SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Tetten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn hobby's zijn mijn lievelingsdingenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Of misschien spelletjes spelen. Kwartetten
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Kwar Tettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Of misschien spelletjes spelen. Kwartetten![]()
![]()
Grote tettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kleine tettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Liever niet. Ze zijn niet zo efficiënt. Je kan zomaar het dubbele aan hitte produceren van dat hij wegpompt.quote:
Maar is misschien wel leuk voor een cloud chamber of zo. Hij zit er nu vooral bij om de verzendkosten een beetje de moeite waard te maken. Ik had alleen de schakelaar nodig.🐙![]()
Een cloud chamber kun je ook dmv peltierelementen makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liever niet. Ze zijn niet zo efficiënt. Je kan zomaar het dubbele aan hitte produceren van dat hij wegpompt.
Maar is misschien wel leuk voor een cloud chamber of zo. Hij zit er nu vooral bij om de verzendkosten een beetje de moeite waard te maken. Ik had alleen de schakelaar nodig.![]()
In een ver verleden gedaan, werkte best goed en je kon de deeltjes mooi voorbij zien vliegen.![]()
Eentje heeft hij er alquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Een cloud chamber kun je ook dmv peltierelementen maken![]()
In een ver verleden gedaan, werkte best goed en je kon de deeltjes mooi voorbij zien vliegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
Correcte schakelaartje is binnen.
En om het pakketje een beetje de moeite waard te maken ook drie breadboards en een peltier element van 130 watt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, hij staat al een tijdje op het lijstje om eens te doen. Maar recentelijk borrelde het weer naar boven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Een cloud chamber kun je ook dmv peltierelementen maken![]()
In een ver verleden gedaan, werkte best goed en je kon de deeltjes mooi voorbij zien vliegen.🐙![]()
Altijd goed, borrelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, hij staat al een tijdje op het lijstje om eens te doen. Maar recentelijk borrelde het weer naar boven.![]()
![]()
Had ik ook met mijn hoogvoltage meuk. Heel lang niets mee gedaan maar tijd terug toch maar weer mee bezig gegaan. Was een goede keuze, nog steeds leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, hij staat al een tijdje op het lijstje om eens te doen. Maar recentelijk borrelde het weer naar boven.![]()
![]()
Samequote:
Specifieke omstandigheden gaat de schakelaar om
Voor vijf minuten ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op dudjes stoel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Same
Voor vijf minuten ofzo
Als het zijn beurt is om de tafel af te ruimen.![]()
![]()
Nice.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn hoogvoltage meuk. Heel lang niets mee gedaan maar tijd terug toch maar weer mee bezig gegaan. Was een goede keuze, nog steeds leuk🐙![]()
Oh nee bij dudje nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Op dudjes stoel.
Als het zijn beurt is om de tafel af te ruimen.
Vooral mensen die kleiner dan wel lichter zijn dan ik benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat soms wel, maar das dan meer brat dan domquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Same
Voor vijf minuten ofzoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Maar @DeZwabber heeft dus een switch besteld
Voor zijn projectje ja. Een ander soort switchquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar @:DeZwabber heeft dus een switch besteld![]()
![]()
Oh nee ik brat nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat soms wel, maar das dan meer brat dan dom
In bed
Wel over knutsel spullenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie is er een switch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik niet, bondage wel, lilak heel even?quote:
Jij?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nintendo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
Oke nu weet ik zelf niet meer over wat voor switch we het hebben.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Alle soortenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
Oke nu weet ik zelf niet meer over wat voor switch we het hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is dat ook zo' fetlife ding?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, bondage wel, lilak heel even?
Jij?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ligt hier iemand de hele tijd op de grond in fetus houding een oefening te doen met een 2 kilo gewichtjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja toen hij baas van Nintendo Amerika werd waren de memes uitstekend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Executive Officers van Nintendo zijn oa
Doug Bowser
Yoshiaki Kuratsune
Vind ik grappig🐙![]()
Ik vond hem comfortabel rijden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik word misselijk🐙![]()
Ik heb Wuppertal nog op mn lijstje staan
Hangtreintje is leuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb Wuppertal nog op mn lijstje staan![]()
🐙![]()
En bali!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb Wuppertal nog op mn lijstje staanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, ook alleen maar voor het hangtreintje. Maar mn vaste tripmaatjes vonden de rest van de stad niet mooi genoeg voor een uitje erheenquote:
Lets gooooquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb Wuppertal nog op mn lijstje staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jah die natuurlijk ook, voor mn huwelijksreisquote:
ging je daar voor je lol in?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik word misselijk![]()
ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah die natuurlijk ook, voor mn huwelijksreisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even dud0r nog advies gegeven in de sportschool
Hij was leg curls aan het doen met één been
Uitgelegd dat het makkelijker gaat met tweeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meer omdat we gratis ov kaartjes hebben gekregen van het hotelquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hollanderquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meer omdat we gratis ov kaartjes hebben gekregen van het hotel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ook alleen maar voor het hangtreintje. Maar mn vaste tripmaatjes vonden de rest van de stad niet mooi genoeg voor een uitje erheen
Ik heb Wuppertal twee keer als tussenstop gebruikt als ik verder Duitsland in reisde. Maar zelfs alleen voor het treintje daarheen is niet zo erg. En er is altijd nog uit te wijken naar Keulen voor de rest van de dag of zo.🐙![]()
Best mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb Wuppertal nog op mn lijstje staan![]()
![]()
Ik heb er nog 3quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schwebebahn genot
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
W8I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hij is ook klaar![]()
Kijken of ik m de Action in krijgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wacht of Wvijf, geen idee.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Dit is overigens een matige scan. Dit is slechts een geinverteerde mobieletelefoonfoto van het negatief op een lichtbakje.
[ Bericht 42% gewijzigd door DeZwabber op 09-08-2025 13:30:49 ]🐙![]()
Ok dus trein naar Geldermalsen it isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heeeeyyyy bondage
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben niks leuks aan het doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:14 schreef bondage het volgende:
Rustig hier. Iedereen leuke dingen aan het doen ofzo....I'm surrounded by morons!
Vervelendquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas. Wederhelft heeft met iemand afgesproken en nu verveel ik meI'm surrounded by morons!
Klusbolk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Snurk zequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Tijd om even te gaan slapen denk ik
I'm surrounded by morons!
👀quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo alles opgeruimd en gedweild
Laat die kijkers maar komen🐙![]()
Hopen dat deze kijkers kopers wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Laat die kijkers maar komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die van de buitenkeuken of?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Laat die kijkers maar komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hahahha ik weet precies wie je hebt gesprokenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij wikkelbaar bentOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat klinkt Egyptisch
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Boodschappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:14 schreef bondage het volgende:
Rustig hier. Iedereen leuke dingen aan het doen ofzo....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit in de slechtste verbinding ever
Den bosch richting Gorinchem,
Want den Bosch Dordrecht is niet existent momenteelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kluspauze
Ja die is ook JENKENOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klopt. Staat hier ergens in DTSquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hahahha ik weet precies wie je hebt gesproken![]()
![]()
Was dat niet een van de snelwegen waar grenscontrole is?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jij snapt hetquote:
Duimen duimenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopen dat deze kijkers kopers wordenNee weer nieuwe.quote:
Weer alleen die Engels spreken.
Ben zo blij dat ik de rondleidingen niet doeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
Oja bij @Stoorzendertquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo, lekkers voor de BBQ gehaald![]()
![]()
Beetje bbq ben je tegenwoordig een godsvermogen kwijt![]()
Die prijs van vlees
Belachelijk duur...Don't follow me. I am lost too
Laatst bij de Duitse aldi gehaald voor 8 personen 10 soorten vlees en was 68 kwijt en had 2 pakken overTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vlees is in Duitsland goedkoper?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
Laatst bij de Duitse aldi gehaald voor 8 personen 10 soorten vlees en was 68 kwijt en had 2 pakken overHow can I make this topic about me?![]()
Ja, en beter ook, die laffe lapjes hier is daar een voorafjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlees is in Duitsland goedkoper?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Voor vlees op de bbq geef ik altijd wat meer uit.quote:
Je proeft het verschil van kwaliteit dat wel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zes worsten en 4 spiezen was 12 euroquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:59 schreef RedShoe het volgende:
Beetje bbq ben je tegenwoordig een godsvermogen kwijt![]()
Die prijs van vlees
Lang leve de turkse slagerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeker waarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voor vlees op de bbq geef ik altijd wat meer uit.
Je proeft het verschil van kwaliteit dat welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vieze jackThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Die heb ik hier niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zes worsten en 4 spiezen was 12 euro
Lang leve de turkse slager
Hier volgens mij geen slager, wel een Turkse groentewinkel, is ook erg goedkoopTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat weet ik dan weer nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik ga er nooit heen maar van horen zeggen is hij wel goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb vrijwel gratis groentenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, via werk maar wel eigen teeltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Prima te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zes worsten en 4 spiezen was 12 euro
Lang leve de turkse slager![]()
Ik ga, wat hier al genoemd was, over het algemeen naar Duitsland voor vlees. Die hebben ook nog slagers in de supermarkten zoals dat hier lang geleden ook was. En betaalbaar.![]()
Precies dat, kwalitatief veel beterquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima te doen![]()
Ik ga, wat hier al genoemd was, over het algemeen naar Duitsland voor vlees. Die hebben ook nog slagers in de supermarkten zoals dat hier lang geleden ook was. En betaalbaar.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
5km voor mij dus ben dief van eigen portemonnee als ik het hier haalquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja de grens is wat ver weg voor mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Schiet niet op idd als je eerst een stuk ervoor moet rijden, ben je het alleen aan benzine al kwijt helaas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja de grens is wat ver weg voor mij![]()
misschien dat ik nog een keer ga
maar heb voor nu nog een goede voorraad deo enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanaf hier ietsje meer maar kan nog steeds prima uit. Helemaal als je ook nog gaat tanken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5km voor mij dus ben dief van eigen portemonnee als ik het hier haal![]()
Daar gelijk tanken, maandboodschappen doen, haal je er wel uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Schiet niet op idd als je eerst een stuk ervoor moet rijden, ben je het alleen aan benzine al kwijt helaas.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
als ik dud0r zijn auto kan pakken is benzine gratisssssquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Schiet niet op idd als je eerst een stuk ervoor moet rijden, ben je het alleen aan benzine al kwijt helaas.![]()
het is meer de afstand
als ik een dag heb als gisteren is naar het winkelcentrum gaan al een opgave
heb liever een gezonde mentale toestand als ik achter het stuur zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Shag kopen en doorverkopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar gelijk tanken, maandboodschappen doen, haal je er wel uit![]()
![]()
Ja, 27 vs 14.50 voor hetzelfde pakje shagquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Uhuquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik dud0r zijn auto kan pakken is benzine gratisssss![]()
het is meer de afstand
als ik een dag heb als gisteren is naar het winkelcentrum gaan al een opgave
heb liever een gezonde mentale toestand als ik achter het stuur zit![]()
En snap ik, zo sta ik er zelf ook in![]()
![]()
Kun je goed op verdienenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, 27 vs 14.50 voor hetzelfde pakje shag![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 543 / +5 / +3 / 1589 / 1853
2. loveislikeakiss / 539 / +114 / +78 / 1965 / 2271
3. _UserName_ / 487 / +80 / +116 / 441 / 561
4. FreshFruit / 452 / +132 / +0 / 810 / 1039
5. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
6. MooieTop6 / 294 / +43 / +29 / 1613 / 1814
7. Bargehassus / 205 / +7 / +58 / 451 / 517
8. KillemWieft / 194 / +53 / +10 / 122 / 202
9. Masberum / 188 / +12 / +75 / 178 / 221
10. devzero / 160 / +15 / +0 / 280 / 343
11. MizzezAmy / 159 / +48 / +4 / 699 / 792
12. greysbones / 148 / +0 / +1 / 443 / 465
13. gebrokenglas / 147 / +5 / +19 / 566 / 673
14. RedShoe / 134 / +6 / +71 / 547 / 612
15. hemarookworst / 123 / +5 / +2 / 308 / 387
16. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
17. Pinnenmutske / 96 / +6 / +21 / 191 / 239
18. KoningWouter / 94 / +30 / +1 / 337 / 401
19. maily / 90 / +11 / +7 / 623 / 698
20. Helenattenek / 90 / +13 / +0 / 161 / 185SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Niet aan de grens dus moet je alsnog investeren voor je kan verdienenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
heb wel huilend mijn rijbewijs gehaald thoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu![]()
En snap ik, zo sta ik er zelf ook in
*Lust geen koffie*![]()
ja vino heeft een heel huis dat schoon gemaakt moet worden
en zo nog een feestjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daarom heel veel in één keer. Langs de grens verkopen schiet niet op, die gaan zelf wel idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet aan de grens dus moet je alsnog investeren voor je kan verdienen![]()
Morgen maar vroeg opstaan
ja dan heb je me wel, ik ben geen vroege vogel op het momentquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je hebt em gehaald, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb wel huilend mijn rijbewijs gehaald tho![]()
![]()
Doorgaans ben ik er overdag weinig maar als ik kansen zie ga ik er wel voor en ik denk dat deze maand zo'n maand isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dan heb je me wel, ik ben geen vroege vogel op het momentTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
klopt
had een ingreep omdat ik niet invoegde op een korte invoegstrook
maar de brug van de snelweg was net open geweest dus poepiedruk
lang leve friesland
dus ik dacht wel fuck dat was het
maar wel netjes blijven rijden
paar traantjes
na het uit stappen zegt die man nou ik heb goed nieuwsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Feestjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja vino heeft een heel huis dat schoon gemaakt moet worden
en zo nog een feestje
mijn instructrice had op een zomerse dag ook zoiets van die outfit die je nu aan hebt he, draag die ook met het afrijden
wink winkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus eerst gaat lilak over mij heen straks? En daarna jij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doorgaans ben ik er overdag weinig maar als ik kansen zie ga ik er wel voor en ik denk dat deze maand zo'n maand isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja kijkers gaan nu weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog wel gelukt met poetsen en taart halen?
En als ik richting ouders ga dan haal ik direct gebak
Mijn instructeur geloofde de examinator niet toen hij zei dat ik geslaagd was, ik was de laatste van zijn portefeuille waarvan hij het had verwacht. Ook leuk om te horenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
klopt
had een ingreep omdat ik niet invoegde op een korte invoegstrook
maar de brug van de snelweg was net open geweest dus poepiedruk
lang leve friesland
dus ik dacht wel fuck dat was het
maar wel netjes blijven rijden
paar traantjes
na het uit stappen zegt die man nou ik heb goed nieuws
mogelijk allemaal over vino heen in 1 weekendquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus eerst gaat lilak over mij heen straks? En daarna jij?
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk allemaal over vino heen in 1 weekend
de mijne vond het eigenlijk met 18 lessen dat ik te vroeg op gingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn instructeur geloofde de examinator niet toen hij zei dat ik geslaagd was, ik was de laatste van zijn portefeuille waarvan hij het had verwacht. Ook leuk om te horen
maar ik had twee weken later een 3 maanden stage in belgie dus ik wilde toch wel graag de boel afrondenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik verwacht niet dat HC echt mee gaat doen, FF kan nog wel eens als een duveltje uit een doosje komen maar denk dat hij eerder eersterangs gaat toezien naar de lilak-UN strijd
Was vast een hele mooi outfitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn instructrice had op een zomerse dag ook zoiets van die outfit die je nu aan hebt he, draag die ook met het afrijden
wink wink![]()
En je kunt vervelende situaties tegenkomen tijdens het afrijden en dan denk je; waarom nu? Ik ben gezakt omdat er een auto langs een smalle straat nogal ongelukkig geparkeerd stond, waar ik volgens de examinator niet langs kon. Ik wist zeker dat het wel kon. en dat was ook gewoon zo. Hij trapte me af toen ik erlangs wou rijden.
Smerige streek. Wat een kutvent.![]()
nouja als iemand een rustige nacht meepakt gaat het soms hardquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ik verwacht niet dat HC echt mee gaat doen, FF kan nog wel eens als een duveltje uit een doosje komen maar denk dat hij eerder eersterangs gaat toezien naar de lilak-UN strijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk allemaal over vino heen in 1 weekend![]()
hier is het in ieder geval nog wel 'eerlijk'quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Was vast een hele mooi outfit![]()
En je kunt vervelende situaties tegenkomen tijdens het afrijden en dan denk je; waarom nu? Ik ben gezakt omdat er een auto langs een smalle straat nogal ongelukkig geparkeerd stond, waar ik volgens de examinator niet langs kon. Ik wist zeker dat het wel kon. en dat was ook gewoon zo. Hij trapte me af toen ik erlangs wou rijden.
Smerige streek. Wat een kutvent.
ken zuidelijke vrienden waar ze je bij het afrijden express verkeerd sturen
zeggen ze eerste rechts
want dan weten ze dat die straat 1 richting is, en dat je dus die moest overslaan
maar dat bord met 1 richting staat dan 50 meter de straat in en is dus niet zichtbaar
dus ze maken misbruik van een onoverzichtelijke situatie om dan te zeggen tja tja kut voor je
ben je eigenlijk gezakt
of
weet je
500 euro?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja als iemand een rustige nacht meepakt gaat het soms hard
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is zeker waar, ik moet het echt van de vroege ochtend hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja als iemand een rustige nacht meepakt gaat het soms hardTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
OmgDon't follow me. I am lost too
en terwijl wij denken dat het een Lilak UN strijd is, komt de opperbaas gewoon tussendoor gebolktquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij is er weer.Don't follow me. I am lost too
Werd je wakker van je eigen gesnurk? Was je kussen nat van het gekwijl?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]Killem
![]()
moest vanochtend nog aan je denkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eerlijk was dit niet inderdaad, gewoon een manier om extra geld in het laatje te krijgen. Maar niet snappen dat ik die centen zelf bij elkaar had gewerkt dmv bijbaantjes in de vakantie. Mijn ouders hadden geen cent te makken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier is het in ieder geval nog wel 'eerlijk'
ken zuidelijke vrienden waar ze je bij het afrijden express verkeerd sturen
zeggen ze eerste rechts
want dan weten ze dat die straat 1 richting is, en dat je dus die moest overslaan
maar dat bord met 1 richting staat dan 50 meter de straat in en is dus niet zichtbaar
dus ze maken misbruik van een onoverzichtelijke situatie om dan te zeggen tja tja kut voor je
ben je eigenlijk gezakt
of
weet je
500 euro?
Mijn instructeur had mij al eea uitgelegd hoe het in zijn werk ging en de situatie die jij nu schetst was toen (21 jaar geleden inmiddels) ook al aan de orde. Had alleen geen rekening gehouden met wat mij gebeurde.![]()
De ergernis.Don't follow me. I am lost too
nee ik nam een lepel creatine en vervolgens zat ik onder het witte poederquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Werd je wakker van je eigen gesnurk? Was je kussen nat van het gekwijl?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er is altijd die ene beruchte instructeur bij ieder cbsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Eerlijk was dit niet inderdaad, gewoon een manier om extra geld in het laatje te krijgen. Maar niet snappen dat ik die centen zelf bij elkaar had gewerkt dmv bijbaantjes in de vakantie. Mijn ouders hadden geen cent te makken.
Mijn instructeur had mij al eea uitgelegd hoe het in zijn werk ging en de situatie die jij nu schetst was toen (21 jaar geleden inmiddels) ook al aan de orde. Had alleen geen rekening gehouden met wat mij gebeurde.
*Lust geen koffie*![]()
Tijd om te stoppen met deze ellende.Don't follow me. I am lost too
Echt he, dit lijkt op OEK VS RUS en daar komt Trump..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en terwijl wij denken dat het een Lilak UN strijd is, komt de opperbaas gewoon tussendoor gebolktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die ellende boven je.quote:Don't follow me. I am lost too
Ah kristalachtig wit poeder zelfs! Nice!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik nam een lepel creatine en vervolgens zat ik onder het witte poeder
Jup, jammer dat het soms zo gaat. 2e keer wel geslaagdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is altijd die ene beruchte instructeur bij ieder cbs![]()
![]()
Ga ik doen.quote:Don't follow me. I am lost too
Iran has entered the chatquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt he, dit lijkt op OEK VS RUS en daar komt Trump..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had geluk dat mijn vader me al zoveel had geleerd voor ik uberhaupt 18 wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, jammer dat het soms zo gaat. 2e keer wel geslaagd
het was in sommige aspecten ook meer dat ik de ins en outs van leeuwarden niet kende en moest lerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe is het met Jussie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker zeker nu ik jou weer ziequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt een hoop, ik had die luxe helaas niet. Al ging de eerste keer rijden best goed, ook meteen snelweg gepakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had geluk dat mijn vader me al zoveel had geleerd voor ik uberhaupt 18 was
het was in sommige aspecten ook meer dat ik de ins en outs van leeuwarden niet kende en moest leren
Maar door de stad rijden was altijd een ding ja, helemaal als het onbekend was. Nu natuurlijk geen enkel probleem mee mee, zelfs als het onbekend is.![]()
vermoeiend was het ook, heel de tijd zo hard oplettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt een hoop, ik had die luxe helaas niet. Al ging de eerste keer rijden best goed, ook meteen snelweg gepakt.
Maar door de stad rijden was altijd een ding ja, helemaal als het onbekend was. Nu natuurlijk geen enkel probleem mee mee, zelfs als het onbekend is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeker vermoeiend, rij liever gewoon op de snelweg op de adaptieve cruisequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vermoeiend was het ook, heel de tijd zo hard opletten![]()
![]()
Floof.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
poes bolkt weer
maar spint hard
🐙![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang die niet achter je muis aan gaat kun je in ieder geval nog smilies posten
*Lust geen koffie*![]()
quote:
![]()
![]()
ondertussen staat Fok op 30% want kat op toetsenbord en scrollen is ook nog een dingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Met jouw scherm moet dat nog te lezen zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
ondertussen staat Fok op 30% want kat op toetsenbord en scrollen is ook nog een ding![]()
![]()
maar hij is naar het tent bureau gegaan
de hele reden dat ik er een tent van heb gebouwd ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
de hele reden dat ik er een tent van heb gebouwd ook
er zijn 2 bureausquote:
eentje heeft als perk dat ik er zit en kan knuffelen
de andere is leuke verstopplek
en eigenlijk voor dud0r maar het is weekend dus hij zit er nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Decoy desk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
de hele reden dat ik er een tent van heb gebouwd ook🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: