abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218487023
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoezo weet zij bepaalde dingen niet? Sorry dat ik het zeg maar zij is echt geen helder licht.

Wat had ze verwacht? Dat er recht op ouderschapsverlof zou zijn totdat hij 18 is? 21?
Nee, ik vind haar ook absoluut verre van een helder licht. Ik heb geen kinderen maar ik weet dit zelfs. :')

Ik denk dat ze had verwacht en eigenlijk had gehoopt dat ze minstens dat ouderschapsverlof in had kunnen zetten tot Mijan 12 jaar is ofzo. :')
pi_218487059
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 15:48 schreef Earring het volgende:
DBM met een zwembadstofzuiger voor die 3 druppels water die erin zitten 🤭
Zonde van het geld denk ik dan
Dat dacht ik ook, smijt dat water in de tuin, wat een gedoe om 10 cm water
pi_218487083
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik ben het zo met je eens! MB en JvdP doen al wekenlang vage insinuaties. MB plaatst vage hashtags en teksten, krijgt daarop veel steunbetuigingen, de hartjes blijven binnenstromen en tegelijkertijd doen ze alsof hun neus bloedt. Dat is maximale aandachttrekkerij, maar goed, daar ben je natuurlijk ook influencer voor.

Ik zou ook beter niet meer kunnen kijken, heb het ook een poosje niet gedaan, klaar met die hang naar aandacht, maar, en ja, ik geef het toe: na al deze cliffhangers wacht ik op het plot.
Hier in de omgeving woont ook een influencer met bijna 40K volgers, zij doet ook zo vaag. Een jaar of 2 terug een 2e huis gekocht tegenover het huis waar ze woont met man en 5 kinderen. Was een investering voor later, voor de kinderen. Nu gaat ze er zelf wonen met 2 van de 5 kinderen maar als daar vragen over gesteld worden onder de post waarin ze dat zelf zegt worden die vragen verwijderd. De vorige keer dat zij en haar man uit elkaar waren deed ze ook heel vaag maar gebruikte ze wel bepaalde # om duidelijk te maken dat ze uit elkaar waren. En toen ze zwanger werd van kind 5 reageerde ze niet wanneer mensen vroegen of zij en haar man weer samen waren. Alles voor de views zeg maar.
pi_218487089
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Precies, we weten helemaal niks maar de speculaties hier gaan alle kanten op.
Ik heb de popcorn al gepakt, dit is echt spannender dan gtst.
Hele scenario's komen hier voorbij, ben benieuwd wie uiteindelijk het juiste script schreef😉
pi_218487093
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nee, ik vind haar ook absoluut verre van een helder licht. Ik heb geen kinderen maar ik weet dit zelfs. :')

Ik denk dat ze had verwacht en eigenlijk had gehoopt dat ze minstens dat ouderschapsverlof in had kunnen zetten tot Mijan 12 jaar is ofzo. :')
Zij is niet goed.
pi_218487110
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hele scenario's komen hier voorbij, ben benieuwd wie uiteindelijk het juiste script schreef😉
Misschien kan het scenario worden verfilmd! Hahaha
pi_218487133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:19 schreef Danielle_ het volgende:
Als je kan gaan zitten clownen met een been vooruit, filmen én praten met je kind, hoe hard heb je die elektrische rolstoel dan nodig? 😅
Tsja iemand moet Jay duwen he
pi_218487149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Er zijn altijd mensen die dan graag zeggen: zie je wel, dat zei ik al. Dat wist ik al vanaf het begin want blablabla
Wie gelijk heeft gaat door voor de magnetron
pi_218487151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja iemand moet Jay duwen he
Die kan toch zelf wel trappen?
pi_218487185
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:00 schreef mignonne het volgende:
Vind het eigenlijk wel meevallen met hoe erg ze die speculaties voeden geloof ik. We zien alleen niet wat we hadden verwacht te zien maar dat kan legio redenen hebben.

Ook het al dan niet voeden van speculaties is een interpretatie die we er zelf aan hangen, aangewakkerd door die juice kanalen.

De speculaties zijn wel echt wild soms :D en ik verbaas me een beetje over hoe mensen soms bijna lijken te vinden dat ze recht hebben op meer informatie. Het gaat ons geen klap aan, we zullen het vast snel genoeg horen, of helemaal niet.
Ben ik met je eens, het verhaal gaat een eigen leven leiden en het wordt steeds groter.
pi_218487215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
😂😂
pi_218487245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef lila01 het volgende:

[..]
Misschien kan het scenario worden verfilmd! Hahaha
Dat zou M we willen!
pi_218487359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind dat vele mensen op IG heel bruin gebakken zijn door al dat chillen in de zon. Ik vind dat niet meer van deze tijd. Ik zie zoveel mensen met huidkanker en zou iedereen willen toeschreeuwen dat ze niet zo moeten bakken en altijd goede dagcreme met hoge spf voor t gezicht moeten gebruiken, naast de zonnemelk met hoge spf.
Las onlangs van een Britse influencer, die zei dat zonnebrandcrème kanker veroorzaakt. 🤯
Ze was op vakantie in een zonnig land en SMEERDE HAAR HELE KLEINE KINDJES DUS NIET IN. En maar zelf poepbruin in outfitjes voor de camera poseren. 😭
pi_218487362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef Vingerkeautje het volgende:

[..]
Klopt, het is het jaar waarin ze 21 worden, dat ze dan geacht worden op te hoepelen (maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren met Julia).
En ik vond het wel raar staan: "we hebben het hier wel over onze allerliefste dochter'.
En mijn laatste two cents: Maartens rug is volgens mij echt verbrand.
Ik hoop dat de rug van Maarten vertekend was door de telefoon, zag er pijnlijk uit (ik wordt vaak rood puur door de warmte, zit ik te stressen over mijzelf, is er niets aan de hand.

Julia zal wel samen gaan wonen met haar vriend.
pi_218487366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:18 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik zal nu vast heel wat mensen tegen het zere been stoten: maar er wordt hier al wekenlang over een mogelijke break up van de poly gespeculeerd, terwijl we nog niks weten. Vind het irritant worden…
Dan ben ik ook de Sjaak nu 😅want ben het met je eens.
Maar dat roep ik al weken, wacht gewoon af.
Ze zijn niet verplicht om verantwoording af te leggen, we volgen ze vrijwillig.
pi_218487373
Rijneke rebels
Wat doet haar man voor werk eigenlijk?
Zij werkt niet, 5 kinderen. Net een klushuis gekocht in Zandvoort, een vakantiehuis ergens, nu op vakantie met caravan voor 4 weken in Frankrijk en Spanje
Daarnaast is zij behoorlijk koopverslaafd dus ik vraag me echt af waar ze dat van doen
pi_218487379
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Oef!
En die groene dingen onder haar ogen??
Snot?
pi_218487415
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef Earring het volgende:
Rijneke rebels
Zij werkt niet, 5 kinderen. Net een klushuis gekocht in Zandvoort, een vakantiehuis ergens, nu op vakantie met caravan voor 4 weken in Frankrijk en Spanje
Daarnaast is zij behoorlijk koopverslaafd dus ik vraag me echt af waar ze dat van doen
Heb ik me bij haar ook wel eens over verbaasd. Ik meen dat hij iets in/met de bouw doet? Maar pin me daar niet op vast.
pi_218487420
quote:
Rijneke rebels
Dat vraag ik mij ook weleens af. De hoeveelheden kinderkleding die daar binnenkomen zijn best bizar.
pi_218487455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan ben ik ook de Sjaak nu 😅want ben het met je eens.
Maar dat roep ik al weken, wacht gewoon af.
Ze zijn niet verplicht om verantwoording af te leggen, we volgen ze vrijwillig.
Dit dus. Ook eens met aardbeienyoghurt. Ik kan er niet zoveel mee dat gespeculeer.

Kijk later wel weer een keer als de Bollenstorm een beetje is gaan liggen. En als het nou toch zo is dat ze uit elkaar gaan dan zien we dat dan wel, maar ook dan is het niet onze zaak.
:)
pi_218487550
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik ben het zo met je eens! MB en JvdP doen al wekenlang vage insinuaties. MB plaatst vage hashtags en teksten, krijgt daarop veel steunbetuigingen, de hartjes blijven binnenstromen en tegelijkertijd doen ze alsof hun neus bloedt. Dat is maximale aandachttrekkerij, maar goed, daar ben je natuurlijk ook influencer voor.

Ik zou ook beter niet meer kunnen kijken, heb het ook een poosje niet gedaan, klaar met die hang naar aandacht, maar, en ja, ik geef het toe: na al deze cliffhangers wacht ik op het plot.
😂🤣herkenbaar ik heb dat met Debbie, erger me groen en geel maar toch wint de nieuwsgierigheid.
Welke gekke fratsen ze nu weer uithaalt. Ook omdat ik momenteel veel tijd thuis doorbreng merk ik dat het me steeds weer trekt, erg eigenlijk hè.
pi_218487567
Die story van Judith.
Die ogen wennen nooit, wat een geluk dat ik daar iedere dag in mag kijken😍.

Vind ik een beetje vreemd, ik vind de ogen van mijn kinderen ook mooi, maar dit zou ik er dan weer niet over zeggen🙊
pi_218487720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:00 schreef mignonne het volgende:
Vind het eigenlijk wel meevallen met hoe erg ze die speculaties voeden geloof ik. We zien alleen niet wat we hadden verwacht te zien maar dat kan legio redenen hebben.

Ook het al dan niet voeden van speculaties is een interpretatie die we er zelf aan hangen, aangewakkerd door die juice kanalen.

De speculaties zijn wel echt wild soms :D en ik verbaas me een beetje over hoe mensen soms bijna lijken te vinden dat ze recht hebben op meer informatie. Het gaat ons geen klap aan, we zullen het vast snel genoeg horen, of helemaal niet.
Dit ja, er is de afgelopen weken hier al gezegd; het zou duidelijk zijn voor ons om wat te vertellen Maar voor wat voor de mensen die op fok zitten te wachten dat iemand uitsluitsel geeft over zijn/haar relatie? Ook al gooit diegene fotos op insta met teksten erbij?

Het gaat ons niks aan of de poly er nog is of niet. Ook niet als mensen vanalles op insta gooien. Ze zijn geen publiek bezit
pi_218487743
quote:
Rijneke rebels
Ik denk dat ze wel aardig wat verdient met haar insta?
pi_218487747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Dit ja, er is de afgelopen weken hier al gezegd; het zou duidelijk zijn voor ons om wat te vertellen Maar voor wat voor de mensen die op fok zitten te wachten dat iemand uitsluitsel geeft over zijn/haar relatie? Ook al gooit diegene fotos op insta met teksten erbij?

Het gaat ons niks aan of de poly er nog is of niet. Ook niet als mensen vanalles op insta gooien. Ze zijn geen publiek bezit
amen, goed gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')