Thuis snel een kopietje van makenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als van die Davilex spelletjes die je in de bibliotheek op cd-rom kon huren
Is die schoonzus dus de enige normale in de familiequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was neefje aan het scheten
En wij zeiden allemaal scheetjes geven, behalve schoonzus, die zei scheetjes laten
Redcat spellen waren dan ook van Davilex.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als van die Davilex spelletjes die je in de bibliotheek op cd-rom kon huren
Ik geef ze liever wegquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zeg ik nooit, ik laat ze gewoon.
Even navragen op de IC.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn de ontvangers daar blij mee?
Ja want dan hoefde je hem maar een dag te huren en dan kostte het maar een gulden ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuis snel een kopietje van maken
Dat weet ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn de ontvangers daar blij mee?
Geen idee, heb het nooit kunnen verifiëren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van mij niet heel plezierig zijn?
Ja iddquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dan hoefde je hem maar een dag te huren en dan kostte het maar een gulden ofzo
Dé gameontwikkelaar van Nederlandquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Redcat spellen waren dan ook van Davilex.
Komen ze speakers brengen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, zo kan ik geen muziek luisteren.
Iedereen is er stil vanquote:
Ja anders hoort Reccie de deurbel straks nietquote:
I don't give a shitquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens?
Scheetjes geven of scheetjes laten?
Ja als je een gerrie bij je scheetje geeft laat is dat niet bestquote:
core memory unlockedquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Redcat spellen waren dan ook van Davilex.
Kunnen we wel.quote:
topo race was goeiequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met z'n Akira driewieler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |