SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plannen jullie wel eens een burn out?
Thuiswerkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef STING het volgende:
di 32 - wo 33 - do 33 - vr 30
Juist deze week dat er werkzaamheden zijn op het spoor en ik een stuk lastiger naar kantoor kan
FLAMES ARE GETTIN' HIGHA!!!quote:
Bij het stoplicht?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plannen jullie wel eens een burn out?
STING!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef STING het volgende:
Juist deze week dat er werkzaamheden zijn op het spoor en ik een stuk lastiger naar kantoor kan
Plan een burn-out!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef STING het volgende:
Uiteraard net nadat de airco eind volgende week wordt geplaatst is het rond de 23Cquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING!
Ja, fuck de hitte deze week
DISCO INFERNO!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FLAMES ARE GETTIN' HIGHA!!!
Burnouts moeten in je zitten, moet je een type voor zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet.
Heb wel gekeken hoeveel het gemiddelde ziekteverlof is bij ons. Die dagen eigen ik me wel ieder jaar toe.
Goed nummer wel.quote:
Nou liever niet want dan zijn we allemaal dood.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
als de zon nou ff een burnout plant....
yoloquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou liever niet want dan zijn we allemaal dood.
Goede game jaquote:
Wat voor debieltjes zijn dat dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Pheno het volgende:
Blij met de aanschaf van een degelijke airco in woonkamer en slaapkamer. Al jaren plezier van, ondanks dat er volgens de hoge heren er geen klimaatverandering is.
Tenminste, ze doen er niets aan en draaien maatregelen die zouden helpen terug. Dus valt allemaal wel mee
Sowieso al jaren geen goede racegames meer uitgekomen heb ik het ideequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede game ja
Een nieuwe Burnout zou tof zijn
Wij nu na jaren eindelijk de knoop doorgehaakt voor eentje in de werk- en slaapkamer. Nu wel duidelijk dat de zomers blijvend heet worden. Plus in de winter goed te gebruiken als verwarming, zodat bij thuiswerken we niet het hele huis gelijk hoeven te verwarmen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Pheno het volgende:
Blij met de aanschaf van een degelijke airco in woonkamer en slaapkamer. Al jaren plezier van, ondanks dat er volgens de hoge heren er geen klimaatverandering is.
De mensen op de pluche plekken die er wel wat aan kunnen doen, maar alles ontkennenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor debieltjes zijn dat dan?
Wij hadden vroeger Power Boat Racingquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso al jaren geen goede racegames meer uitgekomen heb ik het idee
er moeten maatregelingen zijn maar ook meer huizen, plus de boer zit scheefquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Pheno het volgende:
Tenminste, ze doen er niets aan en draaien maatregelen die zouden helpen terug. Dus valt allemaal wel mee
De standaard debieltjes dusquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen op de pluche plekken die er wel wat aan kunnen doen, maar alles ontkennen
Dat dus. En de zonnepanelen voeden de buitenunit en twee binnenunits, dus toch wat duurzamer dan helemaal niets.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wij nu na jaren eindelijk de knoop doorgehaakt voor eentje in de werk- en slaapkamer. Nu wel duidelijk dat de zomers blijvend heet worden. Plus in de winter goed te gebruiken als verwarming, zodat bij thuiswerken we niet het hele huis gelijk hoeven te verwarmen.
Wacky wheelsquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Power Boat Racing
En A2 racer
Of de Duitse versie 'Autobahn Raser', die volgens mij precies hetzelfde was als A2 Racer, alleen andere plaatsnamen op de bordjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En A2 racer
Gewoon even wachten, dan gaan al die bejaarden dood en hebben we weer leegstaande huizen zatquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er moeten maatregelingen zijn maar ook meer huizen, plus de boer zit scheef
het is een onmogelijke hand om het spel mee te winnen
A2 Racerquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En A2 racer
Ze worden tegenwoordig bijna allemaal minstens honderdquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon even wachten, dan gaan al die bejaarden dood en hebben we weer leegstaande huizen zat
Daarom bezuinigen ze nu ook steeds meer op de zorgquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ze worden tegenwoordig bijna allemaal minstens honderd
De Duitsers moesten alles vertalen naar het Duits. Daar heette Red Alert ook iets van Alarmstufe Rotquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de Duitse versie 'Autobahn Raser', die volgens mij precies hetzelfde was als A2 Racer, alleen andere plaatsnamen op de bordjes
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ze worden tegenwoordig bijna allemaal minstens honderd
Je had ook vakantie racerquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de Duitse versie 'Autobahn Raser', die volgens mij precies hetzelfde was als A2 Racer, alleen andere plaatsnamen op de bordjes
ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had ook vakantie racer
Dat was ook hetzelfde maar dan met caravan
Probeer maar eens een film te kopen op amazon nl, dan krijg je altijd hoesjes met ofwel Duitse ofwel de Franse vertaling van de titelquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers moesten alles vertalen naar het Duits. Daar heette Red Alert ook iets van Alarmstufe Rot
Nee, wel Alley Catquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand vroeger ook RedCat gespeeld?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
En diequote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
We deden dat hier vroeger ook wel vaker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers moesten alles vertalen naar het Duits. Daar heette Red Alert ook iets van Alarmstufe Rot
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We deden dat hier vroeger ook wel vaker.
Ik zat laatst de oude Gone in 60 Seconds te kijken, en de ondertiteling vertaalde het behulpzaam naar de Nederlandse titel.
Inpakken en wegwezen.
Zaal meteen in een deuk.
Da_Sandman in FB / Search maar tien jaar terugquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er moeten maatregelingen zijn maar ook meer huizen, plus de boer zit scheef
het is een onmogelijke hand om het spel mee te winnen
Was het niet 'binnen een minuutje verdwenen'?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We deden dat hier vroeger ook wel vaker.
Ik zat laatst de oude Gone in 60 Seconds te kijken, en de ondertiteling vertaalde het behulpzaam naar de Nederlandse titel.
Inpakken en wegwezen.
Zaal meteen in een deuk.
De mensen in de zaal jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het niet 'binnen een minuutje verdwenen'?
Daar herken je tegenwoordig ook al die AI vertaling goed aan, dat woorden en zinnen letterlijk worden vertaald.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Doet me denken aan de Nederlandse versie van Darksiders 2. Gesproken tekst was Engels maar de Nederlandse vertaling was wel slecht
Vooral als een attribuut in het Engels 'execute' was, hadden ze er 'uitvoeren' van gemaakt
Well, you're not wrong...
Yesquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Speelde jij niet toevallig ook De ijzige rekenstorm? Of iets dergelijks. Moest je allerlei rekensommen maken. Hoeveel uren ik dat wel niet gespeeld hebquote:
Met RedCat had je ook rekensommetjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yes
[..]
Speelde jij niet toevallig ook De ijzige rekenstorm? Of iets dergelijks. Moest je allerlei rekensommen maken. Hoeveel uren ik dat wel niet gespeeld heb
Dat laatste natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens?
Scheetjes geven of scheetjes laten?
Scheetjes laten, scheetjes geven klinkt meer als een Vlamingquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Laten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Ik had De Razende Rekenrace, De Woeste Woordenbrij, Het Levende Kleurenboek en De Spannende Stedentocht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yes
[..]
Speelde jij niet toevallig ook De ijzige rekenstorm? Of iets dergelijks. Moest je allerlei rekensommen maken. Hoeveel uren ik dat wel niet gespeeld heb
Ik geef gene scheet, zunne!quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheetjes laten, scheetjes geven klinkt meer als een Vlaming
Laten, geven impliceert dat je er iemand een plezier mee wilt doen vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Kinky.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten, geven impliceert dat je er iemand een plezier mee wilt doen vind ik.
Gister was neefje aan het schetenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheetjes laten, scheetjes geven klinkt meer als een Vlaming
Klinkt als van die Davilex spelletjes die je in de bibliotheek op cd-rom kon hurenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had De Razende Rekenrace, De Woeste Woordenbrij, Het Levende Kleurenboek en De Spannende Stedentocht.
Wie zegt dat die van mij niet heel plezierig zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten, geven impliceert dat je er iemand een plezier mee wilt doen vind ik.
Tijd voor een heropvoeding.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was neefje aan het scheten
En wij zeiden allemaal scheetjes geven, behalve schoonzus, die zei scheetjes laten
Dat zeg ik nooit, ik laat ze gewoon.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
gekke west friezenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wij zeiden allemaal scheetjes geven, behalve schoonzus, die zei scheetjes laten
Thuis snel een kopietje van makenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als van die Davilex spelletjes die je in de bibliotheek op cd-rom kon huren
Is die schoonzus dus de enige normale in de familiequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Redcat spellen waren dan ook van Davilex.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als van die Davilex spelletjes die je in de bibliotheek op cd-rom kon huren
Ik geef ze liever wegquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zeg ik nooit, ik laat ze gewoon.
Even navragen op de IC.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn de ontvangers daar blij mee?
Ja want dan hoefde je hem maar een dag te huren en dan kostte het maar een gulden ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuis snel een kopietje van maken
Dat weet ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn de ontvangers daar blij mee?
Geen idee, heb het nooit kunnen verifiëren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van mij niet heel plezierig zijn?
Ja iddquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dan hoefde je hem maar een dag te huren en dan kostte het maar een gulden ofzo
Dé gameontwikkelaar van Nederlandquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Redcat spellen waren dan ook van Davilex.
Komen ze speakers brengen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, zo kan ik geen muziek luisteren.
Iedereen is er stil vanquote:
Ja anders hoort Reccie de deurbel straks nietquote:
I don't give a shitquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Ja als je een gerrie bij je scheetje geeft laat is dat niet bestquote:
core memory unlockedquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Redcat spellen waren dan ook van Davilex.
Kunnen we wel.quote:
topo race was goeiequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met z'n Akira driewieler.
laten. Denk niet dat iemand ze wilquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Is de flatulentie daar erger dan in Nederland?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laten. Denk niet dat iemand ze wil
Wij hadden in ieder geval toporace en die snelle sommenracequote:
razende rekenracequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden in ieder geval toporace en die snelle sommenrace
Zulk soort spellen zijn altijd mooier in je herinnering dan in het echtquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
razende rekenrace
levende kleurboek
toffe tijdreis
brutale bankroof
nu wil ik weer spelen maar denk dat ik me kapot verveel in 5 minuten
Nostalgie maakt dingen mooier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort spellen zijn altijd mooier in je herinnering dan in het echt
nee dat niet geloof ik maar ze stinken zo ergquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de flatulentie daar erger dan in Nederland?
Ja huppelt daar heel de dag rond in een zwavelwalm?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet geloof ik maar ze stinken zo erg
Zwavelbalquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja huppelt daar heel de dag rond in een zwavelwalm?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ik ze beter in mijn herinnering kan latenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens onder de indruk van jezelf dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een actieve vulkaan bentquote:
Als je vroeger een 3dfx kaart had, was Carmageddon minder pixelig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt
keertje carmageddon opgestart in 2010
ik kon me niet zulke pixels herinneren
in mijn hoofd waren dat mooie auto's
Doom ziet er nog wel goed uit vind ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las zalmwalmquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruikt ook niet erg fris.quote:
Die ziektes die daarin zaten, geweldigquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
Theme Hospital is wel nog steeds leuk
Hoe gruwelijk realistisch en mooi GoldenEye op de N64 wasquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt
keertje carmageddon opgestart in 2010
ik kon me niet zulke pixels herinneren
in mijn hoofd waren dat mooie auto's
"Het kan echt niet mooier worden dan dit!"quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe gruwelijk realistisch en mooi GoldenEye op de N64 was
[ afbeelding ]
Doctors announcement!quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ziektes die daarin zaten, geweldig
Is ook niet uitgeslotenquote:
dat ik zo erg stink?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens onder de indruk van jezelf dan?
Ja of een biochemisch gevaarquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een actieve vulkaan bent
En die met die lange tongquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doctors announcement!
Incoming patients with bloaty heads
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die met die lange tong
Ja het is net alsof je in een film speelt zo echt ziet het er uitquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Het kan echt niet mooier worden dan dit!"
komt dat door alle matchaquinoasushitawegraslattemachiattos?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
ik las dat vrouwenscheten veel erger stinken dan die van mannen
Zou oppassen met die term daar te gebruiken voordat de veiligheidsdiensten dat ruikenquote:
Weet niet meer waardoor het kwamquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt dat door alle matchaquinoasushitawegraslattemachiattos?
nemen ze hier denk ik niet zo nauwquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou oppassen met die term daar te gebruiken voordat de veiligheidsdiensten dat ruiken
Duke Nukem 3Dquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doom ziet er nog wel goed uit vind ik
Duke Nukem 3D e.d. ook wel.
Deze week ook maar even langs, weet je wat de special is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Of ik loop even naar de ijssalon voor de special
Toen wisten ze nog wat humor wasquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En het Elvis Complex
En die harigen
En zie inzichtbare
En dit ja, weet nog wel dat ik toen Turok 2 speelde bij een vriend van me. Was helemaal wild van hoe het eruit zagquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is net alsof je in een film speelt zo echt ziet het er uit
Ik pruts tegenwoordig wat in Doom Builder, kan je leuke Doom levels mee maken. En met de scripting kan je ook voor leuke effecten en verrassingen zorgenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Duke Nukem 3D
Hele nachten deathmach en nog m'n eigen maps gemaakt van m'n huis en de buurt
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Of ik loop even naar de ijssalon voor de special
quote:Vooral een vette hap of een ijsje zijn voor de meeste Nederlanders dicht bij huis te vinden. Een cafetaria vind je zo goed als in iedere plaats in Nederland: mensen hoeven daar gemiddeld slechts 800 meter voor te reizen. In Noord-Brabant en Limburg en de vier grootste steden is in bijna iedere gemeente een snackbar op deze reisafstand. In het noorden van het land moeten mensen daar iets verder voor reizen.
https://nos.nl/artikel/25(...)l-nederland-dichtbij
Zo'n ijsje waarbij staat 'I'M SPESJUL!'quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Deze week ook maar even langs, weet je wat de special is?
En wat te denken toen GTA 3 uitkwamquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dit ja, weet nog wel dat ik toen Turok 2 speelde bij een vriend van me. Was helemaal wild van hoe het eruit zag
Straciatella gold, aldus instagram.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Deze week ook maar even langs, weet je wat de special is?
Toen was iedereen verkochtquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te denken toen GTA 3 uitkwam
Maar dit is dus alleen vandaag en morgen nog geloof ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straciatella gold, aldus instagram.
https://www.instagram.com/reel/DNAo1JPMr0t/
Hmmmm, weet niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straciatella gold, aldus instagram.
https://www.instagram.com/reel/DNAo1JPMr0t/
hmm, binnen 800m ben ik wel in het centrum van mn dorp, dan heb ik wel de keuze uit een paar ijs en snack zaken.quote:
Ik vond het fantastischquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was iedereen verkocht
Ik vond er verder weinig aan
quote:
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snackbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.quote:
is dit een nieuw spelletje waarbij we nu moeten pinpointen wat je locatie is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snsckbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.
Doe maar een poging. Tenzij je @mschol bent. Dan ben je uitgesloten van deelname. @Citizen.Erased ook trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is dit een nieuw spelletje waarbij we nu moeten pinpointen wat je locatie is?
netjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snackbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.
Zeker. Met name die toko's ben ik erg blij mee. Indisch eten.quote:
is het ook betaalbaar?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Met name die toko's ben ik erg blij mee. Indisch eten.
Ik heb een AYCE binnen 500 meterquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snackbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.
Niet de food court prijzen die jij gewend bent. Voor een rames menu betaal je 12,50. Vind ik best te overzien.quote:
KGGGGGZZZZZZZTT *poeff* ____________quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
de vier grootste steden is in bijna iedere gemeente een snackbar
Essnhills Keekskes?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een AYCE binnen 500 meter
oh das voor NL best oke.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de food court prijzen die jij gewend bent. Voor een rames menu betaal je 12,50. Vind ik best te overzien.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KGGGGGZZZZZZZTT *poeff* ____________
Ik weet wel toen ik in Azië woonde ik zelden kookte omdat de food courts altijd goedkoper waren. En ook gewoon goed voedsel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das voor NL best oke.
Ik eet hier ook niet altijd zo goedkoop hoorvandaag heb ik voor 8,22 euro gegeten
ik denk dat ik het kan maar ik mis motivatiequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar een poging. Tenzij je @:mschol bent. Dan ben je uitgesloten van deelname. @:Citizen.Erased ook trouwens.
Hoe is "bijna iedere gemeente in de vier grote steden"?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[im=450g]https://media.tenor.com/jf2rMCZMYv0AAAAe/snackbar-new-kids.png[/img]
waar woonde je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel toen ik in Azië woonde ik zelden kookte omdat de food courts altijd goedkoper waren. En ook gewoon goed voedsel.
nee ik weet met zijn pokemon gifts ook nog wel een kleiner gebied te pinpointenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is "bijna iedere gemeente in de vier grote steden"?
Dan moet je altijd naar buitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar woonde je dan?
Ik eet idd altijd buiten de deur
quote:
thuisbezorgd ftwquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je altijd naar buiten
Misschien die g niet zo raar neerzettenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[im=450g]https://media1.tenor.com/m/jf2rMCZMYv0AAAAd/snackbar-new-kids.gif[/img]
Stomme gifjes
Die hebben het ook warm denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeps maar das hier helemaal niet zo'n opgave. in Rotterdam moest ik er niet aan denken maar hier stap ik zo op de scooter. Alleen vorig jaar met de overstromingen was het niet altijd even chillquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je altijd naar buiten
Oh is dat hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien die g niet zo raar neerzetten
[ afbeelding ]
Er zit geen tijdslimiet op dit vraagstuk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk dat ik het kan maar ik mis motivatie
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik weet met zijn pokemon gifts ook nog wel een kleiner gebied te pinpointen
#WerkenbijdeNOSquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootste deel vd tijd in Singapore.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar woonde je dan?
Ik eet idd altijd buiten de deur
Die was iets beter jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het fantastischEn daarna ook nog Vice City
Is het daar niet onwijs duur?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grootste deel vd tijd in Singapore.
Het onderzoek is uitgevoerd in 4 gemeenten dus.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
#WerkenbijdeNOSZe hadden het beter kunnen omkeren: "In de vier grootste steden en in Noord-Brabant en Limburg is in bijna iedere gemeente". Klopt ie nog steeds niet, maar wel iets logischer
Krijg ik in ieder geval een stuk minder kortsluiting vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
#WerkenbijdeNOSZe hadden het beter kunnen omkeren: "In de vier grootste steden en in Noord-Brabant en Limburg is in bijna iedere gemeente". Klopt ie nog steeds niet, maar wel iets logischer
Duurder dan de omliggende landen, maar in vergelijking met Nederland was het goedkoop.quote:
In Nederland ga je meestal ook alleen uit eten als een 'speciaal' iets (niet in de laatste plaats omdat het tyfusduur is) en trek je er de hele dag/avond voor uit. Bij jou (en heel veel andere landen) is het gewoon veel gebruikelijker om eventjes iets buiten de deur te eten. Gok dat ze daar ook niet om de 10 minuten aan tafel staan om te vragen of je nog wat wilt drinkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps maar das hier helemaal niet zo'n opgave. in Rotterdam moest ik er niet aan denken maar hier stap ik zo op de scooter. Alleen vorig jaar met de overstromingen was het niet altijd even chill
Maar het leven is hier zo anders
Tikkeltje decadent wel ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
ik kan hier vanaf samui direct naar singapore vliegen. misschien een keer doen
nee doen ze nooitquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland ga je meestal ook alleen uit eten als een 'speciaal' iets (niet in de laatste plaats omdat het tyfusduur is) en trek je er de hele dag/avond voor uit. Bij jou (en heel veel andere landen) is het gewoon veel gebruikelijker om eventjes iets buiten de deur te eten. Gok dat ze daar ook niet om de 10 minuten aan tafel staan om te vragen of je nog wat wilt drinken
Van die kantines met van dat boterhammezakkiesplestik op tafel en TL-bakken voor de sfeerquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze nooit![]()
je blijft ook niet echt natafelen ofzo. En dan eet ik nog niet eens in de echt thaise zaakjes met noodles ofzo. Daar is het echt snel even eten en weer weg
Dit wist ik heul nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grootste deel vd tijd in Singapore.
zie dat ik zelfs naar de Malediven kan vliegen van samuiquote:
Ja hier is alles buiten maar sfeer verlichting doen ze nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die kantines met van dat boterhammezakkiesplestik op tafel en TL-bakken voor de sfeerHad je in Beijing ook overal ja. Nou ja toen ik er was in 1864
Ja merk ik in de VS ook, daar sta je over het algemeen vaak ook weer binnen een half uurtje buitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze nooit![]()
je blijft ook niet echt natafelen ofzo. En dan eet ik nog niet eens in de echt thaise zaakjes met noodles ofzo. Daar is het echt snel even eten en weer weg
Maar waarom zou je dat doen? Hebben ze daar geile gympies in de uitverkoop of zo?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie dat ik zelfs naar de Malediven kan vliegen van samui![]()
Maar singapore kost een retour 188 euro
Totaal andere eetcultuur.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja merk ik in de VS ook, daar sta je over het algemeen vaak ook weer binnen een half uurtje buiten
te warm?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Singapore was tof. Jammer van het weer alleen.
misschien, af en toe naar een stad is leuk als je altijd op een eiland zitquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Hebben ze daar geile gympies in de uitverkoop of zo?
Dit is zo vet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Hebben ze daar geile gympies in de uitverkoop of zo?
ja daar pers je in zo'n diner gewoon een threepounder met extra cheese en bacon in je nek en een kilo friet. Wegspoelen met 2 gallons coke, diet coke want moet om de lijn denken. En door!quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja merk ik in de VS ook, daar sta je over het algemeen vaak ook weer binnen een half uurtje buiten
Voor vakantie op zich wel prettig, dat je niet elke avond 3 uur kwijt bent aan etenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is zo vet.
https://wilkinsoneyre.com(...)s-gardens-by-the-bay
Ja, en ontzettend benauwd vaak. Wel elke dag onweer, dat was wel lekker. Die zon is ook genadeloos, maar ze hebben overal airco's gelukkig.quote:
Bangkok is niks?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
en kan naar hong kong vliegen vanaf samui. Wist ik niet
Nou ja free refills bij het drinken zijn daar wel de standaard in restaurants, al kom je daar vaak niet eens aan toequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar pers je in zo'n diner gewoon een threepounder met extra cheese en bacon in je nek en een kilo friet. Wegspoelen met 2 gallons coke, diet coke want moet om de lijn denken. En door!
Misschien zelfde klimaat als hier?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en ontzettend benauwd vaak. Wel elke dag onweer, dat was wel lekker. Die zon is ook genadeloos, maar ze hebben overal airco's gelukkig.
Maar wel een mooie groene stad met allemaal leuke wijken. Goed vreten ook.
Ik ga in Londen naar Wagamama of de Japanner, ben je ook vrij snel weer weg. In m'n eentje vind ik lang tafelen ook niet zo boeiend.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor vakantie op zich wel prettig, dat je niet elke avond 3 uur kwijt bent aan eten
Ja denk het, ik trek dat heel slecht. Was misschien ook geen goed plan om pittig Indiaas te gaan eten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zelfde klimaat als hier?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar pers je in zo'n diner gewoon een threepounder met extra cheese en bacon in je nek en een kilo friet. Wegspoelen met 2 gallons coke, diet coke want moet om de lijn denken. En door!
Zoveel van mij waar jij geen weet van hebt.quote:
In de VS ga ik ook vaak naar Aziaten of Mexicanen om nog een beetje groentes binnen te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in Londen naar Wagamama of de Japanner, ben je ook vrij snel weer weg. In m'n eentje vind ik lang tafelen ook niet zo boeiend.
Ook ff gewoond en rondgereisd. Mooi land.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Maleisië lijkt me ook heel mooi maar ja, teringwarm.
Ik ben blond en heb geld, ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heeft de VS me eigenlijk nooit zo getrokken maar zeker nu lijkt het me gewoon geen lekkere plek om heen te gaan. Jullie wel? Er is nota bene een negatief reisadvies
Nog 4,5e weekquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heeft de VS me eigenlijk nooit zo getrokken maar zeker nu lijkt het me gewoon geen lekkere plek om heen te gaan. Jullie wel? Er is nota bene een negatief reisadvies
Zat mooie plekken daar. Dus zeker de moeite waard om te bezoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:De kleurcode van het reisadvies voor de VS is groen. U kunt erheen reizen. Lees welke veiligheidsrisico’s er zijn.
https://www.nederlandwere(...)e-staten-van-amerika
Trump vindt jou om twee redenen top. Je bent een ondernemer en met zijn"grab 'em by the pussy" lifestyle kan hij vast de humor inzien dat jouw bedrijf Cherry Lips International Translations heet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond en heb geld, ik maak me niet zo'n zorgen.
Misschien wel als ze dit bericht lezen.
Stond op Feesboek?quote:
Dat advies neemt grmbl helemaal niet serieusquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar als je op het berenadvies kijkt, is het code rood.
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:06 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat jij het noordoosten daar wel kunt waarderen hoor FlesDe Rockies en het westen vind ik persoonlijk geweldig mooi, maar daar heb je wel echt een auto nodig
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.quote:
Ik zat laatst wel te kijken om met de trein een stukje oostkust te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzintquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar als je op het berenadvies kijkt, is het code rood.
Trump is wel echt vreselijk druk met allerlei zaken waar je geen enkele andere president zich mee zag bemoeien he.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.
Rood van het bloed van opgepeuzelde en verminkte mensen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzint
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat laatst wel te kijken om met de trein een stukje oostkust te doen.
En aangevreten onderdelen van mensen. Niet bruikbaar voor Ballie's Part Shop.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rood van het bloed van opgepeuzelde en verminkte mensen.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trailquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.
O nee, van NY richting Philadelphia ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.
Ik zou weleens in die Millennium Arch in St Louis willen eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trail
Ik durf alleen niet zo goed 's avonds rond te lopen in de VS want ben bang aan alle kanten verkracht en beroofd te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trail
Het gaat ook een beetje om de reis zelf het Flesquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.
Gelukkig zit ik straks bijna niet in beertjes gebiedquote:
Moet Flesj wel oppassen met zijn interesse in transportmiddelen. "Yes, I am a trans person. I like trains very much". Nu al benieuwd naar de Travelsnack met de kleurrijke omschrijving van de visitatie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.
Dat is wel echt in het midden tussen niets en nergensquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou weleens in die Millennium Arch in St Louis willen eigenlijk.
Ja heb ik in de gebieden waar ik heen ga meestal dan weer niet zo'n last van, en probeer vaak ook wel voor het donker bij het hotel te zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf alleen niet zo goed 's avonds rond te lopen in de VS want ben bang aan alle kanten verkracht en beroofd te worden.
nou is ook voor het eerstquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik straks bijna niet in beertjes gebied
Ja ik zie het ook niet echt gebeuren hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel echt in het midden tussen niets en nergens
Bal is gewoon bezorgd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij woont een neef van me daar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou weleens in die Millennium Arch in St Louis willen eigenlijk.
Gratis logeerplek ftwquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij woont een neef van me daar.
Ja ok ik ben nog wel even in de Rocky Mountains in Colorado, maar dat is voor de hoge duinen, daar zitten niet zoveel beertjes geloof ik https://www.nps.gov/grsa/index.htmquote:
Blijkt het een verkrachter en een dief te zijn.quote:
Like voor je neefquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij woont een neef van me daar.
eerst eens zien of ze daar leuke biljetjes hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal 'm even bellen dat Fles eraan komt.
The greatest Cherry Lips in the world. Absolutely huge. They could never do that in Chinaquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trump vindt jou om twee redenen top. Je bent een ondernemer en met zijn"grab 'em by the pussy" lifestyle kan hij vast de humor inzien dat jouw bedrijf Cherry Lips International Translations heet.
I have never seen a CLIT as big as hersquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
The greatest Cherry Lips in the world. Absolutely huge. They could never do that in China
Leuke.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I have never seen a CLIT as big as hers
Hier door wolvenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Er worden ook zoveel mensen opgegeten door beren idd.
Is dat Boston? Dat wordt door zo'n beetje alle andere grote steden beschouwd als een dorp toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
Maar zulke plekjes zijn toch wel leuk Fles?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef vrijgevochten het volgende:
Heb je al een oplossing bedacht
@:flippingcoin
Dan is het eerder Savan..nah..quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook graag naar Savannah maar daar is het ook hoerend warm dacht ik.
Trump komt op mij nooit zo over als iemand die geīnteresseerd is in de clit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trump vindt jou om twee redenen top. Je bent een ondernemer en met zijn"grab 'em by the pussy" lifestyle kan hij vast de humor inzien dat jouw bedrijf Cherry Lips International Translations heet.
Worden ook opgegeten door immigrantenquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trump komt op mij nooit zo over als iemand die geīnteresseerd is in de clit.
Zes min op de Schaal van @Haagsquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan is het eerder Savan..nah..
Dat iemand die man nog gelooftquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Worden ook opgegeten door immigranten
Het is een relatief kleine stad jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat Boston? Dat wordt door zo'n beetje alle andere grote steden beschouwd als een dorp toch?
Dat is brutalisme. Verwacht je daar nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een relatief kleine stad ja675k inwoners, beetje net als Rotterdam
Maar je hebt daar echt alles door elkaar qua gebouwen, van gebouwen uit de tijd dat de VS nog moest worden gesticht tot hoge wolkenkrabbers, of zulk soort retro-futuristische panden :_
[ afbeelding ]
Zijn er ook veel plekken waar de biljetjes ontzettend saai zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst eens zien of ze daar leuke biljetjes hebben.
Kwam even niet op de naamquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is brutalisme. Verwacht je daar niet
Eurobiljetten?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er ook veel plekken waar de biljetjes ontzettend saai zijn?
Freedom Trailquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor. Voormalige sovjetrepublieken hebben daar wel een handje van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er ook veel plekken waar de biljetjes ontzettend saai zijn?
Echt super veel zin in.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanaf morgen 10.00 uur hitteplan in hele land van kracht - https://nos.nl/l/2578290net een week lang met winterjas aangezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zei niet dat ik het mooi vondquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam even niet op de naamMaar dan zou je Albany (de hoofdstad van New York) helemaal fantastisch vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heey deze vind ik leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Voormalige sovjetrepublieken hebben daar wel een handje van.
Tatarstan bijvoorbeeld. Hebben een stuk of 5 varianten van dit biljet. Allemaal 100 Roebel. Maar dat staat er niet eens op![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben daar een soort toren van Babel?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Voormalige sovjetrepublieken hebben daar wel een handje van.
Tatarstan bijvoorbeeld. Hebben een stuk of 5 varianten van dit biljet. Allemaal 100 Roebel. Maar dat staat er niet eens op![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het mooi vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |