisz het volgende:
Maaltijdsalade gescoord en die lekker opgegeten op de boulevard van Zandvoort.
Helaasch dacht de zon dat na 1830 zn dienst er al op zat. .
De F1-kermis zal vanaf morgen of vrijdag wel losbarsten. Karten en het Reuzenrad waren al openAndere attracties nog niet.
Het raceweekend is toch pas het laatste weekend van Augustusquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:11 schreef borisz het volgende:
De F1-kermis zal vanaf morgen of vrijdag wel losbarsten. Karten en het Reuzenrad waren al openAndere attracties nog niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het raceweekend is toch pas het laatste weekend van Augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |