Ik vraag me alleen wel af of ze op dezelfde school blijft of heeft ze dat al gedeeld of dat wel/niet zo is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke wordt juf van groep 6. Heel fijn, volgens mij baalde ze ontzettend toen ze geen baan meer had.
En toch denk ik: pas dan je stories en posts een beetje aan of zet je account op privé.
En ik neem ergens ook aan dat het in overleg is. Thuis past hij ook wel eens op zijn zusjes, dan zullen ze ook niet ineens vertrekken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer helemaal niet raar. Guus is 16/17 ofzo, jet is ook geen kleuter meer. Zie echt niet in waarom hij niet een uurtje op z’n zusje zou kunnen letten. En het is een camping, genoeg (Nederlandse) volwassenen in de buurt als er iets gebeurt wat hij niet zelf kan oplossen.
Vind het juist wel goed dat ze de kinderen wat meer hun eigen gang laten gaan ipv dat dwangmatige alles met z’n allen doen.
Eens. Zelf neem ik sowieso altijd 4 weken aaneengesloten vakantie in de zomer en daarbuiten nog regelmatig een week of 2 weken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Holaa het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!
Vind 2,5 weken voor Azië qua vliegafstand nog vrij kort eerlijk gezegd.
Geen idee, ik had het idee dat er geen budget meer was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen wel af of ze op dezelfde school blijft of heeft ze dat al gedeeld of dat wel/niet zo is?
Nee hoor, het is meer dat ik zelf vind dat bepaalde berichten niet passend zijn bij een voorbeeldfunctie (in dit geval juf).quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:40 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Had ze geen baan meer door haar insta activiteiten dan?
Ze zijn (of vooral: ze is) erg berekenend. Ze weet precies wat ze moet doen om in de picture te blijven staan. Dus ik geloof dat ze expres nu van de radar blijft. Meer volgers richting haar kanaal enz.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:57 schreef Post-its het volgende:
Ik vind het ook opvallend dat jvp aangaf dat de voetbalpakjes van de bonus gekregen zijn en dat we mb niet op de foto's terug zien, alleen de kinderen.
En dan valt het extra op dat mb zelf niks post. Ook al post ze meestal een dag of paar dagen later.
Dat was bij de eerste school, daarna ging ze naar speciaal onderwijs waar ze volgens mij ziek gemeld is/was, omdat er een soort van conflict is/was (weet niet meer precies waarom)quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het idee dat er geen budget meer was.
Zou ze zelfs het fruitmoment losgelaten hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jeetje, wat een andere mindset bij AM ineens! Kinderen die zelf mogen kiezen of ze mee willen, opsplitsen van de groep, niet meer rigide tijdschema’s waarop gegeten wordt, AM die meedoet met de animatie met haar kids. Ik weet niet wat ik zie, maar vind het wel leuk! Eindelijk komt ze zelf een beetje los. En voor de kinderen lijkt dit me ook veel relaxter.
Veel fijner dan dat starre schema en alles verplicht samen doen met de hele groep (op 1 of 2 uitjes na misschien) van vorige week.
Ze zat op een VSO, dus andere school lijkt me. Ze had het er ook helemaal niet naar haar zin.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen wel af of ze op dezelfde school blijft of heeft ze dat al gedeeld of dat wel/niet zo is?
Nou dit, ik zou niet blij worden als het de juf van mijn kinderen was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee hoor, het is meer dat ik zelf vind dat bepaalde berichten niet passend zijn bij een voorbeeldfunctie (in dit geval juf).
Oprechte vraag: waarom niet?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:46 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou dit, ik zou niet blij worden als het de juf van mijn kinderen was.
Op zich hoeft dat niks te zeggen, maar ik vind haar echt vaak aso op insta. En dat vind ik geen voorbeeld type voor een juf. Ik zou het ook apart vinden als ze op school een compleet ander mens lijkt te zijn. Hoe oprecht ben je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom niet?
Wat doet haar privéleven met haar onderwijsskills?
Ik vind dit toch altijd een wat vreemde gedachtegang. Een mens mag zichzelf zijn mits je een docent bent bent? Je kunt een werkleven en een prive een wat losser leven hebben toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:10 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat niks te zeggen, maar ik vind haar echt vaak aso op insta. En dat vind ik geen voorbeeld type voor een juf. Ik zou het ook apart vinden als ze op school een compleet ander mens lijkt te zijn. Hoe oprecht ben je dan?
Ze is 8 toch, en kan zwemmen ? En ze hebben een telefoon en 3 grotere kids boven haar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:56 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Laten ze Jet nu werkelijk alleen achter op de camping/zwembad? Wel bij haar oudere broer en zussen natuurlijk..maar ik vind dat nogal een verantwoordelijkheid..
Ze moet bijkomen van een verjaardag die voor haar om 15;00 begon. Hoe dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:37 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
🤣🤣 doe mij ook een slaapdag! Helemaal niet slecht bekeken die Debbie
Je mag prima jezelf zijn, maar ik vind haar geen net persoon en dan zie ik haar liever niet voor de klas. Niet iedereen is geschikt voor elk beroep.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:12 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vind dit toch altijd een wat vreemde gedachtegang. Een mens mag zichzelf zijn mits je een docent bent bent? Je kunt een werkleven en een prive een wat losser leven hebben toch?
Helemaal niks.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom niet?
Wat doet haar privéleven met haar onderwijsskills?
Ik ook!quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze is 8 toch, en kan zwemmen ? En ze hebben een telefoon en 3 grotere kids boven haar.
Denk dat ik dat ook wel
Zou doen
Ik vind haar altijd wel leuk, wel pprecht en wann ben je een aso?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:16 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Je mag prima jezelf zijn, maar ik vind haar geen net persoon en dan zie ik haar liever niet voor de klas. Niet iedereen is geschikt voor elk beroep.
Ik zit ook helemaal verbaasd te lezen. Hoop dat het iedereen goed bevalt zo, het doet relaxter dan het rigide schema van de eerste week, ik hoop dat ze het zelf ook zo ervaart.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jeetje, wat een andere mindset bij AM ineens! Kinderen die zelf mogen kiezen of ze mee willen, opsplitsen van de groep, niet meer rigide tijdschema’s waarop gegeten wordt, AM die meedoet met de animatie met haar kids. Ik weet niet wat ik zie, maar vind het wel leuk! Eindelijk komt ze zelf een beetje los. En voor de kinderen lijkt dit me ook veel relaxter.
Veel fijner dan dat starre schema en alles verplicht samen doen met de hele groep (op 1 of 2 uitjes na misschien) van vorige week.
Is vaak ook ff wennen op vakantie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:47 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik zit ook helemaal verbaasd te lezen. Hoop dat het iedereen goed bevalt zo, het doet relaxter dan het rigide schema van de eerste week, ik hoop dat ze het zelf ook zo ervaart.
Annemarie is niet echt een sneeuwvlokje, natuurlijk 😉. Ze kan bikkelhard voor zichzelf zijn. Ze is wel rigide en dwangmatig en als je dat hebt, kan het heel moeilijk zijn om te ontspannen en los te laten. Dus eigenlijk is het vrij knap wat ze nu doet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Tegen de tijd dat AM helemaal ontspannen is moeten ze weer naar huis. Logisch dat je even moet wennen aan vakantieleven maar zo lang als AM! Ze heeft niet eens een baan buiten het gezinsleven. Tegenwoordig zijn alle fluflumensjes zulke sneeuwvlokjes.
Vanavond maar weer eens naar de hap.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:41 schreef Henrike het volgende:
Ach gutsiw toch Dbm heeft last van oogspasme🤣😂bestaat dat? Ik noem dat altijd gewoon een trillend ooglid,
Ik moet ook altijd ff wennen aan het ritme. Mijn man is hetzelfde als die van jou, die zegt dat ook wel eens tegen mij 😂.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is vaak ook ff wennen op vakantie.
Ik herken dat wel . Toen ik de kinderen jonger had zei mijn man wel eens voor de gek; ik stuur jou een week vooruit om te wennen en te acclimatiseren.
Ben ook een controle freak en dat herken ik bij am
Ook wel.
Ik snap daar ook niet zo veel van. Heb sowieso nooit zo'n ding gehad en een buggy vond ik zelf altijd een beetje een onding.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:57 schreef Tarantelle het volgende:
Dat gesleep met die wagen blijf ik wel wat apart vinden. Helemaal als je zo ongeveer op het strand zit met de tent. Dan loop je gewoon even heen en weer om wat te halen lijkt mij. Maar goed, ik had dat bakbeest van een wagen sowieso niet meegesleept op vakantie (wij hadden vanaf dat de kinderen 1.5 waren al niet eens een buggy meer mee, nooit gemist ook, alleen een drager voor nood, die ook zelden gebruikt werd).
Ze wordt dit jaar 5 volgens mij? Onze 4jarige (bijna 5) loopt alles en als ie moe misschien ff op de nek.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niet zo veel van. Heb sowieso nooit zo'n ding gehad en een buggy vond ik zelf altijd een beetje een onding.
Wat ik wel handig vond op sommige vakanties was de fietskar (dat was afgekoppeld een soort duowagen) en de drager was altijd wel mee maar niet veel gebruikt idd. Veel zelf lopen of met loopfiets of zo.
Maar met de jongste vier jaar? Of is Lot nou al vijf? Welnee.
Maar goed dat moet ze lekker zelf weten natuurlijk
Ze waren in Frankrijk naar een markt geweest (waar iedereen een buddy had om op te letten, zodat moeders kon filmen) en de ouderen naar een wijnproeverij/boerderij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:09 schreef Nieve het volgende:
Ik kijk pas sinds het samenvoegen van de topics af en toe bij AM, maar gaan zij los van boodschappen nou nooit de camping af voor een uitje oid? Spanje weinig ervaring mee, maar in FR zijn er toch heel veel leuke uitjes te bedenken. In een grot bv ontsnap je ook nog eens aan de warmte
Ja dat vond ik ook leuk om te zienquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond de vakantie van Eline Zwitser er echt heel relaxed uitzien.
Een beetje zoals ik me het kamperen van vroeger herinner. Heerlijk voor de kinderen ook denk ik
De manier waarop ze zichzelf weg zet, hoe visite en feestjes met vrienden verlopen. Beetje te ordinair naar mijn ideequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd wel leuk, wel pprecht en wann ben je een aso?
Ik snap ook niet dat zij denkt 'daar moet ik meteen een filmpje van maken en op social media knallen'. En idd daar heeft iedereen wel eens af en toe last van!quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vanavond maar weer eens naar de hap.
Iedereen heeft dit toch wel eens? Ja het kan irritant zijn, maar zo erg is t nou ook weer niet. Zodra je bezig bent merk je er al niks meer van
Ik ook! Zij is de enige waarbij ik screenshots maak van de locatie, om vakantie inspiratie op te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond de vakantie van Eline Zwitser er echt heel relaxed uitzien.
Een beetje zoals ik me het kamperen van vroeger herinner. Heerlijk voor de kinderen ook denk ik
Omdat ze bang is dat ze anders verdrinkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom staat er zo'n lullig laagje water in dat zwembad van DBM?
Omdat ze in paniek raakt met meer water voor Flip en Flap vrees ik, mijn god ze zijn 4 en 7 geen 6 maandquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom staat er zo'n lullig laagje water in dat zwembad van DBM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |