Ik denk niet dat het zo gemakkelijk gaat zoals jij nu schrijft , maar goed jij weet ook allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na een faillissement kun je altijd een doorstart maken
Vitesse zal het komend jaar op zoeken moeten naar geldschieters en een nieuwe organisatie met nieuwe mensen die de boel op de rails moeten krijgen.
Hebben ze dat allemaal op orde dan kan de KNVB gewoon een licentie afgeven om weer profclub te worden volgend seizoen en mogelijk weer mee doen in de KKD.
Maar dan zal er veel moeten gebeuren. Voor dit seizoen is het klaar.
Aangezien Vitesse zolang in het betaalde voetbal heeft gezeten zal er misschien een uitzondering gemaakt kunnen worden voor Vitessse op basis van hun stadion en dat er in de regio gewoon behoefte is aan profvoetbal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Niet zonder licentie . Je zal weer via amateurs moeten opbouwen . Herstart binnen een jaar wordt nergens als optie genoemd.
Dat dacht ik eerlijk gezegd ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Niet zonder licentie . Je zal weer via amateurs moeten opbouwen . Herstart binnen een jaar wordt nergens als optie genoemd.
Je moet het denken aan mij overlaten dan komt alles goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo gemakkelijk gaat zoals jij nu schrijft , maar goed jij weet ook alles
De KNVB ligt al jaren te stoeien met Vitesse, denk dat ze juist wel moeilijk gaan omdat het Vitesse is want het zijn recividisten op dit gebiedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aangezien Vitesse zolang in het betaalde voetbal heeft gezeten zal er misschien een uitzondering gemaakt kunnen worden voor Vitessse op basis van hun stadion en dat er in de regio gewoon behoefte is aan profvoetbal.
De licentie is nu afgepakt op basis van de huidige situatie.
Als de situatie weer voldoet aan alle eisen moet de KNVB ook niet heel erg moeilijk gaan doen voor een club als Vitesse.
Daarom heb ik al eerder getiept dat Vitesse nu mogelijk 1 jaar de tijd krijgt om de boel op orde te hebben met nieuwe betrouwbare mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De KNVB ligt al jaren te stoeien met Vitesse, denk dat ze juist wel moeilijk gaan omdat het Vitesse is want het zijn recividisten op dit gebied
Nee, anders hadden ze dat nu ook wel gedaan .quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aangezien Vitesse zolang in het betaalde voetbal heeft gezeten zal er misschien een uitzondering gemaakt kunnen worden voor Vitessse op basis van hun stadion en dat er in de regio gewoon behoefte is aan profvoetbal.
De licentie is nu afgepakt op basis van de huidige situatie.
Als de situatie weer voldoet aan alle eisen moet de KNVB ook niet heel erg moeilijk gaan doen voor een club als Vitesse.
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nee, anders hadden ze dat nu ook wel gedaan .
Het is over , klaar . Failliet . Geen bestaansrecht
Als je elke thuiswedstrijd 15000 tot 20000 supporters heb dan is er een grote bestaansrechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Failliet zijn ze nog niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dus als je 16k bezoekers trekt mag je de boel belazeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je elke thuiswedstrijd 15000 tot 20000 supporters heb dan is er een grote bestaansrecht
Excelsior heeft 4500 als gemiddelde bij elke thuiswedstrijd
Ze hebben de boel belazerd en daarom is die licentie nu afgepaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus als je 16k bezoekers trekt mag je de boel belazeren?
Je kan er niet even 1 jaartje tussenuit en weer terugkomen alsof er niks is gebeurt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daarom heb ik al eerder getiept dat Vitesse nu mogelijk 1 jaar de tijd krijgt om de boel op orde te hebben met nieuwe betrouwbare mensen.
Tot nu toe was het iedere keer dat er op korte termijn Vitesse iets moest ondernemen om weer geld bij elkaar te halen.
Ik denk dat de KNVB wel goed gehandeld heeft om nu die licentie af te pakken om het tot VItesse door te laten dringen dat ze het op een andere manier moeten aanpakken.
Ze hebben daar nu zonder druk denk ik nu voor langere tijd de tijd voor.
Misschien moeten ze die club verkopen aan een grote geldschieter die echt betrouwbaar is. Of anders gewoon een betrouwbare sponsor vinden.
Er zijn in dit geval gewoon een hoop opties.
16k, want zelf met het stadion leefden E boven hun stand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus als je 16k bezoekers trekt mag je de boel belazeren?
Ik heb dat weles gedaan bij een ex........quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan er niet even 1 jaartje tussenuit en weer terugkomen alsof er niks is gebeurt.
Hoe heette je ex, Bonnie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb dat weles gedaan bij een ex........
En wat vond hij daar van?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb dat weles gedaan bij een ex........
Ja, en dan begin je weer onderaan bij de amateurs . Dus kost het je jaren. En moet je elk jaar promoveren dus .quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze hebben de boel belazerd en daarom is die licentie nu afgepakt
Gevolg ze mogen komend seizoen niet meedoen, dat staat vast
Wil Vitesse in de toekomst nog betaald voetbal spelen? Dan kunnen ze een doorstart doen.
Een doorstart kan iedere onderneming of bedrijf doen na een Faillissement
Dan kan er gekeken worden of er in de toekomst wel de financiële middelen er zullen zijn om aan de verplichtingen van de knvb te voldoen
Dus er zal naar geldschieters gezocht moeten worden die in de toekomst weer mogelijk moeten maken dat er weer betaald voetbal in Arnhem komt.
Het betekent gewoon een nieuwe BV oprichten enzovoorts. Heel simpel gezegd je richt een nieuwe voetbalclub op.
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Klopt. Alle spelers lopen weg, je hebt geen stadion. Etcquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan er niet even 1 jaartje tussenuit en weer terugkomen alsof er niks is gebeurt.
Wat denk je dat de spelers doen als ze geen salaris meer is? En een club die failliet is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef xzaz het volgende:
Waarom niet gewoon lekker doorgaan met voetballen tegen andere teams?
Zolang ze inkomsten hebben geen probleem toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat denk je dat de spelers doen als ze geen salaris meer is? En een club die failliet is?
En aaar ga je spelen ? Bij de Treffers ?
Die hebben ze niet , als ze failliet zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zolang ze inkomsten hebben geen probleem toch?
Ze zijn niet failliet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Die hebben ze niet , als ze failliet zijn.
Welke inkomsten zie jij voor je ? Als spelers weglopen
Mensen een seizoenkaart kopen ?
Alleen al de huur van het Gelredome is al 2,5 miljoen. En mensen die denken dat die eigenaar er van wakker ligt , hij bezit 250 miljoen, dus hij kan 100 jaar huur missenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:14 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, en dan begin je weer onderaan bij de amateurs . Dus kost het je jaren. En moet je elk jaar promoveren dus .
En waar haal je het geld vandaan?
Ligt aan de contracten. Stadion staat los van de club.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:26 schreef TornadoDK het volgende:
Zijn de spelers dan gelijk transfervrij ook?
En wat zal er met het stadion gebeuren?
Ja, zo werkt dat bij rijke mensen. Die willen eigenlijk helemaal geen geld. Dat geven ze graag weg aan een verloren zaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alleen al de huur van het Gelredome is al 2,5 miljoen. En mensen die denken dat die eigenaar er van wakker ligt , hij bezit 250 miljoen, dus hij kan 100 jaar huur missen
Dat wel meer helemaal leeg laten zal de eigenaar ook niet zien zitten lijkt me, ook al heeft die geld genoeg lees ik net.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ligt aan de contracten. Stadion staat los van de club.
In principe is Vitesse helemaal niet failliet op dit momentquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:14 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, en dan begin je weer onderaan bij de amateurs . Dus kost het je jaren. En moet je elk jaar promoveren dus .
En waar haal je het geld vandaan?
Jij hij zal nu wel bankroet gaan nu hij die 2,5 miljoen mistquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat bij rijke mensen. Die willen eigenlijk helemaal geen geld. Dat geven ze graag weg aan een verloren zaak.
Hij is al even aan het janken over de gemeente Arnhem die meer evenementen moet toestaan, die ziet de bui wel hangen hoor. Dat stadion is niet exploitabel met een concertje hier en evenement daar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat wel meer helemaal leeg laten zal de eigenaar ook niet zien zitten lijkt me, ook al heeft die geld genoeg lees ik net.
Als jij 3,25 miljoen euro korting geeft op je pand in Amsterdam dan hoef je echt niet bang te zijn voor die centjes van Vitesse.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij is al even aan het janken over de gemeente Arnhem die meer evenementen moet toestaan, die ziet de bui wel hangen hoor. Dat stadion is niet exploitabel met een concertje hier en evenement daar.
Vooral niet met dat grafsysteem van betalen daar. Alleen daarom gun ik die eigenaar alle ongeluk van de wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij is al even aan het janken over de gemeente Arnhem die meer evenementen moet toestaan, die ziet de bui wel hangen hoor. Dat stadion is niet exploitabel met een concertje hier en evenement daar.
Dit soort mensen kan je helemaal niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als jij 3,25 miljoen euro korting geeft op je pand in Amsterdam dan hoef je echt niet bang te zijn voor die centjes van Vitesse.
https://www.quotenet.nl/v(...)michael-van-de-kuit/
Daarbij wou hij vermoedelijk al van de huur af:
https://www.voetbalnieuws(...)e-wil-overnemen.html
Multimiljonairs worden geen multimiljonair door aan filantropie te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij hij zal nu wel bankroet gaan nu hij die 2,5 miljoen mist
Tenzij je eerst miljardair wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Multimiljonairs worden geen multimiljonair door aan filantropie te doen.
Die man maakt met geld geld, dus hij komt heus wel met wat anders op de proppen. Maar goed, de aversie tegen hem is groot want hij wilde Vitesse niet redden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Multimiljonairs worden geen multimiljonair door aan filantropie te doen.
En het is natuurlijk niet met één jaar opgelost.
De man is een poppenkast die vitesse gebruikt heeft voor naamsbekendheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die man maakt met geld geld, dus hij komt heus wel met wat anders op de proppen. Maar goed, de aversie tegen hem is groot want hij wilde Vitesse niet redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |