abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218473794
De Bollen kinderen zijn weer thuis dus?
MB is idd altijd een dag of 2 later en plaatst dan van 2 dagen.
pi_218473800
Ik snap echt niet wat je fout kan doen met die AH kaartjes hoor. Je besteld gewoon het aantal kaartjes dat je wil hebben en de korting wordt automatisch verrekend 🤷‍♀️ Maar zij moet er weer een hele heisa van maken terwijl ze waarschijnlijk zelf wat fout heeft gedaan 🙄
pi_218473866
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:30 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
We mogen geregeld kijken naar haar kruis, ze post linkjes van producten die blijkbaar allang uitverkocht zijn. Dit had ik pasgeleden met stanley bekers, dacht dat ze eindelijk weer op voorraad waren bij douglas in mijn gewenste kleur in de sale... geen enkele was meer op voorraad. :') Wij mogen Sanneke in pyjama zien, soms zelfs in onderbroek en als bonus Peppie in onderbroek vol met lichaamshaar.
Oh ja en als je geluk heb mag je een #ad van ze samen zien waarin je jezelf afvraagt of Peppie een bepaald plantje heeft zitten roken.

Ik kan daarintegen en ga niks negatiefs zeggen over een baby. Die kan niks aan het (film)gedrag van zijn ouders doen. Het arme ventje. Ik hoop dat Sanneke of Peppie werkelijk met hem wandelen of in de tuin zitten maar daar heb ik werkelijk elke keer bij elke story meer mijn twijfels bij. En dat vind ik enorm verdrietig. En ze kan doodleuk zeggen dat ze dat doet maar ik kan hier ook beweren dat ik elke dag 15 km aan het hardlopen ben en dat jullie dat gewoon niet zien. :')
Dank voor de uitleg. Nu snap ik zo’n tikkie ook. Mensen betalen graag voor dat soort content.

Over kinderen zeg ik sowieso niks. Ik reageer alleen af en toe op wat een influencer zelf over een kind zegt.
pi_218473868
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:34 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Vooruitziende blik had jij haha.
Toch ziet het er allemaal wat meer ontspannen uit dan in Frankrijk. Am die zichzelf niet meer zo opblaast en hard loopt te gillen, iedereen in een ritme probeerde te dwingen.
En Maarten lijkt me een leuke vader, ze hebben lol. En natuurlijk kunnen we nu met z’n allen roepen dat hij een slappe *** is omdat hij niet tegen z’n vrouw ingaat, maar ik zie op beeld gewoon een ontspannen vrolijke kerel.
Zelfs haar stem klinkt ontspannen dit keer. En fijn om te zien dat er nu eens echt tijd is voor de meiden. Je ziet zelfs de tweeling lachen. Fijn dat ze de laatste week zo hebben en niet met 14 zijn.
pi_218473924
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Zelfs haar stem klinkt ontspannen dit keer. En fijn om te zien dat er nu eens echt tijd is voor de meiden. Je ziet zelfs de tweeling lachen. Fijn dat ze de laatste week zo hebben en niet met 14 zijn.
Zeker klopt dit allemaal, maar ik had het de kinderen ook gegund dat niet de hele tijd die telefoon voor hun snufferd word gehouden. Wat gaat ze met al die tandenpoetsende beelden doen dan?beelden van de badkamer, haren kammend enz
pi_218473953
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik vind de dynamiek nu ook veel relaxter ogen. Het waren ook echt veel jongvolwassenen bij elkaar. En je merkt dan dat (iig) AM altijd popi-jopi mee wil doen met de jongeren. En dat lijkt dan zo’n sfeer te geven waarin ze elkaar continu willen overtoepen met stoerdoenerij.
Ik vind dit echt veel leuker om te zien, echt aandacht voor de kinderen en wat activiteiten die passen bij de leeftijden (alleen Guus valt altijd tussen wal en schip wat dat betreft)
Dit inderdaad, Annemarie lijkt veel relaxter nu.
pi_218473994
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:07 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dit inderdaad, Annemarie lijkt veel relaxter nu.
Am is gewoon een moeder van een groot gezin. Dat is waar ze voor gekozen heeft en dat is haar handelsmerk geworden.

Ze kan slecht afwijken van routines, ook het filmen doet ze dwangmatig.

Als ze zoals nu alleen met de kleintjes is, dan is ze het dichtste bij wie ze is. Met de anderen erbij, probeert ze erbij te horen, zich te overschreeuwen, gaat ze overal om hinneken.

Als ze nou gewoon eens bij zichzelf blijft met al haar imperfecties, dan heeft ze een veel ontspannendee en leuker leven.
pi_218474037
Gaan flu flu ons nu ook dateting sites aansmeren?
Lexa gaat in zee met ze, hou op met me hoor en dan oa Debbie hillion er voor inzetten
Zegt ze er nog bij zwanger na 3 maanden inbegrepen
pi_218474178
DBM heeft het gevoel dat ze alleen nog maar traint 😂😂😂
pi_218474184
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Lexa gaat in zee met ze, hou op met me hoor en dan oa Debbie hillion er voor inzetten
Maak je maar klaar voor MB haar dating- en seksuele escapades 🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Iris2.0 op 11-08-2025 09:36:31 (Typfout) ]
pi_218474282
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat het voor de jongere kinderen best fijn is als de volwassen kinderen en aanhang er niet bij zijn. Dat geeft toch een andere dynamiek
pi_218474283
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh God, straks is dit uitstelgedrag een aanloop naar een datingsite samenwerking 🫣😂
pi_218474284
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die meid leeft in een andere wereld hoor, die ziet dingen die wij niet zien
pi_218474286
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Maximaal daten 🫣
pi_218474301
Zou Debbie al bekomen zijn van de verjaardag, of moet ze weer 10 dagen bijkomen?
pi_218474354
Ik vind het ook opvallend dat jvp aangaf dat de voetbalpakjes van de bonus gekregen zijn en dat we mb niet op de foto's terug zien, alleen de kinderen.
En dan valt het extra op dat mb zelf niks post. Ook al post ze meestal een dag of paar dagen later.
pi_218474363
Lot vond de andere camping fijner. Ja, omdat de andere kinderen nu ook aandacht krijgen en omdat ze het gewoonweg niet is gewend om veel uitstapjes te maken. Met de andere meiden ging AM er veel vaker op uit. Toen nam de fame het over.
pi_218474478
quote:
Wat een giller
pi_218474488
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Of kwarrel en co
Als ik dan zie hoe de meeste relaties van fluflu s
Verlopen vind ik dat nou niet echt een top doelgroep
pi_218474493
quote:
Ik wil haar doorverwijzen naar de huidige topictitel.
pi_218474494
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie al bekomen zijn van de verjaardag, of moet ze weer 10 dagen bijkomen?
Ik denk het laatste.
Morgen dinsdag, dat is normaal haar slaapdag en de dag dat ze de zorg heeft volgens mij, dus ze moet wel de lc activeren
pi_218474501
quote:
Het gevoel van die vrouw en de werkelijkheid liggen mijlenver uit elkaar...
pi_218474502
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Lot vond de andere camping fijner. Ja, omdat de andere kinderen nu ook aandacht krijgen en omdat ze het gewoonweg niet is gewend om veel uitstapjes te maken. Met de andere meiden ging AM er veel vaker op uit. Toen nam de fame het over.
Precies dat, ze werd op haar wenken bedient door de ouderen
pi_218474513
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Precies dit ja. Alle aandacht is nu niet eens voor kwatta. En ze gedragen zich of ze 2 of 3 is met dat moe zijn en in de bolderkar vervoerd worden.
pi_218474582
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:15 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Am is gewoon een moeder van een groot gezin. Dat is waar ze voor gekozen heeft en dat is haar handelsmerk geworden.

Ze kan slecht afwijken van routines, ook het filmen doet ze dwangmatig.

Als ze zoals nu alleen met de kleintjes is, dan is ze het dichtste bij wie ze is. Met de anderen erbij, probeert ze erbij te horen, zich te overschreeuwen, gaat ze overal om hinneken.

Als ze nou gewoon eens bij zichzelf blijft met al haar imperfecties, dan heeft ze een veel ontspannendee en leuker leven.
Goed verwoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')