Voor een fors deel zeker. Die hadden zoveel “gratis bier” beloofd dat het nooit kon gaan werken.quote:
Hahaha!quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die hebben de boel laten klappen door de rest te overvallen met een berg nieuwe eisen.
En verder hadden ze minister Faber die veel te druk was met Clowntje spelen en negatieve aandacht zoeken om überhaupt maar iets in te dienen.
De PVV heeft dezelfde allures gekregen als de PvdA van 1977.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voor een fors deel zeker. Die hadden zoveel “gratis bier” beloofd dat het nooit kon gaan werken.
Tevens is die suggestie dat de PVV alleen maar kan groeien natuurlijk onzin. Als ze weer gewoon geïsoleerd worden kwijnen ze vanzelf weer weg.
Een van de betere en hardwerkende politici daar kunnen ze bij de PVV een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:49 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Dion is i.d.d. heel erg hondjeuitlaten.nl.
Moet je eens kijken bij PvdA/GL: Lisa - ik ben in de Kamer gekomen door een onzinverhaal uit de trein - Westerveld.
Neuh, dit lijkt me een duidelijk andere categorie. Plus dat de omvang van de partijen nogal scheelt. Bij 53 zetels kan ik me enige arrogantie voorstellen. Met 35 zetels was je toen derde geworden…quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De PVV heeft dezelfde allures gekregen als de PvdA van 1977.
Lisa Westerveld: ons treinmeisje uit de Achterhoek: met een staccato verhaal over boze voetbalsupporters. Bij GroenLinks kun je dat verzilveren voor een zetel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een van de betere en hardwerkende politici daar kunnen ze bij de PVV een voorbeeld aan nemen
Groen Links gaat business class vliegen hequote:Op zondag 10 augustus 2025 08:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die gaan dan met de trein?
Obsessie, ook.quote:
Dit heeft geen bal met politiek te maken maar met jou selectieve haat tegen GLquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Lisa Westerveld: ons treinmeisje uit de Achterhoek: met een staccato verhaal over boze voetbalsupporters. Bij GroenLinks kun je dat verzilveren voor een zetel.
'Het heeft niet met politiek te maken, maar met mijn haat tegen GroenLinks.'quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit heeft geen bal met politiek te maken maar met jou selectieve haat tegen GL
'En de zijnen...'.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:03 schreef -XOR- het volgende:
PVV 76 zetels, Nederland de EU uit, failliet en het klootjesvolk aan de bedelstaf... het zou een harde les zijn voor Mathijsco en de zijnen.
Ligfietsen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:11 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
'En de zijnen...'.
Praat niet mét, maar óver mensen.
Bij de SP zijn we trouwens ook gewoon allergisch voor belerende, groene deugneuzen op ligfietsen. ☺️
In 1977 was het CDA op zijn minst net zo vervelend als de PvdA.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Neuh, dit lijkt me een duidelijk andere categorie. Plus dat de omvang van de partijen nogal scheelt. Bij 53 zetels kan ik me enige arrogantie voorstellen. Met 35 zetels was je toen derde geworden…
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ligfietsen?
De laatste keer dat jij in de binnenstad van een links elitaire stad was, zag je ligfietsen?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ligfietsen?
De laatste keer dat jij in de binnenstad van een links elitaire stad was, zag je ligfietsen?
Ik wilde net zeggen, ligfietsen zijn meer voor goedmoedige Friese SP'ers dan voor de groenlinkse randstedelijke grachtengordelbewoner. Die laatsten verplaatsen zich vooral per bakfiets.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ligfietsen?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ligfietsen zijn meer voor goedmoedige Friese SP'ers dan voor de groenlinkse randstedelijke grachtengordelbewoner. Die laatsten verplaatsen zich vooral per bakfiets.
Tja, dat is een beetje de charme van Amsterdam: alles is er te koop.quote:
Vooral een hoop aannamen en kletskoek uit de hoogtijdagen van Jack Spijkerman. Met recht: een biotoop. En dat mag lekker zo blijven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje de charme van Amsterdam: alles is er te koop.
Maar goed, je bent dus een SP'er die alles waar de SP voor staat verafschuwt behalve het fiscaal-economisch beleid?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:29 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Vooral een hoop aannamen en kletskoek uit de hoogtijdagen van Jack Spijkerman. Met recht: een biotoop. En dat mag lekker zo blijven.
Jij als Marxist bent natuurlijk nog van de school Daan Monjé. Leuk man. De CPN-afsplitsing met pakken cash.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus een SP'er die alles waar de SP voor staat verafschuwt behalve het fiscaal-economisch beleid?
Kom nou niet met dat lulverhaal dat de PVV is tegengewerkt joh. Het is een eenmansfractie met 37 zetels, en doordat er geen fatsoenlijk partijkader is en geen leden, kunnen ze geen capabele bewindspersonen leveren. Ze hebben niks voor elkaar gekregen en de voorman ging ondertussen gewoon door met oppositie voeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |