Vind ik ook niet bijzonder. Als koken niet lukt als je samen thuis bent dan lukt het nooit weer. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk (zorgkindjes, zorgmama’s etc.).quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo, mijn man kookte en toen de kraamzorg weg was stond ik zelf in de keuken als mijn man werkte
Ze zal wel de goedkopere laagseizoen tickets gekocht hebben. Dan doen ze het nu idd niet. Moet je een bedrag bijbetalen bij de kassa en kun je er alsnog in. Gewoon een kwestie van goed nadenken als je zo'n kaartje koopt vermoed ikquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Bij DBM deden de kaartjes het niet, dus de ah actie is stom. Ik maak al een paar jaar gebruik van deze actie, (vorige week nog) en dat gaat altijd prima.
Dus wellicht doet ze zelf iets fout?
Als ze anderen (op threads bij voorkeur) de les kan lezen zegt ze dat ze geen vlees eten, niet vliegen, en samen één goedkope zuinige auto hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, nog niet zo lang geleden zei ze dat ze minder vlees eet, alleen met uit eten of wanneer ze er echt zin in heeft. Nog niet zo lang daarvoor noemde ze zichzelf vegetariėr/vegetarisch. Ik weet niet meer welke van de twee termen zij voor zichzelf gebruikte.
Laten we het er maar op houden dat Sanneke ook nogal eens vergeet wat ze zegt #influencerkwaal
Ik zie zo ontzettend vaak vrouwen maar vooral ook mannen die het zich allemaal wel lekker aan laten leunen in de kraamweek want ze weten echt niet hoe ze het allemaal moeten doen hoor. De zelfredzaamheid/weerbaarheid en het oplossend vermogen gaat echt rap achteruit bij mensen merk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind ik ook niet bijzonder. Als koken niet lukt als je samen thuis bent dan lukt het nooit weer. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk (zorgkindjes, zorgmama’s etc.).
Oh die hebben een whatssappgroep. Als ergens ook maar enigzins een vraag stelt die niet in hun straatje past, wordt dat gedeeld en ga je overal op de blok ( Hoe laag kun je vallen...)quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik werd door Debbie en direct daarna door AM, Kyra, Mirthe en Huisje.in.brabant geblokkeerd. En uiteraard door DBM maar dat was iets later.
In mijn vriendengroep is het ook gebruikelijk om eten mee te nemen op kraambezoek. Zeker bij een eerste baby als beide ouders nog helemaal moeten wennen. Wordt altijd erg gewaardeerd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo, mijn man kookte en toen de kraamzorg weg was stond ik zelf in de keuken als mijn man werkte
Die zou ze in het verleden gewoon 'de liefde' noemen. Zit geen enkele warmte meer in. Nu wachten tot 'de aankondiging' komt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze zei de bonus daarmee bedoelt ze Michelle
Dat was ook mijn gedachte. Kinderen gedropt en zelf weer de hort op. Daarom kon ze ook ineens de 'cool mom" zijn gisteren.Maar we wachten het af.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:25 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, er staat 'als je bonus zorgt dat je... enz. dus niet 'bonusjongens'.
Ook vrij koeltjes overigens, niet bonusmama, of wat dan ook. JvP is heel blij om de kinderen weer te zien. Geen woord over MB.
Zou die de kinderen daar hebben gedropt en zelf weer weg zijn gegaan?
We zullen het zien. Deze week zal de bom wel barsten.
Welkom! Leuk dat je meeschrijft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:11 schreef Minimimi het volgende:
Nou moest ik toch effe lid worden van dit forum na lang te hebben meegelezen in stilte haha.
Vooral de Bollens volg ik.
Vond altijd (mijn visie) al dat er meer connectie was tussen JvP en KB. Vond MB er altijd wat meer bij hangen maar de laatste tijd vond ik de stories ook verdacht.. ik denk toch dat er vuur is, alleszins veel rook.
MB komt thuis met de kids en JvP plaatst hier niks over, behalve een foto met haar bonusdochter. En dan posten, bij de foto van de jongens dat haar bonusjongens ervoor hebben gezorgd dat ze hetzelfde voetbal tenuetje hebben. Nouuuu ik denk dat bonusmam MB er ook wat aandeel in had? 😅 voorlopig niks van MB te zien op stories van JvP en KB..
Maar daar past Huisje.in.brabant toch helemaal niet tussen? Bij de rest snap ik de connectie wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:52 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh die hebben een whatssappgroep. Als ergens ook maar enigzins een vraag stelt die niet in hun straatje past, wordt dat gedeeld en ga je overal op de blok ( Hoe laag kun je vallen...)
Wij waren allebei zo maximaal overprikkeld na de zware bevalling/geboorte van onze eerste dochter (die niet goed dronk) dat ik de onze buren heeeeel dankbaar was 😂 gelukkig ging het bij baby 2 een stuk beter.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Als je partner thuis is kan er toch gewoon gekookt worden? En als ik hun boodschappen zie heb ik niet het idee dat hun lat heel erg hoog ligt wat gezond eten betreft.
Inderdaad of mama Miesquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:54 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die zou ze in het verleden gewoon 'de liefde' noemen. Zit geen enkele warmte meer in. Nu wachten tot 'de aankondiging' komt.
Want?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke maakt tonijn quiches als kraameten, het is te hopen dat de kraamvrouw geen borstvoeding geeft 🙈
Omdat je geen tonijn mag eten als je zwanger bent of borstvoeding geeft vanwege het hoge kwik gehalte in de tonijn (en ander vissoorten).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zeg je wat ja, voorheen waren ze įltijd samen idd. Nou ja, dat is wat ze lieten zien, of het echt zo was is een 2e natuurlijk …quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit vind ik dus ook, ik heb 'gewoon' 1 partner + gezin, een parttime baan en ben mantelzorger en ik zou, met alle beste wil van de wereld, niet eens weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Nu heb ik er ook totaal geen behoefte aan, misschien scheelt dat ook in de mate van energie die je erin wilt steken.
Maar ik vind t zo moeilijk te geloven dat MB een (langdurige?) affaire heeft (gehad). Daarnaast deden ze voorheen alles samen, dan moet je wel echt sneaky zijn toch?
En haar(/hun?) droom was het om helemaal happy op de boerderie te wonen, dat riskeer je dan toch niet?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat je geen tonijn mag eten als je zwanger bent of borstvoeding geeft vanwege het hoge kwik gehalte in de tonijn (en ander vissoorten).Ah op die manier de metalen in de tonijn. Ik dacht dat je een ander element van de quiche bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja, ik denk eerlijk dat ze er helemaal niet bij stil gestaan heeft. Het gebaar is wel lief en anders kan altijd die partner het nog eten. Eet de kraamvrouw wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ah op die manier de metalen in de tonijn. Ik dacht dat je een ander element van de quiche bedoelde![]()
Achja, ik denk eerlijk dat ze er helemaal niet bij stil gestaan heeft. Het gebaar is wel lief en anders kan altijd die partner het nog eten. Eet de kraamvrouw wat anders.Was niet persoonlijk naar jou bedoeld 🙊 maar meer om de hele discussie te voorkomen🙈. Was niet als defensief bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dankje ☺!quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Welkom! Leuk dat je meeschrijft.
Ik denk dat je precies op het goede moment bent mee gaan schrijven...de spanning stijgt, de signalen worden dubieuzer/duidelijker (of de marketingstrategie..op naar de grote bekendmaking![]()
De kindsterren van vroeger ontbrak het ook niet aan luxe... En we weten nu dat veel van hen nou niet bepaald zijn uitgebloeid tot stabiele en gelukkige volwassenen helaasquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:27 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Haha dankje ☺!
Ja spannend wel! Dat de poly deel uit maakt van hun marketing is inmiddels duidelijk.. maar sinds ik zelf moeder ben (6 mnd oude tweeling) kan ik er zo moeilijk bij dat die kids worden ingezet in het spel.. hoewel het hen aan niks ontbreekt (leuke reisjes, tig keer naar de kermis en een grote kring BFF’s) kan ik me niet voorstellen dat dit geen impact heeft op hen ook..
Ik ben alleen door Kyra geblokt (zonder ooit bij haar gekeken te hebben)quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:52 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh die hebben een whatssappgroep. Als ergens ook maar enigzins een vraag stelt die niet in hun straatje past, wordt dat gedeeld en ga je overal op de blok ( Hoe laag kun je vallen...)
Ja!quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk om te zien dat AM daadwerkelijk interactie heeft met dr kinderen ipv alleen maar achter een scherm toekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |