SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot september Amsterdamsestraatweg is ook uitgestorvenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef MooieTop6 het volgende: We hebben hier 3 shoarma tenten en 3 snackbars in het dorp, en letterlijk allemaal zijn ze op vakantie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net te weinig denk ik dus sowieso twee rollen nodig, bijna 27 euro aan kwijt...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is een slechte deal ja![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef gebrokenglas het volgende: [..] neenee, het is geen onkruid. Hoogstens ongewenste begroeiiing!
![]()
Dit is wel ongewenst
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dakbrander erop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenst![]()
Dat zei ie toch ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
En de buren zijn aan het barbecuen, nu begin ik te merken dat ik vandaag nog niets gegeten heb
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ga gewoon langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
En de buren zijn aan het barbecuen, nu begin ik te merken dat ik vandaag nog niets gegeten heb![]()
Beetje trimmenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is hetzelfde als ongedierte plaagdieren noemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenst
🐙![]()
Zal jou eens plagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is hetzelfde als ongedierte plaagdieren noemen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, echt erg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is hetzelfde als ongedierte plaagdieren noemen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
Even een patatje halen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
En de buren zijn aan het barbecuen, nu begin ik te merken dat ik vandaag nog niets gegeten heb
How can I make this topic about me?![]()
Hey Daddy ToT.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel ongewenst
Agent orange doet wonderen!![]()
![]()
Ik weet niet wat ik moet eten, mensenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
*Pakt aluhoedje*quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Agent orange doet wonderen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Misschien kun je ergens wat plaagdieren vinden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, mensen![]()
Huntin wabbits.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, mensenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Eigenlijk is "Roodkapje" van Pater Moeskroen net zo'n liedjes als dat van de Ghostbusters.
De vraag - "Waar ga je heen?" - wordt in het begin al beantwoord, maar daarna nog 23 keer gesteld. Net als bij dat Ghostbusters-liedje: "Who you gonna call?"
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Varkens zijn plaagdierenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien kun je ergens wat plaagdieren vinden?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Konijnen vroeger in Australië ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een gesauteerde lendebiefstuk met haricots verts enrobés de bacon et pomes duchesse recouvert de jus de sanglier?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, mensen![]()
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En hoe heet Rihanna ook al weer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:35 schreef Homijn het volgende:
Eigenlijk is "Roodkapje" van Pater Moeskroen net zo'n liedjes als dat van de Ghostbusters.
De vraag - "Waar ga je heen?" - wordt in het begin al beantwoord, maar daarna nog 23 keer gesteld. Net als bij dat Ghostbusters-liedje: "Who you gonna call?"![]()
![]()
En een wortel in zijn hol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:39 schreef Bargehassus het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:39 schreef Bargehassus het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.![]()
![]()
Geen idee, maar ze heeft een parpluutje uutje uutje.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit is wel heel jaren 80.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een gesauteerde lendebiefstuk met haricots verts enrobés de bacon et pomes duchesse recouvert de jus de sanglier?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: