Al gezien hoe het speelt en was al om.quote:
Ik dacht dat hij overleden was toen ik dit zag.quote:
Ik in eerste instantie ook 😱quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij overleden was toen ik dit zag.
Dat is de grap iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemeenquote:
Jammer dat daar nooit meer een vervolg op gaat komen (en dan met co-opquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:25 schreef superniger het volgende:
Platinum behaald in Days Gone. 👍
8,5/10
Ik had deze post van Friday verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jammer dat daar nooit meer een vervolg op gaat komen (en dan met co-op)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik had deze post van Friday verwacht
En dat op een zaterdag 😱quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik had deze post van Friday verwacht
Kingdom Come Deliverance 2.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
In PlayStation Plus catalogus zijn Dredge, Vampyr, Shadow of the Colossus en Gravity Rush leuke games.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
Staat op de lijst maar ik wacht nog ff tot die nog wat meer afgeprijsd is, of opgenomen word in de plus catalogus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance 2.
Uiteraard
Als je een maandje geduld hebt dan kan je hem van mij overnemen voor een zacht prijsje. Dan krijg je er een code voor een top paard gratis bij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Staat op de lijst maar ik wacht nog ff tot die nog wat meer afgeprijsd is, of opgenomen word in de plus catalogus.
Dat zou heel tof zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een maandje geduld hebt dan kan je hem van mij overnemen voor een zacht prijsje. Dan krijg je er een code voor een top paard gratis bij.
De komende 5 jaar gaat KCD2 n8iet in de Plus komen.
Top. Zal ik je eind september een pm sturen of je hier quoten?quote:
Als je wilt, graag een pm, quotes staan bij mij uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top. Zal ik je eind september een pm sturen of je hier quoten?
Deel 1 inc alle DLC is nu 8 euro in de digitale winkel van PlayStation mocht je die nog niet gespeeld hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je wilt, graag een pm, quotes staan bij mij uit.
Echt super bedankt, kijk ernaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |