SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 08-08-2025 19:50:05 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Die idd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had "Mensen missen" als TT
Weet je wie ik nou echt mis?Dat is een heldquote:Buiten deze man om
Sinterklaaskapoentje, dat voelde echt als een maatjeWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Stemt Groen Links, heb ik gehoordquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe het voor de ervaringquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yup, ik denk nog regelmatig aan hem. Vandaag ook weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had "Mensen missen" als TT
Weet je wie ik nou echt mis?
[..]
Dat is een heldBuiten deze man om
Sinterklaaskapoentje, dat voelde echt als een maatje![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ojaaa
Level 10
Nu kan ik een company starten.
The golden company?![]()
![]()
En dit weekend storingsdienst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gister eventjesMaar zo kort altijd
![]()
Zelfbolk beste bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ook man, gek he.. Heb 'm nooit ontmoet, en toch komt zo iemand regelmatig langs in gedachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik denk nog regelmatig aan hem. Vandaag ook weer.Well, life can be a riot
Daar word ik nou echt gestoord vanquote:Well, life can be a riot
Ja ik zat vandaag te denken aan mijn verjaardag in december.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook man, gek he.. Heb 'm nooit ontmoet, en toch komt zo iemand regelmatig langs in gedachten
Was fijn om FOK!kers hier te hebben afgelopen keer.![]()
![]()
Waar gaat de reis heen?Well, life can be a riot
Een miniverjaardagsFOK!meetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat vandaag te denken aan mijn verjaardag in december.
Was fijn om FOK!kers hier te hebben afgelopen keer.Leuk lijkt me dat
Well, life can be a riot
Heb ik 24/7/365quote:
Was het ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een miniverjaardagsFOK!meetLeuk lijkt me dat
![]()
![]()
Waren er veel DTSers?quote:Well, life can be a riot
Is niet meer bij te houdenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben benieuwd naar je ervaring, misschien is het wel onverwacht lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga zondag met een lesbische vriendin Tofu spareribs eten in een of andere gesubsidieerde tent.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
frankrijkquote:
heb al een adres voor kaas en een voor boterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die lesbische vriendin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaring, misschien is het wel onverwacht lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gezelligquote:Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik chargeerde een beetje voor de grap.
Ik heb geen fetlife omdat ik geen idee heb wat daar van te verwachten, en het nog een beetje te eng en confronterend is.zelfs ik heb fetlife! Maar ben nog niet op een aanbieding ingegaan, dat is me dan weer te eng
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat is fetlife?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
woahquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zelfs ik heb fetlife! Maar ben nog niet op een aanbieding ingegaan, dat is me dan weer te eng
vriendjes worden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kutrecruiter blijft maar vervelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan ook!quote:
Ik had ook een lesbische vriendin, die bleek toch biseksueel te zijn, kan gewoon
Maar ze lust geen worst, zo te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ook!
Ik had ook een lesbische vriendin, die bleek toch biseksueel te zijn, kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb 0 vriendjesquote:![]()
Zat er toevallig vandaag nog even op te kijkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Misschien moet je op de aanbieding in gaan, dan houdt ze wellicht opquote:
Wondere zijn de wereld nog niet uit.
Zo had ik ooit een heterovriendin die lesbisch bleek te zijn en nu al 2 jaar een relatie heeft met een vrouwWell, life can be a riot
Is lager dan mijn loonquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moet je op de aanbieding in gaan, dan houdt ze wellicht op
Naar huis fietsen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar niet alles draait om geld!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Sowieso zijn Bradwürst mit curry en de culinair supererieure frietjes altijd 450 miljoen miljard maal beter dat kankworstenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso zijn Bradwürst mit curry en de culinair supererieure frietjes altijd 450 miljoen miljard maal beter dat kankworsten![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rip VitesseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je moet misschien wel ergens iets hebben op de kinkplot om op fetlife te komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik snapte niets van dat fetlife.
En pijn of macht is nou precies wat ik niet zoek in seks.
sdc is meer mainstreamHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat dit weer over die echte mannen die bij iedere kleine schouderduw doen alsof ze dood gaanquote:
Sdc?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moet misschien wel ergens iets hebben op de kinkplot om op fetlife te komen
sdc is meer mainstream
- edit - gevonden![]()
![]()
Zoals de groot filosoof Maxisosius Verstappesius ooit zei:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand nog tips voor langs deze route?
Gewoon gas geven mien jong!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doel![]()
Al is de weg nog zo lang, als je gas geeft kom je er wel!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Al is de weg nog zo lang, als je gas geeft kom je er wel!Dat rijmt bijna!
![]()
![]()
Gent en de WO2 landingsstranden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
En in Duinkerken kun je nog even met de boot naar Dover?
Al is de weg nog zo lang, gas geven want als je op de rem gaat staan ben je bang?quote:
Beter zo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Knuffelen staat ook gewoon op de kinkplotquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moet misschien wel ergens iets hebben op de kinkplot om op fetlife te komen
sdc is meer mainstream
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al is de weg nog zo lang, gas geven want als je op de rem gaat staan ben je bang?
Beter zo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik vroeg me meer af waar de afkorting eigenlijkvoor staatquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
even? grapjasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gent en de WO2 landingsstranden?
En in Duinkerken kun je nog even met de boot naar Dover?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet je een teringeind rijden,
dan kun je met het intrappen van het gaspedaal een lange rit vermijden.![]()
Colleville sur merquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gent en de WO2 landingsstranden?
En in Duinkerken kun je nog even met de boot naar Dover?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het is een roadtrip....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
Moet je een teringeind rijden,
dan kun je met het intrappen van het gaspedaal een lange rit vermijden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is even op een mensenleven?quote:
Een week ofzo?
de jouwe misschienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is even op een mensenleven?
Een week ofzo?
ik zit aan mijn laatste goede jaren![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, ik ga ervan uit dat ik dankzij AI wel 200 jaar ga wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de jouwe misschien
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de jouwe misschien
![]()
U is al toe aan Huize Avondrood?
![]()
🔍 Jouw profiel:
Leeftijd: 37
Roker: Nee ✅
Alcohol: Af en toe 🍷
Beweging: 5x of meer per week 💪
Voeding: Gemiddeld 🥪
Stressniveau: Hoog 😟
Familie met hoge leeftijd: Nee ❌
📈 Schatting van je levensverwachting:
Gebaseerd op je antwoorden zou jouw verwachte leeftijd liggen rond de:
82 ŕ 84 jaar
Dat is iets onder het landelijke gemiddelde voor Nederlandse vrouwen (±85), maar zeker nog binnen een gezonde marge. Je niet-roken en regelmatige beweging trekken je levensverwachting omhoog, terwijl de hoge stress en gebrek aan lange levens in de familie het wat naar beneden trekken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over DVD's gesproken. Lig even in het ziekenhuis maar ik wist nog op de valreep even 500 DVD brand sessies aan te zetten.![]()
![]()
HIJ IS ERIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
500? ik ben al blij als ik er 25 aan kan zettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef KoningWouter het volgende:
Over DVD's gesproken. Lig even in het ziekenhuis maar ik wist nog op de valreep even 500 DVD brand sessies aan te zetten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat als ik die vragen moest invullen, dat ik volgens de berekeningen allang al dood had moeten zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
🔍 Jouw profiel:
Leeftijd: 37
Roker: Nee ✅
Alcohol: Af en toe 🍷
Beweging: 5x of meer per week 💪
Voeding: Gemiddeld 🥪
Stressniveau: Hoog 😟
Familie met hoge leeftijd: Nee ❌
📈 Schatting van je levensverwachting:
Gebaseerd op je antwoorden zou jouw verwachte leeftijd liggen rond de:
82 ŕ 84 jaar
Dat is iets onder het landelijke gemiddelde voor Nederlandse vrouwen (±85), maar zeker nog binnen een gezonde marge. Je niet-roken en regelmatige beweging trekken je levensverwachting omhoog, terwijl de hoge stress en gebrek aan lange levens in de familie het wat naar beneden trekken.![]()
![]()
Als je die crime levelt kun je er steeds meer voor 2 nerve, verder stijgt ook je nerve als je levelup gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
500? ik ben al blij als ik er 25 aan kan zetten
Als ik op copy druk maakt hij er al 15.![]()
You manage to unload 23 DVDs before someone chases you off with a studded leather flogger.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik durf ze ook niet in te vullenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik die vragen moest invullen, dat ik volgens de berekeningen allang al dood had moeten zijn!
Marcel van roosmalen geen club meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ouderdom is volgens de AI trouwens 85+
met de gemiddelde onder de 60 in mijn familie was dat een makkelijke vraagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gevoelig liedjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
You heard of ibims [2530536]? I heard they said yo momma was so fat she can't get past her self esteem issues. I think that's real sad, she sounds like a sweet lady. Track ibims [2530536] down.
wel gvd ibims, jij gaat klappen krijgenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh ja werkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
Hoppa
18 uur Torn Time geweest en army point is weer binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
MooieTop6 mugged ibims for $43
HAIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bear the brunt is bij mij grijs
terwijl die ook maar 1 punt isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is bear the brunt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bear the brunt is bij mij grijs
terwijl die ook maar 1 punt is![]()
defense boost
heb nu steeds maar voor strength gekozen want dat is de enige optie die niet grijs isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh misschien moet je hoger level zijn of zo. Die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
defense boost
heb nu steeds maar voor strength gekozen want dat is de enige optie die niet grijs is
Defense is bij mij maar 2,5% van het geheel.![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja mijn strength is wel grof meer dan de rest nu![]()
Is ook nog permanent die boost.![]()
Dat vanille van je wordt wel steeds minder geloofwaardig zo he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zelfs ik heb fetlife! Maar ben nog niet op een aanbieding ingegaan, dat is me dan weer te eng
🐙![]()
stille wateren diepe grondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat vanille van je wordt wel steeds minder geloofwaardig zo he?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kunt ook stikken in die diepe gronden.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oh wacht jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat vanille van je wordt wel steeds minder geloofwaardig zo he?
Geen idee wat fetlife is
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Deisyy op 08-08-2025 20:57:10 ]Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht ja
Geen idee wat fetlife is
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet grappig.quote:Well, life can be a riot
het was een observatie dat de onderburen
die een uur geleden een hoop herrie maakte in de tuin
nu de bbq aan hebben gezet
en dus nog wel een tijd herrie zullen blijven maken
ik heb geen idee wat er voor de rest hier speelt tussen mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hier is ie uitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon doorspelen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
het was een observatie dat de onderburen
die een uur geleden een hoop herrie maakte in de tuin
nu de bbq aan hebben gezet
en dus nog wel een tijd herrie zullen blijven maken
ik heb geen idee wat er voor de rest hier speelt tussen mensenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik hou niet (meer) van gamen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Goed, laat ik maar uitloggenHet is te absurd voor woorden dat het een klein 2 jaar rustig is geweest en er opeens ene "timvant" nu dit komt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway: Als het zo moet, dan was dit mijn laatste post op FOK!Ga er geen woorden meer aan vuil maken, sorry.
[ Bericht 12% gewijzigd door Deisyy op 08-08-2025 20:57:40 ]Well, life can be a riot
Waarom niet?
Edit: dit was een reactie op het niet meer gamen van Barghassus
[ Bericht 75% gewijzigd door MizzezAmy op 08-08-2025 21:07:31 ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanaf de eerste dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bootlegging level 50
Als over een paar uurtjes mijn cursus klaar is kan ik een online shop openen voor mijn DVD business.![]()
Iemand hier in de buurt is aardappels aan het koken, ik ruik ze
netjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef KoningWouter het volgende:
Bootlegging level 50
Als over een paar uurtjes mijn cursus klaar is kan ik een online shop openen voor mijn DVD business.
lekker bezig pikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pratun wiilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou tr zetten genoeg zijn of moeten we hulp van hogeraf gaan verzoeken voor de engers?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja samequote:
dud0r nog gevraagd of hij nog advies had maar die zegt ook tr en dan loslatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@Deisyy de namen van die accounts zijn ook doxing
kan daar iets mee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
iedereen mag iets vinden van een ander maar laat mensen gewoon hun gang gaan als ze geen kwaad doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dank je wel, ik heb het verwijderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:deisyy de namen van die accounts zijn ook doxing
kan daar iets mee?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Helemaal top!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel, ik heb het verwijderd.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“Vrienden” die je niet wil hebben van iemand hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YW
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he, gedragen wij ons een keer, krijg je dit
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
My boy lolypop...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lolli, niet Lollie!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
MATTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hopelijk goed berecht.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik heb grote blij nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Baas LYLT is er!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Sowieso mis ik @:lovely het meeststst
Ik ben geen wees, maar toch dank.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is zomer, ben veel met andere dingen bezig![]()
![]()
![]()
groot gelijk heb jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar jij was er!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb verblijfplaatsen geboekt
ik heb wandelroutes uitgezocht
tijd voor eten uit te zoeken:9Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Scherfquote:
komootquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
tijd voor eten uit te zoeken:9
Smakelijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
tijd voor eten uit te zoeken:9Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, dat duurt nog een paar weken. Mooi in het naseizoen als iedereen weer begint te werken.... Dan wegwezenquote:
How can I make this topic about me?![]()
Scherp als altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
een weekje wegwezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een paar weken. Mooi in het naseizoen als iedereen weer begint te werken.... Dan wegwezen
en de rest zien we wel
genieten denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
naseizoen beste seizoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een paar weken. Mooi in het naseizoen als iedereen weer begint te werken.... Dan wegwezen
Waar ga je heen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Feli! En dat kwartier kun je vast wel ergens terughalen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Tof!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
een weekje wegwezen
en de rest zien we wel
genieten denk ikHow can I make this topic about me?![]()
Ahhhhh dat was lekker, nies me de hele avond al kapot van jeuk in de neus... Tranen in de ogen nu maar die kriebelende haar is eruit getrokken. Is ook wel een vermelding waard.Lach met een schone bips![]()
O, dat moet ik nog bekijken. In elk geval weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
naseizoen beste seizoen
Waar ga je heen?How can I make this topic about me?![]()
heb je geen neustrimmer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ahhhhh dat was lekker, nies me de hele avond al kapot van jeuk in de neus... Tranen in de ogen nu maar die kriebelende haar is eruit getrokken. Is ook wel een vermelding waard.
sowieso lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat moet ik nog bekijken. In elk geval weg.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jij snapt hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een paar weken. Mooi in het naseizoen als iedereen weer begint te werken.... Dan wegwezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier had ik ook nog een quasi-lollige paintje over, maar die kan ik zo snel niet vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben geen wees, maar toch dank.![]()
![]()
Dit belooft een mooie avond te worden hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ahhhhh dat was lekker, nies me de hele avond al kapot van jeuk in de neus... Tranen in de ogen nu maar die kriebelende haar is eruit getrokken. Is ook wel een vermelding waard.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ToTquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier had ik ook nog een quasi-lollige paintje over, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Niet nodig, heb maar eens in de zoveel maanden haar wat vervelend is in de neus. Sowieso ook weinig lichaamshaar... Ben er wel blij mee.quote:Lach met een schone bips![]()
Ferme de Billy voor lekkere ciderquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
tijd voor eten uit te zoeken:9![]()
![]()
Wenkbrauw echter....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet nodig, heb maar eens in de zoveel maanden haar wat vervelend is in de neus. Sowieso ook weinig lichaamshaar... Ben er wel blij mee.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Tripadvisorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
hmmm zoek iets om te lunchen in ghentHow can I make this topic about me?![]()
Ik? lastige vraag welquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos lang, hard en diep uiteraard!
En jij?Niet om te beantwoorden maar de uitleg wel. En geen zin in.
Lach met een schone bips![]()
Haha geen probleem!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik? lastige vraag welNiet om te beantwoorden maar de uitleg wel. En geen zin in.
![]()
![]()
*Bargehassus is leaving the chat."
MSN days revisited, right?
Toedeledokie!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Geen cola?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt door de cassis
[ afbeelding ]
tot de volgendequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:27 schreef Bargehassus het volgende:
Toedeledokie!
![]()
![]()
Ik heb wel trouwens vanavond tubgirl naar maatje van me doorgestuurd die foto van zijn eten stuurde, hij liet dat zijn vrouw zien en ik ben even niet welkom aangezien ik dat vergeleek met wat hij op zijn bord had.quote:
Aja ff weekje wachten voor ik weer kan langskomen en sorry kan zeggen
In mijn hart jwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het ga je goed vanaaf!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:27 schreef Bargehassus het volgende:
Toedeledokie!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 540 / +23 / +5 / 1567 / 1821
2. FreshFruit / 452 / +35 / +132 / 810 / 1039
3. loveislikeakiss / 434 / +73 / +87 / 1753 / 2024
4. _UserName_ / 371 / +86 / +80 / 380 / 483
5. HappyCharly / 298 / +1 / +0 / 142 / 193
6. MooieTop6 / 265 / +63 / +43 / 1533 / 1731
7. KillemWieft / 184 / +11 / +53 / 98 / 161
8. devzero / 160 / +21 / +15 / 279 / 342
9. MizzezAmy / 148 / +30 / +41 / 638 / 719
10. greysbones / 147 / +11 / +0 / 443 / 463
11. Bargehassus / 147 / +20 / +7 / 444 / 507
12. gebrokenglas / 126 / +22 / +3 / 520 / 624
13. hemarookworst / 121 / +37 / +5 / 299 / 373
14. Masberum / 113 / +69 / +12 / 175 / 211
15. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
16. KoningWouter / 91 / +27 / +28 / 319 / 378
17. Helenattenek / 90 / +58 / +13 / 161 / 185
18. marc0871 / 80 / +0 / +6 / 275 / 341
19. maily / 79 / +13 / +7 / 569 / 633
20. Pinnenmutske / 75 / +16 / +6 / 179 / 222SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bedankt MoniIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waait wel weer over ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb wel trouwens vanavond tubgirl naar maatje van me doorgestuurd die foto van zijn eten stuurde, hij liet dat zijn vrouw zien en ik ben even niet welkom aangezien ik dat vergeleek met wat hij op zijn bord had.
Aja ff weekje wachten voor ik weer kan langskomen en sorry kan zeggen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb wel trouwens vanavond tubgirl naar maatje van me doorgestuurd die foto van zijn eten stuurde, hij liet dat zijn vrouw zien en ik ben even niet welkom aangezien ik dat vergeleek met wat hij op zijn bord had.
Aja ff weekje wachten voor ik weer kan langskomen en sorry kan zeggenZooooooooo dan!
Tubgirl heb ik overigens ook ooit een keer een paintje van gemaakt!
Ik kwam 'm laatst weer tegen ergens in een topic, maar weet ff niet meer waar. Misschien het Blof album topic.
Oh wacht, ja dat was het idd!![]()
![]()
Het origineel is altijd beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]Zooooooooo dan!
Tubgirl heb ik overigens ook ooit een keer een paintje van gemaakt!
Ik kwam 'm laatst weer tegen ergens in een topic, maar weet ff niet meer waar. Misschien het Blof album topic.
Oh wacht, ja dat was het idd!Can not be topped.
Sowieso!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het origineel is altijd beterCan not be topped.
Mijn versie was sowieso bagger.![]()
Wil je linkje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
dit filmpje doet het niet .... helaas .... het liedje wel
Ow ja sorry, die heb ik niet paraat momenteel. Wel iets wat er op lijkt, Ook iets met gitaar spelen. Maar dan laat maar.quote:Lach met een schone bips![]()
zo
heb wat even uitgezocht
er is een restaurant dat een creditcard garantie wil bij boeken
en dat is fair
maar hun guarantee is 100 per persoon
wat als we na de lange rit geen zin hebben die maandag in moeite?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ben je dat geld kwijt. Simpel als dat. En je kunt het er mee oneens zijn, maar dan geen tafel misschien als het vol is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo
heb wat even uitgezocht
en dat is fair
wat als we na de lange rit geen zin hebben die maandag in moeite?Lach met een schone bips![]()
Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo
heb wat even uitgezocht
en dat is fair
wat als we na de lange rit geen zin hebben die maandag in moeite?
Maar ja, ik ben ook niet zo'n fijnproeverMcDonald's
zie #293quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja sorry, die heb ik niet paraat momenteel. Wel iets wat er op lijkt, Ook iets met gitaar spelen. Maar dan laat maar.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je gaat toch geen 100 euro betalen om een plek in een restaurant te reserveren in Ghent?
Copilot gaf gelijk al 8 hits voor goede lunch gelegenheden.
En anders gewoon even over die markt lopen daar, het barst er van de eetgelegenheden.How can I make this topic about me?![]()
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: