SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plannen jullie wel eens een burn out?
Thuiswerkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef STING het volgende:
di 32 - wo 33 - do 33 - vr 30
Juist deze week dat er werkzaamheden zijn op het spoor en ik een stuk lastiger naar kantoor kan
FLAMES ARE GETTIN' HIGHA!!!quote:
Bij het stoplicht?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plannen jullie wel eens een burn out?
STING!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef STING het volgende:
Juist deze week dat er werkzaamheden zijn op het spoor en ik een stuk lastiger naar kantoor kan
Plan een burn-out!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef STING het volgende:
Uiteraard net nadat de airco eind volgende week wordt geplaatst is het rond de 23Cquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING!
Ja, fuck de hitte deze week
DISCO INFERNO!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FLAMES ARE GETTIN' HIGHA!!!
Burnouts moeten in je zitten, moet je een type voor zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet.
Heb wel gekeken hoeveel het gemiddelde ziekteverlof is bij ons. Die dagen eigen ik me wel ieder jaar toe.
Goed nummer wel.quote:
Nou liever niet want dan zijn we allemaal dood.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
als de zon nou ff een burnout plant....
yoloquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou liever niet want dan zijn we allemaal dood.
Goede game jaquote:
Wat voor debieltjes zijn dat dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Pheno het volgende:
Blij met de aanschaf van een degelijke airco in woonkamer en slaapkamer. Al jaren plezier van, ondanks dat er volgens de hoge heren er geen klimaatverandering is.
Tenminste, ze doen er niets aan en draaien maatregelen die zouden helpen terug. Dus valt allemaal wel mee
Sowieso al jaren geen goede racegames meer uitgekomen heb ik het ideequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede game ja
Een nieuwe Burnout zou tof zijn
Wij nu na jaren eindelijk de knoop doorgehaakt voor eentje in de werk- en slaapkamer. Nu wel duidelijk dat de zomers blijvend heet worden. Plus in de winter goed te gebruiken als verwarming, zodat bij thuiswerken we niet het hele huis gelijk hoeven te verwarmen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Pheno het volgende:
Blij met de aanschaf van een degelijke airco in woonkamer en slaapkamer. Al jaren plezier van, ondanks dat er volgens de hoge heren er geen klimaatverandering is.
De mensen op de pluche plekken die er wel wat aan kunnen doen, maar alles ontkennenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor debieltjes zijn dat dan?
Wij hadden vroeger Power Boat Racingquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso al jaren geen goede racegames meer uitgekomen heb ik het idee
er moeten maatregelingen zijn maar ook meer huizen, plus de boer zit scheefquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Pheno het volgende:
Tenminste, ze doen er niets aan en draaien maatregelen die zouden helpen terug. Dus valt allemaal wel mee
De standaard debieltjes dusquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen op de pluche plekken die er wel wat aan kunnen doen, maar alles ontkennen
Dat dus. En de zonnepanelen voeden de buitenunit en twee binnenunits, dus toch wat duurzamer dan helemaal niets.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wij nu na jaren eindelijk de knoop doorgehaakt voor eentje in de werk- en slaapkamer. Nu wel duidelijk dat de zomers blijvend heet worden. Plus in de winter goed te gebruiken als verwarming, zodat bij thuiswerken we niet het hele huis gelijk hoeven te verwarmen.
Wacky wheelsquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Power Boat Racing
En A2 racer
Of de Duitse versie 'Autobahn Raser', die volgens mij precies hetzelfde was als A2 Racer, alleen andere plaatsnamen op de bordjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En A2 racer
Gewoon even wachten, dan gaan al die bejaarden dood en hebben we weer leegstaande huizen zatquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er moeten maatregelingen zijn maar ook meer huizen, plus de boer zit scheef
het is een onmogelijke hand om het spel mee te winnen
A2 Racerquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En A2 racer
Ze worden tegenwoordig bijna allemaal minstens honderdquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon even wachten, dan gaan al die bejaarden dood en hebben we weer leegstaande huizen zat
Daarom bezuinigen ze nu ook steeds meer op de zorgquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ze worden tegenwoordig bijna allemaal minstens honderd
De Duitsers moesten alles vertalen naar het Duits. Daar heette Red Alert ook iets van Alarmstufe Rotquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de Duitse versie 'Autobahn Raser', die volgens mij precies hetzelfde was als A2 Racer, alleen andere plaatsnamen op de bordjes
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ze worden tegenwoordig bijna allemaal minstens honderd
Je had ook vakantie racerquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de Duitse versie 'Autobahn Raser', die volgens mij precies hetzelfde was als A2 Racer, alleen andere plaatsnamen op de bordjes
ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had ook vakantie racer
Dat was ook hetzelfde maar dan met caravan
Probeer maar eens een film te kopen op amazon nl, dan krijg je altijd hoesjes met ofwel Duitse ofwel de Franse vertaling van de titelquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers moesten alles vertalen naar het Duits. Daar heette Red Alert ook iets van Alarmstufe Rot
Nee, wel Alley Catquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand vroeger ook RedCat gespeeld?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
En diequote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |