Eet een biertjequote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef fietsie het volgende:
Het nadeel van bewust geen snacks, snoep en chips inkopen bij het boodschappen doen, is dat er geen snacks, snoep en chips zijn op zondagavond
Er had vlaai kunnen zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef fietsie het volgende:
Het nadeel van bewust geen snacks, snoep en chips inkopen bij het boodschappen doen, is dat er geen snacks, snoep en chips zijn op zondagavond
Ahja maar dat vind ik toch iets voor 10:00 bij de koffiequote:
Of 22.00 uur bij kopje decafquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dat vind ik toch iets voor 10:00 bij de koffie
Jammer, zijn we nog net te vroeg.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:29 schreef Candaasje het volgende:
@:Vanyel : vanaf 12 jaar ivm veiligheid. (Het blijven wel echt wapens natuurlijk)
quote:Ik moet nog teruglezen. Compleet geveld door de migraine sinds een uur of 15. Atm gaat het weer iets beter. Ik heb er nu dus wel tinnitus bij, dat heb ik vaker als ik moe ben, maar maar koppijn is het wel naarder.
@Starflyer heeft de hele dag op bed gelegen van ellendequote:Op zondag 10 augustus 2025 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een migrainedag!
Beterschap aan de lijders.
Francis de operazangeres? Die vind ik ook tof!quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik houd toch zo van Francis. Heerlijk mens
[..]![]()
Geen lied over Maatje?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Max orkest terugkijken, vorige week de eerste uitzending gemist.
Getalenteerde kennis van me, waar ik in het verleden mee optrad, heeft auditie gedaan.Ik wist dat ze goed was, en het verschil tussen beiden was duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O lol, ik binge meteen verder naar de huidige uitzending en May (die ik niet ken, ik ken niet iedereen in de provincie) heeft vlaai meegenomen![]()
Je suis May
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Francis de operazangeres? Die vind ik ook tof!
Achterrem!quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starflyer heeft de hele dag op bed gelegen van ellende![]()
Voelde zich net weer iets beter en is naar huis vertrokken. Heb hem uiteraard op het hart gedrukt voorzichtig te doen en te appen als hij veilig thuis is.
Had het niet gezegd, maar yes, naar hockey inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Maar waarom zou je naar Nederland gaan voor gebak als je in Duitsland bentGa je naar hockeywedstrijden @:vlindertje89 ?
Dat heb je vast wel gezegd toen ik heb gevraagd waarom je in vredesnaam naar Mönchengladbach ging, maar dat ben ik dus vergetenIk las vanavond toevallig over hockey in M'gladbach en dacht toen aan je.
Is mijn schuldquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Achterrem!
En intussen wel tikkie overmakenIk at nog lang geen droog brood, had prima kunnen wachten.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:30 schreef flipsen het volgende:
Wat een migraine-parade hier inderdaad, sterkte aan allen! Even afkloppen, maar alweer meer dan 5 jaar geleden volgens mij.
Zojuist mijn eerste Argentijnse Markt Plaats advertentie geplaatst. We gaan de komende dagen grof schiften: Verkoop / Weggeven / Weggooien / Meenemen. Wat we gaan wel een stuk kleiner wonen en hier hebben we toch weer veel te veel troep verzameld. Gelukkig heb ik absoluut geen moeite met weggooien. Sterker nog, ik gooi te snel iets weg. Vrouwlief is veel meer van "Zetten we op MP/FB". Ik heb daar nooit zo´n zin in
Sorry @:Blues maar hij kan niet mee. Paar jaar geleden gekocht, helft van de toetsen deed het niet, na demonteren en beetje schoonmaken en dergelijke doet ie het redelijk goed nu. Maar ik speel weer veel te weinig...
Edit: Wordt MP nu ook al gelinkt? Pfff...
"och arme" - uitdrukking van medelijdenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Edit Wat bedoel je met 'achterrem!'? Achgerrem? (Of hoe schrijf je dan?)
Ja, achgerrem dus (of hoe je het ook schrijft)quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"och arme" - uitdrukking van medelijden
OCH ARMEquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, achgerrem dus (of hoe je het ook schrijft)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |