Het is heel simpel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je geen zin meer hebt hoef je niet mee te doen
niet echtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Wat jij vind moet je lekker zelf weten, ook met uncle ben ik het niet altijd eens.
Maar jij hebt altijd de neiging om je mening door te zetten als de absolute waarheid en daar botst het.
Gelul, ik hou je al langer in de gaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
maar ik weet wel degelijk hoe de wereld werkt, jij roept dingen als jij mist gewoon vanalles dat zie je mij niet doen
je weet helemaal niks, ik heb praktijk ervaring, ik heb oorlog gezien op meerdere contintenten en ik weet prima hoe alles werktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gelul, ik hou je al langer in de gaten.
Je bent enkel bezig met theorestische zaken en hebt geen enkele praktijk kennis.
Wat betreft wetgeving weet je alles en dat is ook makkelijk online te vinden.
Maar als het om de praktijk gaat weet je helemaal niks.
Andere users die ik subtiel om info vraag geven een gedetaileerd antwoord.
Je neemt mij niet in de maling, het is mij duidelijk wie ik voor me heb.
Zeker na ons laatste PMC gesprek.
Zullen we het daar maar bij houden?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet helemaal niks, ik heb praktijk ervaring, ik heb oorlog gezien op meerdere contintenten en ik weet prima hoe alles werkt
jij niet
primaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar bij houden?
quote:100-feet high tsunami hits Alaska fjord after glacier collapse, experts warn similar mega landslides could hit populated towns
of een actie van boze zelenski ?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:07 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie een complottheorie aankomen
Zelensky die Trump en Putin uitschakeld en de schuld geeft aan de klimaatverandering?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
of een actie van boze zelenski ?
En vergeet de recente aardbeving in Kamtsjatka niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zelensky die Trump en Putin uitschakeld en de schuld geeft aan de klimaatverandering?
Dat gaat wel ver.
Wat denk jij dat de reden is achter de gehaaste vraag van de VS voor een meeting met Putin ?quote:
Ik denk dat Trump vrij simpel is op dat vlak.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de reden is achter de gehaaste vraag van de VS voor een meeting met Putin ?
- nakende complete instorting van oekr verdediging ?
- oprechte vredeswens ?
- nog steeds het staakthetvuren om europese troepen in oekr te kunnen plaatsen ?
- ander gerucht zou kunnen zijn dat Trump af wil van de rare earth afhankelijkheid van China, de volgende op de lijst van aan-te-pakken landen ?
- Trump wil persé de Nobelprijs vrede ?
- ?
Dat is niet lastig, Trump wil de nobelprijs. Voor hem is het niet eens zo'n halszaak, dat is Taiwan/China.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de reden is achter de gehaaste vraag van de VS voor een meeting met Putin ?
- nakende complete instorting van oekr verdediging ?
- oprechte vredeswens ?
- nog steeds het staakthetvuren om europese troepen in oekr te kunnen plaatsen ?
- ander gerucht zou kunnen zijn dat Trump af wil van de rare earth afhankelijkheid van China, de volgende op de lijst van aan-te-pakken landen ?
- Trump wil persé de Nobelprijs vrede ?
- ?
quote:Trump wil Nobelprijs voor de Vrede en belt met Noorse minister: “Ik heb al vijf oorlogen gestopt”
https://www.hln.be/buiten(...)en-gestopt~a5d1f374/
Misschien gaat hij Noorwegen enorme tarieven opleggen als hij die prijs niet krijgtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:40 schreef UncleScorp het volgende:
Met Trump moet je idd een beetje simplistisch denken
[ afbeelding ]
Vers van de pers :
[..]
quote:"Doomsday Radio Station" has transmitted mysterious codes again.
"Zhuzhzhalka" — the very "Doomsday Radio Station" that has been operating for over 50 years, has once again issued strange codes: "marel" and "stokoton".
The same words were broadcast in January 2022 — right before the start of the special operation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |