Niohquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er amper voor de ps5
FF7 Rebirth, Stellar Blade en Death Stranding 2 al gespeeld dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er amper voor de ps5
Nee. Zijn niet mijn soort games.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
FF7 Rebirth, Stellar Blade en Death Stranding 2 al gespeeld dan?
Zonde. Stellar Blade vond ik heel goed. Gooner gonna goon.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Zijn niet mijn soort games.
gta6. Dan gaat de ps5 weer eens aanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zonde. Stellar Blade vond ik heel goed. Gooner gonna goon.
Ted-teller Simulatorquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer over games gaan?
Geen eerdere saves?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik lijk een rare bug te hebben in NWN2.
Ik zit in de laatste dungeon nu. En mijn zwaard is verdwenen. Het zwaard waar ik het hele spel, het hele plot, mee bezig ben geweest om te maken. Het zwaard dat je nodig hebt om deze dungeon uit te komen omdat niks anders het kan beschadigen.
Hoe dan?
Die heb ik dus nooit gespeeld. Ik had altijd een pokke hekel aan zo'n isometrisch (heet dat zo?) perspectief.quote:
Geloof een van paar uur terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen eerdere saves?
Yup en dan is PoE niets voor jou.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit gespeeld. Ik had altijd een pokke hekel aan zo'n isometrisch (heet dat zo?) perspectief.
Ik heb daar ook een hekel aan, toch vind ik Diablo leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit gespeeld. Ik had altijd een pokke hekel aan zo'n isometrisch (heet dat zo?) perspectief.
Goed bezigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef DKUp het volgende:
Uitgespeeld:
Final Fanatsy VII Remake
Astro Bot
Bezig met:
Resident Evil 4 Remake
Kocht constant games, maar uitspelen deed ik al een tijd niet meer. Even wat wegwerken.quote:
Nondeju 18 games als ik goed geteld hebquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kocht constant games, maar uitspelen deed ik al een tijd niet meer. Even wat wegwerken.
Nog op het lijstje (de meeste spellen al wat uur in gestopt):
AC Mirage, AC Shadows, Crash Bandicoot 4, Dead Island 2 Dying Light, Dying Light 2, Dead Space Remake, Horizon 2 Forbidden West, God of War Ragnarok, Little Hope, Mafia DE, Mafia 2 DE, Mafia 3 DE, Sonic Frontiers, Sonic X Shadow: Generations, The Callisto Protocol en Warhammer Space Marine 2.
Callistoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
The Callipo Protocol is trouwens ook tof
Ja het is te veel geworden de laatste jaren. Even games echt spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nondeju 18 games als ik goed geteld heb
Mafia 3 kun je van de lijst schrappen.
Begon goed, interessant verhaal, maar werd op een gegeven moment héél erg repetitief.
Ben er 2 keer aan begonnen, 2 keer afgehaakt.
1 en 2 zijn wel heel tof.
Heb zelf iets van 13 of 14 games geïnstalleerd staan op de PS5 en de Series X. En nog 2 op de Switch.
Had mij ook voorgenomen om eerst die lijst uit te dunnen en geen (of iig stukken minder) nieuwe games te kopen.
Was goed op weg na oa Banishers Ghosts of New Eden en nu Baldur's Gate 3.
En toen tóch van de week Mafia the Old Country gekocht voor een mooi prijsje.
Die ik eigenlijk heel even wilde opstarten om even snel te checken, om daarna verder te gaan met BG3.
Maar ja...🤗
Ik heb altijd de neiging woorden en namen een ietsiepietsie te wijzigenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Callisto
Ja, erg tof. Speel hem op Xbox.
Ik heb ooit een interview met Glen Schofield gelezen. Daarin vertelde hij dat hij eerst voldoende tijd kreeg om 'zijn' Callisto Protocol te maken. Maar toen werd ineens de tijd drastisch ingekort en moesten er veel dingen geknipt en weggelaten worden. Er zouden meer verschillende vijanden en meer bosses in het spel zitten, en het zou ook langer zijn. Ergens is dat best jammer want er zat veel meer potentie in.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging woorden en namen een ietsiepietsie te wijzigen
CallipoProtocol was idd minder dan de (eerste 2) Dead Space games, maar de game kreeg naar mijn mening veel te veel onterechte haat.
Shinobi heeft een demoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Denk dat ik snel Shinobi en Ragebound ga aanschaffen.
Al gezien hoe het speelt en was al om.quote:
Ik dacht dat hij overleden was toen ik dit zag.quote:
Ik in eerste instantie ook 😱quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij overleden was toen ik dit zag.
Dat is de grap iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemeenquote:
Jammer dat daar nooit meer een vervolg op gaat komen (en dan met co-opquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:25 schreef superniger het volgende:
Platinum behaald in Days Gone. 👍
8,5/10
Ik had deze post van Friday verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jammer dat daar nooit meer een vervolg op gaat komen (en dan met co-op)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik had deze post van Friday verwacht
En dat op een zaterdag 😱quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik had deze post van Friday verwacht
Kingdom Come Deliverance 2.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
In PlayStation Plus catalogus zijn Dredge, Vampyr, Shadow of the Colossus en Gravity Rush leuke games.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
Staat op de lijst maar ik wacht nog ff tot die nog wat meer afgeprijsd is, of opgenomen word in de plus catalogus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance 2.
Uiteraard
Als je een maandje geduld hebt dan kan je hem van mij overnemen voor een zacht prijsje. Dan krijg je er een code voor een top paard gratis bij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Staat op de lijst maar ik wacht nog ff tot die nog wat meer afgeprijsd is, of opgenomen word in de plus catalogus.
Dat zou heel tof zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een maandje geduld hebt dan kan je hem van mij overnemen voor een zacht prijsje. Dan krijg je er een code voor een top paard gratis bij.
De komende 5 jaar gaat KCD2 n8iet in de Plus komen.
Top. Zal ik je eind september een pm sturen of je hier quoten?quote:
Als je wilt, graag een pm, quotes staan bij mij uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top. Zal ik je eind september een pm sturen of je hier quoten?
Deel 1 inc alle DLC is nu 8 euro in de digitale winkel van PlayStation mocht je die nog niet gespeeld hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je wilt, graag een pm, quotes staan bij mij uit.
Echt super bedankt, kijk ernaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |