Mja maar Vitesse is natuurlijk al heel lang een belangrijke naam in het Nederlandse voetbal. Ze zullen er toch niet al die tijd een puinhoop van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die grote naam zijn ze ook alleen maar geworden doordat ze beter presteerden dan dat ze eigenlijk zouden moeten.
Andere tijden sport kan hier een hele serie over maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar Vitesse is natuurlijk al heel lang een belangrijke naam in het Nederlandse voetbal. Ze zullen er toch niet al die tijd een puinhoop van hebben gemaakt.
quote:FC Hollywood aan de Rijn (2000–2010)
Op 15 februari 2000 werd voorzitter Aalbers afgezet wegens vermoedelijke fraude. Na zijn vertrek rezen de schulden tot grote hoogte, tijdens het bewind van Aalbers waren deze schulden (tegenvallende transferinkomsten, bouw van duur stadion) nog niet aan het licht gekomen. Mede door de hulp van de Vrienden van Vitesse, de gemeente Arnhem en de provincie Gelderland werd Vitesse gered van een faillissement.
https://nl.wikipedia.org/wiki/SBV_Vitesse
quote:Vitesse, een jaar onder Jordania
Het is een feestdag in Arnhem. Althans, dat zou het moeten zijn volgens de oud-voorzitter van Vitesse. Precies een jaar geleden werd Merab Jordania gepresenteerd. Voor het eerst werd een Nederlandse club overgenomen door een steenrijke buitenlander. De Georgiër zou er zelfs voor gaan zorgen dat Vitesse gaat meespelen om de landstitel. We kijken terug op die bijzondere dag, 16 augustus 2010
https://nos.nl/video/264958
Zo'n beetje sinds Aalbers aantrad, is het niet helemaal jovel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar Vitesse is natuurlijk al heel lang een belangrijke naam in het Nederlandse voetbal. Ze zullen er toch niet al die tijd een puinhoop van hebben gemaakt.
FC Gelderland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Vitesse, AGOVV, FC Wageningen. De prachtige Geldersche voetbalhistorie wordt wel flink aangepakt.
Het blauw en wit van De Graafschap combineert erg slecht met het rood, groen en zwart van de trots van Nijmegen.quote:
Die is inderdaad wel de minste van de drie, maar nog steeds wel erg leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:56 schreef H_T het volgende:
Net The World's End weer eens gekeken. Het is niet mijn favoriet uit de trilogie, dus was het alweer even geleden. Het is nog steeds niet mijn favoriet, maar het was zeker leuk die weer eens te zien
Hm. Heb je niet iets sterkers?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef NailQueen het volgende:
* zet drank op tafel
[ afbeelding ]
Zo, de vrijdagavond kan beginnen!
Hahha ik fles helelemaal geen hebquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:27 schreef NailQueen het volgende:
Pas je wel op Strani? Dit is al de 5de fles die je opent!
Heeeee wsst doet een meihe als jij op een plek ald dit??quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:36 schreef NailQueen het volgende:
Uiteraard dronk ik niet bennen
Ik moet ssstrani in de gaten houde
Feestuuhquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeeee wsst doet een meihe als jij op een plek ald dit??
Ohhh luek hahah zlullen we anders bfj mij nog even ndn dranjfkje doen?? ik benb nogf dhelemslaal nuchgterquote:
Kijk, hier kan ik wat mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef NailQueen het volgende:
* zet drank op tafel
[ afbeelding ]
Zo, de vrijdagavond kan beginnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |