Bedankt voor de correctiequote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Armani XL het volgende:
Wel bestolen, maar bestoten nooit.
Is dat iets Belgisch??
Nee nee, zo werkt het niet boefjequote:
ik dacht biljartenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Armani XL het volgende:
Is dat iets Belgisch??
Jawel hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet boefje
quote:
Al opgelost.quote:
Zwaar kut hoor. Erg jammer dat ze de dader nooit hebben willen vattenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
Ja. Eén keer beroofd, door een oud basisschool klasgenoot for fuck sake! Ik was 16 jaar, werd door twee jongens geforceerd, met een mes, van m’n fiets af te stappen. Ik zat als beton op m’n fiets en kon bewegen.
Uiteindelijk trokken ze mn mp3 speler van mn lijf en zijn ze weggefietst!
Aangifte gedaan. Niks gehoord, ondanks alle gegevens.
Haha wel geinig dat hij een gedragen sok van je heeft gestolen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:53 schreef TornadoDK het volgende:
Nee, wel een poging tot gehad.
We kwamen terug van een nachtje woestijn naar marrakesh (geen aanrader) en toen we naar ons hotel liepen voelde ik gerommel in mijn rugzak. Ik draaide me in een ruk om en zag niemand maar mijn voorvakje stond open en ik was vuile sok kwijtik had alleen mijn vuile ondergoed daarin gepropt.
Moet wel kut zijn waarschijnlijk veel kosten gehad om een ander radio te plaatsen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:00 schreef miss_sly het volgende:
En ontopic: ja, verschillende keren.
De radio uit mijn auto, mijn fiets en een keer had ik een hele domme actie: ik had mijn handtas in het kratje van mijn fiets laten zitten. Natuurlijk was toen mijn tas weg.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:53 schreef TornadoDK het volgende:
Nee, wel een poging tot gehad.
We kwamen terug van een nachtje woestijn naar marrakesh (geen aanrader) en toen we naar ons hotel liepen voelde ik gerommel in mijn rugzak. Ik draaide me in een ruk om en zag niemand maar mijn voorvakje stond open en ik was vuile sok kwijtik had alleen mijn vuile ondergoed daarin gepropt.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Armani XL het volgende:
Is dat iets Belgisch??
Ja godver neem dan een taalcursus, datzelfde geld voor Limburgers.quote:
Maar dan wist je zijn naam?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
Ja. Eén keer beroofd, door een oud basisschool klasgenoot for fuck sake! Ik was 16 jaar, werd door twee jongens geforceerd, met een mes, van m’n fiets af te stappen. Ik zat als beton op m’n fiets en kon bewegen.
Uiteindelijk trokken ze mn mp3 speler van mn lijf en zijn ze weggefietst!
jeetje, nooit overwogen zijn huis in de fik te steken of zo?quote:
Laat ik het zo zeggen, in bepaalde kringen moet je dat niet willen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jeetje, nooit overwogen zijn huis in de fik te steken of zo?
Je verwacht het niet!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef Rene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |