SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot september Amsterdamsestraatweg is ook uitgestorvenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef MooieTop6 het volgende: We hebben hier 3 shoarma tenten en 3 snackbars in het dorp, en letterlijk allemaal zijn ze op vakantie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net te weinig denk ik dus sowieso twee rollen nodig, bijna 27 euro aan kwijt...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is een slechte deal ja![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef gebrokenglas het volgende: [..] neenee, het is geen onkruid. Hoogstens ongewenste begroeiiing!
![]()
Dit is wel ongewenst
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dakbrander erop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenst![]()
Dat zei ie toch ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
En de buren zijn aan het barbecuen, nu begin ik te merken dat ik vandaag nog niets gegeten heb
Ga gewoon langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
En de buren zijn aan het barbecuen, nu begin ik te merken dat ik vandaag nog niets gegeten heb![]()
Beetje trimmenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is hetzelfde als ongedierte plaagdieren noemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenst
🐙![]()
Zal jou eens plagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is hetzelfde als ongedierte plaagdieren noemen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, echt erg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is hetzelfde als ongedierte plaagdieren noemen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
Even een patatje halen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
En de buren zijn aan het barbecuen, nu begin ik te merken dat ik vandaag nog niets gegeten heb
How can I make this topic about me?![]()
Hey Daddy ToT.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenst
Agent orange doet wonderen!![]()
![]()
Ik weet niet wat ik moet eten, mensenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
*Pakt aluhoedje*quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Agent orange doet wonderen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Misschien kun je ergens wat plaagdieren vinden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, mensen![]()
Huntin wabbits.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, mensenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Eigenlijk is "Roodkapje" van Pater Moeskroen net zo'n liedjes als dat van de Ghostbusters.
De vraag - "Waar ga je heen?" - wordt in het begin al beantwoord, maar daarna nog 23 keer gesteld. Net als bij dat Ghostbusters-liedje: "Who you gonna call?"
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Varkens zijn plaagdierenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien kun je ergens wat plaagdieren vinden?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Konijnen vroeger in Australië ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een gesauteerde lendebiefstuk met haricots verts enrobés de bacon et pomes duchesse recouvert de jus de sanglier?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, mensen![]()
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En hoe heet Rihanna ook al weer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:35 schreef Homijn het volgende:
Eigenlijk is "Roodkapje" van Pater Moeskroen net zo'n liedjes als dat van de Ghostbusters.
De vraag - "Waar ga je heen?" - wordt in het begin al beantwoord, maar daarna nog 23 keer gesteld. Net als bij dat Ghostbusters-liedje: "Who you gonna call?"![]()
![]()
En een wortel in zijn hol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:39 schreef Bargehassus het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:39 schreef Bargehassus het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.![]()
![]()
Geen idee, maar ze heeft een parpluutje uutje uutje.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit is wel heel jaren 80.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een gesauteerde lendebiefstuk met haricots verts enrobés de bacon et pomes duchesse recouvert de jus de sanglier?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat zalm wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zalmpje prikken, niks mis mee.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vanaf 4: 27.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft een parpluutje uutje uutje.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik zit weer buitenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft een parpluutje uutje uutje.![]()
![]()
Rihannaquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met je zalm op schoot?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die moet nog gebakken wordenquote:
To much info.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog even een kleine boodschapHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de ah![]()
Niet in het kleine kamertje![]()
![]()
Als je moet, dan moet jequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de ah![]()
Niet in het kleine kamertjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kinky, zo in het openbaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de ah![]()
Niet in het kleine kamertje🐙![]()
Anders is het zo van: "Oh zit je daar?"quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Heel herkenbaar dit
- "Kut, je besluipt me van achteren!"![]()
Zo, wij gaan even (uit) eten. Ciao peeps!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat zijn dingen die ik niet in de slaapkamer wil horenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders is het zo van: "Oh zit je daar?"
- "Kut, je besluipt me van achteren!"Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik niet in de slaapkamer wil horen!
![]()
Ja wij noemden dat vroeger "screen checking" en hadden daar altijd ruzie over op de N64quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders is het zo van: "Oh zit je daar?"
- "Kut, je besluipt me van achteren!"
James Bond Golden Eye
Perfect Dark
Wat een tijden.![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
Golden eyequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wij noemden dat vroeger "screen checking" en hadden daar altijd ruzie over op de N64
James Bond Golden Eye
Perfect Dark
Wat een tijden.
Eets!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef Bargehassus het volgende:
Verhip.Nu komt het wel heel dichtbij.![]()
Zo
Ik heb wel iets moois nu
Nu zo nog knutselen ermeeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er bestaat niet voor niets varkenspestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij kan anders ook best plagen
Gekke konijnen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Er bestaat niet voor niets varkenspestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geef me een weekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
En Myxomatose.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Er bestaat niet voor niets varkenspest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mevrouw Krijtjes (de slechterik die wil voorkomen dat haar weerloze kippen door de weerwolf worden opgegeten) ga ik morgen inkleuren.
Uit Dolfje's boom komt de duizendpoot van het voorleesboekje "Schiet eens op, slak" gekropen: hij heeft een blaadje geplukt om er een verkeersbord van te maken.
In dat boekje kan hij er niet tegen dat Slak zo traag is en hij plaatst overal verkeersborden (die van blaadjes gemaakt zijn) waarop minimum snelheden genoteerd staan.
Alle insecten schieten enorm in de stress van het gehaast en er vindt zelfs een botsing plaats!
Op het laatst haalt de slak alle borden weg en plaatst hij 1 bord er voor in de plaats die duidelijk maakt dat je lekker chill moet zijn en fijn om je heen kunt kijken om relaxed overal van te genieten.Hakuna matata wie eine muttibumser!
![]()
Mooie top 6!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je bent creatief, moet wel lukkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo
Ik heb wel iets moois nu
Nu zo nog knutselen ermee![]()
![]()
Ik brand mezelf alleen wel uit met knutselen blijktquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent creatief, moet wel lukken
*Lust geen koffie*![]()
Sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knap gedaan hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Krijtjes (de slechterik die wil voorkomen dat haar weerloze kippen door de weerwolf worden opgegeten) ga ik morgen inkleuren.
[ afbeelding ]
Uit Dolfje's boom komt de duizendpoot van het voorleesboekje "Schiet eens op, slak" gekropen: hij heeft een blaadje geplukt om er een verkeersbord van te maken.
In dat boekje kan hij er niet tegen dat Slak zo traag is en hij plaatst overal verkeersborden (die van blaadjes gemaakt zijn) waarop minimum snelheden genoteerd staan.
Alle insecten schieten enorm in de stress van het gehaast en er vindt zelfs een botsing plaats!
Op het laatst haalt de slak alle borden weg en plaatst hij 1 bord er voor in de plaats die duidelijk maakt dat je lekker chill moet zijn en fijn om je heen kunt kijken om relaxed overal van te genieten.Hakuna matata wie eine muttibumser!
Huh?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik brand mezelf alleen wel uit met knutselen blijkt🐙![]()
Oei...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik brand mezelf alleen wel uit met knutselen blijkt![]()
Poekie, poekiequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooie poes![]()
Ik heb twee dagen juich borden gemaakt en heb daarna kut dagen gehadquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kwam vanmiddag ook een poes tegen tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooie poes
🐙![]()
Aww.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen juich borden gemaakt en heb daarna kut dagen gehad![]()
🐙![]()
Is ook wel hoogseizoen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van poezenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
München wel goedkoper. Maar daar is Oktoberfest pas hoogseizoenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Achquote:
De hyperfocus geeft en de hyperfocus neemtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Loopse?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag ook een poes tegen tijdens het lopen.
[ afbeelding ]![]()
München is mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
München wel goedkoper. Maar daar is Oktoberfest pas hoogseizoenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. Wij zijn allemaal heel normaal. Dat wat ooit gek was, is afgesplitst en haas geworden.quote:
Ik kan hier ook wel een foto van een mooie poes plaatsen, heb toch al vakantie
Uw ADH vitamine Worst
Aaahquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn allemaal heel normaal. Dat wat ooit gek was, is afgesplitst en haas geworden.
Dat is gek genoeg heel logischHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu al gescheiden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet dat ik weetquote:
Ik ging alleen boodschappen doen
Hou ik het huis?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben jij ook wel een beetjeUw ADH vitamine Worst
Minimaal.En de rest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Hou ik het huis?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zijn niet gescheidenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Hou ik het huis?![]()
![]()
Je wil een 7-daagse vakantie van FOK! krijgen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan hier ook wel een foto van een mooie poes plaatsen, heb toch al vakantie![]()
![]()
Krijg hier klachten dat ik te veel kleinigheidjes regelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dagje gehad voor iets vergelijkbaars ooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil een 7-daagse vakantie van FOK! krijgen?
Uw ADH vitamine Worst
Regel dan eens een grotigheid?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg hier klachten dat ik te veel kleinigheidjes regelHow can I make this topic about me?![]()
Zeg dankjewel en leg het naast je neer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg hier klachten dat ik te veel kleinigheidjes regel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Shii.quote:
Nee want groot is sneller foutquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Regel dan eens een grotigheid?
Klein is veiligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een klacht. Je kunt er iets mee doen, maar je kunt er ook niets mee doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg dankjewel en leg het naast je neer.How can I make this topic about me?![]()
Ah!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dagje gehad voor iets vergelijkbaars ooit
Nou met die Random pics van de dag op de Frontpage komen er ook wel eens brievenbussen voorbij!![]()
![]()
Ja heb ik uitgezetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Nou met die Random pics van de dag op de Frontpage komen er ook wel eens brievenbussen voorbij!Uw ADH vitamine Worst
zo, nog even briefjes met uitleg schrijven voor ieder kleinigheidjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weinig gedaan, pijn in m'n kneiter en dat zonder alcoholquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
oke dat is acceptabelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een nieuw huis voor ons kopen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rum schijnt daar goed tegen te helpen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weinig gedaan, pijn in m'n kneiter en dat zonder alcohol![]()
![]()
Yepquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Rum schijnt daar goed tegen te helpen!
Morgen vroeg op, zoonlief 8 uur naar Schiphol brengenSame shit, different day
SC hopper present![]()
is nog een poll waardquote:
wat is de echte bolk emojiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het weer de schuld ervan geven en lekker niks blijven doen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
piemels gespot, tr gemaaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
Soul is ook een BBQ feestje, dit is het dessert buffet.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou alles opeten. En daarna misselijk zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ah tof! Waar gaat hij naar toe?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
Morgen vroeg op, zoonlief 8 uur naar Schiphol brengen![]()
+1quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou alles opeten. En daarna misselijk zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als ik een uur of 2 eerder een thc gummy pak dan eet ik het ook daadwerkelijk allemaal opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ooit een strip met piemel van iemand herplaatst, ik kreeg een ban degene die oorspronkelijk had gepost niet![]()
En nee was geen werkmanstripUw ADH vitamine Worst
nee moet zelf alles doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een dikke mansion gekocht. Weet niet of jij automatisch mee verhuist eigenlijk.
*Lust geen koffie*![]()
Nom nom nom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
als ik een uur of 2 eerder een thc gummy pak dan eet ik het ook daadwerkelijk allemaal op![]()
ik weerhoud me van commentaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ooit een strip met piemel van iemand herplaatst, ik kreeg een ban degene die oorspronkelijk had gepost niet![]()
En nee was geen werkmanstripHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wowquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
de balk is nog erg leeg alleenquote:duurt bijna 30 uur voor die vol is
*Lust geen koffie*![]()
Oh jee, je weet er meer van?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weerhoud me van commentaar![]()
![]()
quote:quote:
Ja ik heb een winkelwagen aan snoep naar binnen geknald. Heb hem helemaal vol nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de balk is nog erg leeg alleenduurt bijna 30 uur voor die vol is
![]()
![]()
snoepwinkel beroofd, snoep gegeten
nu duurt het nog maar 23 uur voor ik gelukkig benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gmtaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb een winkelwagen aan snoep naar binnen geknald. Heb hem helemaal vol nu
*Lust geen koffie*![]()
Oh en tevens....
En waar ga je dan eten als er toch bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 09-08-2025 19:17:50 ]How can I make this topic about me?![]()
Rugtasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kallebas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
..
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 09-08-2025 19:17:56 ]How can I make this topic about me?![]()
Hoog tijd voor een borrelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik een haai in de zee zwemmen zagquote:
Dacht ik niet: er rijmt niets op ananas
In plaats daarvan dacht ik op slag:
Ik wou dat het een piranha wasMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
goeiequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toen ik een haai in de zee zwemmen zag
Dacht ik niet: er rijmt niets op ananas
In plaats daarvan dacht ik op slag:
Ik wou dat het een piranha wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sassafras.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als er maar iets was,
wat rijmde op ananas.
Iedereen zit in zak en as,
Zeker als niemand het weet en zelfs niet Bas.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goal !quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hebben die echte mannen die om de 3 seconden als ze licht worden aangeraakt en dan doen alsof ze dood gaan eindelijk eens een bal een net in gekrijgen![]()
Dat is toch wel de gebeurtenis van de eeuw!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jullie mogen contact opnemen met micks rijmwoordenboekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er zo weer uitzending is op Radio 49
Dus ik ga om 19:00 uur weer luisteren
Steijn eerste vrijetrap gelijk raak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kom zo ook weer (even) langs om mee te luisteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:52 schreef Homijn het volgende:
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er zo weer uitzending is op Radio 49
Dus ik ga om 19:00 uur weer luisteren![]()
![]()
Ik heb net het geluk en de grote eer gehad om een pozza te maken voor muis![]()
Kan toch prima met een muziekje aan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee dino is er nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan toch prima met een muziekje aan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net het geluk en de grote eer gehad om een pozza te maken voor muis![]()
Ik stuur muizen altijd weg als ze komen schooieren
Tot later
Mijn muis shooit nooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik stuur muizen altijd weg als ze komen schooieren
![]()
Die krijst je doof tot ze het eten heeft waar ze zin in heeft![]()
Uurtje nog. 18 uur Torn Time.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom heb ik mijn salaris nog niet?![]()
ahquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Uurtje nog. 18 uur Torn Time.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn feestje Vino.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het zoveeljarig bestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geniet er van. Ter ere van wat is het eigenlijk?🐙![]()
Wat zeg je dat mooi.quote:
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben uiterst gelovig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben zelfs gedoopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Belijdenis heet dat bij gereformeerden. Nee, toen was ik er wel klaar mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wist ik niet. Ben katholiek. Gedoopt en gevormd. Maar heb er ook niets mee verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Belijdenis heet dat bij gereformeerden. Nee, toen was ik er wel klaar mee.![]()
Wel communie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Ben katholiek. Gedoopt en gevormd. Maar heb er ook niets mee verder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is all in?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Communie komt voor het vormsel dus dat zit inbegrepen gok ik zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik was vet jelly op communie want al die kinderen kregen cadeausHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja dat zat er ook nog tussen.quote:![]()
Ik was toen wel wat rebels (of gewoon een eigen smaak/mening), want ik ging in een spijkerpak i.p.v. het witte jurkje dat de meeste meisjes droegen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ja dat zat er ook nog tussen.![]()
Ik was toen wel wat rebels (of gewoon een eigen smaak/mening), want ik ging in een spijkerpak i.p.v. het witte jurkje dat de meeste meisjes droegen.
Ik ben een beetje mentaal leeggelopen op m'n projectje. Operatie is geslaagd. Maar twee ongelabelde stekkertjes zijn losgekomen tijdens het verschuiven, en ik weet nu niet welke op welke plek moet.🐙![]()
Gewoon trial and error toch. Als er rook uit komt was het niet goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een beetje mentaal leeggelopen op m'n projectje. Operatie is geslaagd. Maar twee ongelabelde stekkertjes zijn losgekomen tijdens het verschuiven, en ik weet nu niet welke op welke plek moet.![]()
Oh ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een beetje mentaal leeggelopen op m'n projectje. Operatie is geslaagd. Maar twee ongelabelde stekkertjes zijn losgekomen tijdens het verschuiven, en ik weet nu niet welke op welke plek moet.![]()
![]()
De fabrikant heeft nog wel een antieke handleiding online staan. Maar daar staan alleen een tekening van de sporen op de printplaat en een schakeling. Aan mij om te traceren door de waas van een derdehands fotokopie wat dan waar zit. Printplaat is ongelabeld.
Grrrr.
🐙![]()
Ik had bij mijn doping dus wel een jurkje aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
50/50quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
De fabrikant heeft nog wel een antieke handleiding online staan. Maar daar staan alleen een tekening van de sporen o de printplaat en een schakeling. Aan mij om te traceren door de waas van een derdehands fotokopie wat dan waar zit. Printplaat is ongelabeld.
Grrrr.![]()
Komt wel goed. Maar ik heb nu even niet meer de energie om uit te pluizen waar de sporen heengaan.quote:🐙![]()
Ja dat hoorde er toen wel bij volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had bij mijn doping dus wel een jurkje aan.![]()
Ik ook geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had bij mijn doping dus wel een jurkje aan.🐙![]()
En dan 3 plensen lauw water in je face.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pff even pauze maar weer.
Vanavond boodschappen doen gaat een uitdaging wordenik ruik mezelf, dus moet echt eerst douchen
Hmm. Het ging de laatste tijd wel goed, maar ik maak weer grapjes ten koste van mezelf merk ik. Moet er even op letten.🐙![]()
tuin is hard werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff even pauze maar weer.
Vanavond boodschappen doen gaat een uitdaging wordenik ruik mezelf, dus moet echt eerst douchen
*Lust geen koffie*![]()
Oei, dat mag ik inderdaad ook niet. Misschien kunnen we grapjes over elkaar makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Het ging de laatste tijd wel goed, maar ik maak weer grapjes ten koste van mezelf merk ik. Moet er even op letten.
Zeker als je het al bijna een jaar amper gedaan hebtquote:
Wat lief stinky.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dat mag ik inderdaad ook niet. Misschien kunnen we grapjes over elkaar maken
Je kunt ook je zeer afgetrainde tuinman een dagje in de bloedhitte voor je laten komen werken tegen een betaling in naturaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker als je het al bijna een jaar amper gedaan hebt![]()
Maak maar grapjes over mij hoor.
Ik zou natuurlijk alleen maar lieve dingen over Zwab zeggenquote:
En stinken van hard werken is niet erg!
Dan wil ze waarschijnlijk alsnog eerst de tuin opknappen voor die komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook je zeer afgetrainde tuinman een dagje in de bloedhitte voor je laten komen werken tegen een betaling in natura
🐙![]()
Zou ik nooit doenquote:![]()
Met jouw herkomst heb je het al zwaar genoeg
ging met 400 naar casino
kwam met 2000 thuis
beter dan vanochtend toen ik met 4000 ging en met 0 gingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En de meeste snap ik ook al niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen![]()
Met jouw herkomst heb je het al zwaar genoeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: