Het oogt nu echt een stuk relaxter en geen middelvingers meer in beeld of overdreven gehihahooo van AM.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik vind de dynamiek nu ook veel relaxter ogen. Het waren ook echt veel jongvolwassenen bij elkaar. En je merkt dan dat (iig) AM altijd popi-jopi mee wil doen met de jongeren. En dat lijkt dan zo’n sfeer te geven waarin ze elkaar continu willen overtoepen met stoerdoenerij.
Ik vind dit echt veel leuker om te zien, echt aandacht voor de kinderen en wat activiteiten die passen bij de leeftijden (alleen Guus valt altijd tussen wal en schip wat dat betreft)
Sanneke klaagt in deze helemaal niet. Ze stelt het, het is immers een feit. En goed dat ze het onderwerp aanhaalt want er zijn genoeg nieuwbakken ouders die hier niet aan denken. Ze plaatst er nog hartjes achter ook. Voor eens klaagt ze niet. Als je zelf alleen maar negatief naar iemand kan kijken dan ga je vanzelf alles wat iemand zegt alleen maar van een negatieve kant belichten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:53 schreef Minimimi het volgende:
Sanneke haar weekmenu is best veel carbs en zoals hier al aangehaald weinig groente 🤭
Ik weet eigenlijk niet waarom ik haar volg want dat negativisme altijd jeeezus. We weten toch allemaal dat een uitvaart veel geld kost?
Ze heeft in elk geval een tikkie geopend voor een bakfiets en van wat ik hier ooit las had ze een open tikkie maar geen idee waarvoor.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:13 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Er zal wel niemand haar gezegd hebben dat zo’n verzekering best handig kan zijn 🫣. Heeft ze toch maar knap zelf ontdekt 🙃
En heeft zij ooit al tikkies geopend voor financiële steun?!
Belgium represent trouwens hier, kom ik me even uitspreken over Nederlandse fluflu’s 😝.
Mosterd: lees net dat t weggehaald isquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:43 schreef Sushirijst het volgende:
Haha ja was ook al hier om te lezen of iemand wat van die storie van Sanne kon maken. Vreemd.
Zeker, vind ik ook! En ze doet dingen die normaal buiten haar comfortzone liggen (dansen en die schuimparty). Ja, ze laat zich daarbij ook filmen, maar toch leuk 👍quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:44 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Het oogt nu echt een stuk relaxter en geen middelvingers meer in beeld of overdreven gehihahooo van AM.
Dit zeg jij hartstikke goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik vind de dynamiek nu ook veel relaxter ogen. Het waren ook echt veel jongvolwassenen bij elkaar. En je merkt dan dat (iig) AM altijd popi-jopi mee wil doen met de jongeren. En dat lijkt dan zo’n sfeer te geven waarin ze elkaar continu willen overtoepen met stoerdoenerij.
Ik vind dit echt veel leuker om te zien, echt aandacht voor de kinderen en wat activiteiten die passen bij de leeftijden (alleen Guus valt altijd tussen wal en schip wat dat betreft)
Haha ja, dat is inderdaad best bizar!quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Dit zeg jij hartstikke goed
Maar het feit dat het opvalt dat ze wat doet met de kinderen is al gek genoeg 🫢
Als ik Mirthe met haar nieuwe vriend zie voel ik vooral broer-zus/vriendschappelijke vibes. Maar hopelijk zit ik ernaast en gaat dit slagen, zou vooral fijn zijn voor de kinderen. Lijkt me zo erg als er elke keer weer een (bonus)papa in huis komt waarvan wordt gezegd dat dit hét is, en vervolgens vertrekt hij weer na een jaar of 2.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:49 schreef Iris2.0 het volgende:
Och Mirthe en het zachtgekookt ei zijn op Ameland, offline, maar niet helemaal. Mirthe is echt irritainment
Op instaquote:
Geef het eerlijk gezegd 2 jr. Dan heeft ze haar naast haar boys haar meisje en is deze meneer ook uit beeldquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:12 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Als ik Mirthe met haar nieuwe vriend zie voel ik vooral broer-zus/vriendschappelijke vibes. Maar hopelijk zit ik ernaast en gaat dit slagen, zou vooral fijn zijn voor de kinderen. Lijkt me zo erg als er elke keer weer een (bonus)papa in huis komt waarvan wordt gezegd dat dit hét is, en vervolgens vertrekt hij weer na een jaar of 2.
Gewoon niet goed gelezen dus. Eigen schuld en dan is de Albert heijn stom...quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:22 schreef Appeltje1234 het volgende:
Bij de AH actie moet je altijd 2 kaartjes kopen en je betaalt er maar 1. Dus in dbm haar geval dus 4 kopen, daarvan betaal je er maar 2. Ze heeft dan maar 2 kaartjes gekocht (voor de prijs van 1) en verwacht voor dat geld met 4 naar binnen te kunnen ofzo?
Deze tikkie staat nog steeds in haar link in bio. Al een jaar of 4 minimaal.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een tikkie geopend voor een bakfiets en van wat ik hier ooit las had ze een open tikkie maar geen idee waarvoor.
Maar waar is die dan voor?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Deze tikkie staat nog steeds in haar link in bio. Al een jaar of 4 minimaal.
Het is een kwestie van lezen, wij hebben ze laatst ook gebruikt en heb idd ff zitten lezen hoe t werkt en dan is t gewoon duidelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:22 schreef Appeltje1234 het volgende:
Bij de AH actie moet je altijd 2 kaartjes kopen en je betaalt er maar 1. Dus in dbm haar geval dus 4 kopen, daarvan betaal je er maar 2. Ze heeft dan maar 2 kaartjes gekocht (voor de prijs van 1) en verwacht voor dat geld met 4 naar binnen te kunnen ofzo?
Precies wat ik zei, ze is niet het helderste licht en dan is het de schuld van ah.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon niet goed gelezen dus. Eigen schuld en dan is de Albert heijn stom...
Ja dat kan helemaal goed zijn. Is maar wat je van beeld over je zelf schept 🤷🏻♀. Geen persoon waar ik met hartjesogen naar kan kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sanneke klaagt in deze helemaal niet. Ze stelt het, het is immers een feit. En goed dat ze het onderwerp aanhaalt want er zijn genoeg nieuwbakken ouders die hier niet aan denken. Ze plaatst er nog hartjes achter ook. Voor eens klaagt ze niet. Als je zelf alleen maar negatief naar iemand kan kijken dan ga je vanzelf alles wat iemand zegt alleen maar van een negatieve kant belichten.
Benieuwd of ze er nog op terugkomt dat ze fout zat want ze gaat er nog over klagenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:17 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, ze is niet het helderste licht en dan is het de schuld van ah.
😳quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Om haar financieel te steunen voor haar content.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |