abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218471975
Beetje off topic, sorry, maar kan het alleen hier vragen denk ik 😅 Als ik stories bekijk via mollygram, dan kan ik er maar 2 of 3 kijken. Daarna laden ze niet meer.. ik moet dan eerst even naar een andere pagina, weer terug, user opnieuw aanklikken en dan kan ik weer een paar filmpjes bekijken. Ik zie dus wel alle stories staan maar als het filmpjes zijn kan ik er maar een paar afspelen.

Meer mensen last van? Of vooral, wie weet hoe ik ze gewoon allemaal kan afspelen?
pi_218472042
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😳
:') ze heeft ook zulke belangrijke content waar wij als wereld zoveel beter van worden. /s
pi_218472105
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:34 schreef mignonne het volgende:
Leuk dat AM het leuk heeft op die camping.
Dat gesleep met die wagen snap ik echt niet zo tenzij ze strandspullen of boodschappen erin gooien, maar die kinderen kunnen toch zelf lopen? Ze blijft doen alsof het een hele grote camping is maar er zijn maar zo'n 350 plaatsen in totaal, campers tenten en huuraccommodaties. Dat is zeker niet klein natuurlijk maar ook echt niet heel groot. Van het stuk van de animatie naar hun tent is een minuut of 3 lopen :D
Maar L zei dat ze dóód ging hè? Dus daarom moest ze in de kar 😁
Volgens mij was ze doodmóe. En moest er nog gekookt worden.
pi_218472142
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Krijgen we zometeen weer beelden dat Lot in slaap valt tijdens het eten. Ik vind 21.30 avondeten ook wel erg laat maar ik ben geen rasechte kampeerder dus misschien is t wel heel normaal 😁
pi_218472180
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:59 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Krijgen we zometeen weer beelden dat Lot in slaap valt tijdens het eten. Ik vind 21.30 avondeten ook wel erg laat maar ik ben geen rasechte kampeerder dus misschien is t wel heel normaal 😁
Misschien vanmiddag verplicht fruitmoment én borrel met kaas, worst en chips. Dan heb je om 19 uur nog geen trek.
pi_218472205
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien vanmiddag verplicht fruitmoment én borrel met kaas, worst en chips. Dan heb je om 19 uur nog geen trek.
Ja ze hebben geborreld vanmiddag
En ik vond Jet en Lot er allebei doodmoe uitzien.
Ze zijn vroeg wakker ivm de hitte en hebben best een drukke dag gehad dus dat eten zo laat snap ik niet
pi_218472266
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
:') ze heeft ook zulke belangrijke content waar wij als wereld zoveel beter van worden. /s
Ik probeer er nog steeds achter te komen wat voor content zij maakt😂
pi_218472509
quote:

[..]
Ze hebben zich gewoon aangepast aan de Spaanse tijden. Doen wij ook op vakantie, maar dan in een huisje met airco zodat je in de ochtend niet je bed uitfikt.
pi_218472587
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Haha ja het kind zal wel kapot zijn geweest idd. Spaanse tijden voor avondeten dus snap die borrel wel.
:)
pi_218472765
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik probeer er nog steeds achter te komen wat voor content zij maakt😂
We mogen geregeld kijken naar haar kruis, ze post linkjes van producten die blijkbaar allang uitverkocht zijn. Dit had ik pasgeleden met stanley bekers, dacht dat ze eindelijk weer op voorraad waren bij douglas in mijn gewenste kleur in de sale... geen enkele was meer op voorraad. :') Wij mogen Sanneke in pyjama zien, soms zelfs in onderbroek en als bonus Peppie in onderbroek vol met lichaamshaar.
Oh ja en als je geluk heb mag je een #ad van ze samen zien waarin je jezelf afvraagt of Peppie een bepaald plantje heeft zitten roken.

Ik kan daarintegen en ga niks negatiefs zeggen over een baby. Die kan niks aan het (film)gedrag van zijn ouders doen. Het arme ventje. Ik hoop dat Sanneke of Peppie werkelijk met hem wandelen of in de tuin zitten maar daar heb ik werkelijk elke keer bij elke story meer mijn twijfels bij. En dat vind ik enorm verdrietig. En ze kan doodleuk zeggen dat ze dat doet maar ik kan hier ook beweren dat ik elke dag 15 km aan het hardlopen ben en dat jullie dat gewoon niet zien. :')
pi_218472788
quote:

[..]
Vooruitziende blik had jij haha.
Toch ziet het er allemaal wat meer ontspannen uit dan in Frankrijk. Am die zichzelf niet meer zo opblaast en hard loopt te gillen, iedereen in een ritme probeerde te dwingen.
En Maarten lijkt me een leuke vader, ze hebben lol. En natuurlijk kunnen we nu met z’n allen roepen dat hij een slappe *** is omdat hij niet tegen z’n vrouw ingaat, maar ik zie op beeld gewoon een ontspannen vrolijke kerel.
pi_218472796
Typisch trouwens dat bij jvp niets maar dan ook niets gezegd wordt over de terugkeer van de liefde. MB komt ook niet in beeld.

Ik speculeer nu hardop, maar als de roddels kloppen kan het ook zomaar zo zijn dat MB tijdelijk elders woont en alleen de kinderen nu bij hun papa zijn
pi_218472831
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:34 schreef mignonne het volgende:
Leuk dat AM het leuk heeft op die camping.
Dat gesleep met die wagen snap ik echt niet zo tenzij ze strandspullen of boodschappen erin gooien, maar die kinderen kunnen toch zelf lopen? Ze blijft doen alsof het een hele grote camping is maar er zijn maar zo'n 350 plaatsen in totaal, campers tenten en huuraccommodaties. Dat is zeker niet klein natuurlijk maar ook echt niet heel groot. Van het stuk van de animatie naar hun tent is een minuut of 3 lopen :D
L is en blijft haar baby hè....

Ik baal dat de hoeveelheid meuk die ik altijd in de kinderwagen gooide niet meer meegesleept kan worden haha.

Maar ik denk bij AM dat het een combi is van L klein blijven houden maar ook niet mis willen grijpen met spullen ofzo? Gezeul met zooi op niks af....
Alles wijst er continu op dat het echt geen campeerders zijn 🙈
pi_218472854
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:53 schreef mignonne het volgende:

[..]
Haha ja het kind zal wel kapot zijn geweest idd. Spaanse tijden voor avondeten dus snap die borrel wel.
Met kleine kinderen zou ik juist wat eerder eten (of s middags ergens uitgebreid lunchen) en dan s avonds als Lot op bed ligt nog een borrel.

Met zn 14-en werd er om 6 uur gegeten maar nu pas als het donker is. Ik snap het niet zo.

Maar ik snap ook niet waarom ze s ochtends niet gebruik maken van het feit dat het nog geen 40 graden is ipv dan naar de supermarkt gaan.

Maar.... Deze week lijkt wel veel leuker voor de kinderen dan vorige week!
pi_218472863
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:36 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Typisch trouwens dat bij jvp niets maar dan ook niets gezegd wordt over de terugkeer van de liefde. MB komt ook niet in beeld.

Ik speculeer nu hardop, maar als de roddels kloppen kan het ook zomaar zo zijn dat MB tijdelijk elders woont en alleen de kinderen nu bij hun papa zijn
Ja ik volg je speculatie! Er zijn ook geen stories (voorlopig) verschenen van MB zelf.. normaal post ze toch elke dag een recap van de dag?
pi_218472880
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:36 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Denk ik ook.
pi_218472899
Ik denk dat het poly verhaal deze week wel duidelijk wordt. De kinderen daar hebben nog 1 week vakantie, lijkt me dat ze het naar buiten brengen voor de scholen weer beginnen? Net als sommige anderen hier denk ik dat M niet op de boerderij is nu. Wat een drama zal dat zijn, vooral voor de kinderen.
pi_218472926
Tja in de MBJvPKB driehoek is de temperatuu4 gedaald onder het vriespunt.

Die zijn uit elkaar, kan niet anders. Niet dat maximaal elkaar missen, maximaal videobellen, maximaal huilen bij thuiskomst en meer van dat soort dingen.
Er is totale stilte en al die steken onder water van MB naar JvP en KB met haar hashtags.
Enige waar wij nog op wachten is tot ze het naar buiten brengen maar dat het over is, is overduidelijk.

Triest voor de kinderen, ik blijf het zeggen. Aan beide kanten.
pi_218473167
Volgens mij is MB jarig deze week. Benieuwd wat er dan gepost wordt door de 'liefdes'.
pi_218473367
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:50 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Ja ik volg je speculatie! Er zijn ook geen stories (voorlopig) verschenen van MB zelf.. normaal post ze toch elke dag een recap van de dag?
Nou dat doet ze volgens mij altijd een paar dagen later? Ik heb al een paar keer error gehad op zaterdag dat haar kids naar school gingen.

Alles moet natuurlijk maximaal bewerkt worden, duurt eventjes natuurlijk, haha
pi_218473493
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:42 schreef Jannetje91 het volgende:
Beetje off topic, sorry, maar kan het alleen hier vragen denk ik 😅 Als ik stories bekijk via mollygram, dan kan ik er maar 2 of 3 kijken. Daarna laden ze niet meer.. ik moet dan eerst even naar een andere pagina, weer terug, user opnieuw aanklikken en dan kan ik weer een paar filmpjes bekijken. Ik zie dus wel alle stories staan maar als het filmpjes zijn kan ik er maar een paar afspelen.

Meer mensen last van? Of vooral, wie weet hoe ik ze gewoon allemaal kan afspelen?
Ik gebruik instanavigation in plaats van mollygram. Dat bevalt mij beter. Mollygram is wel sneller, instanavigation loopt vaak wat achter met stories.
pi_218473526
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 00:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik denk dat het poly verhaal deze week wel duidelijk wordt. De kinderen daar hebben nog 1 week vakantie, lijkt me dat ze het naar buiten brengen voor de scholen weer beginnen? Net als sommige anderen hier denk ik dat M niet op de boerderij is nu. Wat een drama zal dat zijn, vooral voor de kinderen.
Moet wel, dit wordt ongemakkelijk (ook voor ons). Het is me inmiddels aan het irriteren, als nuchtere noorderling, zeg wat je op je lever hebt ipv dat geblabla dat gaat niemand wat aan. Je plaatst de afgelopen 10 jr ook alles online...
pi_218473641
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:44 schreef mignonne het volgende:

[..]
Gewoon niet goed gelezen dus. Eigen schuld en dan is de Albert heijn stom... :')
Ik ben benieuwd of ze hierover nog contact opneemt met de albert heijn!
pi_218473647
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:42 schreef Jannetje91 het volgende:

Ik gebruik storysaver.net
pi_218473769
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 07:26 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Moet wel, dit wordt ongemakkelijk (ook voor ons). Het is me inmiddels aan het irriteren, als nuchtere noorderling, zeg wat je op je lever hebt ipv dat geblabla dat gaat niemand wat aan. Je plaatst de afgelopen 10 jr ook alles online...
Ik begrijp dit ook niet, áls het nu al zover is dat er een co ouderschap is en MB daar al niet meer woont, wat houd je nu dan nog tegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')