Ook ff gewoond en rondgereisd. Mooi land.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Maleisië lijkt me ook heel mooi maar ja, teringwarm.
Ik ben blond en heb geld, ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heeft de VS me eigenlijk nooit zo getrokken maar zeker nu lijkt het me gewoon geen lekkere plek om heen te gaan. Jullie wel? Er is nota bene een negatief reisadvies
Nog 4,5e weekquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heeft de VS me eigenlijk nooit zo getrokken maar zeker nu lijkt het me gewoon geen lekkere plek om heen te gaan. Jullie wel? Er is nota bene een negatief reisadvies
Zat mooie plekken daar. Dus zeker de moeite waard om te bezoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:De kleurcode van het reisadvies voor de VS is groen. U kunt erheen reizen. Lees welke veiligheidsrisico’s er zijn.
https://www.nederlandwere(...)e-staten-van-amerika
Trump vindt jou om twee redenen top. Je bent een ondernemer en met zijn"grab 'em by the pussy" lifestyle kan hij vast de humor inzien dat jouw bedrijf Cherry Lips International Translations heet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond en heb geld, ik maak me niet zo'n zorgen.
Misschien wel als ze dit bericht lezen.
Stond op Feesboek?quote:
Dat advies neemt grmbl helemaal niet serieusquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar als je op het berenadvies kijkt, is het code rood.
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:06 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat jij het noordoosten daar wel kunt waarderen hoor FlesDe Rockies en het westen vind ik persoonlijk geweldig mooi, maar daar heb je wel echt een auto nodig
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.quote:
Ik zat laatst wel te kijken om met de trein een stukje oostkust te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzintquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar als je op het berenadvies kijkt, is het code rood.
Trump is wel echt vreselijk druk met allerlei zaken waar je geen enkele andere president zich mee zag bemoeien he.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige landen hebben code oranje dacht ik afgegeven vanwege rechten van trans personen, Trump erkent alleen m/v op je paspoort dacht ik.
Rood van het bloed van opgepeuzelde en verminkte mensen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzint
Ja met die Acela zeker. Doe je een hele dag over een stukje van 300 km of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat laatst wel te kijken om met de trein een stukje oostkust te doen.
En aangevreten onderdelen van mensen. Niet bruikbaar voor Ballie's Part Shop.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rood van het bloed van opgepeuzelde en verminkte mensen.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon plaatjes die ballie verzint
Noordoosten is een stuk 'Europeser', Boston vond ik echt een mooie stad waar je heel de dag kunt rondlopen, Freedom Trailquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat? Denk dat je sowieso overal wel een auto nodig hebt. Zelfs daar waar het OV relatief geweldig is voor daar, is het nog steeds kut naar Europese maatstaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |