abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218474700
Moest wel lachen om dat filmpje van Jim en arte op de bank met hun wijntje, perfecte persiflage van AM en Maarten 🤣
pi_218474772
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef Louuuu_lou het volgende:
Moest wel lachen om dat filmpje van Jim en arte op de bank met hun wijntje, perfecte persiflage van AM en Maarten 🤣
Ja idd, ze laten zelf zien hoe infantiel het eigenlijk is.
pi_218474781
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ja heerlijk hoe ze de draak steken met hun ouders.
pi_218474966
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik begrijp dit ook niet, áls het nu al zover is dat er een co ouderschap is en MB daar al niet meer woont, wat houd je nu dan nog tegen?
Zakelijke belangen. Afspraken voor samenwerkingen die ze als poly zijn aangegaan?
pi_218474984
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef lila01 het volgende:

[..]
Zakelijke belangen. Afspraken voor samenwerkingen die ze als poly zijn aangegaan?
Ja dat denk ik ook. De happy poly voor oa Hello Fresh en Happy (poly) flops
pi_218475080
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft het gevoel dat ze alleen nog maar traint 😂😂😂
Ik moest er ook een beetje om lachen.
pi_218475081
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef lila01 het volgende:

[..]
Denk toch dat het risico van evt uit elkaar gaan ingecalculeerd is?
pi_218475102
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik moest er ook een beetje om lachen.
Echt he? En dan volgende week op vakantie dus poeh poeh wat traint zij veel 🫢
pi_218475103
Ach als ik Lot was zou ik het heerlijk vinden om rondgereden te worden. En als haarmouders dat ook prima vinden. Ze is nog maar 4 toch? Mijn kind zat toen ook nog wel eens in de buggy hoor.
pi_218475406
Schaamteloos die reclame van Maike Beunk voor die vitamines. In april had ze ook al een platte buik, dat staat gewoon op haar timeline. Echt misleiding dit
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:28:03 #236
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218475495
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:17 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Schaamteloos die reclame van Maike Beunk voor die vitamines. In april had ze ook al een platte buik, dat staat gewoon op haar timeline. Echt misleiding dit
Alle reclame is misleiding. En Maike is zelf van topic tot teen nep dus past prima bij elkaar.
pi_218475634
Julia en Rens hebben lekker lang vakantie! 2,5 week Bali en (minimaal) een week op de Franse camping.
pi_218475645
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:28 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Alle reclame is misleiding. En Maike is zelf van topic tot teen nep dus past prima bij elkaar.
Ik koop sowieso niks wat de influencers aanpraten. Helemaal al niet allerlei supplementen voor een platte buik/dikker haar/minder pms klachten/betere stoelgang/spek je bankrekening door dit ook aan te prijzen.
pi_218475782
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik koop sowieso niks wat de influencers aanpraten. Helemaal al niet allerlei supplementen voor een platte buik/dikker haar/minder pms klachten/betere stoelgang/spek je bankrekening door dit ook aan te prijzen.
Ik ook niet maar deze misleiding is zo overduidelijk
pi_218475800
Laten ze Jet nu werkelijk alleen achter op de camping/zwembad? Wel bij haar oudere broer en zussen natuurlijk..maar ik vind dat nogal een verantwoordelijkheid..
pi_218475888
Janneke wordt juf van groep 6. Heel fijn, volgens mij baalde ze ontzettend toen ze geen baan meer had.
En toch denk ik: pas dan je stories en posts een beetje aan of zet je account op privé.
pi_218476006
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Julia en Rens hebben lekker lang vakantie! 2,5 week Bali en (minimaal) een week op de Franse camping.
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!
Vind 2,5 weken voor Azië qua vliegafstand nog vrij kort eerlijk gezegd.
pi_218476030
Ik kwam Rijneker-Rebels tegen op mijn tijdlijn en ik schrok mij kapot van de hoeveelheid blikjes (zonder statiegeld) die ze daar haalden. Ik leef duidelijk in een ander universum ofzo, want vind meer dan 100 blikjes best wel idioot.

En bij Hipenhot wil niemand zwemmen, want de handdoeken zijn vergeten. Zouden ze in Roemenië geen handdoeken verkopen, vraag ik mij dan af?
pi_218476078
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Holaa het volgende:

[..]
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!
Ik snap Bali in de zomervakantie sowieso nooit zo goed. Zo'n teringeind vliegen, dan is Mallorca of Ibiza wat meer in de buurt. Tenzij ze echt voor de cultuur gaan, maar mijn kind van dezelfde leeftijd kennende, die gaat voornamelijk voor strand en feesten (en kwam na 2 weken tot de conclusie dat 1 week ook wel voldoende was geweest, want helemaal kapot van te weinig slaap, warmte en slecht eten).
pi_218476145
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk het laatste.
Morgen dinsdag, dat is normaal haar slaapdag en de dag dat ze de zorg heeft volgens mij, dus ze moet wel de lc activeren
🤣🤣 doe mij ook een slaapdag! Helemaal niet slecht bekeken die Debbie
pi_218476177
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Holaa het volgende:

[..]
Er was dan ook geen woord sarcastisch in mijn ‘ze hebben lekker lang vakantie!’ 😁

Fijn dat dat qua banen ook kon.
pi_218476179
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke wordt juf van groep 6. Heel fijn, volgens mij baalde ze ontzettend toen ze geen baan meer had.
En toch denk ik: pas dan je stories en posts een beetje aan of zet je account op privé.
Had ze geen baan meer door haar insta activiteiten dan?
pi_218476245
Jeetje, wat een andere mindset bij AM ineens! Kinderen die zelf mogen kiezen of ze mee willen, opsplitsen van de groep, niet meer rigide tijdschema’s waarop gegeten wordt, AM die meedoet met de animatie met haar kids. Ik weet niet wat ik zie, maar vind het wel leuk! Eindelijk komt ze zelf een beetje los. En voor de kinderen lijkt dit me ook veel relaxter.

Veel fijner dan dat starre schema en alles verplicht samen doen met de hele groep (op 1 of 2 uitjes na misschien) van vorige week.
pi_218476286
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:56 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Laten ze Jet nu werkelijk alleen achter op de camping/zwembad? Wel bij haar oudere broer en zussen natuurlijk..maar ik vind dat nogal een verantwoordelijkheid..
Oh dat vind ik dan weer helemaal niet raar. Guus is 16/17 ofzo, jet is ook geen kleuter meer. Zie echt niet in waarom hij niet een uurtje op z’n zusje zou kunnen letten. En het is een camping, genoeg (Nederlandse) volwassenen in de buurt als er iets gebeurt wat hij niet zelf kan oplossen.
Vind het juist wel goed dat ze de kinderen wat meer hun eigen gang laten gaan ipv dat dwangmatige alles met z’n allen doen.
pi_218476296
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 13:40 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Had ze geen baan meer door haar insta activiteiten dan?
Welnee, ze zat gewoon op een kut plek.
Zelf zou ik mijn account dichtgooien vanwege meekijkende ouders/leerlingen, maar blijkbaar boeit haar dat niet.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')