SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 08-08-2025 19:50:05 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Die idd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had "Mensen missen" als TT
Weet je wie ik nou echt mis?Dat is een heldquote:Buiten deze man om
Sinterklaaskapoentje, dat voelde echt als een maatjeWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Stemt Groen Links, heb ik gehoordquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe het voor de ervaringquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yup, ik denk nog regelmatig aan hem. Vandaag ook weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had "Mensen missen" als TT
Weet je wie ik nou echt mis?
[..]
Dat is een heldBuiten deze man om
Sinterklaaskapoentje, dat voelde echt als een maatje![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ojaaa
Level 10
Nu kan ik een company starten.
The golden company?![]()
![]()
En dit weekend storingsdienst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gister eventjesMaar zo kort altijd
![]()
Zelfbolk beste bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ook man, gek he.. Heb 'm nooit ontmoet, en toch komt zo iemand regelmatig langs in gedachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik denk nog regelmatig aan hem. Vandaag ook weer.Well, life can be a riot
Daar word ik nou echt gestoord vanquote:Well, life can be a riot
Ja ik zat vandaag te denken aan mijn verjaardag in december.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook man, gek he.. Heb 'm nooit ontmoet, en toch komt zo iemand regelmatig langs in gedachten
Was fijn om FOK!kers hier te hebben afgelopen keer.![]()
![]()
Waar gaat de reis heen?Well, life can be a riot
Een miniverjaardagsFOK!meetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat vandaag te denken aan mijn verjaardag in december.
Was fijn om FOK!kers hier te hebben afgelopen keer.Leuk lijkt me dat
Well, life can be a riot
Heb ik 24/7/365quote:
Was het ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een miniverjaardagsFOK!meetLeuk lijkt me dat
![]()
![]()
Waren er veel DTSers?quote:Well, life can be a riot
Is niet meer bij te houdenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben benieuwd naar je ervaring, misschien is het wel onverwacht lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga zondag met een lesbische vriendin Tofu spareribs eten in een of andere gesubsidieerde tent.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
frankrijkquote:
heb al een adres voor kaas en een voor boterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die lesbische vriendin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaring, misschien is het wel onverwacht lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gezelligquote:Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik chargeerde een beetje voor de grap.
Ik heb geen fetlife omdat ik geen idee heb wat daar van te verwachten, en het nog een beetje te eng en confronterend is.zelfs ik heb fetlife! Maar ben nog niet op een aanbieding ingegaan, dat is me dan weer te eng
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat is fetlife?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
woahquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zelfs ik heb fetlife! Maar ben nog niet op een aanbieding ingegaan, dat is me dan weer te eng
vriendjes worden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kutrecruiter blijft maar vervelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan ook!quote:
Ik had ook een lesbische vriendin, die bleek toch biseksueel te zijn, kan gewoon
Maar ze lust geen worst, zo te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ook!
Ik had ook een lesbische vriendin, die bleek toch biseksueel te zijn, kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb 0 vriendjesquote:![]()
Zat er toevallig vandaag nog even op te kijkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Misschien moet je op de aanbieding in gaan, dan houdt ze wellicht opquote:
Wondere zijn de wereld nog niet uit.
Zo had ik ooit een heterovriendin die lesbisch bleek te zijn en nu al 2 jaar een relatie heeft met een vrouwWell, life can be a riot
Is lager dan mijn loonquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moet je op de aanbieding in gaan, dan houdt ze wellicht op
Naar huis fietsen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar niet alles draait om geld!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Sowieso zijn Bradwürst mit curry en de culinair supererieure frietjes altijd 450 miljoen miljard maal beter dat kankworstenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso zijn Bradwürst mit curry en de culinair supererieure frietjes altijd 450 miljoen miljard maal beter dat kankworsten![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rip VitesseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je moet misschien wel ergens iets hebben op de kinkplot om op fetlife te komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik snapte niets van dat fetlife.
En pijn of macht is nou precies wat ik niet zoek in seks.
sdc is meer mainstreamHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat dit weer over die echte mannen die bij iedere kleine schouderduw doen alsof ze dood gaanquote:
Sdc?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moet misschien wel ergens iets hebben op de kinkplot om op fetlife te komen
sdc is meer mainstream
- edit - gevonden![]()
![]()
Zoals de groot filosoof Maxisosius Verstappesius ooit zei:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand nog tips voor langs deze route?
Gewoon gas geven mien jong!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doel![]()
Al is de weg nog zo lang, als je gas geeft kom je er wel!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Al is de weg nog zo lang, als je gas geeft kom je er wel!Dat rijmt bijna!
![]()
![]()
Gent en de WO2 landingsstranden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
En in Duinkerken kun je nog even met de boot naar Dover?
Al is de weg nog zo lang, gas geven want als je op de rem gaat staan ben je bang?quote:
Beter zo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Knuffelen staat ook gewoon op de kinkplotquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moet misschien wel ergens iets hebben op de kinkplot om op fetlife te komen
sdc is meer mainstream
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al is de weg nog zo lang, gas geven want als je op de rem gaat staan ben je bang?
Beter zo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik vroeg me meer af waar de afkorting eigenlijkvoor staatquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
even? grapjasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gent en de WO2 landingsstranden?
En in Duinkerken kun je nog even met de boot naar Dover?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet je een teringeind rijden,
dan kun je met het intrappen van het gaspedaal een lange rit vermijden.![]()
Colleville sur merquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gent en de WO2 landingsstranden?
En in Duinkerken kun je nog even met de boot naar Dover?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het is een roadtrip....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
Moet je een teringeind rijden,
dan kun je met het intrappen van het gaspedaal een lange rit vermijden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is even op een mensenleven?quote:
Een week ofzo?
de jouwe misschienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is even op een mensenleven?
Een week ofzo?
ik zit aan mijn laatste goede jaren![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, ik ga ervan uit dat ik dankzij AI wel 200 jaar ga wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de jouwe misschien
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de jouwe misschien
![]()
U is al toe aan Huize Avondrood?
![]()
🔍 Jouw profiel:
Leeftijd: 37
Roker: Nee ✅
Alcohol: Af en toe 🍷
Beweging: 5x of meer per week 💪
Voeding: Gemiddeld 🥪
Stressniveau: Hoog 😟
Familie met hoge leeftijd: Nee ❌
📈 Schatting van je levensverwachting:
Gebaseerd op je antwoorden zou jouw verwachte leeftijd liggen rond de:
82 ŕ 84 jaar
Dat is iets onder het landelijke gemiddelde voor Nederlandse vrouwen (±85), maar zeker nog binnen een gezonde marge. Je niet-roken en regelmatige beweging trekken je levensverwachting omhoog, terwijl de hoge stress en gebrek aan lange levens in de familie het wat naar beneden trekken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over DVD's gesproken. Lig even in het ziekenhuis maar ik wist nog op de valreep even 500 DVD brand sessies aan te zetten.![]()
![]()
HIJ IS ERIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
500? ik ben al blij als ik er 25 aan kan zettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef KoningWouter het volgende:
Over DVD's gesproken. Lig even in het ziekenhuis maar ik wist nog op de valreep even 500 DVD brand sessies aan te zetten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat als ik die vragen moest invullen, dat ik volgens de berekeningen allang al dood had moeten zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
🔍 Jouw profiel:
Leeftijd: 37
Roker: Nee ✅
Alcohol: Af en toe 🍷
Beweging: 5x of meer per week 💪
Voeding: Gemiddeld 🥪
Stressniveau: Hoog 😟
Familie met hoge leeftijd: Nee ❌
📈 Schatting van je levensverwachting:
Gebaseerd op je antwoorden zou jouw verwachte leeftijd liggen rond de:
82 ŕ 84 jaar
Dat is iets onder het landelijke gemiddelde voor Nederlandse vrouwen (±85), maar zeker nog binnen een gezonde marge. Je niet-roken en regelmatige beweging trekken je levensverwachting omhoog, terwijl de hoge stress en gebrek aan lange levens in de familie het wat naar beneden trekken.![]()
![]()
Als je die crime levelt kun je er steeds meer voor 2 nerve, verder stijgt ook je nerve als je levelup gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
500? ik ben al blij als ik er 25 aan kan zetten
Als ik op copy druk maakt hij er al 15.![]()
You manage to unload 23 DVDs before someone chases you off with a studded leather flogger.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik durf ze ook niet in te vullenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik die vragen moest invullen, dat ik volgens de berekeningen allang al dood had moeten zijn!
Marcel van roosmalen geen club meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ouderdom is volgens de AI trouwens 85+
met de gemiddelde onder de 60 in mijn familie was dat een makkelijke vraagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gevoelig liedjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
You heard of ibims [2530536]? I heard they said yo momma was so fat she can't get past her self esteem issues. I think that's real sad, she sounds like a sweet lady. Track ibims [2530536] down.
wel gvd ibims, jij gaat klappen krijgenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh ja werkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
Hoppa
18 uur Torn Time geweest en army point is weer binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: