abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218469621
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:35 schreef Felinecat het volgende:

[..]
De kindsterren van vroeger ontbrak het ook niet aan luxe... En we weten nu dat veel van hen nou niet bepaald zijn uitgebloeid tot stabiele en gelukkige volwassenen helaas
Ja exact + we weten allemaal dat niet iedereen die op insta actief is zo onschuldig is.. je kind herkenbaar in beeld brengen oké tot daar maar die kids zijn ook zo vaak in badkleding te zien.. vind dit zelf zo gevaarlijk, ik deel m’n kids amper juist omdat ik weet dat ongure figuren ook actief zijn op insta en dan heb ik nog absoluut geen groot bereik en een privé profiel 🤭

[ Bericht 4% gewijzigd door Minimimi op 10-08-2025 15:58:38 (Aanvulling) ]
pi_218469678
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat je geen tonijn mag eten als je zwanger bent of borstvoeding geeft vanwege het hoge kwik gehalte in de tonijn (en ander vissoorten).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, dit mag wel, alleen geen enorme ladingen tonijn.
pi_218469791
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:07 schreef ubik het volgende:

[..]
Jawel, dit mag wel, alleen geen enorme ladingen tonijn.
Voedingscentrum (oa) raadt het af, dat zijn de voedingsrichtlijnen die zorgverleners hanteren. Dus dievanhiernaast heeft gelijk.

Wat een vrouw er verder mee doet met die informatie is aan haar en moet ze zelf weten, maar het advies is nee.
:)
pi_218469930
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk om te zien dat AM daadwerkelijk interactie heeft met dr kinderen ipv alleen maar achter een scherm toekijken
Inderdaad! Heb het idee dat ze nu meer met de kinderen bezig is en minder met filmen en posten in vergelijking met die eerste camping. Maar misschien is dat vertekend beeld.
pi_218469933
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:16 schreef mignonne het volgende:

[..]
Wat een vrouw er verder mee doet met die informatie is aan haar en moet ze zelf weten, maar het advies is nee.
Sanneke zou zeggen: waarom heeft niemand me dat verteld?
pi_218469975
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:40 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Sanneke zou zeggen: waarom heeft niemand me dat verteld?
Dat is wat we doen Sanneke. De hele wereld. We veranderen stiekem de info en vertellen dat aan niemand, we blokkeren google en alle websites, delen geen folders uit en leren je ook niet lezen als je 6 jaar bent zodat je het zelf kunt opzoeken.
Gewoon, omdat het kan. En omdat het waait.
pi_218469995
:+
Maar serieus, nogmaals ik vind het een lief gebaar van haar. En blijkbaar is het iets dat ze zelf gemist heeft dus legt ze voor haar gevoel haar vriendin extra in de watten, best lief. Kan me voorstellen dat ze dit misschien niet goed meer wist.
Maar misschien wist ze het wel en geeft die vriendin helemaal geen borstvoeding. Kan natuurlijk ook nog.
pi_218470105
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:39 schreef mignonne het volgende:

[..]
Inderdaad! Heb het idee dat ze nu meer met de kinderen bezig is en minder met filmen en posten in vergelijking met die eerste camping. Maar misschien is dat vertekend beeld.
Nou… dat was een van de (zeer) weinige beelden van haar die gepost werd?
pi_218470145
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:35 schreef Felinecat het volgende:

[..]
De kindsterren van vroeger ontbrak het ook niet aan luxe... En we weten nu dat veel van hen nou niet bepaald zijn uitgebloeid tot stabiele en gelukkige volwassenen helaas
Vooral met de grotere kinderen zou ik er mee stoppen. Die zijn echt hun eigen identiteit aan het vormen. Laat ze lekker hun leven leiden, zonder constant perfect in beeld te moeten als accessoire van hun moeder(s).
pi_218470153
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer dat ik eerder elke paar minuten een nieuwe story zag en nu minder.
pi_218470234
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:44 schreef mignonne het volgende:

[..]
Dat is wat we doen Sanneke. De hele wereld. We veranderen stiekem de info en vertellen dat aan niemand, we blokkeren google en alle websites, delen geen folders uit en leren je ook niet lezen als je 6 jaar bent zodat je het zelf kunt opzoeken.
Gewoon, omdat het kan. En omdat het waait.
Psies.
pi_218470271
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:27 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Haha dankje ☺!

Ja spannend wel! Dat de poly deel uit maakt van hun marketing is inmiddels duidelijk.. maar sinds ik zelf moeder ben (6 mnd oude tweeling) kan ik er zo moeilijk bij dat die kids worden ingezet in het spel.. hoewel het hen aan niks ontbreekt (leuke reisjes, tig keer naar de kermis en een grote kring BFF’s) kan ik me niet voorstellen dat dit geen impact heeft op hen ook..
Die kinderen werken daar zelf voor en hebben geen idee van de gevolgen van hun gedeelde leven.
pi_218470331
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:47 schreef mignonne het volgende:
:+
Maar serieus, nogmaals ik vind het een lief gebaar van haar. En blijkbaar is het iets dat ze zelf gemist heeft dus legt ze voor haar gevoel haar vriendin extra in de watten, best lief. Kan me voorstellen dat ze dit misschien niet goed meer wist.
Maar misschien wist ze het wel en geeft die vriendin helemaal geen borstvoeding. Kan natuurlijk ook nog.
Ik vind het ook echt heel lief van haar. En idd misschien geeft ze geen borstvoeding en dan maakt het allemaal niet uit.
pi_218470393
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het ook echt heel lief van haar. En idd misschien geeft ze geen borstvoeding en dan maakt het allemaal niet uit.
Ja ik vind het ook best lief maar vind het zelf er zo dik opliggen dat ze het doet omdat mensen het niet voor haar deden 🤭
pi_218470414
Sanneke haar weekmenu is best veel carbs en zoals hier al aangehaald weinig groente 🤭

Ik weet eigenlijk niet waarom ik haar volg want dat negativisme altijd jeeezus. We weten toch allemaal dat een uitvaart veel geld kost?
pi_218470419
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zolang je zelf filmt ben je niet met de kinderen bezig natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ze tussen de story's door gewoon leuke dingen aan het doen is met de kinderen en voor haarzelf. Ik denk dat het, ondanks de hitte, met het kleinere groepje wat ze nu hebben, wel een stuk relaxter is. Zo'n grote groep is leuk en zorgt voor vermaak, maar ik denk dat het ook wel heel vermoeiend is.
pi_218470493
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:53 schreef Minimimi het volgende:
Sanneke haar weekmenu is best veel carbs en zoals hier al aangehaald weinig groente 🤭

Ik weet eigenlijk niet waarom ik haar volg want dat negativisme altijd jeeezus. We weten toch allemaal dat een uitvaart veel geld kost?
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat zij blijkbaar geen (dekkende) verzekering had. Aan de andere kant: een tikkie is natuurlijk zo geopend.
pi_218470557
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat zij blijkbaar geen (dekkende) verzekering had. Aan de andere kant: een tikkie is natuurlijk zo geopend.
Er zal wel niemand haar gezegd hebben dat zo’n verzekering best handig kan zijn 🫣. Heeft ze toch maar knap zelf ontdekt 🙃

En heeft zij ooit al tikkies geopend voor financiële steun?!

Belgium represent trouwens hier, kom ik me even uitspreken over Nederlandse fluflu’s 😝.
pi_218470578
Stille meelezer hier, ik volg alleen de fam Bollen. Ik volg ze eigenlijk pas sinds JvP erbij is gekomen. Nu las ik hier een aantal keer dat JvP eerst een fangirl was van MB. Hoe hebben die elkaar leren kennen? Was ze eerst alleen een volger van haar en hebben ze daarna afgesproken ofzo?
pi_218470631
Wat ratelt sanne (onsgezin....) over een jeff en een rick? Is ze pim aan het jaloers maken? Ik snap hem niet... iemand die mij even bij kan praten of ik iets hierin gemist heb??
pi_218470653
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Zolang je zelf filmt ben je niet met de kinderen bezig natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ze tussen de story's door gewoon leuke dingen aan het doen is met de kinderen en voor haarzelf. Ik denk dat het, ondanks de hitte, met het kleinere groepje wat ze nu hebben, wel een stuk relaxter is. Zo'n grote groep is leuk en zorgt voor vermaak, maar ik denk dat het ook wel heel vermoeiend is.
Ik vind de dynamiek nu ook veel relaxter ogen. Het waren ook echt veel jongvolwassenen bij elkaar. En je merkt dan dat (iig) AM altijd popi-jopi mee wil doen met de jongeren. En dat lijkt dan zo’n sfeer te geven waarin ze elkaar continu willen overtoepen met stoerdoenerij.
Ik vind dit echt veel leuker om te zien, echt aandacht voor de kinderen en wat activiteiten die passen bij de leeftijden (alleen Guus valt altijd tussen wal en schip wat dat betreft)
pi_218470697
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat ratelt sanne (onsgezin....) over een jeff en een rick? Is ze pim aan het jaloers maken? Ik snap hem niet... iemand die mij even bij kan praten of ik iets hierin gemist heb??
Waar zie jij dit?
pi_218470699
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:13 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Er zal wel niemand haar gezegd hebben dat zo’n verzekering best handig kan zijn 🫣. Heeft ze toch maar knap zelf ontdekt 🙃

En heeft zij ooit al tikkies geopend voor financiële steun?!

Belgium represent trouwens hier, kom ik me even uitspreken over Nederlandse fluflu’s 😝.
Haha ja, meermaals heeft ze dat gedaan.

Sanneke had trouwens een uitvaartverzekering afgesloten na het overlijden van haar broer of vader, dus die heeft ze al jaren. Had ze het op Twitter toen wel eens over. Misschien dat ze nu eea willen aanpassen ivm Mijan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Louuuu_lou op 10-08-2025 19:01:39 (Kleine toevoeging) ]
pi_218470723
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zie jij dit?
Ze heeft de story verwijderd. Was idd echt een heeeeel vreemd onsamenhangend verhaal 😅
pi_218470725
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:16 schreef Manuna88 het volgende:
Stille meelezer hier, ik volg alleen de fam Bollen. Ik volg ze eigenlijk pas sinds JvP erbij is gekomen. Nu las ik hier een aantal keer dat JvP eerst een fangirl was van MB. Hoe hebben die elkaar leren kennen? Was ze eerst alleen een volger van haar en hebben ze daarna afgesproken ofzo?
Ja ze was een volger, werden bevriend met JvP en ex. Gaat zelfs de ronde dat ze partnerruil hebben gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')