SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lokwinske Vino.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trots op jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
Soh sollicitatie de deur uit gedaan.
Ben benieuwd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog even Oostende dan naar huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op de planning?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geniet er nog van!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even Oostende dan naar huisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Weer fijn op je eigen troon schijten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oost west,thuis schijt je het bestquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Weer fijn op je eigen troon schijten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Haiquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah ik val weer met mijn neus in de stront hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fijne binnenkomer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah ik val weer met mijn neus in de stront hier
Halloquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga zo voor een 4quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
Op zich, ben het gewend hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
It`s your birthday.quote:![]()
![]()
Ja of wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Luister naar GG.quote:
Jawel, oh grote roergangerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb magnesium kauwtabletten en sinds ik die pak heb ik geen 1 meerquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Luister niet naar GG.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heb ik ook van de kruidvatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb magnesium kauwtabletten en sinds ik die pak heb ik geen 1 meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Zijn nog lekker ookquote:
Met frambozen smaak
Voelt heel erg als de pez snoepjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
AH heeft iets met krasactie? Ik kan iets van 7 producten gratis ophalen.
Klopt.. vind deze ook fijner dan die je met water in moet nemen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zijn nog lekker ook
Met frambozen smaak
Voelt heel erg als de pez snoepjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mij is die actie bijna al weer afgelopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meen je niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij is die actie bijna al weer afgelopen
1 is wel weer pijnlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb magnesium kauwtabletten en sinds ik die pak heb ik geen 1 meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is de laatste week, ik heb 4 pakken havermelkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij is die actie bijna al weer afgelopen
Yes, heeft geloof ik ook maar drie weken geduurd danquote:
Oh dat is wel balen.. ik heb ook niet zoveel bijzonders..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit is de laatste week, ik heb 4 pakken havermelk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook maar zit ook dingen bij als blikje cola en koffie ijsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
Ik keutel normaal wat afquote:
Gisteren leek het op een onixHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kras.nlI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hier best wel leuke producten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook maar zit ook dingen bij als blikje cola en koffie ijs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien kan je de pot gebruiken als horoscoop?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik keutel normaal wat af
Gisteren leek het op een onixI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dubbel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbelfriskrassen?quote:I'm surrounded by morons!
Slecht nieuws voor @Danny
@Nova blijkt achter de datahack bij het laboratorium te zitten: https://www.rtl.nl/nieuws(...)atahack-laboratoriumIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Krassen als in jezelf . Of dat je partner dat doet. Gelukkig is die tijd voorbij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wacht ook even de persco af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kip 10?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ja zit in mijn alleentje en ja dat is vreemd
How can I make this topic about me?![]()
Hier is het behoorlijk bewolkt, best lekker wel. Tijd voor een middagwandeling.quote:
9 maar er zaten er meer inquote:Gewone.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh nuggets
De gewone of heb je spicy?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Genietsje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
9 maar er zaten er meer in
[..]
Gewone.
Ik heb liever toch wel wat zonneschijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het behoorlijk bewolkt, best lekker wel. Tijd voor een middagwandeling.
Jij bent de zon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb liever toch wel wat zonneschijn
Ga je daar van knetteren?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooi omgeving he daar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even Oostende dan naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De havermelk elite.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit is de laatste week, ik heb 4 pakken havermelk
Dacht dat je aan het klussen wasquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was DTS vol liefde aan het kijken.
En ze is jarig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je wordt maar 1 keer 50. Dus dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze nog bloemen vandaag
Ze hadden boven nog niet behangenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is ook te mooi weer om te gaan klussen
Dus we konden niet verder met sausenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nou dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze nog bloemen vandaag
Oh dasje cadeauquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze hadden boven nog niet behangen
Dus we konden niet verder met sausen
Een ruimte om je ex achter het behang te plakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dasje cadeau
Een ruimte om je ex achter het behang te plakken
Ik vind vandaag alles mooi.
Gewoon een heel leuke dag. Ik vermaak me prima met alles.quote:
Groot gelijk, veel te warm om te klussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen weer om te klussenquote:
Ja maar morgen nog warmerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, veel te warm om te klussen
Ja de komende dagen zijn niet echt klusdagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou deze niet aanraden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:![]()
Waar was je nou?
20 nuggets wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Pijn in buik...
Ik moet geen zuivel meer tot mijn nemen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar moet voor zaterdag af. Dan moet ze werken en dan maandag komen de laminaatmannenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de komende dagen zijn niet echt klusdagenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker in de nacht bezig gaan en ons gezelschap houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar moet voor zaterdag af. Dan moet ze werken en dan maandag komen de laminaatmannen
Vannacht. Ik was helemaal alleen.quote:
Oh ik zat op de Tjoep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht. Ik was helemaal alleen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
FF wil niet winnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je een gezonder nacht ritme krijgenquote:
Of een hobbyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker tjoepen.quote:
Ik heb geslapen en hou van hobby`s.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moet je een gezonder nacht ritme krijgen
Of een hobby“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tosti maken.
Okee.
Filet American
Hopelijk dit keer vrij van voedsel vergiftigingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar de extra smaak dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Filet American
Hopelijk dit keer vrij van voedsel vergiftiging
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Voedselvergiftiging geeft wel nr 6quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Filet American
Hopelijk dit keer vrij van voedsel vergiftigingIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dan das balen, jammer dat het nu net zo heet isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar moet voor zaterdag af. Dan moet ze werken en dan maandag komen de laminaatmannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had laatst die van de Poiesz ,die was echt vies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Filet American
Hopelijk dit keer vrij van voedsel vergiftiging“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee dat niet eens, het was een rarequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging geeft wel nr 6
niet kotsen niet diarree
gewoon 2 dagen misèreHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
daar heb je een ei, mayo, augurk en tabasco voorquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen ui?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar heb je een ei, mayo, augurk en tabasco voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh das geen leuke neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat niet eens, het was een rare
niet kotsen niet diarree
gewoon 2 dagen misère
Kotsen en diarree ook niet zo, maar die geven iig nog het gevoel dat je lichaam gezuiverd isIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ja dat lucht altijd nog op enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh das geen leuke nee
Kotsen en diarree ook niet zo, maar die geven iig nog het gevoel dat je lichaam gezuiverd isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:51 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:Rob vind dat dit kutdoekjes zijn, ik vind het penispoetsers..
Wat vinden jullie?
[poll=9155]![]()
Een echte kerel poetst z’n kop niet!
#teamsmegmaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
wtf
ga gewoon douchen na de sex
Ik gebruik ze als ik onderweg ben en het wc papier op is bij een openbaar toilet
Dat vind ik toch minder handig. Dus liever vochtige doekjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon wc papier in mijn tasIk heb er één en ik ben er trots op
Een vriend van me nam ooit een dame mee naar huis, voor dat ze wat gingen doen moest ze even naar het toilet. Tot dusver ging alles prima, toen ze in bed belanden en hij afdaalde tussen haar benen proefde hij de smaak van Glorix. Dat zijn heel andere doekjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb ik een zakje voor, en heb nog hema reisdoekjes voor als ik een keer mijn handen oid moet afdoen
maar dat is meer een ik ben in een pretpark en mijn churros met nutella zit,.... overalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Taart.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb ik een zakje voor, en heb nog hema reisdoekjes voor als ik een keer mijn handen oid moet afdoen
maar dat is meer een ik ben in een pretpark en mijn churros met nutella zit,.... overal![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Handen afdoen? Wat is dat voor dialect?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
begon vandaag de roulette met 72k
loop weg met 336k
best goed gedaan
was het verstandig om de volle 100k in te zetten zodra ik die had?
nee
won ik?
ja![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
dezelfde als degene die het bed opdekkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
Handen afdoen? Wat is dat voor dialect?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nice.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
begon vandaag de roulette met 72k
loop weg met 336k
best goed gedaan
was het verstandig om de volle 100k in te zetten zodra ik die had?
nee
won ik?
ja![]()
![]()
In het Fries is het Bêd opmeitsje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dezelfde als degene die het bed opdekken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar is het dan alleen onder de rivieren ook 'doe de tafel even af?'
als iemand wil dat je de tafel schoonmaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk het wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
als iemand wil dat je de tafel schoonmaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In het Surinaams is het meki a bedi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het Fries is het Bêd opmeitsje.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ruim die teringzooi effe op zeggen we in Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
als iemand wil dat je de tafel schoonmaaktProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ai mie bradda.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In het Surinaams is het meki a bedi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rotterdam
Gooi even die pan bami naar buiten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ruim die teringzooi effe op zeggen we in Rotterdam.
Energiehal.
De makelaar heeft een tegenbod gedaan
Benieuwd naar de reactie
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
De makelaar heeft een tegenbod gedaan
Benieuwd naar de reactie
SpannendZeker spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan ook zijn dat ze hierop zeggen nah ben jij gek
da hebben we nieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar voor je het weet beland je in een vicieuze cirkelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
wtf
ga gewoon douchen na de sex
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heel scherp.quote:
maar in ieder geval niet in een vieze cirkelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar voor je het weet beland je in een vicieuze cirkelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of ze doen tegenbod.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan ook zijn dat ze hierop zeggen nah ben jij gek
da hebben we nie
385 vind ik ook prima hoor. Maar jaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gooi even die pan bami naar buiten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mag ik zeggen dat je nu heel snel zakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Of ze doen tegenbod.
385 vind ik ook prima hoor. Maar ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.quote:
ze hebben te koop staan voor 375quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat je nu heel snel zakt?
ze boden 385
ze doen nu tegenbod van 397
ze hopen op 390
nouja
ze
hij
haar boeit het nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar in ieder geval niet in een vieze cirkel![]()
Ja goeie uitlegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben te koop staan voor 375
ze boden 385
ze doen nu tegenbod van 397
ze hopen op 390
nouja
ze
hij
haar boeit het niet
ik was trouwens bij de hypotheek adviseurquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heeft @:loveislikeakiss opgegeven?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jazeker....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie laat LILAK so laufen?![]()
Gooi even je muis tegen de verwarming.quote:
Zonde. Hij kostte wel 20 euroquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gooi even je muis tegen de verwarming.
Heb jij weleens rust?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
al een paar dagen niet stapjes gehaald dus jaquote:
maar zat een beetje kut mentaal de afgelopen week
vandaag is beterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik was trouwens bij de hypotheek adviseur
mjaquote:
kregen niet te horen wat we wilde horen
maar ach
we denken begin volgend jaar klaar te zijn om iets te gaan kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mja
maar ach
we denken begin volgend jaar klaar te zijn om iets te gaan kopen![]()
Eerst sparen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
beetje maar hij heeft nog met zijn exvrouw een gezamelijke rekening die rood staat, die moet wegquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook prima toch. En dan wat leuks. Soms moet je even geduld hebben. Zeker in deze tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mja
maar ach
we denken begin volgend jaar klaar te zijn om iets te gaan kopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
oh zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook prima toch. En dan wat leuks. Soms moet je even geduld hebben. Zeker in deze tijd.
maar tot die tijd mag dud0r niet meer op funda
*Lust geen koffie*![]()
Die ex vrouw moet weg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje maar hij heeft nog met zijn exvrouw een gezamelijke rekening die rood staat, die moet weg
@KoningWouter Klusje voor je.
die moet nog steeds een butler regelen voor in ons huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ex vrouw moet weg?
@:KoningWouter Klusje voor je.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ze verdwijnen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ex vrouw moet weg?
@:KoningWouter Klusje voor je.![]()
Ga ik nu mee aan het werk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die moet nog steeds een butler regelen voor in ons huis![]()
![]()
quote:Deze man.quote:![]()
Haha ja die ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de hex van dud0r?
zou wel fijn zijn![]()
als het leven maar zo makkelijk was als torn
was ik nu rijk geweest
met pew pewsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is meer doekoes dan ik verdien met mijn baantje jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die kut exen ook altijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje maar hij heeft nog met zijn exvrouw een gezamelijke rekening die rood staat, die moet weg
Ik regel dat wel. Skimmers zijn ook al 17k voor 100 details.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat is meer doekoes dan ik verdien met mijn baantje ja![]()
Jij hebt flink gecasht in het casino.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat is meer doekoes dan ik verdien met mijn baantje ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja die van mij kost me dus blijkbaar ook nog centen want toen hij nog in het huis woonde en ik een advocaat heb moeten fixen om te zorgen dat het verkocht ging wordenquote:
die vele maanden ben ik kwijt voor de hypotheekrente aftrekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is mijn geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt flink gecasht in het casino.
mijn vent is rijker dan ik heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is mijn geld
mijn vent is rijker dan ik he
met hoeveel geld dat per dag kost had ik een grotere sprong dan 125 verwacht in blijheid.... oh wellik 1000 maar dat is door de lsd die ik gepopt hebquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lokwinske, en nu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu mag ik mijn faction members lief aankijken of iemand mij even 15000$ over wil maken uit mn bank voor de kosten van het personeel.quote:![]()
betaaldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu mag ik mijn faction members lief aankijken of iemand mij even 15000$ over wil maken uit mn bank voor de kosten van het personeel.
doe jij morgen maarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
betaald
doe jij morgen maar
Regel ik het morgen.![]()
dacht dat ik een rijke vent had, heeft niet eens 15k
ik heb eigenlijk altijd 50k op zak
de rest in de spaarpot nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weer grensoverschrijdend gedrag?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@MizzezAmy nemen we @loveislikeakiss in huis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
dacht dat ik een rijke vent had, heeft niet eens 15k
ik heb eigenlijk altijd 50k op zak
de rest in de spaarpot nogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Koekie!quote:
ik ben geen hond hequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:MizzezAmy nemen we @:loveislikeakiss in huis?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hallo, we geven om jouw welgesteldheid hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ben blijer bij mijn vent
maar als hij me financieel misbruikt laat ik het wetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vrouwen worden nooit financieel misbruikt, die misbruiken financieel juist mannenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben blijer bij mijn vent
maar als hij me financieel misbruikt laat ik het weten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik blijf buiten deze discussieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
cutequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen worden nooit financieel misbruikt, die misbruiken financieel juist mannenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee een leven
ik ga ook maar eens was opvouwen
Ja dat lijkt me wel gezelligquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:MizzezAmy nemen we @:loveislikeakiss in huis?
Maar ik geloof dat ik nog even in de gevangenis zit
zie je niet daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik geloof dat ik nog even in de gevangenis zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga je uitbreken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik geloof dat ik nog even in de gevangenis zitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh is al gedaan door stressederic zie ik nuquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ga hem aanvallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is al gedaan door stressederic zie ik nu
Hij is al op de vlucht geslagen
Het wordt de Princess and the frog
Nu zes ladingen was wegwerken en drie dagen afwasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, sommige mensen gaan dit liken!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo is MT6 nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kill en attack.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mijn kleine puppy.
Mooi op tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Groot gelijk, koffie tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
De werklaptop dichtgeslagen
Tijd voor koffie!
De Roelvinkjes.
![]()
Laat het u smaken.
Op de seconde.quote:
Proost.quote:
Ja zeker heb ik van morgen om 9 uur al aangezet. Tegen 9.45 uur tot 11.30 uit want toen was ik weg. en toen gelijk weer aan. Het ruikt heerlijk hier in huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij het draadjesvlees al aan het sudderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marcquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker heb ik van morgen om 9 uur al aangezet. Tegen 9.45 uur tot 11.30 uit want toen was ik weg. en toen gelijk weer aan. Het ruikt heerlijk hier in huis
Bloemkool, aardappelen en komkommer, die in zoet/zuur staat te trekkenquote:
Heerlijk.
Alleen zijn de dochters nu naar de stad, was mij veel te heet om mee te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: