Precies! Laten we die Cyprioten eens even stevig inmaken!quote:
Jij kijkt iets anders?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies! Laten we die Cyprioten eens even stevig inmaken!
Ik kijk niks, ik gokte gewoon een land.quote:
Oh. hehe. Nee, het ging om Eurohockey Nederland tegen Spanje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kijk niks, ik gokte gewoon een land.![]()
1 op 195 leek best een goede kans, maar blijkbaar zat ik toch fout.
Zo subtiel was het niet hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan was het zo subtiel dat ik het zelf niet in de gaten had
Ik denk dat minimaal 3 of 4 mensen wel het leukste is. Maar met z'n tweeën kan ook gezellig zijn. Ik weet niet waar Sableheart de vorige keer gestopt is. Dus dan kiezen we gewoon een leuk random jaar uit. Kan 2009 zijn maar ook 1970 ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen Heb je een minimumaantal deelnemers of een editie in gedachten voor een retro?
Maar wel een random jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
2019 is ook wel leuk met onze winst maar dat is niet echt retro![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat minimaal 3 of 4 mensen wel het leukste is. Maar met z'n tweeën kan ook gezellig zijn. Ik weet niet waar Sableheart de vorige keer gestopt is. Dus dan kiezen we gewoon een leuk random jaar uit. Kan 2009 zijn maar ook 1970 ofzo.
Dus jij bent na die 8 Ouzo's nog naar een cocktailbar geweest? Zonder mij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:03 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb weinig van vannacht geleerd want net een paar (kleine) cocktails gedronken in een lokale pub die gratis cocktail tasting had. Maar was wel lekker.
We gaan komend voorjaar naar Los Alcazares waarschijnlijk, ook wel semi in de buurt toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:03 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb weinig van vannacht geleerd want net een paar (kleine) cocktails gedronken in een lokale pub die gratis cocktail tasting had. Maar was wel lekker.
Ja sorryquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus jij bent na die 8 Ouzo's nog naar een cocktailbar geweest? Zonder mij?
Dat kende ik zo snel niet maar is toch nog een eindje denk ik, in Murcia.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We gaan komend voorjaar naar Los Alcazares waarschijnlijk, ook wel semi in de buurt toch?
Ik pas wel op. Straks word ik ook wakker met een brandnetel als knuffelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorryMaar we kunnen nu anders nog wel even ergens naartoe?
Nee vanavond houden we het écht in de hand. Kom we gaan naar de pub.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik pas wel op. Straks word ik ook wakker met een brandnetel als knuffel
Welke had je, en wat was je favoriet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:03 schreef Strani het volgende:
Het is nog vrij vroeg maar vooruit. Van je Allora!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vanavond houden we het écht in de hand. Kom we gaan naar de pub.
Ze waren echt klein hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Welke had je, en wat was je favoriet?
Ja rechtsonder Murcia zag ik. Wel behoorlijk richting Alicante.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kende ik zo snel niet maar is toch nog een eindje denk ik, in Murcia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |