abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218480100
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
Die blessures. Verdorie, houdt dat dan nooit op? :r
Misschien moeten we even lief aan de tegenstanders vragen of ze onze spelers voortaan niet kapot willen schoppen?
  maandag 11 augustus 2025 @ 23:04:18 #77
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218480710
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Samengevat: Diarra is gepasseerd. Nieuwkoop is fit maar een tweede wedstrijd in zo'n korte tijd komt te vroeg. En Read heeft een momentje gehad tijdens de wedstrijd.
Raar, ik had Diarra eerder meegenomen dan Sliti.

Dat je met Moder, Nieuwkoop en Read niet wedstrijdfit nog een speler moet passeren vind ik ook bijzonder, we hebben een erg volle selectie.

Alhoewel met gemiddeld 10 blessures per wedstrijd iedereen wel aan spelen komt. Op een gegeven moment komen Kasanwirjo, Nadje en Bullaude zelfs terug (lol)
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 11 augustus 2025 @ 23:15:11 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218480785
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat je met Moder, Nieuwkoop en Read niet wedstrijdfit nog een speler moet passeren vind ik ook bijzonder, we hebben een erg volle selectie.
Van Persie maakt best veel vreemde keuzes, bij Heerenveen ook al.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 00:07:07 #79
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218481095
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 23:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Van Persie maakt best veel vreemde keuzes, bij Heerenveen ook al.
Hij maakt toch voornamelijk volkomen logische keuzes bij Feyenoord? Diarra of Sliti, who cares uiteindelijk. Ik had alleen Diarra meegenomen omdat ie al in Turkije heeft gespeeld, maar misschien is ie matig fit.

Hou nou eens op over Heerenveen, hij heeft het niet goed gedaan daar maar hij kwam in een puinzooi terecht, dan is het als beginnend trainer al gauw behelpen. Bij Feyenoord werken er prima mensen om hem heen, heeft hij meer kwaliteit tot zijn beschikking en het gaat helemaal niet verkeerd met een vrij nieuw elftal, geef hem nou eens de kans. Niet iedere mindere keuze hoeft onder de vergrootglas.
Makkelijk eerste
pi_218481133
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij maakt toch voornamelijk volkomen logische keuzes bij Feyenoord? Diarra of Sliti, who cares uiteindelijk. Ik had alleen Diarra meegenomen omdat ie al in Turkije heeft gespeeld, maar misschien is ie matig fit.

Hou nou eens op over Heerenveen, hij heeft het niet goed gedaan daar maar hij kwam in een puinzooi terecht, dan is het als beginnend trainer al gauw behelpen. Bij Feyenoord werken er prima mensen om hem heen, heeft hij meer kwaliteit tot zijn beschikking en het gaat helemaal niet verkeerd met een vrij nieuw elftal, geef hem nou eens de kans. Niet iedere mindere keuze hoeft onder de vergrootglas.
Ik vind het eigenlijk niet onlogisch dat je terughoudend ben met iemand als Diarra. Die jongen heeft gewoon geen topsportgeschiedenis om op te bouwen. Hij kan leuk pingelen, maar zowel fysiek als tactisch moet daar nog flink aan gesleuteld worden. Laatste wat je wil is hem nu gelijk overbelasten. Is sowieso gehaald voor de toekomst. Ben benieuwd of dit een Minteh gaat worden of een Walemark

Bij Heerenveen speelde hij met een half bierteam, had de trainerskamer nog geen vuilnisbakje en moesten ze voor elke training de weg oversteken. Ik ben nog niet per se overtuigd van Robin, maar hem daar op afrekenen is ook onzin.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218481153
Mensen zijn gewoon veel te snel met typeren. Elke speler of trainer moet meteen een "ding" hebben. Steijn was ook al de nieuwe Immers op basis van één speelhelft. :') Laten we gewoon even wachten en het team de kans geven inderdaad.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 07:37:48 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218481502
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Alhoewel met gemiddeld 10 blessures per wedstrijd iedereen wel aan spelen komt. Op een gegeven moment komen Kasanwirjo, Nadje en Bullaude zelfs terug (lol)
Raar. Ik zou Sliti eerder in de basis zetten dan Diarra. Slitigod
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218481664
Van Persie heeft Borges zo erg geprikkeld door hem geen minuut te geven dat Diarre niet eens nodig is.
pi_218481797
Echt heel vreemd inderdaad om een speler met één jaar ervaring in de tweede divisie van Turkije niet direct drie keer in zes dagen tijd te laten spelen.

Blijkbaar zijn sommigen door alle blessures van afgelopen seizoen vergeten dat rouleren ook gewoon een ding is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pistolero op 12-08-2025 08:52:30 ]
pi_218481798
Diarra heeft gewoon nog wat parkeerbonnen openstaan, die laat Istanbul even aan zich voorbij gaan.
#12 is not for sale!
pi_218481809
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:29 schreef Haringkop het volgende:
Diarra heeft gewoon nog wat parkeerbonnen openstaan, die laat Istanbul even aan zich voorbij gaan.
Denk eerder dat hij tijdens trainingen menig ruit aan diggelen heeft geschoten en nu dus bang is dat hij Turken, die vaak nogal hoog in de emotie zitten, achter zich aan krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218482003
Diarra heeft beide wedstrijden gewoon goed gespeeld en die gaat ook veel minuten krijgen. Ik denk dat het vooral een speler is die je goed kan gebruiken als je net als afgelopen zaterdag heel hoog kan spelen.

Ik denk dat hij om tactische redenen niet is meegenomen. Dit wordt echt een tactische wedstrijd. Wat gaan Feyenoord doen in deze wedstrijd?

Ik denk niet dat Feyenoord in eerste instantie blind gaat aanvallen met een 2-1 voorsprong. Je gaat gewoon wat behoudend spelen en proberen te counteren. In die speelwijze zijn andere misschien gewoon beter dan Diarra. Ik denk dat het om de tactische uitvoering gaat dat hij niet is meegenomen. Misschien is hij daar gewoon wat minder in gezien zijn verleden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218482054
Fener net als de OP KAPOET maken.
pi_218482108
Jeetje wat een Temu-OP.
pi_218482115
twitter

Die andere zolderkamerautist heeft al het balverlies van Hadj Moussa teruggekeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218482123
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een Temu-OP.
Tevens fake news, ik ben naar Z gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:25:47 #92
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218482198
O wee als je wat kanttekeningen hebt bij Van Persie :'). Hij is gewoon overduidelijk eigenzinnig, hoe dat op lange termijn uitpakt moeten we zien. Misschien wel heel goed!!!
pi_218482246
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:25 schreef Slobeend het volgende:
O wee als je wat kanttekeningen hebt bij Van Persie :'). Hij is gewoon overduidelijk eigenzinnig, hoe dat op lange termijn uitpakt moeten we zien. Misschien wel heel goed!!!
Eens. Hij vaart zijn eigen koers. Of dat nu is om een image op te bouwen of niet is niet eens belangrijk. Het gaat uiteindelijk om de resultaten.

Zijn keuze om de eerste keeper opzij te zetten omdat die niet fit genoeg is vond ik een sterke, zijn keuze voor Steijn als aanvoerder wat minder. Al is die laatste keuze ook wel ingegeven door pure armoede in de selectie qua geschikte types.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:31:31 #94
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218482250
quote:
Dit is volgens mij nog niet eens eigenzinnig, maar gewoon iets wat hij heeft geleerd als topspeler van een topclub. In interviews vroeger als speler ging hij daar ook uitgebreid op in, dat ze daar standaard rouleerden én van de spelers bepaalde waarden in de gaten hielden en zodra er iemand in de oranje zône kwam, dan werd de wedstrijdbelasting teruggedraaid en de training aangepast.

Hij vertelde ook hoe ze met veel zorg een paar kilo spieren erbij kweekten heel gericht op sommige spiergroepen zodat hij op een bepaald punt (ik weet niet meer wat) meer kon leveren. Hij was zijn hele volwassen sportende leven X kilo geweest, en was nu X+2 omdat de medische staf en de prestatiecoaches of weet ik het hadden gesignaleerd dat daar nog winst te behalen viel.

Iemand die zo gepassioneerd over dat soort tweaks kan vertellen en kan uitleggen hoe het toegepast wordt, die is denk ik geen frivole koekenbakker die lekker eigenzinnig zomaar dingen besluit.

Maar goed, het blijft voetbal, misschien vind ik hem over 10 wedstrijden toch een incompetente fietsenmaker. :D
pi_218482259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een Temu-OP.
Dan maak jij maar wat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218482263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Tevens fake news, ik ben naar Z gegaan.
iedereen gaat gewoon zitten wat op dat plaatje staat
pi_218482299
quote:
Het is gewoon nu al heel vermoeiend dat elke actie van van Persie direct zo extreem onder een vergrootglas komt te liggen hier en (vooral) in de media.

Ook al zijn de acties zoals Steijn aanvoerder maken of Diarra passeren vol-ko-men logisch als je even langer dan 1 seconde nadenkt.
pi_218482325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit is volgens mij nog niet eens eigenzinnig, maar gewoon iets wat hij heeft geleerd als topspeler van een topclub. In interviews vroeger als speler ging hij daar ook uitgebreid op in, dat ze daar standaard rouleerden én van de spelers bepaalde waarden in de gaten hielden en zodra er iemand in de oranje zône kwam, dan werd de wedstrijdbelasting teruggedraaid en de training aangepast.

Hij vertelde ook hoe ze met veel zorg een paar kilo spieren erbij kweekten heel gericht op sommige spiergroepen zodat hij op een bepaald punt (ik weet niet meer wat) meer kon leveren. Hij was zijn hele volwassen sportende leven X kilo geweest, en was nu X+2 omdat de medische staf en de prestatiecoaches of weet ik het hadden gesignaleerd dat daar nog winst te behalen viel.

Iemand die zo gepassioneerd over dat soort tweaks kan vertellen en kan uitleggen hoe het toegepast wordt, die is denk ik geen frivole koekenbakker die lekker eigenzinnig zomaar dingen besluit.

Maar goed, het blijft voetbal, misschien vind ik hem over 10 wedstrijden toch een incompetente fietsenmaker. :D
Van Persie was een uitzonderlijke voetballer.

Wat maakt iemand uitzonderlijk? Als hij of zij anders denkt dan de grote massa.

Hij zal dat waarschijnlijk ook doorzetten in zijn trainersloopbaan
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:50:47 #99
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218482350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is gewoon nu al heel vermoeiend dat elke actie van van Persie direct zo extreem onder een vergrootglas komt te liggen hier en (vooral) in de media.

Ook al zijn de acties zoals Steijn aanvoerder maken of Diarra passeren vol-ko-men logisch als je even langer dan 1 seconde nadenkt.
Steijn aanvoerder maken is helemaal niet logisch, maar geen zin in die discussie.
pi_218482398
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Steijn aanvoerder maken is helemaal niet logisch, maar geen zin in die discussie.
Dat is inderdaad niet logische als je er logische over nadenkt. De potentiële aanvoerders waren Moder, Hwang of Wellenreuter. Maar dat is gewoon helemaal niet handig voor interviews en communicatie.

Steijn is een speler die kwa communicatie richting media misschien wel de beste optie is.

Hij heeft het redelijk onder controle tussen zijn oren en kan het redelijk overbrengen in intervieuws.

Ik vind het een logische keuze.

Timber terecht geen aanvoerder meer, zolang die niet bijtekent. Dat geintje kost Feyenoord 25 miljoen euro. Daar mag hij gewoon voor gestraft worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')