Ja idd, ze laten zelf zien hoe infantiel het eigenlijk is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef Louuuu_lou het volgende:
Moest wel lachen om dat filmpje van Jim en arte op de bank met hun wijntje, perfecte persiflage van AM en Maarten 🤣
Ja heerlijk hoe ze de draak steken met hun ouders.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef Louuuu_lou het volgende:
Moest wel lachen om dat filmpje van Jim en arte op de bank met hun wijntje, perfecte persiflage van AM en Maarten 🤣
Zakelijke belangen. Afspraken voor samenwerkingen die ze als poly zijn aangegaan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik begrijp dit ook niet, áls het nu al zover is dat er een co ouderschap is en MB daar al niet meer woont, wat houd je nu dan nog tegen?
Ja dat denk ik ook. De happy poly voor oa Hello Fresh en Happy (poly) flopsquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef lila01 het volgende:
[..]
Zakelijke belangen. Afspraken voor samenwerkingen die ze als poly zijn aangegaan?
Ik moest er ook een beetje om lachen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft het gevoel dat ze alleen nog maar traint 😂😂😂
Denk toch dat het risico van evt uit elkaar gaan ingecalculeerd is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef lila01 het volgende:
[..]
Zakelijke belangen. Afspraken voor samenwerkingen die ze als poly zijn aangegaan?
Echt he? En dan volgende week op vakantie dus poeh poeh wat traint zij veel 🫢quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:34 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik moest er ook een beetje om lachen.
Alle reclame is misleiding. En Maike is zelf van topic tot teen nep dus past prima bij elkaar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:17 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Schaamteloos die reclame van Maike Beunk voor die vitamines. In april had ze ook al een platte buik, dat staat gewoon op haar timeline. Echt misleiding dit
Ik koop sowieso niks wat de influencers aanpraten. Helemaal al niet allerlei supplementen voor een platte buik/dikker haar/minder pms klachten/betere stoelgang/spek je bankrekening door dit ook aan te prijzen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:28 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Alle reclame is misleiding. En Maike is zelf van topic tot teen nep dus past prima bij elkaar.
Ik ook niet maar deze misleiding is zo overduidelijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik koop sowieso niks wat de influencers aanpraten. Helemaal al niet allerlei supplementen voor een platte buik/dikker haar/minder pms klachten/betere stoelgang/spek je bankrekening door dit ook aan te prijzen.
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Julia en Rens hebben lekker lang vakantie! 2,5 week Bali en (minimaal) een week op de Franse camping.
Ik snap Bali in de zomervakantie sowieso nooit zo goed. Zo'n teringeind vliegen, dan is Mallorca of Ibiza wat meer in de buurt. Tenzij ze echt voor de cultuur gaan, maar mijn kind van dezelfde leeftijd kennende, die gaat voornamelijk voor strand en feesten (en kwam na 2 weken tot de conclusie dat 1 week ook wel voldoende was geweest, want helemaal kapot van te weinig slaap, warmte en slecht eten).quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Holaa het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!
Vind 2,5 weken voor Azië qua vliegafstand nog vrij kort eerlijk gezegd.
🤣🤣 doe mij ook een slaapdag! Helemaal niet slecht bekeken die Debbiequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Morgen dinsdag, dat is normaal haar slaapdag en de dag dat ze de zorg heeft volgens mij, dus ze moet wel de lc activeren
Er was dan ook geen woord sarcastisch in mijn ‘ze hebben lekker lang vakantie!’ 😁quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Holaa het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Als student/begin werkende gingen mijn partner en ik vaak een volle maand reizen!
Vind 2,5 weken voor Azië qua vliegafstand nog vrij kort eerlijk gezegd.
Had ze geen baan meer door haar insta activiteiten dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Janneke wordt juf van groep 6. Heel fijn, volgens mij baalde ze ontzettend toen ze geen baan meer had.
En toch denk ik: pas dan je stories en posts een beetje aan of zet je account op privé.
Oh dat vind ik dan weer helemaal niet raar. Guus is 16/17 ofzo, jet is ook geen kleuter meer. Zie echt niet in waarom hij niet een uurtje op z’n zusje zou kunnen letten. En het is een camping, genoeg (Nederlandse) volwassenen in de buurt als er iets gebeurt wat hij niet zelf kan oplossen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:56 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Laten ze Jet nu werkelijk alleen achter op de camping/zwembad? Wel bij haar oudere broer en zussen natuurlijk..maar ik vind dat nogal een verantwoordelijkheid..
Welnee, ze zat gewoon op een kut plek.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:40 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Had ze geen baan meer door haar insta activiteiten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |