quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zit inmiddels in de Ivanusec fase van zijn carrière
Misschien kunnen Hazard, Stengs en Ivanusec een praatgroepje oprichten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zit inmiddels in de Ivanusec fase van zijn carrière
Bijna niet respectloos, die pannenkoek. Kapoet maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mourinho is bang voor ons Aziatische trio.
Is er een specifieke reden dat je dit in het Feyenoord-topic plaatst?quote:
Klopt. Channant.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
poging gedaan nieuwe OP...zal wel niet goed zijn
Is vast allemaal exclusief bonussen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:24 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dit toch wel enigszins pijnlijke uitgaande bedragen vinden.
Klaasgodquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
poging gedaan nieuwe OP...zal wel niet goed zijn
Vriend, wij hebben alleen de gedragsregels van Fok waar iedereen een kruisje voor zet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaasgod
Niemand anders hier doet zijn best voor een OP dus dan houden we dit kunstwerk
(Maar ik wil wel de gedragsregels terug)
Paixao, Smal, Beelen, Moder, Read…quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:15 schreef Qarrad het volgende:
Blessure houdt Givairo Read voorlopig aan de kant
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oorlopig-aan-de-kant
Nou, uit de flesquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao, Smal, Beelen, Moder, Read…
Waar is de geest van Priske?
Godver.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:12 schreef bbuddybb het volgende:
Man man man.
Had Feyenoord een jaar terug getipt om hem te kopen toen ie wilde vertrekken bij PSV. Is een echte Feyenoordspits.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Feyenoord te maken lampje?
Leuk voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had Feyenoord een jaar terug getipt om hem te kopen toen ie wilde vertrekken bij PSV. Is een echte Feyenoordspits.
Pffffff. We wisten waar het door kwam, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:12 schreef bbuddybb het volgende:
Man man man.
Dit is echt pijnlijk ongrappig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Feyenoord voorlopig zonder Read
Is Write wel gewoon van de partij? #DTV
Wist überhaupt niet dat men kon lezen op zuid.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Feyenoord voorlopig zonder Read
Is Write wel gewoon van de partij? #DTV
Bob zegt net bij de persconferentie dat het hier gaat om een impact blessure.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pffffff. We wisten waar het door kwam, toch?
That's the point bro.quote:
Misschien moeten we even lief aan de tegenstanders vragen of ze onze spelers voortaan niet kapot willen schoppen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
Die blessures. Verdorie, houdt dat dan nooit op?
Raar, ik had Diarra eerder meegenomen dan Sliti.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Samengevat: Diarra is gepasseerd. Nieuwkoop is fit maar een tweede wedstrijd in zo'n korte tijd komt te vroeg. En Read heeft een momentje gehad tijdens de wedstrijd.
Van Persie maakt best veel vreemde keuzes, bij Heerenveen ook al.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar, ik had Diarra eerder meegenomen dan Sliti.
Dat je met Moder, Nieuwkoop en Read niet wedstrijdfit nog een speler moet passeren vind ik ook bijzonder, we hebben een erg volle selectie.
Hij maakt toch voornamelijk volkomen logische keuzes bij Feyenoord? Diarra of Sliti, who cares uiteindelijk. Ik had alleen Diarra meegenomen omdat ie al in Turkije heeft gespeeld, maar misschien is ie matig fit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie maakt best veel vreemde keuzes, bij Heerenveen ook al.
Ik vind het eigenlijk niet onlogisch dat je terughoudend ben met iemand als Diarra. Die jongen heeft gewoon geen topsportgeschiedenis om op te bouwen. Hij kan leuk pingelen, maar zowel fysiek als tactisch moet daar nog flink aan gesleuteld worden. Laatste wat je wil is hem nu gelijk overbelasten. Is sowieso gehaald voor de toekomst. Ben benieuwd of dit een Minteh gaat worden of een Walemarkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij maakt toch voornamelijk volkomen logische keuzes bij Feyenoord? Diarra of Sliti, who cares uiteindelijk. Ik had alleen Diarra meegenomen omdat ie al in Turkije heeft gespeeld, maar misschien is ie matig fit.
Hou nou eens op over Heerenveen, hij heeft het niet goed gedaan daar maar hij kwam in een puinzooi terecht, dan is het als beginnend trainer al gauw behelpen. Bij Feyenoord werken er prima mensen om hem heen, heeft hij meer kwaliteit tot zijn beschikking en het gaat helemaal niet verkeerd met een vrij nieuw elftal, geef hem nou eens de kans. Niet iedere mindere keuze hoeft onder de vergrootglas.
Raar. Ik zou Sliti eerder in de basis zetten dan Diarra. Slitigodquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar, ik had Diarra eerder meegenomen dan Sliti.
Dat je met Moder, Nieuwkoop en Read niet wedstrijdfit nog een speler moet passeren vind ik ook bijzonder, we hebben een erg volle selectie.
Alhoewel met gemiddeld 10 blessures per wedstrijd iedereen wel aan spelen komt. Op een gegeven moment komen Kasanwirjo, Nadje en Bullaude zelfs terug (lol)
Denk eerder dat hij tijdens trainingen menig ruit aan diggelen heeft geschoten en nu dus bang is dat hij Turken, die vaak nogal hoog in de emotie zitten, achter zich aan krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:29 schreef Haringkop het volgende:
Diarra heeft gewoon nog wat parkeerbonnen openstaan, die laat Istanbul even aan zich voorbij gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |