SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door De_Kraam op 10-08-2025 15:03:35 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Virgil van Dijk terug in de Eredivisiequote:Op zondag 10 augustus 2025 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
Eredivisie 2024/25
[ afbeelding ]
Rullevante informasie:
Uitslagen & Programma
Stand
Eredivisie Live
Alleen nog vertaald naar het Nederlands.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP moet nog wel aangepast worden aan het nieuwe seizoen.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Groningen heeft Bacuna niet meer, dat scheelt een hap op een pasteitje
Vind het wel best zo. Die gifjes bende hoeft niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:04 schreef De_Kraam het volgende:
Suggesties voor in de OP zijn welkom.
Announce late gelijkmaker.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:04 schreef ISVV het volgende:
Ajax mag echt in de handjes knijpen dat ze hiermee mogen openen zeg.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:04 schreef De_Kraam het volgende:
Expected goals 0quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
Berghuis met de goede trap ramt weer eens een vrij liggende bal van 15m over.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:04 schreef De_Kraam het volgende:
Deed Oh Arne dat ook altijd?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Camera erop , even extra boos kijken als een echte trainert.
We gaan straks Liverpool kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:06 schreef mitt het volgende:
Knvb heeft wel de saaiste openingsronde ooit gepland zo..
Moro die niet durft zelf af te maken, leuke rubriek.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ranzige kutaanvallers. Kom op zeg
Hebben we nog wat te lachen dit weekend.quote:
Geef m dan ook tenminste goed voor. Zulk passje zie je bij vijfde elftal van lokale club door de speler die om 7 uur uit cafe is komen rollen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moro die niet durft zelf af te maken, leuke rubriek.
Klopt, was 9,5Mquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:14 schreef bbuddybb het volgende:
Moro is toch geen speler van 10 miljoen joh.
Dan heb je poep in je ogenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind telstar eerlijk gezegd veel beter
Lijkt wel of ze ajax domineren
commentator beweert dat ajax veel meer had kunnen scoren hahahaha
hij heeft wat gemist volgens mij
ajax heeft maar 1 kans gehad
Dat noemen ze objectiviteitquote:
Megafoonongoolquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bij 60% wordt Megafoonongool vergast.
Akkoord.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind het wel best zo. Die gifjes bende hoeft niet.
Traore alleen op keeper afquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind telstar eerlijk gezegd veel beter
Lijkt wel of ze ajax domineren
commentator beweert dat ajax veel meer had kunnen scoren hahahaha
hij heeft wat gemist volgens mij
ajax heeft maar 1 kans gehad
Steijn was natuurlijk wel terecht boos op Mislintat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Steijnball is het woord dat het beste past denk ik.
Deef die er zo diep in zit kan het niet meer belopen.quote:
Heb je ook naar die kansen van telstar gekeken...quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:31 schreef Rambow het volgende:
[..]
Traore alleen op keeper af
Moro alleen op keeper af
Berghuis open kopkans vanaf 4 meter
Heb je wel gekeken? Los van dat Ajax zeker niet goed speelt.
*0-1 @Zorroquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je ook naar die kansen van telstar gekeken...
die hadden de 1-0 kunnen maken dan krijg je een andere wedstrijd
Omschakelen is hilarisch en schokkend tegelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deef die er zo diep in zit kan het niet meer belopen.
Sjon gaat hem na de wedstrijd alle complimenten geven.
Fijn dat iemand dit in de gaten houdt.quote:
Met Berghius en Klaassen, you don't sayquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er is geen middenveld in deze wedstrijd.
Taylor sjokt en Berghuis doet ook helemaal niks. Echte Ossenworst-DNAquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omschakelen is hilarisch en schokkend tegelijk.
Wij kijken zelf ook Klaas.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
weer een kans voor telstar
het is gewoon onverdiend dat het nog geen 1-1 is
Niet.quote:
De persco levert weer 8 nieuwe miems op, dat is de enige troostquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Taylor sjokt en Berghuis doet ook helemaal niks. Echte Ossenworst-DNA
tussen kijken en de waarheid zien zit een groot verschil gosertjequote:
Zal het wel weer gooien op spelers die erbij moeten komen .quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De persco levert weer 8 nieuwe miems op, dat is de enige troost
Je zoekt naar meer intensiteit, stukje willen winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal het wel weer gooien op spelers die erbij moeten komen .
Arne Arne Arne Arnequote:Op zondag 10 augustus 2025 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je zoekt naar meer intensiteit, stukje willen winnen.
Het zou hilarisch zijn als hij gaat zeggen dat het altijd moeilijk voetballen is tegen een ploeg die zich ingraaft.quote:
Laten we er gewoon een voetballer inzetten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe lekker Edvardsen erin voor Traore.
Ajax mist een fitte Abdelhak Brabbie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax mist een moussa
een speler die de bal aan zijn voeten kan houden en iets geks kan doen
Deed die wel in zijn vorige periode , het lag nooit aan downie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn als hij gaat zeggen dat het altijd moeilijk voetballen is tegen een ploeg die zich ingraaft.
Hij heeft zichzelf ook een nieuwe houding aangemeten tijdens die persconferenties.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je zoekt naar meer intensiteit, stukje willen winnen.
Ja maar tegen dit open huis zou et nog grappiger zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deed die wel in zijn vorige periode , het lag nooit aan downie.
Kale en Kokkie morgen als je niet meer bij wilt komen van het lachen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar tegen dit open huis zou et nog grappiger zijn.
Die weten wat er gevraagd wordt in topwedstrijden genot.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou graag zien dat sjonie tegen feyenoord berghuis en klaasie op het middenveld zet
Zoals Arne?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef raptorix het volgende:
John zou wat meer moeten gebaren vanuit het trainersvak.
PME Legend goden!quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kale en Kokkie morgen als je niet meer bij wilt komen van het lachen.
Ja! En Wijndal bij zich roepen en dan iets in oren fluisteren en tikje op zijn rug geven!quote:
Hip woordquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:50 schreef Bugno3 het volgende:
Alles stuk. Sjon heeft zeker ook geen performance trainer?
we moeten wachten tot zaterdag 13 december om die conclusie te kunnen trekkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die weten wat er gevraagd wordt in topwedstrijden genot.
Ajax verdient een tegengoal.quote:
Kut Koeman zal zo wel weer onder een bal door duiken voor de ONTERECHTE 2-0.quote:
Beetje egoīstischquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:54 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet ik toch de stap wagen en naar Telstar gaan kijken.
Al durf ik eigenlijk niet goed want zodra ik ga kijken gaat het meestal snel mis en valt er een doelpunt voor de Amsterdammers.. Dus als dat nu ook gebeurt is dat mijn schuld.
Sorry.
User @Cryptonees komt bijna weer in je naar bovenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
mijn hemel weer een grote kans voor telstar
Ik had al sorry gezegdquote:
wat bedoel je? ik ken geen cryptochinees userquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:Cryptonees komt bijna weer in je naar boven
Het wordt me wel erg lastig gemaakt zoquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan is het goed zekerzo zit de wereld niet in elkaar mannetje.
Zwaar seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze ploegen zijn topfit ja...
Kan zijn dat ze de activatie prep niet goed hebben uitgevoerd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:50 schreef Bugno3 het volgende:
Alles stuk. Sjon heeft zeker ook geen performance trainer?
Bij jou is de wedstrijd al helemaal doodgeslagen of nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:00 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga weer AZ kijken
Dit is niet om aan te gluren. Ik snap niet dat hier mensen al vanaf het begin naar aan het kijken zijn zonder te zijn afgehaakt.
Ja het is eigenlijk allebei niks.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij jou is de wedstrijd al helemaal doodgeslagen of niet
Waarheid als een koequote:Op zondag 10 augustus 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koeman keept een goede wedstrijd.
Meeste ballen worden gewoon tegen 'm aangeschoten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koeman keept een goede wedstrijd.
Als hij er niet stond, dan waren het doelpunten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meeste ballen worden gewoon tegen 'm aangeschoten.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meeste ballen worden gewoon tegen 'm aangeschoten.
Hoe zou jij kijken als het nog 1-1 kan worden?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon kijkt een beetje verontrustend .
Ik zou uit schaamte mijn contract inleveren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als het nog 1-1 kan worden?
Een kwartierquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef Dven het volgende:
M'n stream is overleden
Vermoed dat ik gelukkig niet veel zal missen
Helaas gaat een abonnementje hier niet werkenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas gaat een abonnementje hier niet werken
Tijdrekken!quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wat is Ziggo absolute aids zeg. Wat een kut app.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik zet de stream uit omdat ik Ziggo geen reclameinkomsten gun
Met als risico dat ik straks weer een half uur moet zoeken om te vinden waar ze de uitzending verstopt hebben
lachendquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als het nog 1-1 kan worden?
Dat Liverpool zo succesvol was geeft wel aan hoe serieus Arne de adviezen van John nam.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Heitinga had nu ook naast ArneGOD kunnen zitten.
Kennis/vriend van me was vroeger purformens trainert bij Ajax. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:09 schreef Bugno3 het volgende:
Verheug me ook al op de "pech met blessures" interviews als straks de halve selectie weer uitgeschakeld is met spierblessures.
quote:
Snap ik met zo'n publiekquote:
Nu zijn ze er nog.quote:
Tot nu is het Wijndal en Regeerquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:09 schreef Bugno3 het volgende:
Verheug me ook al op de "pech met blessures" interviews als straks de halve selectie weer uitgeschakeld is met spierblessures.
Dit dusquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoor constant een mongool door een speaker schreeuwen. Dus dat is 1.
Zodat het niveau gedurende het seizoen kan stijgen.quote:
Belangrijk voor het goede gevoel om de eerste wedstrijd te winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:21 schreef raptorix het volgende:
Sjon na wedstrijd, het was soms wat slordig, daar moeten we aan werken, maar ik heb ook lichtpuntjes gezien!
quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
Fitz Jim is klaar met poepen @:Zipportal
De interviews met Schijtinga ga ik niet op DVD branden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:01 schreef bbuddybb het volgende:
Verslaggever: "Hoe kijk je naar het spel van je ploeg?
Sjonnie: "Ja, wisselvallend."
Externe HDDquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De interviews met Schijtinga ga ik niet op DVD branden.
Met wisselvallen en opstaanquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:01 schreef bbuddybb het volgende:
Verslaggever: "Hoe kijk je naar het spel van je ploeg?
Sjonnie: "Ja, wisselvallend."
Dat interview ja.quote:
Veel plezier @borisz de laatste keer dat ik er was was volgens mij in 1991 toen Kraaij er speelde, wij als supporters zingen: Kraaij in een roelstoel! Had die gek ergens een rolstoel geleend en kwam hij letterlijk het veld op rollen, dat was dan wel weer grappig. Volgens mij was dat 1 van laatste seizoenen dat je als uitsupporter achter het doel stond, het was toen al niet echt meer een veilige situatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef borisz het volgende:
Ik ben erbij
Net voor het eerst in en om Schoonenberg gelopen na de verbouwing. Zo veel veranderd
Van Parkeerplaatsen voor auto en fiets tot de bussluis voor uitfans, de tribunes en het gras.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef borisz het volgende:
Ik ben erbij
Net voor het eerst in en om Schoonenberg gelopen na de verbouwing. Zo veel veranderd
Van Parkeerplaatsen voor auto en fiets tot de bussluis voor uitfans, de tribunes en het gras.
Sinds 1995 bezoeker van Schoonenberg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel plezier @:Borisz de laatste keer dat ik er was was volgens mij in 1991 toen Kraaij er speelde, wij als supporters zingen: Kraaij in een roelstoel! Had die gek ergens een rolstoel geleend en kwam hij letterlijk het veld op rollen, dat was dan wel weer grappig. Volgens mij was dat 1 van laatste seizoenen dat je als uitsupporter achter het doel stond, het was toen al niet echt meer een veilige situatie
111, Holland Sport 1958/59quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het record tegendoelpunten voor een heel seizoen?
Ik las anders in het Ajax topic dat het een simpele overwinning was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even voor de goede orde. Ditzelfde Telstar kreeg in de ArenA kans op kans.
Een aantal personen daar reageren ook als door een adder gebeten als je de trainer 'Domme Sjon' noemt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las anders in het Ajax topic dat het een simpele overwinning was.
Zo werkt dat toch, onderschatting en opportunisme tegen elkaar. Telstar haalt 17 punten dit jaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even voor de goede orde. Ditzelfde Telstar kreeg in de ArenA kans op kans.
En belangrijke overwinning op Telstar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC straks 6 uit 2. Die weten ook niet wat ze mee maken.
Van die semiprofs gaat nagenoeg iedereen winnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En belangrijke overwinning op Telstar.
Dan word je alvast geen laatstequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die semiprofs gaat nagenoeg iedereen winnen.
Om bij die onderste twee te komen moet je dit seizoen extreem je best doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan word je alvast geen laatste
Misschien wat leuke jongens huren van AZ, een buur helpen we maar al te graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:11 schreef borisz het volgende:
Terug op aarde.
Moet aanvallend nog wel wat bij. Anders wordt het niets dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |