abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218476309
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke wordt juf van groep 6. Heel fijn, volgens mij baalde ze ontzettend toen ze geen baan meer had.
En toch denk ik: pas dan je stories en posts een beetje aan of zet je account op privé.
Ik vraag me alleen wel af of ze op dezelfde school blijft of heeft ze dat al gedeeld of dat wel/niet zo is?
pi_218476315
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh dat vind ik dan weer helemaal niet raar. Guus is 16/17 ofzo, jet is ook geen kleuter meer. Zie echt niet in waarom hij niet een uurtje op z’n zusje zou kunnen letten. En het is een camping, genoeg (Nederlandse) volwassenen in de buurt als er iets gebeurt wat hij niet zelf kan oplossen.
Vind het juist wel goed dat ze de kinderen wat meer hun eigen gang laten gaan ipv dat dwangmatige alles met z’n allen doen.
En ik neem ergens ook aan dat het in overleg is. Thuis past hij ook wel eens op zijn zusjes, dan zullen ze ook niet ineens vertrekken.
Wel fijn dat ze Lot wel gewoon hebben meegenomen.
pi_218476345
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Holaa het volgende:

[..]
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!
Vind 2,5 weken voor Azië qua vliegafstand nog vrij kort eerlijk gezegd.
Eens. Zelf neem ik sowieso altijd 4 weken aaneengesloten vakantie in de zomer en daarbuiten nog regelmatig een week of 2 weken.
pi_218476353
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen wel af of ze op dezelfde school blijft of heeft ze dat al gedeeld of dat wel/niet zo is?
Geen idee, ik had het idee dat er geen budget meer was.
pi_218476360
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:40 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Had ze geen baan meer door haar insta activiteiten dan?
Nee hoor, het is meer dat ik zelf vind dat bepaalde berichten niet passend zijn bij een voorbeeldfunctie (in dit geval juf).
pi_218476397
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:57 schreef Post-its het volgende:
Ik vind het ook opvallend dat jvp aangaf dat de voetbalpakjes van de bonus gekregen zijn en dat we mb niet op de foto's terug zien, alleen de kinderen.
En dan valt het extra op dat mb zelf niks post. Ook al post ze meestal een dag of paar dagen later.
Ze zijn (of vooral: ze is) erg berekenend. Ze weet precies wat ze moet doen om in de picture te blijven staan. Dus ik geloof dat ze expres nu van de radar blijft. Meer volgers richting haar kanaal enz.
Ze heeft er in de afgelopen week ook alweer 3000 volgers bij.
Ze zeggen het zo vreselijk te vinden dat er over hen gepraat wordt en ze vindt zichzelf een nobody (maar wel je werk er van maken), maar daar trap ik écht niet in.
pi_218476403
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 14:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee, ik had het idee dat er geen budget meer was.
Dat was bij de eerste school, daarna ging ze naar speciaal onderwijs waar ze volgens mij ziek gemeld is/was, omdat er een soort van conflict is/was (weet niet meer precies waarom)
pi_218476505
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jeetje, wat een andere mindset bij AM ineens! Kinderen die zelf mogen kiezen of ze mee willen, opsplitsen van de groep, niet meer rigide tijdschema’s waarop gegeten wordt, AM die meedoet met de animatie met haar kids. Ik weet niet wat ik zie, maar vind het wel leuk! Eindelijk komt ze zelf een beetje los. En voor de kinderen lijkt dit me ook veel relaxter.

Veel fijner dan dat starre schema en alles verplicht samen doen met de hele groep (op 1 of 2 uitjes na misschien) van vorige week.
Zou ze zelfs het fruitmoment losgelaten hebben?
pi_218476552
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zat op een VSO, dus andere school lijkt me. Ze had het er ook helemaal niet naar haar zin.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218476640
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee hoor, het is meer dat ik zelf vind dat bepaalde berichten niet passend zijn bij een voorbeeldfunctie (in dit geval juf).
Nou dit, ik zou niet blij worden als het de juf van mijn kinderen was.
pi_218476703
Welke Janneke?
pi_218476717
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 14:53 schreef Odonata het volgende:
Welke Janneke?
janneke.dbm
pi_218476831
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 14:46 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou dit, ik zou niet blij worden als het de juf van mijn kinderen was.
Oprechte vraag: waarom niet?

Wat doet haar privéleven met haar onderwijsskills?
  maandag 11 augustus 2025 @ 15:09:18 #264
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218476843
DBM met enorme close up in beeld 🙈
Ik vind het al nooit een charmante verschijning maar dit is next level.
pi_218476855
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Op zich hoeft dat niks te zeggen, maar ik vind haar echt vaak aso op insta. En dat vind ik geen voorbeeld type voor een juf. Ik zou het ook apart vinden als ze op school een compleet ander mens lijkt te zijn. Hoe oprecht ben je dan?
  maandag 11 augustus 2025 @ 15:11:38 #266
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218476862
Tegen de tijd dat AM helemaal ontspannen is moeten ze weer naar huis. Logisch dat je even moet wennen aan vakantieleven maar zo lang als AM! Ze heeft niet eens een baan buiten het gezinsleven. Tegenwoordig zijn alle fluflumensjes zulke sneeuwvlokjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 11-08-2025 16:25:47 ]
pi_218476866
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:10 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Op zich hoeft dat niks te zeggen, maar ik vind haar echt vaak aso op insta. En dat vind ik geen voorbeeld type voor een juf. Ik zou het ook apart vinden als ze op school een compleet ander mens lijkt te zijn. Hoe oprecht ben je dan?
Ik vind dit toch altijd een wat vreemde gedachtegang. Een mens mag zichzelf zijn mits je een docent bent bent? Je kunt een werkleven en een prive een wat losser leven hebben toch?
pi_218476873
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:56 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Laten ze Jet nu werkelijk alleen achter op de camping/zwembad? Wel bij haar oudere broer en zussen natuurlijk..maar ik vind dat nogal een verantwoordelijkheid..
Ze is 8 toch, en kan zwemmen ? En ze hebben een telefoon en 3 grotere kids boven haar.
Denk dat ik dat ook wel
Zou doen
pi_218476900
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:37 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
🤣🤣 doe mij ook een slaapdag! Helemaal niet slecht bekeken die Debbie
Ze moet bijkomen van een verjaardag die voor haar om 15;00 begon. Hoe dan?
Op vakantie in een camper en een boottocht lijken me zwaarder maar goed.
Ze moet natuurlijk wel even weer haar lc onder de aandacht brengen.
pi_218476907
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:12 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vind dit toch altijd een wat vreemde gedachtegang. Een mens mag zichzelf zijn mits je een docent bent bent? Je kunt een werkleven en een prive een wat losser leven hebben toch?
Je mag prima jezelf zijn, maar ik vind haar geen net persoon en dan zie ik haar liever niet voor de klas. Niet iedereen is geschikt voor elk beroep.
pi_218477036
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Helemaal niks.

Persoonlijk zou ik het gewoon niet tof vinden om de juf van mijn kind lallend of in ondergoed op insta te zien. Vooropgesteld dat ik dat van niemand hoef te zien.

Door mijn werkgever (geen onderwijs) wordt in elk geval gevraagd om heel bewust te zijn van wat je op social media laat zien.
pi_218477160
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze is 8 toch, en kan zwemmen ? En ze hebben een telefoon en 3 grotere kids boven haar.
Denk dat ik dat ook wel
Zou doen
Ik ook!

Eindelijk wat flexibiliteit daar, fijn!
pi_218477250
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:16 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Je mag prima jezelf zijn, maar ik vind haar geen net persoon en dan zie ik haar liever niet voor de klas. Niet iedereen is geschikt voor elk beroep.
Ik vind haar altijd wel leuk, wel pprecht en wann ben je een aso?
pi_218477384
Ik denk dat niemand er iets van vind wat een ander in zijn vrije tijd doet, maar de fluflu's zetten t allemaal openbaar en dan heb je toch een beeld van de persoon die jouw kinderen les moet gaan geven
pi_218477569
Ach gutsiw toch Dbm heeft last van oogspasme🤣😂bestaat dat? Ik noem dat altijd gewoon een trillend ooglid,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')