Je bedoelt dat je auto-inbraak goedkeurt als je spullen zichtbaar achterlaat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:47 schreef -Sigaartje het volgende:
En ik ben een keer zo ontzettend oerdom geweest een fotocamera (een prachtige Olympus OM-30) open en bloot op de achterbank van de auto te laten liggen. Autoruit ingeslagen, camera weg. Tja, eigen schuld, kan het zelfs de dief niet kwalijk nemen, had ik maar niet zo dom moeten zijn.
Jammer dat ik hem kwijt ben.
Dat is wel erg kut. Zeker bij deze temperaturen. Ik zou de politie gebeld hebben. Want best gevaarlijk eigenlijk met deze temperaturen zo lang wandelen. Eigenlijk zat je in een noodsituatie. Ik zou overdrijven: +Ja ik ben hier dood aan het vriezen mijn fiets is gestolen ik heb hulp nodig want ik overleef dit niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En verder is mijn fiets gejat terwijl het 3 uur 's-nachts was en ik mij op 15 kilometer van huis bevond bij -5 graden buiten. Er zat niks anders op dan naar huis te lopen, want geld voor een taxi was er niet....
Oh sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Keertje ingebroken in huis: laptop, telefoon, mp3-speler weg. En vooral m'n gevoel van veiligheid.
Tnx droplul.
Hoe?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef LatteMasijato het volgende:
Ja en opgelicht voor ruim 5000 euro
Ja die snap ik ook niet helemaal. Je hebt met je poten van andermans spullen af te blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je auto-inbraak goedkeurt als je spullen zichtbaar achterlaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |