SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo is MT6 nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Voor wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die komen helemaal uitgehongerd weer thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bloemkool, aardappelen en komkommer, die in zoet/zuur staat te trekken
Heerlijk.
Alleen zijn de dochters nu naar de stad, was mij veel te heet om mee te gaan.
Benieuwd wat ze gekocht hebben... misschien toch schoenen....How can I make this topic about me?![]()
Geen idee misschien ook niets. De oudste heeft vorige week schoenen gekocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die komen helemaal uitgehongerd weer thuis
Benieuwd wat ze gekocht hebben... misschien toch schoenen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
O, dat is uitgebreid. Dat het je mag smaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, kabeljauw, zalm, koolvis en mosselen
How can I make this topic about me?![]()
Vispannetjequote:
Dat kende ik eigenlijk niet voor ik naar Zeeuws-Vlaanderen verhuisde en mn collega's het op de barbecue deden (in een alu schaaltje)
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik heb gehoord morgen ook weerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit echt goed vol, zat ook nog patat en salade bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is uitgebreid. Dat het je mag smaken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oehquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit echt goed vol, zat ook nog patat en salade bij![]()
![]()
Salade is wel gezond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker gesmuld dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit echt goed vol, zat ook nog patat en salade bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind warmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind heetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanks babeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moni is overleden met het vertrek van bondagequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, hij is helemaal wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moni is overleden met het vertrek van bondage
Ik las iets over een ban of zo.
Verder de laatste dagen niet zo gevolgd.
Ja, stond op zijn eigen server.![]()
29 hier nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie hebben hard geduimd dank je wel
Tegenbod ontvangen van 390 en die gaan we accepteren
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Tegenbod ontvangen van 390 en die gaan we accepteren![]()
![]()
Daar mag op gedronken worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Tegenbod ontvangen van 390 en die gaan we accepteren
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bel ik de stripper wel weer af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch nog iets leuks op mijn verjaardag
nu zijn we overgeleverd aan GGquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, hij is helemaal weg
Ik las iets over een ban of zo.
Verder de laatste dagen niet zo gevolgd.
Ja, stond op zijn eigen server.
komt goed
zo niet...
bolkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
w00p woop w000000000pquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch nog iets leuks op mijn verjaardag![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja toch.quote:
Ow. Gefeliciteerd 🥳quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch nog iets leuks op mijn verjaardag![]()
![]()
Van 't weekend 0.0 ontdekt, toen we bij Atlantis zijn wezen eten, voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Thx and thx
Nee geen alcoholnog steeds gaar van gisteren
Ze zijn behoorlijk ver gekomen, sinds dat malt gedoe in de jaren 90.![]()
Waarmee moeten we u feliciteren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Thx and thx
Nee geen alcoholnog steeds gaar van gisteren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Deze dame weet, morgen maar brak zijn. Nu vieren we het leven.quote:![]()
![]()
ze is 25 geworden vandaagquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarmee moeten we u feliciteren?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* devzero bergt cowboy kostuum weer opquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bel ik de stripper wel weer af.![]()
![]()
vind der meer het brandweer type
omdat ze gevaarlijk heet is enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had mijn Politie outfit ook al klaarliggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero bergt cowboy kostuum weer op
Ha oh voor de 2e keer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze is 25 geworden vandaag
Gefeliciteerd
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik had mijn "brandijzer" al klaar liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
omdat ze gevaarlijk heet is enzo![]()
![]()
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze bolk werd u aangeboden door MT6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een niveau weer,
Zegquote:
Mag in dm einde van dts wil ik begrijpend afsluiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aha en microft bot kon ook likes geven ving ik elders ergens op. Maar zag Bondage wel reageren op een vraag over de zoekfunctie wat betreft oudere posts van voor een bepaalde tijd.
[ Bericht 66% gewijzigd door Armani XL op 12-08-2025 18:19:10 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mycroft staat niet meer op bondage zijn servers, heeft danny gisteren in fb bevestigdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach ja, altijd weer die usual suspects he, ga ik vanavond weer eens kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
mycroft staat niet meer op bondage zijn servers, heeft danny gisteren in fb bevestigdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze is 25 geworden vandaagJij weetquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
omdat ze gevaarlijk heet is enzoThxquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha oh voor de 2e keer?
Gefeliciteerd
goeie film welquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, altijd weer die usual suspects heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben wel een fan van Spaceyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het wel jammer dat je me nooit meer likedquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je me nooit meer liked
*Lust geen koffie*![]()
Vanavond huilende Mourinhoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huilen is toch niet leuk?
Gewoon thuis? Lekker relaxt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
De trein terug, morgen weer werken soort vanHow can I make this topic about me?![]()
Zit nu een bezwete stinkzuiper naast me met een hele fles wijn in zijn zak
Uw ADH vitamine Worst
Of een huilende Robinquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ga wel even ergens anders zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zit nu een bezwete stinkzuiper naast me met een hele fles wijn in zijn zak
Waarom laat jij je zak zien aan Hemaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik ga wel even ergens anders zitten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is drukquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik ga wel even ergens anders zitten.Uw ADH vitamine Worst
Hij gaf me 50 euro.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zak zien aan Hema“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Begrijpelijk danquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Het was een genoegen jullie gekend te hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wederzijds.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop ik nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn darmgas is op, die kunnen ten minste andere geuren beetje maskerenUw ADH vitamine Worst
Ik ben vanavond voor die club, maar ik zou het niet erg vinden als die vervelende collega morgen weer eens stil isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond voor die club, maar ik zou het niet erg vinden als die vervelende collega morgen weer eens stil is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nee dank je
maar moet wel even iets te drinken pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een blikje sinasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naja river orange eigenlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oasis kon ik vroeger op vakantie flessen van leegdrinken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.youtube.com/@KentuckyBallisticsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ga nog even bankhangen, maar wat ga ik kijken?![]()
nog even wat misdaden begaan in torn
oh kijk ik ben bijna klaar met mijn biochemistry opleiding aldaar
weet niet of dat het beste was om te gaan studeren, maar ben ik morgen opeens wel 50 punten slimmer
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:KentuckyBallistics![]()
niet mijn vibe
zat te denken aan horrible bosses of what we do in the shadowsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat op Radio 49 zo meteen (om 19:00 uur) de voetjes van de vloer gaan
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik gleed nog langs het konijnenpad met de kusttram, even gezwaaid naar de Belgische familie van @Homijn, zullen vast allemaal Vlaamse reuzen zijnUw ADH vitamine Worst
dudje is er niet dus zal eens kijken of ik kan luisterenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat op Radio 49 zo meteen (om 19:00 uur) de voetjes van de vloer gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kijk straks feyenoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat op Radio 49 zo meteen (om 19:00 uur) de voetjes van de vloer gaan
Dat is toch niks aanquote:
beetje mannetjes die drama les hebben gehad kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben alleen voor FC Egmond. Boer Groenveld sponsort het zesde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel, Feyenoord tenue hebben ze aanMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dan blijf ik wel op dts, daar heb je mannetjes zonder dramales die dramatisch kunnen doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje mannetjes die drama les hebben gehad kijkenUw ADH vitamine Worst
Ben je al eens bij het Konijnenpad in De Haan geweest?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor FC Egmond. Boer Groenveld sponsort het zesde.Uw ADH vitamine Worst
Dat klinkt heel incestueusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je al eens bij het Konijnenpad in De Haan geweest?
Nog niet, nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo, haan en konijn zijn toch geen familie?
Maar ik moet nu Radio 49 gaan luisteren
i'll be true
footsteps on the dancefloor
remind me baby of youHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch nog 17k gestapt door een flinke wandeling langs de kust van OostendeUw ADH vitamine Worst
ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Toch nog 17k gestapt door een flinke wandeling langs de kust van Oostende
* loveislikeakiss gaat snel nog 28 stapjes makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoi murfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* gebrokenglas kijkt op zijn garmin app en ziet een beduidend lager getal staan bij het aantal stapjes
hup hup het is minder warm aan het wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt op zijn garmin app en ziet een beduidend lager getal staan bij het aantal stapjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
6979 stapjes vandaag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hup hup het is minder warm aan het wordenHow can I make this topic about me?![]()
kusje erop?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had gisteren heisse scheisse
Sehr flussigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie te weinig tellen op de stapper heeft, moet vanavond uitgerekend bij Radio 49 zijn
Daar draait alles om voetstappen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Het was best te doen dat wandelen ook al was het bijna 30 gradenUw ADH vitamine Worst
ik hoorde iets over een t fordquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:16 schreef Homijn het volgende:
Wie te weinig tellen op de stapper heeft, moet vanavond uitgerekend bij Radio 49 zijn
Daar draait alles om voetstappen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een beetje wind natuurlijk daar, langs de kust. Dat verkoelt wel effe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
Het was best te doen dat wandelen ook al was het bijna 30 gradenHow can I make this topic about me?![]()
Was bijna windstil, maar het was niet benauwdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een beetje wind natuurlijk daar, langs de kust. Dat verkoelt wel effe.Uw ADH vitamine Worst
ja het is niet heel erg vochtig hier ook
maakt het te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kom zo ook even meeluisteren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:16 schreef Homijn het volgende:
Daar draait alles om voetstappen.![]()
![]()
Draaien ze 3 steps ahead? Dan kan er gehakt worden wat ook goed is voor de stappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:16 schreef Homijn het volgende:
Daar draait alles om voetstappen.Uw ADH vitamine Worst
ik had gisteren overhaupt niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had gisteren heisse scheisse
Sehr flussig![]()
![]()
nee ze willen weten of je 2 meter wil koortdansen op 50 meter hoogte
of 2 uur praten op tv zonder dat je het kunt uitplannenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoezo? zo kann dat nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
moni is dood
fur immer und alzeit![]()
Ik mis @bondageIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel hoor. Monitor draaide op de server bij Bondage, en Bondage heeft FOK helaas verlaten.quote:
De server is uitgezet.How can I make this topic about me?![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zollen we nu de punten raten? of alle punten terug tellen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Monitor draaide op de server bij Bondage, en Bondage heeft FOK helaas verlaten.
De server is uitgezet.![]()
![]()
we pakken iedere avond om middernacht even een kladblokje en dan doen we het met de handquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
zollen we nu de punten raten? of alle punten terug tellen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we pakken iedere avond om middernacht even een kladblokje en dan doen we het met de hand
Ik heb +1000 punckten voor mijzelf geteldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we pakken iedere avond om middernacht even een kladblokje en dan doen we het met de handIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja was eigenlijk jouw beurt gisteren maar je was teutquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb +1000 punckten voor mijzelf geteld
Thxquote:quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja was eigenlijk jouw beurt gisteren maar je was teut
Danke marioquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
gratulierte für dich du , must hochleben
ik denk dat we wel 50 puntjes voor m kunnen noteren toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar gaat Mario voor de winst deze maand?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft VT vergeten de punten te noteren?
ja en zwab heeft het kladblokje al naar haarlem gebracht voor de volgendeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-08-01 00:01:21 tot 2025-08-12 17:46:29
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 FreshFruit 866 133 211 1658 0.52
2 loveislikeakiss 807 134 33 3367 0.24
3 _UserName_ 674 71 39 781 0.86
4 Vino_Tinto 605 40 25 2058 0.29
5 MooieTop6 413 49 42 2250 0.18
6 HappyCharly 298 0 0 193 1.54
7 JustinK 283 1 0 1016 0.28
8 Bargehassus 217 9 0 647 0.34
9 KillemWieft 217 8 14 300 0.72
10 Masberum 211 17 0 295 0.72
11 greysbones 197 14 32 687 0.29
12 gebrokenglas 193 16 27 890 0.22
13 hemarookworst 187 9 44 540 0.35
14 MizzezAmy 172 16 0 1068 0.16
15 Helenattenek 164 20 6 324 0.51
16 devzero 157 5 0 402 0.39
17 KoningWouter 124 15 8 625 0.20
18 Sally 104 48 0 193 0.54
19 X55 103 0 0 504 0.20
20 Pinnenmutske 102 5 1 257 0.40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-08-01 00:01:21 tot 2025-08-12 17:46:29
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
En iedereen die durft te zeggen dat ik selectief bolk
Gewoon de slechtste bolker zijn
Is wel zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
je bolkt mij altijd dus je bolkt keiselectief
Gaan weer dure puntjes verloren in Europa vanavond
Ik ben de puntenteller begonnen eind vorig jaar toen Bondage aankondigde er mee te willen stoppen op 1 december.
Toen het uitzetten uit bleef en er ook sprake was om alles naar de FOK servers zelf te zetten heb ik er verder niet meer aan door geprogrammeerd.
Hij telt behoorlijk goed, de score kun je van op aan. Het automatisch posten van dat overzicht, wat de volgende stap zou zijn, daar ben ik niet meer aan begonnen omdat Bondage zijn teller in de lucht bleef en er ook geen sprake meer was dat hij weg ging.
Dit allemaal is toch wel onverwacht.How can I make this topic about me?![]()
geen haast kerel, je bent keigoed bezigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben de puntenteller begonnen eind vorig jaar toen Bondage aankondigde er mee te willen stoppen op 1 december.
Toen het uitzetten uit bleef en er ook sprake was om alles naar de FOK servers zelf te zetten heb ik er verder niet meer aan door geprogrammeerd.
Hij telt behoorlijk goed, de score kun je van op aan. Het automatisch posten van dat overzicht, wat de volgende stap zou zijn, daar ben ik niet meer aan begonnen omdat Bondage zijn teller in de lucht bleef en er ook geen sprake meer was dat hij weg ging.
Dit allemaal is toch wel onverwacht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En toch ben je gewoon een baas. Doe het lekker op je eigen tempo, geen stressquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Toen het uitzetten uit bleef en er ook sprake was om alles nar de FOK servers zelf te zetten heb ik er verder niet meer aan geprogrammeerd.
Dit allemaal is toch wel onverwacht.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik waardeer wat je nu doetquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit allemaal is toch wel onverwacht.
Uw ADH vitamine Worst
Je zou het denken, maar helaas, zo speciaal ben ik blijkbaar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
mizzezamy zou hij nooit bolken![]()
Godverquote:
Daffy komt op de meest onverwachte momentenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hij heeft gewoon niet door dat je postquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je zou het denken, maar helaas, zo speciaal ben ik blijkbaar niet
*Lust geen koffie*![]()
Sneller dan z'n schaduw!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Daffy komt op de meest onverwachte momenten![]()
![]()
Geen tijd voor liefde tijdens het bolken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je zou het denken, maar helaas, zo speciaal ben ik blijkbaar niet
Vandaar dat ie zo snel kwamquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Had hem al veel te lang niet meer gepost!
![]()
![]()
GGGquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit allemaal is toch wel onverwacht.![]()
![]()
![]()
Ik vind het al heel knap dat je een teller gemaakt hebt!
1000 bonuspunckten voor jou!
Wie mußen immer Bolk machen jawohl!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje mayo, curry en uitjes doen wonderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je zou het denken, maar helaas, zo speciaal ben ik blijkbaar niet![]()
![]()
![]()
Dat is nog erger!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij heeft gewoon niet door dat je post![]()
Nu doe je het er gewoon omquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Wie mußen immer Bolk machen jawohl!
O, dat kan ik er wel in programmerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
GGG![]()
![]()
![]()
Ik vind het al heel knap dat je een teller gemaakt hebt!
1000 bonuspunckten voor jou!![]()
En er wordt altijd und immer gebolkt, dus nooit tijd voor de liefde!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Geen tijd voor liefde tijdens het bolken!
@Grrrrrrrr wie er ook wint, dat gedicht moet extra lang worden om ook ode aan monitor en gebrokenglas te geven
het is een pittige hete zwoele maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee. Ik ging ervan uit dat alles naar de FOK servers verhuisd zou worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
Montior zelf kon niet overgezet worden zonder de hele bliksemse boel te herprogrammeren, toch?
Dat dat niet (nooit) gebeurd is kwam, nam ik aan, door tijdgebrek.How can I make this topic about me?![]()
Het hoeft niet he. Sowieso top wat je doet en inderdaad is het onverwachts.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit allemaal is toch wel onverwacht.
DTS zal altijd anders blijven nu zonder bondage puntenteltool.
Maar wat mij betreft geeft jouw puntentelling een andere dimensie, juist wanneer je het onverwachts op willekeurige momenten eens deelt. Dus automatisch posten zou wat mij betreft ook helemaal niet nodig zijn.![]()
denk dat ze de meerwaarde niet zien van dts onderhoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ging ervan uit dat alles naar de FOK servers verhuisd zou worden.
Dat dat niet (nooit) gebeurd is kwam, nam ik aan, door tijdgebrek.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
1 keer een tussenstand na 6 maandenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien is het niet te vaak posten van de stand juist beter.![]()
![]()
en geef je het ook een naamquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien is het niet te vaak posten van de stand juist beter.
die jij helemaal zelf verzint
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien is het niet te vaak posten van de stand juist beter.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik had allang gereageerd !quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is nog steeds 30 graden buiten
De puntenteller heeft geen naam nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
en geef je het ook een naam
die jij helemaal zelf verzint
Alle scripts en de telbestanden zitten nu in een directory DTS op mijn server. Heel eenvoudig.
En af en toe staat degene met de laagste ratio gewoon bovenaan
dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De puntenteller heeft geen naam nog.
Alle scripts en de telbestanden zitten nu in een directory DTS op mijn server. Heel eenvoudig.
maak een naam
jij maakt het script dus ook de naam
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
laagste ratio beste ratioquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
En af en toe staat degene met de laagste ratio gewoon bovenaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
dr doffensmitz duistere bolkinator![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Al een idee hoe je hem gaat noemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of is hem een haar?
Of is het een het?
cis genderquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al een idee hoe je hem gaat noemen?
Of is hem een haar?
Of is het een het?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: