SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Huh?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Deze vrouw he, ik ga gelijk je chocolate kiss etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
kusjes naar je gestuurd mattieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zijn ze 500 dollar!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja is het niet waard denk ikquote:quote:Increases happiness by 25 and booster cooldown by 30 minutes.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog geenquote:
heb gevraagd of ik ergens bij mocht
ze zeiden nee
denk dat ze odner level 10 niet interessant vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo, ik zie @loveislikeakiss haar profielfoto op TornIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mooi hequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, ik zie @:loveislikeakiss haar profielfoto op Torn
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Embers HQ zit ikquote:
Alleen zijn deze lui wel extreem fanatiek. Ze hebben ook nog een wat chillere Faction (Embers nog wat) dus mss dat ik daar naar over stap of wij moeten er eentje gaan starten met elkaar.![]()
Oh heel fanatiek is nog niet zo handig voor mij. Eerst beetje rondhangen nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Embers HQ zit ik
Alleen zijn deze lui wel extreem fanatiek. Ze hebben ook nog een wat chillere Faction (Embers nog wat) dus mss dat ik daar naar over stap of wij moeten er eentje gaan starten met elkaar.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik mis @Vino_Tinto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja op het begin is een faction niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh heel fanatiek is nog niet zo handig voor mij. Eerst beetje rondhangen nog
Al lees ik dat het vanaf lvl 15 pas echt gaat beginnen als je kunt reizen en zo.![]()
ja eerste week even aankijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh heel fanatiek is nog niet zo handig voor mij. Eerst beetje rondhangen nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:![]()
Dat ben ik niet. Er zijn meer mensen die Sally heten
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wat nouw! Ik weet van nixxx! }-|quote:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of lolliesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
That's it than.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same
well come on and tell us Johnny
whats the secret of succes?
What is?
A motorcycle.
Yeah. That's a good investment.
Michael, what are you doing?
I'm trying to learn to ride this motorcycle, without bloody well breaking my neck.
We can't sing like that.
Yeah. We are the worst.
Than we'll get unworst.
Yeah. We'll get liver wurst.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit iets voor jouw profiel @:mooietop6 ?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ah zie dat amy geld heeft belegd bij de bank
slimme meidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekka!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jaaaaa
kom mee doen
geef ik je drugs
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die dure.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind het echt kut dat die war bezig is en ik weinig tot niets kan bijdragen.
Duurt gewoon 2 dagen waarin ik niets anders kan dan in het ziekenhuis liggen.![]()
Ik mag hopen dat je dit virtueel bedoelt...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
Duurt gewoon 2 dagen waarin ik niets anders kan dan in het ziekenhuis liggen.
Lekker aan de morphine drip.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
Duurt gewoon 2 dagen waarin ik niets anders kan dan in het ziekenhuis liggen.
In feite hebben we helemaal niks aan jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
Duurt gewoon 2 dagen waarin ik niets anders kan dan in het ziekenhuis liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ja we spelen een spelletjequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit virtueel bedoelt...![]()
![]()
Ik voel je pijn, maatquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
Duurt gewoon 2 dagen waarin ik niets anders kan dan in het ziekenhuis liggen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee op het moment niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite hebben we helemaal niks aan jou.![]()
Ja klopt, maar ik zou liever een beetje crimes doen en trainen dan 2 dagen niets kunnen.quote:
Die faction is ook nog eens aan de andere kant van de wereld dus er is niemand om mee te praten.
Misschien dat het leuker is om gewoon met elkaar uiteindelijk een faction te starten maar ik kan op het moment niets op die website omdat ik in het ziekenhuis lig. Anders had ik kunnen uitzoeken hoe duur zo'n faction is. Volgens mij iets van 50 000 staat me bij maar dat is wel erg laag.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
That's it than.
What is?
A motorcycle.
Yeah. That's a good investment.
Michael, what are you doing?
I'm trying to learn to ride this motorcycle, without bloody well breaking my neck.
We can't sing like that.
Yeah. We are the worst.
Than we'll get unworst.
Yeah. We'll get liver wurst.![]()
Oh en tevens...
KUTHAAN!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb 447 dollar, heb net voor bijna 3k een pipa gekochtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik zou liever een beetje crimes doen en trainen dan 2 dagen niets kunnen.
Die faction is ook nog eens aan de andere kant van de wereld dus er is niemand om mee te praten.
Misschien dat het leuker is om gewoon met elkaar uiteindelijk een faction te starten maar ik kan op het moment niets op die website omdat ik in het ziekenhuis lig. Anders had ik kunnen uitzoeken hoe duur zo'n faction is. Volgens mij iets van 50 000 staat me bij maar dat is wel erg laag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet de ammo nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb 447 dollar, heb net voor bijna 3k een pipa gekocht![]()
![]()
En nu ben ik aan het wachten op energy om een testdummy te beuken, had al mijn energy in de gym gestopt natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is een goede!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
van de week iemand record gezet van 200 km te hard in Duitslandquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:25 schreef DJMO het volgende:
Oh en tevens...
KUTHAAN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
900 euro boete
vind ik dan weer meevallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
$9 voor een kogelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Duitsland is daar sowieso top in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van de week iemand record gezet van 200 km te hard in Duitsland
900 euro boete
vind ik dan weer meevallen
Reed een keer 40km te hard en werd aangehouden. Ik denk dit gaat pijn doen maar was maar 20 euro. Kon direct pinnen en door.
Kan ook zijn dat het 20km/uur te hard was. Dacht iig dat ik 100 mocht dus denk 20.![]()
Valt meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
het is daar anders geregeld, overtredingen geven puntenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Duitsland is daar sowieso top in.
Reed een keer 40km te hard en werd aangehouden. Ik denk dit gaat pijn doen maar was maar 20 euro. Kon direct pinnen en door.
Kan ook zijn dat het 20km/uur te hard was. Dacht iig dat ik 100 mocht dus denk 20.
te veel punten in een jaar en je mag je rijbewijs inleverenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil alleen het beste voor de mensen die ik neer ga knallenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik sla ze tot nu toe neerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik wil alleen het beste voor de mensen die ik neer ga knallen
ben nog niet echt toe aan mensen in elkaar meppenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is daar anders geregeld, overtredingen geven punten
te veel punten in een jaar en je mag je rijbewijs inleveren
Hier in NL is het iig gewoon een verdienmodel. Slaat nergens op die boetes.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 539 / +23 / +4 / 1561 / 1812
2. FreshFruit / 440 / +35 / +120 / 797 / 1021
3. loveislikeakiss / 392 / +73 / +45 / 1605 / 1864
4. _UserName_ / 365 / +86 / +74 / 358 / 456
5. HappyCharly / 298 / +1 / +0 / 142 / 193
6. MooieTop6 / 252 / +63 / +30 / 1446 / 1630
7. KillemWieft / 184 / +11 / +53 / 97 / 157
8. devzero / 160 / +21 / +15 / 279 / 342
9. greysbones / 147 / +11 / +0 / 432 / 452
10. MizzezAmy / 145 / +30 / +38 / 601 / 676
11. Bargehassus / 140 / +20 / +0 / 419 / 477
12. gebrokenglas / 123 / +22 / +0 / 490 / 589
13. hemarookworst / 120 / +37 / +4 / 298 / 372
14. Masberum / 113 / +69 / +12 / 175 / 211
15. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
16. Helenattenek / 90 / +58 / +13 / 161 / 185
17. KoningWouter / 82 / +27 / +19 / 280 / 335
18. marc0871 / 80 / +0 / +6 / 274 / 340
19. maily / 76 / +13 / +4 / 524 / 584
20. Pinnenmutske / 75 / +16 / +6 / 178 / 221SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
daarom rijden ze daar zo goed op snelheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat wist ik dan weer niet.
Hier in NL is het iig gewoon een verdienmodel. Slaat nergens op die boetes.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
The floor is yours.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mede, ze zijn daar gewoon in alles heel erg netjes binnen de lijntjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom rijden ze daar zo goed op snelheid![]()
Lijntjes? zei iemand LIJNTJES!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mede, ze zijn daar gewoon in alles heel erg netjes binnen de lijntjes.
LavaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lijntjes? zei iemand LIJNTJES!?![]()
![]()
Een rijke tatta?quote:
Ik weet nog niet hoe trouwen werkt, heb wel een ring gekocht, maar dat is niet voldoende
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ik zei dat ik niet de eerste dag wildequote:
Misschein is mooietop6 ook nog in de marktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit doet trouwen.quote:It's ya boy here Berserker PhD alumnus from the school of love. And I am here to prescribe you all 10 CC of marriage. There are a lot of benefits to marriage but their are two main ones. First you get passive merits on certain milestones of marriage. You get a merit at 50 days married 100 days and so on until you have been married for 2000 days. Second you get more financial stability. If you marry someone you can live in their house. If you don't have your own private island then you can live in your spouse's island and if you do then your spouse can help pay the rent or upkeep. As a special bonus you get someone who will likely help you with various goals you have in mind. For instance I helped my wife LegendaryMelons get multiple merits such as getting mugged for one dollar and getting killed with a trout. The best person to marry is someone who is at least level 15 who is an active player. There are a lot of people in both Municipia and HQ who fit that bill and there is really no reason not to get married. If anyone here is looking for a spouse just reply to this post with a heart. Please take back the reply once you get married to stop it from getting cluttered. Love Doctor out.![]()
Maar jij ligt in het ziekenhuis!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil wel met je trouwen, krijgen we een boost!Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dit was een leuk klusje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
True, dan wacht ik wel tot je er klaar voor bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zei dat ik niet de eerste dag wilde
Misschein is mooietop6 ook nog in de markt![]()
Ja, stiekem wilde ik MT6 eene proposal doen om m te laten schrikken, maar weet dus nog niet hoe het werktquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zei dat ik niet de eerste dag wilde
Misschein is mooietop6 ook nog in de markt
Ik heb grote blijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GAM is verderop
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Loodgieter kwam voor een lekkage omdat de winkel onder me geklaagd had, maar het zat gelukkig bij de buren![]()
Dus niet alleen het gras is groener bij de buren, het lekt er ook nog eens!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Loodgieter kwam voor een lekkage omdat de winkel onder me geklaagd had, maar het zat gelukkig bij de buren
Yep! Ik was al bang dat de vloer van mijn nieuwe badkamer er weer uit moestquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus niet alleen het gras is groener bij de buren, het lekt er ook nog eens!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
3 minuten
Dan ga ik gewoon even spelen hoor. Hopelijk blijf ik leven maar heb wel genoeg van dat ziekenhuis.
Ben benieuwd wat de faction daar van vindt though.![]()
Huh, ziekenhuis? SKB of elders?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
3 minuten
Dan ga ik gewoon even spelen hoor. Hopelijk blijf ik leven maar heb wel genoeg van dat ziekenhuis.
Ben benieuwd wat de faction daar van vindt though.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Elders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Huh, ziekenhuis? SKB of elders?
Lig in Torn in het ziekenhuis, maar mag er bijna uit.![]()
Hey UN jij hier in de middagquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Huh, ziekenhuis? SKB of elders?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
He KWquote:
Hey MT6quote:
Hee Dotquote:
Ja ik moet goed scoren deze maand
Nee dank je. Vind het jammer dat het hierheen is gebracht eigenlijk.quote:
Een spel in een spel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O want?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Dot
Ja ik moet goed scoren deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien doe ik eens gek en een gooi naar de overwinningquote:
Wat is loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien doe ik eens gek en een gooi naar de overwinningSucces, moet je knetter veel bolken en posten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien doe ik eens gek en een gooi naar de overwinning
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij leest liever "bolk"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dank je. Vind het jammer dat het hierheen is gebracht eigenlijk.
Een spel in een spel.![]()
![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dank je. Vind het jammer dat het hierheen is gebracht eigenlijk.
Een spel in een spel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voor mensen die niet mee lopen in dit spel is het niet te snappen waar het over gaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bedoeld hier in DTS?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag jij vinden, maar ik vind andersquote:
Ligt er aan hoe de ochtenden verlopen. Ik ben er altijd op de meest efficiënte tijd: als de nachtbrakers gaan slapen en voordat de rest wakker is. Dus ik hoef dan minder hard te bolken dan iemand die er alleen overdag isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]Succes, moet je knetter veel bolken en posten
Hoeft toch ook niet. In dts mogen we alles posten toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mensen die niet mee lopen in dit spel is het niet te snappen waar het over gaat![]()
Dat is zeker zo. Ben er ook al een paar dagen in de vroege ochtend niet meer, ben er trouwens helemaal niet veel meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de ochtenden verlopen. Ik ben er altijd op de meest efficiënte tijd: als de nachtbrakers gaan slapen en voordat de rest wakker is. Dus ik hoef dan minder hard te bolken dan iemand die er alleen overdag isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree, jij hier?quote:![]()
grapje heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat heb ik als het over BB of bondgenoten of b&b gaat, zo hebben we allemaal wel weer watquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mensen die niet mee lopen in dit spel is het niet te snappen waar het over gaatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
of als Kree weer aan het praten is
Druk met BB of andere dingen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ben er ook al een paar dagen in de vroege ochtend niet meer, ben er trouwens helemaal niet veel meer.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb dat met BolkBrother bolkgenoten en eh, Torn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat heb ik als het over BB of bondgenoten of b&b gaat, zo hebben we allemaal wel weer watTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O op plaats 36 pas. Ben je er wel veel dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
van wie nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mocht ook al niet over paiq of daten pratenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met BB ben ik niet druk hoor kijk iedere dag een uurtje op videoland en dat wass hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je mee wil doen moet je er elke dag zijn vanaf het begin idd.. heb op dag 1 slechts 3 punten gepakt, anders stond ik nu wel 3 of misschien 2Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
is en komische vraag,word ik dann op 36 zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op plaats 36 pas. Ben je er wel veel dan?![]()
Oke ik dacht dat je blogs maakte oid, ik volg het verder ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met BB ben ik niet druk hoor kijk iedere dag een uurtje op videoland en dat wass hetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja klopt, je moet er iedere dag zijn en veel zijn en ook actief meedoen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:14 schreef _UserName_ het volgende:
Als je mee wil doen moet je er elke dag zijn vanaf het begin idd.. heb op dag 1 slechts 3 punten gepakt, anders stond ik nu wel 3 of misschien 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen zin om terug te zoekenquote:
Maar het is hier geen DatingTopicSpel
Kan je kan er veel zijn maar toch geen punten pakken, dus ja het kan welquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en komische vraag,word ik dann op 36 zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je alleen maar gebolkt wordt terwijl je er wel veel bent sta je ook laag. Daarom vraagt ze datquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en komische vraag,word ik dann op 36 zijn?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, ik m aak geen blogs Nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat je blogs maakte oid, ik volg het verder ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had net nog een match op paiq!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken
Maar het is hier geen DatingTopicSpelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij hebt het nu ook over dingen waar ik geen idee heb waarover je het hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik m aak geen blogs Nooit gedaan ook.![]()
maar ik vind je nog wel lief hoor
Mijn ene match is aan het werk en de andere gaat vanavond voor het eerst in de stoel zitten bij haar hapje
Ik moet nog steeds 300 quiz resultaten doorzoeken op aanwezigheid van mn ideale manquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had net nog een match op paiq!
Oh dacht ik lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik m aak geen blogs Nooit gedaan ook.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Krijg je er serieus zo veel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 300 quiz resultaten doorzoeken op aanwezigheid van mn ideale man
Damn...![]()
Vraag 1: bent u hetro?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 300 quiz resultaten doorzoeken op aanwezigheid van mn ideale manTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wat schaft de pot voor @Jyske ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn ene match is aan het werk en de andere gaat vanavond voor het eerst in de stoel zitten bij haar hapje![]()
Ja, weinig eisen, iedereen doorstaat mn selectie criteriaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Krijg je er serieus zo veel?
Damn...
(al heb ik nu gewoon de roken ja/nee en lengte vraag erin opgenomen)
Ik gok op wortelquote:
Trustenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even een half uurtje op bed
Nieuwsgierig naar deze 2 "eisen"quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, weinig eisen, iedereen doorstaat mn selectie criteria
Hahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, weinig eisen, iedereen doorstaat mn selectie criteria
Maar dan nog. Ik had maar 3 reacties op mijn quiz.![]()
Ho, bolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Euhm ik wil iemand die niet of heel sporadisch rookt en langer dan 1,75m isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar deze 2 "eisen"Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oh dan zijn we een matchquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm ik wil iemand die niet of heel sporadisch rookt en langer dan 1,75m is
Aha, dat verklaart wel waarom ik eigenlijk altijd reactie kreeg als ik een quiz eens volledig invulde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha
Maar dan nog. Ik had maar 3 reacties op mijn quiz.
En ik altijd maar denken dat het mijn leuke antwoorden waren
Oh, moet ik nog scheiden ookquote:
Ja, ik heb onrealistische eisen, ik weet het.quote:
#singleforever
zo, verven klaar, boel is geplakt
tijd om wat munten te maken voor de opvullingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb onrealistische eisen, ik weet het.
#singleforever
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dudje blij dat ik die regel niet hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
#singleforeverHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje blij dat ik die regel niet hebhaha dat is ook weer zo, misschien moet ik ze een beetje bijstellen
Ik heb het met je te doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
#singleforeverTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
BolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Alles opgelost, met excuses voor de miscommunicatie. Met dank aan @Rob die voor het vak overdrijven een tien met een griffel heeft verdiend
Ga niet langs start. U ontvangt geen 20.000quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
verdorie anderhalf uur gevangenisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
"we zijn helemaal uit Nederland hierheen komen lopen en wilde gewoon ontspannen in de kamer die we wilde"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er is nu helemaal geen BB.
Vitesse
En zeker niet op Videoland. Wel een B&B vol liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sneu voor de fans.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had bij het eerste verzoek om datum wijziging al aangegeven dat ik het geen probleem vond om iets bij te moeten betalen voor een andere kamer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
"we zijn helemaal uit Nederland hierheen komen lopen en wilde gewoon ontspannen in de kamer die we wilde"
Maar nu hebben we dus die duurdere kamer voor hetzelfde bedrag zonder een cent bij te hoeven betalen. Alles klahr!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben je er?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga ik gisteravond voor het eerst in lange tijd redelijk bijtijds naar bed (kwart voor 12) word ik wakker om half 9 met gigantische pijn in m'n kop. Denk naja, paracetamol er in en gaan. Dus ik serietje kijken, val ik na 5 Minuten in slaap. Word pas 5 Minuten geleden wakker.
Hoofdpijn is wel weg, maar m'n dag is ook weg![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dan had je dat even nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ga ik gisteravond voor het eerst in lange tijd redelijk bijtijds naar bed (kwart voor 12) word ik wakker om half 9 met gigantische pijn in m'n kop. Denk naja, paracetamol er in en gaan. Dus ik serietje kijken, val ik na 5 Minuten in slaap. Word pas 5 Minuten geleden wakker.
Hoofdpijn is wel weg, maar m'n dag is ook weg
Dat zalquote:Maar heb meteen niks meer aan m'n dag
Well, life can be a riot
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
#singleforeverIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hehe.quote:
Wat zijn onrealistische eisen?
Ik heb vooral als eis dat we op een level moeten zitten qua "vibe" vind dat belangrijker dan wat dan ook maar daarnaast vind ik een lengte verschil van een centimeter of 15 toch echt wel de maxDus zij minimaal 1.60 zeg maar. Maximaal 1.80.
Well, life can be a riot
Dat vind ik dus onrealistische eisen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb vooral als eis dat we op een level moeten zitten qua "vibe" vind dat belangrijker dan wat dan ook maar daarnaast vind ik een lengte verschil van een centimeter of 15 toch echt wel de maxDus zij minimaal 1.60 zeg maar. Maximaal 1.80.
Ohquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik dus onrealistische eisen.Well, life can be a riot
Ik ben zo verliefd op je, maar je bent 1,81 dus doei.
Ja nee het kijkt niet op 5 Centimeter of zo.
Maar stel iemand is 1.90. Kom ik daar aan met m'n 1.75
Een oude vriendin van mij is wel zo. Die is zelf 1.79 en wil niet met mannen kleiner dan 1.80 daten want "stel dat ik ooit hakken wil dragen"
Het is natuurlijk niet zo dat lengte écht een probleem is als ik iemand heel leuk vind, maar ik moet niet mijn nek hoeven te verdraaien om met haar te pratenWell, life can be a riot
Ja sorry, ik zie het probleem niet echt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weet.quote:
Ene kant ja, maar aan de andere kant als ik op social media zag hoe arrogant ze waren en zijn is wat nederigheid wel op zijn plaats. Voor de echte supporters is het wel kut jaquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ja sorry, ik zie het probleem niet echt.![]()
Wanneer een vrouw zulke eisen stelt en als ik daarom als date zou afvallen, die hoef ik uiteraard ook niet.
De groeten hè
How can I make this topic about me?![]()
Mooi hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de ezel klaar is kan je er ook mensen blij mee verrassen buiten de toiletten.
*Lust geen koffie*![]()
Of met een rood jasje op de trap in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je bang om je hendy te verlieren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je bang om je hendy te verlieren?of met polizeiventje tuis komen
![]()
Heel verstandig Mario.quote:
handyquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je bang om je hendy te verlieren?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon een beetje juichen voor de sfeer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook teveel klagen. En we hebben een Klaagbaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt ook teveel juichen. En we hebben al een Juichbaak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jongens ik kan geen ezel reet vinden die ik mooi vindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Duurt nog even.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze bouwen alde markt op
beginn 29.august
Je kunt nog van mening veranderen toch?![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan ook teveel klagen. En we hebben een Klaagbaak.
@dud0rquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens ik kan geen ezel reet vinden die ik mooi vind“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hier weet dat dann de
halfe stadt![]()
UND MUTTI![]()
![]()
Dat is wel een vrij uniek probleem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens ik kan geen ezel reet vinden die ik mooi vind🐙![]()
Toch schrik je altijd even als je politie ziet. Vooral in de auto. Oeh, rijd ik niet te hard, heb ik licht wel aan, gordel om? Ben ik net door rood gereden?quote:How can I make this topic about me?![]()
alsof jij geen unieke problemen hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel een vrij uniek probleem.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee dat gaa ik wel en keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt nog even.
Je kunt nog van mening veranderen toch?
omvallen ,en dann ben ik op
terrein is naast me![]()
Handgemaakt door mezelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof jij geen unieke problemen hebt
🐙![]()
Ik vind het verstandig., en anders doe je 1 drankje en ga dan lekker naar huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hier weet dat dann de
halfe stadt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nja dan kun je er wel naar kijken toch? Uit het raam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat gaa ik wel en keer
omvallen ,en dann ben ik op
terrein is naast me![]()
Dat is nou net de pest ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het verstandig., en anders doe je 1 drankje en ga dan lekker naar huis.![]()
nee he dat gaa ik wel alle 4 dagen of 5quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Nja dan kun je er wel naar kijken toch? Uit het raam.![]()
![]()
vraag me wel af waar ik kan zien hoeveel xp ik hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Groter dan 1,78quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
Geen roker
Niet ouder dan 47
Niet jonger dan 36
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat is wel redelijk specifiek jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Groter dan 1,78
Geen roker
Niet ouder dan 47
Niet jonger dan 36
Well, life can be a riot
niet eens de wens dat hij single is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Groter dan 1,78
Geen roker
Niet ouder dan 47
Niet jonger dan 36Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, vroeg me dat ook al af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
vraag me wel af waar ik kan zien hoeveel xp ik heb
Ik was net 5 minuten uit de kliniek en ben alweer neergeschoten.![]()
Heb je geen vent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:35 schreef mario390 het volgende:
morgen voetbal kijken oh mann ik werd
uitlopenvan schwitz ,werd 33 grad hebben
Of airco?![]()
hop weer terugquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg me dat ook al af.
Ik was net 5 minuten uit de kliniek en ben alweer neergeschoten.
*Lust geen koffie*![]()
Owquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo het is op sportplatz
daar is geen airco![]()
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
blijkbaar si het meeste xp te krijgen met andere spelers aanvallen en niet berovenquote:You can view how close you are to leveling up by either traveling to China and paying $75,000 to use the Fortune Teller, or by working in a 7* Game Shop.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Klopt, je krijgt meer XP als je hem laat liggen. Maar volgens mij is trainen in de gym lucratiever qua stats.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
blijkbaar si het meeste xp te krijgen met andere spelers aanvallen en niet beroven
[..]![]()
![]()
heb ik meer health nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt meer XP als je hem laat liggen. Maar volgens mij is trainen in de gym lucratiever qua stats.
*Lust geen koffie*![]()
![]()
ik voldoe aan slechts 3 van de 4 eisen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Groter dan 1,78
Geen roker
Niet ouder dan 47
Niet jonger dan 36
ik ben te kleinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik voldoe aan slechts 3 van de 4 eisen.
maar met mijn laarzen kom ik wel aan de 1,78Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ach.quote:
Sneu.Don't follow me. I am lost too
Je zal maar Fan zijn
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
[ Bericht 54% gewijzigd door gebrokenglas op 08-08-2025 16:57:38 ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
Stel het was Feyenoord geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: