Bedankt voor de correctiequote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Armani XL het volgende:
Wel bestolen, maar bestoten nooit.
Is dat iets Belgisch??
Nee nee, zo werkt het niet boefjequote:
ik dacht biljartenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Armani XL het volgende:
Is dat iets Belgisch??
Jawel hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet boefje
quote:
Al opgelost.quote:
Zwaar kut hoor. Erg jammer dat ze de dader nooit hebben willen vattenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
Ja. Eén keer beroofd, door een oud basisschool klasgenoot for fuck sake! Ik was 16 jaar, werd door twee jongens geforceerd, met een mes, van m’n fiets af te stappen. Ik zat als beton op m’n fiets en kon bewegen.
Uiteindelijk trokken ze mn mp3 speler van mn lijf en zijn ze weggefietst!
Aangifte gedaan. Niks gehoord, ondanks alle gegevens.
Haha wel geinig dat hij een gedragen sok van je heeft gestolen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:53 schreef TornadoDK het volgende:
Nee, wel een poging tot gehad.
We kwamen terug van een nachtje woestijn naar marrakesh (geen aanrader) en toen we naar ons hotel liepen voelde ik gerommel in mijn rugzak. Ik draaide me in een ruk om en zag niemand maar mijn voorvakje stond open en ik was vuile sok kwijtik had alleen mijn vuile ondergoed daarin gepropt.
Moet wel kut zijn waarschijnlijk veel kosten gehad om een ander radio te plaatsen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:00 schreef miss_sly het volgende:
En ontopic: ja, verschillende keren.
De radio uit mijn auto, mijn fiets en een keer had ik een hele domme actie: ik had mijn handtas in het kratje van mijn fiets laten zitten. Natuurlijk was toen mijn tas weg.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:53 schreef TornadoDK het volgende:
Nee, wel een poging tot gehad.
We kwamen terug van een nachtje woestijn naar marrakesh (geen aanrader) en toen we naar ons hotel liepen voelde ik gerommel in mijn rugzak. Ik draaide me in een ruk om en zag niemand maar mijn voorvakje stond open en ik was vuile sok kwijtik had alleen mijn vuile ondergoed daarin gepropt.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Armani XL het volgende:
Is dat iets Belgisch??
Ja godver neem dan een taalcursus, datzelfde geld voor Limburgers.quote:
Maar dan wist je zijn naam?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
Ja. Eén keer beroofd, door een oud basisschool klasgenoot for fuck sake! Ik was 16 jaar, werd door twee jongens geforceerd, met een mes, van m’n fiets af te stappen. Ik zat als beton op m’n fiets en kon bewegen.
Uiteindelijk trokken ze mn mp3 speler van mn lijf en zijn ze weggefietst!
jeetje, nooit overwogen zijn huis in de fik te steken of zo?quote:
Laat ik het zo zeggen, in bepaalde kringen moet je dat niet willen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jeetje, nooit overwogen zijn huis in de fik te steken of zo?
Je verwacht het niet!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
Je bedoelt dat je auto-inbraak goedkeurt als je spullen zichtbaar achterlaat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:47 schreef -Sigaartje het volgende:
En ik ben een keer zo ontzettend oerdom geweest een fotocamera (een prachtige Olympus OM-30) open en bloot op de achterbank van de auto te laten liggen. Autoruit ingeslagen, camera weg. Tja, eigen schuld, kan het zelfs de dief niet kwalijk nemen, had ik maar niet zo dom moeten zijn.
Jammer dat ik hem kwijt ben.
Dat is wel erg kut. Zeker bij deze temperaturen. Ik zou de politie gebeld hebben. Want best gevaarlijk eigenlijk met deze temperaturen zo lang wandelen. Eigenlijk zat je in een noodsituatie. Ik zou overdrijven: +Ja ik ben hier dood aan het vriezen mijn fiets is gestolen ik heb hulp nodig want ik overleef dit niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En verder is mijn fiets gejat terwijl het 3 uur 's-nachts was en ik mij op 15 kilometer van huis bevond bij -5 graden buiten. Er zat niks anders op dan naar huis te lopen, want geld voor een taxi was er niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |