SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar staan meerdere kolensteden wel om bekend sinds de kolen industrie de afgelopen 50 jaar in verval is geraakt in noord europa.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
Dortmund is wel aardig, voorzover ik dat beoordelen op een zondag waar vrijwel alles dicht is, maar het stikt hier wel van de zwervers en junks. Geef mij het Wuppertal maar.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu weer een meisje. Jij krijgt ook alle rollen toebedeeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JustinKameleonquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weer een meisje. Jij krijgt ook alle rollen toebedeeld![]()
![]()
Stiekem zijn we allemaal AI kloontjes van Dannyquote:
quote:hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]hi
dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen tiet gezien in de filmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En jij bentquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij bentHeb je mij even te pakken zeg, nu moet ik wel reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof je mij gaat negerenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je mij even te pakken zeg, nu moet ik wel reageren![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kreeg de dm per ongelukquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan niet jonguhquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met je als het zo moet!!!!
Toch ff een fap gezetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
1.5 dag mee posten en al op de 7de plaatsquote:![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff ouderwets bolken hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1.5 dag mee posten en al op de 7de plaats![]()
![]()
![]()
Dottiequote:Op zondag 10 augustus 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1.5 dag mee posten en al op de 7de plaats![]()
![]()
![]()
Nu ben ik vergeten hoe nootje je laatst noemde
Nouuuuuuu, mij herinner je er elke dag meerdere malen aan hoe dom ik ben om het beste autosport team aller tijden supportquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nouuuuuuu, mij herinner je er elke dag meerdere malen aan hoe dom ik ben om het beste autosport team aller tijden support![]()
![]()
![]()
Hoeveel punten staat Maxisocie ook alweer voor op de nr2 in het kampioenschapquote:
Doet dat ertoe?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Maxisocie ook alweer voor op de nr2 in het kampioenschap![]()
Achter bedoelt u ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Maxisocie ook alweer voor op de nr2 in het kampioenschapThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Don't mention itquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alle mentions gemist trouwens![]()
#1 PIAquote:
#2 NOR
#3 VER
Ferrari 4 ever tha beste![]()
![]()
Ik zie geen Ferrariquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#1 PIA
#2 NOR
#3 VER
Ferrari 4 ever tha beste![]()
![]()
Hoe hebben ze hem ooit in dat apenpakkie gekregenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Rode baron pakt zijn zweepje er wel even bij![]()
[ afbeelding ]
Net als Kimi,,, in die kerstspecials etcquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem ooit in dat apenpakkie gekregen![]()
![]()
Insert Daniel en Max laughingquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als Kimi,,, in die kerstspecials etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Who cares how you look when you are the bestquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem ooit in dat apenpakkie gekregen
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Who cares how you look when you are the best
Ow, nu ben je ineens een Brit geworden die vind dat Delulu in Abu Dhabi 2021 zijn 8ste titel is afgenomenquote:
Are u Deluluquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu ben je ineens een Brit geworden die vind dat Delulu in Abu Dhabi 2021 zijn 8ste titel is afgenomen
Le Micheal is the GOAT.quote:
Louise Jankerstront is op het goede moment naar het goede team verhuisd.
Schumacher heeft samen met o.a. Brawn en Todt Ferrari wederopgebouwd.
Ergo Schumi is veel meer dan DeluluOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Greys. Weet ik ook niet meer 🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dottie![]()
Nu ben ik vergeten hoe nootje je laatst noemdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de epic gevechten van eind jaren '90 met Mika Hakkinen en het 2003 seizoen dat een 3 way fight was en ultra spannend
quote:Hoi hoi hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff helikopteren voor de cam jwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooie OP welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik eet pizzaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thanks!!quote:
Ik had overigens als klein meisje fotos van Mika Häkkinen boven mijn bed hangen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aaahhquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Thanks!!
Ik had overigens als klein meisje fotos van Mika Häkkinen boven mijn bed hangen...
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
Mooi man, ik heb een duimpjes-ban
[ afbeelding ]
Posts liken ist verboten!toch makkelijk als je matties bij de crew hebt
Hoeveel likes heb je gegevenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Posts liken ist verboten!
Daar behoor ik gelukkig al niet meer toe.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]toch makkelijk als je matties bij de crew hebt
![]()
Geef maar toe... nog steedsquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Thanks!!
Ik had overigens als klein meisje fotos van Mika Häkkinen boven mijn bed hangen...![]()
![]()
Duimpje gegevenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Posts liken ist verboten!![]()
![]()
Steek die maar ergens waar de zon niet schijntquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steek die maar ergens waar de zon niet schijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* greysbones geeft HEMA wat velletjes vochtig toiletpapierquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
Misschien wordt het tijd om FOK gewoon maar lekker in zijn geheel achter me te laten.
Zegquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
Misschien wordt het tijd om FOK gewoon maar lekker in zijn geheel achter me te laten.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
Misschien wordt het tijd om FOK gewoon maar lekker in zijn geheel achter me te laten.![]()
![]()
![]()
Gewoon '' doen bij alles wat je haters proberen, en door
Deze man snaptquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Treurigheid. Als iemand vind dat ik teveel likes geef spreek me erop aan verdomme. Ik maak gewoon gebruik van functionaliteit die de site bied en het is echt niet zo dat ik een stortvloed aan likes uitdeel in korte tijd, dat doe ik gestaag.quote:
En zet die functionaliteit anders lekker in zijn geheel uit en optimaliseer dat baggerscript wat erachter zit.![]()
Is het niet voor heel tijdelijk? Kon me herinneren dat ik ook heel even geen like kon geven, omdat ik iemand heel snel achter elkaar like ging geven en dan weer weghalenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
Misschien wordt het tijd om FOK gewoon maar lekker in zijn geheel achter me te laten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jep ook wel eens gehadquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het niet voor heel tijdelijk? Kon me herinneren dat ik ook heel even geen like kon geven, omdat ik iemand heel snel achter elkaar like ging geven en dan weer weghalen
Maar staat er dan niet wat andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou het in ieder geval heel erg jammer als je weg zou gaan hierom, jij geeft Fok kleur met je openheid en karakterquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Treurigheid. Als iemand vind dat ik teveel likes geef spreek me erop aan verdomme. Ik maak gewoon gebruik van functionaliteit die de site bied en het is echt niet zo dat ik een stortvloed aan likes uitdeel in korte tijd, dat doe ik gestaag.
En zet die functionaliteit anders lekker in zijn geheel uit en optimaliseer dat baggerscript wat erachter zit.
Dan staat er wat andersquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep ook wel eens gehad
Maar staat er dan niet wat andersIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Weet ik niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep ook wel eens gehad
Maar staat er dan niet wat andersUw ADH vitamine Worst
Zou liken maar kan nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Posts liken ist verboten!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja maar ik krijg volgens mij nog iets maar ik weet niet meer zeker, was echt tijdens de begintijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
Toen sex nog vies wasquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg volgens mij nog iets maar ik weet niet meer zeker, was echt tijdens de begintijdenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat je je worst binnenboord moet houdenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg volgens mij nog iets maar ik weet niet meer zeker, was echt tijdens de begintijden![]()
Toen alles nog zwartwit wasquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
En de honden nog achteruit liepen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens mij is het wel eens tijdelijk uitgezetquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg volgens mij nog iets maar ik weet niet meer zeker, was echt tijdens de begintijden
Toen fok vast liep door de likesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga even buiten kijkenquote:
Of GG stiekem ergens zit
Straks heb je nog een stalkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga even buiten kijken
Of GG stiekem ergens zit![]()
![]()
Vind het ondankbaar. Men kent me, stuur me gewoon een DM erover dat het te belastend is. Ik heb sowieso al een tijd lang geen traagheid meer gezien dus geen idee waar dit zomaar vandaan komt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval heel erg jammer als je weg zou gaan hierom, jij geeft Fok kleur met je openheid en karakter![]()
Ik blijf lief vandaagquote:
Maar als jij Fok achter je laat...quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het ondankbaar. Men kent me, stuur me gewoon een DM erover dat het te belastend is. Ik heb sowieso al een tijd lang geen traagheid meer gezien dus geen idee waar dit zomaar vandaan komt.
Dan is er ook geen DTS meer toch?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als ik wegga dan gaat alles op mijn servers wat met fok te maken heeft ook weg. Maar Gebrokenglas heeft ook een teller, dit spel kan gewoon doorgaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar als jij Fok achter je laat...
Dan is er ook geen DTS meer toch?![]()
Uiteindelijk moet je doen wat voor jou goed voeltquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik wegga dan gaat alles op mijn servers wat met fok te maken heeft ook weg. Maar Gebrokenglas heeft ook een teller, dit spel kan gewoon doorgaan.
Ik zou het jammer vinden als jij als persoon weggaat
Ongeacht wat het inhoudt voor FOK! Zelf of DTSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was eerder al sprake van toch? Toen was er ook paniekquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik wegga dan gaat alles op mijn servers wat met fok te maken heeft ook weg. Maar Gebrokenglas heeft ook een teller, dit spel kan gewoon doorgaan.![]()
^ Ditquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je doen wat voor jou goed voelt
Ik zou het jammer vinden als jij als persoon weggaat
Ongeacht wat het inhoudt voor FOK! Zelf of DTS![]()
Snap ik, maar ik vind een actie als deze ook jammer. Dat had anders gekund.
En dat ik geen likes kan geven boeit me niet eens, het is de manier waarop.![]()
Ja ik vind dit ook verdomd stom en onnodig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oef, ik lees ff terug. Geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:18 schreef bondage het volgende:
En dat ik geen likes kan geven boeit me niet eens, het is de manier waarop.![]()
![]()
En ja, ik geef veel likes, met name in DTS. Voorheen lilak veel gegeven maar buiten deze reeks doe ik dat niet meer sinds dat gedoe met traagheid en het vermoeden dat likes de oorzaak waren.![]()
Ik lees alleen dat bondage niet meer mag likenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow gaat dat om de Likes functie? Ja daar is de laatste tijd wel meer gezeik over geweest.
Als dat echt zo'n probleem is, moeten ze dat er maar weer uit slopen hoor.
Pfffff er zit nog maar anderhalve man en een paardenkop op deze site en nog STEEDS raakt de teringzooi overbelast.![]()
![]()
Er zit nog maar anderhalve man/vrouw en een paardenkop op deze site
En soms vraag ik me af wat de richting is waar we heen marcheren.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het had overigens niet misstaan als ik vanmiddag een zwarte trainingsbroek met m'n gele shirt had gedragen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Like gegevenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:18 schreef bondage het volgende:
En dat ik geen likes kan geven boeit me niet eens, het is de manier waarop.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben je wel gaan rellen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:27 schreef DJMO het volgende:
Het had overigens niet misstaan als ik vanmiddag een zwarte trainingsbroek met m'n gele shirt had gedragen![]()
![]()
Ok mevrouw Telkamp!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Er zit nog maar anderhalve man/vrouw en een paardenkop op deze site
En soms vraag ik me af wat de richting is waar we heen marcheren.![]()
![]()
Een like-ban inderdaad. Blijkbaar teveel posts geliked, iets wat blijkbaar niet mag. Even een DM met vraag te minderen was beter geweest, vind dit bijzondere keuze.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lees alleen dat bondage niet meer mag liken![]()
Neuh, we waren uit eten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik vind dit redelijk despotischquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Een like-ban inderdaad. Blijkbaar teveel posts geliked, iets wat blijkbaar niet mag. Even een DM met vraag te minderen was beter geweest, vind dit bijzondere keuze.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 611 / +124 / +26 / 2638 / 3009
2. _UserName_ / 564 / +118 / +75 / 518 / 661
3. Vino_Tinto / 543 / +3 / +0 / 1615 / 1883
4. FreshFruit / 522 / +17 / +53 / 999 / 1288
5. MooieTop6 / 322 / +31 / +26 / 1750 / 1967
6. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
7. JustinK / 265 / +40 / +225 / 887 / 905
8. Bargehassus / 208 / +61 / +0 / 528 / 601
9. Masberum / 199 / +75 / +11 / 205 / 257
10. KillemWieft / 195 / +10 / +1 / 141 / 227
11. MizzezAmy / 170 / +5 / +10 / 871 / 978
12. devzero / 164 / +1 / +3 / 296 / 362
13. gebrokenglas / 152 / +19 / +5 / 628 / 740
14. greysbones / 148 / +1 / +0 / 507 / 531
15. Helenattenek / 136 / +0 / +46 / 202 / 256
16. RedShoe / 134 / +71 / +0 / 555 / 620
17. hemarookworst / 131 / +3 / +7 / 380 / 468
18. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
19. KoningWouter / 101 / +6 / +2 / 462 / 539
20. Pinnenmutske / 96 / +21 / +0 / 197 / 246SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Monitor op 10-08-2025 21:41:45 ]Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Liken is niet tegen de FOK!-regels.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Een like-ban inderdaad. Blijkbaar teveel posts geliked, iets wat blijkbaar niet mag. Even een DM met vraag te minderen was beter geweest, vind dit bijzondere keuze.
Het systeem reageert soms erg traag waardoor je soms 15X achter elkaar op die knop zit te rammen, maar dan krijg je normaal gesproken gewoon een berichtje van "WTF ben je mee bezig?"![]()
Er is blijkbaar functionaliteit aanwezig waar de servers het erg moeilijk mee hebben. Heel de functie tijdelijk uitzetten lijkt me dan beter, al heb ik al een tijd geen traagheid gezien. En dat ik niet kan liken; jammer dan. Ik zit daar niet zo mee.quote:![]()
Maar dat is toch ook al eens gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is blijkbaar functionaliteit aanwezig waar de servers het erg moeilijk mee hebben. Heel de functie tijdelijk uitzetten lijkt me dan beter, al heb ik al een tijd geen traagheid gezien. En dat ik niet kan liken; jammer dan. Ik zit daar niet zo mee.
De like functie tijdelijk uit zetten ?
Snap niet waarom dat dan niet weer gebeurtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat 15x rammen doe ik niet. Ik klik op de duim en scroll door.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Liken is niet tegen de FOK!-regels.
Het systeem reageert soms erg traag waardoor je soms 15X achter elkaar op die knop zit te rammen, maar dan krijg je normaal gesproken gewoon een berichtje van "WTF ben je mee bezig?"![]()
Daarom, de eerste 2 decennia of zo heeft geen hond dat Like-systeem gemist. We kunnen prima zonder.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is blijkbaar functionaliteit aanwezig waar de servers het erg moeilijk mee hebben. Heel de functie tijdelijk uitzetten lijkt me dan beter, al heb ik al een tijd geen traagheid gezien. En dat ik niet kan liken; jammer dan. Ik zit daar niet zo mee.![]()
Als er iets niet is, kan je het ook niet missenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom, de eerste 2 decennia of zo heeft geen hond dat Like-systeem gemist. We kunnen prima zonder.![]()
![]()
Dus mag je niet op een normale / positieve manier gebruik maken van een functionaliteit die ze bieden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat 15x rammen doe ik niet. Ik klik op de duim en scroll door.
Helder.![]()
Niet buitensporigquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus mag je niet op een normale / positieve manier gebruik maken van een functionaliteit die ze bieden.
Helder.![]()
Ach op social media heb je die functie en dat moest hier dus nagedaan worden. Eerst compleet met een Dislike functie en de mogelijkheid om 10 likes of zo te geven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er iets niet is, kan je het ook niet missen![]()
Laat ze dan een disclaimer plaatsen: "We willen een positiever FOK!, maar wees niet te lief voor elkaar."quote:![]()
Ja van mij hoeft het ook niet perséquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach op social media heb je die functie en dat moest hier dus nagedaan worden. Eerst compleet met een Dislike functie en de mogelijkheid om 10 likes of zo te geven.![]()
Ach, ik zie botjes/kloontjes oude posts van mensen afstruinen om likes te gevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zal jou eens likenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ach, ik zie botjes/kloontjes oude posts van mensen afstruinen om likes te geven![]()
Ik vind het wel fijn, maar als het gezeik oplevert, kan het maar beter afgeschaft worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft het ook niet persé![]()
hee ben ik niet lief geweest vandaag of wel!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat iddquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, maar als het gezeik oplevert, kan het maar beter afgeschaft worden.![]()
Ik kan het weblog-item van "Anouk wéér volgeblaft" niet meer terug vinden waarin een post van "Je vagina is geen clownwagen waar je maar mensen uit blijft trekken" of zo staat niet meer terug vinden; die post had echt een extreme hoeveelheid Likes gekregen.![]()
Laat me radenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
Ik kan het weblog-item van "Anouk wéér volgeblaft" niet meer terug vinden waarin een post van "Je vagina is geen clownwagen waar je maar mensen uit blijft trekken" of zo staat niet meer terug vinden; die post had echt een extreme hoeveelheid Likes gekregen.
Een post van Nine?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En ze is nu weer zwanger geloof ik?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
Ik kan het weblog-item van "Anouk wéér volgeblaft" niet meer terug vinden waarin een post van "Je vagina is geen clownwagen waar je maar mensen uit blijft trekken" of zo staat niet meer terug vinden; die post had echt een extreme hoeveelheid Likes gekregen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Naja niet met alle users, maar imho is @bondage wel een kwaliteitsuser en altijd behulpzaam, open en vriendelijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
Ze moeten een beetje zuinig zijn met de paar users die ze nog hebben.
Ik mis @Nine.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat me raden
Een post van Nine?![]()
Geen idee.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat me raden
Een post van Nine?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ze is nu weer zwanger geloof ik?SRSLY?!?
![]()
IEDEREEN mist @Nine.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eensquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja niet met alle users, maar imho is @:bondage wel een kwaliteitsuser en altijd behulpzaam, open en vriendelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ze is nu weer zwanger geloof ik?![]()
![]()
oh, is denk een andere anouk, ik zag op het AD 'ANOUK ZWANGER' ofzo, maar schijnbaar zijn er meer anouksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
EensSluit jezelf niet uit, vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
oh, is denk een andere anouk, ik zag op het AD 'ANOUK ZWANGER' ofzo, maar schijnbaar zijn er meer anouks![]()
![]()
Jij bent wel mijn mattie, buddy!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
hee ben ik niet lief geweest vandaag of wel!![]()
Hubby
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij bent wel mijn mattie, buddy!![]()
![]()
Raarquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef veel likes, maar niet in één keer of meerdere keren op de knop rammen. Heb ik daarmee het gevoel dat ik FOK traag maak? Nee. Ik zou dan namelijk niet liken, lijkt me nogal logisch. Al zullen sommige daar anders over denken, er worden wel vaker dingen uit hun verband getrokken om een punt te maken.quote:
Ik ga er wel een nacht over slapen, zie morgen wel weer.![]()
Truequote:Op zondag 10 augustus 2025 21:49 schreef devzero het volgende:
Waarom had het vorige topic maar 298 posts? Altijd weer die @:djmo die haar "vlees" loopt te posten![]()
Het zou prettig zijn als een FA of A er gewoon duidelijk over zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geef veel likes, maar niet in één keer of meerdere keren op de knop rammen. Heb ik daarmee het gevoel dat ik FOK traag maak? Nee. Ik zou dan namelijk niet liken, lijkt me nogal logisch. Al zullen sommige daar anders over denken, er worden wel vaker dingen uit hun verband getrokken om een punt te maken.
Ik ga er wel een nacht over slapen, zie morgen wel weer.
Like niet
Fok kan het niet aan
Weet ik veel
Zoiets
Dan is het duidelijk
En is er niet maar 1 iemand de dupeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of geef iedere user dagelijks een zakje met 24 Likes die ze binnen 24 uur mogen opgebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als een FA of A er gewoon duidelijk over zijn
Like niet
Fok kan het niet aan
Weet ik veel
Zoiets
Dan is het duidelijk
En is er niet maar 1 iemand de dupe![]()
daar ging mijn koffieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
protip: geen flauwe 9gag openstaan tijdens koffie drinkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn. Beperkt aantal likes, wees er zuinig mee.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of geef iedere user dagelijks een zakje met 24 Likes die ze binnen 24 uur mogen opgebruiken.![]()
Ja, wat er nu gebeurt is niet bepaald transparant; je bent leuk en positief bezig en ineens: BAM! Mag niet meer!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn. Beperkt aantal likes, wees er zuinig mee.![]()
Ik hou van chocolatiers!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is inderdaad raar dat dat soort acties worden ondernomen zonder dat de betreffende user wordt verteld waarom iets wordt gedaan. Dan voelt het al snel als willekeur. En als andere users er iets van zeggen, dan krijg je te horen dat ze de FA/As maar moeten emailen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als een FA of A er gewoon duidelijk over zijn
Like niet
Fok kan het niet aan
Weet ik veel
Zoiets
Dan is het duidelijk
En is er niet maar 1 iemand de dupe![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: