SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fpcl.pino112.nl/crokycup.php
Puntentelling:
Pino's online puntenpaleis
https://fpcl.pino112.nl/[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik stuur zijn manager wel mailtje, kan hij weer rustig aan doenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou hij eindelijk door hebben dat hij in een contractjaar zit!
De verkoop van Xandro Meurisse heeft me al een ronde gekostquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:06 schreef Steven184 het volgende:
Je zou maar net Sheehan hebben verkocht
Nog nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De verkoop van Xandro Meurisse heeft me al een ronde gekostNu jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Zes wedstrijden vandaag en ik heb niks hoeven doen
Is er eventueel nog interesse in een Telegram-bot waarbij je een berichtje krijgt als er een top 15 wordt toegevoegd? Ik krijg het nu zelf al, zou er een openbare van kunnen maken.
Voorbeeld in de spoiler (zou de managernaam nog toe kunnen voegen)Ik check zelf eigenlijk iedere dag wel PCS in dit soort wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bakken mijn renners er deze week niets van![]()
Same! Ik heb niet de tijd om al die B- en C-koersen op de stream te gaan zitten kijken, maar het is wel altijd leuk om gedurende de dag alle resultaten binnen te zien druppelen en te kijken hoe je mannen het gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik check zelf eigenlijk iedere dag wel PCS in dit soort weken
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
3x raden wie er tegen de volgespoten dopinghond Prodhomme mag deze ronde?
Bagioli besloten toch nog maar paar puntjes te pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vendrame had net iets meer moeite mogen doen, dit is maar 2.1 tenslotte. Maar 10e in het klassement zou in principe genoeg kunnen zijn. Als Bagioli het niet nog eens op zijn heupen krijgt natuurlijk
Die asfaltinspectie van Vacek doet mij de das omquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bagioli besloten toch nog maar paar puntjes te pakken.
60e als beste uitslag, leuk geprobeerd!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/stories/_raileanu_1/
Het is jammer dat ik een betrapte Colombiaan heb gekocht maar misschien kan deze vrolijke Roemeen mijn Croky Cup Plan wel redden.
Dat lijkt me dan ook gelijk de witte vlag tegen Vingegaard, Kuss, Gall, Gee en Jorgensonquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
60e als beste uitslag, leuk geprobeerd!
Dat lukte zelfs met Pogi niet in de Dauphinéquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook gelijk de witte vlag tegen Vingegaard, Kuss, Gall, Gee en Jorgenson![]()
![]()
Helaas! Jammer dat er bij het bieden vrijwel 0 informatie beschikbaar was. Ik had Budyak terug moeten halen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
60e als beste uitslag, leuk geprobeerd!
Alleen heb je er weinig aan als je tegen Strong moetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef Steven184 het volgende:
Na Sheehan begint ook Vermaerke na zijn verkoop punten te pakken
Welja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:39 schreef Faraday01 het volgende:
Met dank aan Zana win ik het rondje van @:wimderon
Zana rijdt dit jaar geen deuk in een pakje boter, dit is toch prettig.
Klootzak Van Gils ging weer eens op z'n muil, erg verrassend.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Pino112 het volgende:
@:GotenSSJ zat er met positie 18 en 19 wel dichtbij, maar wist als enige niet te scoren. Erg jammer.
In voorgaande seizoenen hadden we veel eerder een speelronde waarbij iedereen punten had, in 2020 al in #4 bijvoorbeeld.
Uitslag speelronde 43:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 43:
[ afbeelding ]
Zuur. Scaroni, Sheehan en Vermaerke was deze ronde wel lekker geweestquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen heb je er weinig aan als je tegen Strong moet
Andere ronde ook nipt verlorenquote:
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andere ronde ook nipt verloren
Zingle mag maar beter ergens top 15 rijden gezien de 12 mln die ik heb betaald.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze ronde heb ik helaas ook niemand aan de start tegen @:Steven184 ... dus gelijkspel is het hoogst haalbare. Hopelijk is Zingle nog niet top bij zijn rentree, en doet ook Barrenetxea geen gekke dingen.
Als je maar 15 punten scoort mag je niet klagen, ga je eerst maar eens de ogen uit je kop schamenquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andere ronde ook nipt verloren
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je maar 15 punten scoort mag je niet klagen, ga je eerst maar eens de ogen uit je kop schamen
Zegt de ploeg die een fraaie zero points noteertquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je maar 15 punten scoort mag je niet klagen, ga je eerst maar eens de ogen uit je kop schamen
Mwah, in een ronde met Portugal en de Himalaya is 15 punten een degelijke score.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zit me dan ook al een paar uur kapot te schamenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zegt de ploeg die een fraaie zero points noteert
12e vandaag, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zingle mag maar beter ergens top 15 rijden gezien de 12 mln die ik heb betaald.
Bedankt! Is hij zijn geld toch nog ergens waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
12e vandaag, gefeliciteerd.
Hopelijk gaat ADAC beter komend weekend. Ik heb tenminste renners aan de start, dat scheelt al.
Tiendes!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef Steven184 het volgende:
Met dingen gooien als Fabio in punten gaat rijden
Dat had je in ieder geval die ronde tegen mij gekost in de zandbakquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ja @:pino112 ga het niet jinxenVorig jaar was het dramatisch...
Kun jij makkelijk een stand draaien voor mijn team zonder de oppermutant? Eens zien of ik dan nog steeds in het linkerrijtje sta
Grove inschatting 20 tot 25 punten minder die bij andere teams erbij komen. Tegelijkertijd heeft de rest van mijn team het helemaal niet slecht gedaan. Een middenmoot team verwacht ik. Geen idee of @Pino112 dat zonder veel werk zichtbaar kan maken, want steek er vooral geen uren tijd in.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat had je in ieder geval die ronde tegen mij gekost in de zandbak
Je hebt nu 9/10 rondes met Pogi gewonnen. Dus als je de rest nog verliest zou je maar 27 punten missen. Ik zou schatten dat je een keer 4 rondes verliest en er 1 gelijk speelt. Dan mis je 13 punten. Dan zou je nu nog steeds mee doen voor de overwinning.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grove inschatting 20 tot 25 punten minder die bij andere teams erbij komen. Tegelijkertijd heeft de rest van mijn team het helemaal niet slecht gedaan. Een middenmoot team verwacht ik.
Goeie, ik zal het morgen eens simuleren.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ja @:pino112 ga het niet jinxenVorig jaar was het dramatisch...
Kun jij makkelijk een stand draaien voor mijn team zonder de oppermutant? Eens zien of ik dan nog steeds in het linkerrijtje sta
Je zou van de 10 wedstrijden waarin Pogi gescoord heeft er dan nu 7 verliezen ipv de 1 van nu.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grove inschatting 20 tot 25 punten minder die bij andere teams erbij komen. Tegelijkertijd heeft de rest van mijn team het helemaal niet slecht gedaan. Een middenmoot team verwacht ik. Geen idee of @:pino112 dat zonder veel werk zichtbaar kan maken, want steek er vooral geen uren tijd in.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou van de 10 wedstrijden waarin Pogi gescoord heeft er dan nu 7 verliezen ipv de 1 van nu.
Oftewel: 18 punten er af. Dan ga je naar positie 3 of 4, valt best mee ja.
De winstpunten er bij anderen ook opgeteld?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou van de 10 wedstrijden waarin Pogi gescoord heeft er dan nu 7 verliezen ipv de 1 van nu.
Oftewel: 18 punten er af. Dan ga je naar positie 3 of 4, valt best mee ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
De winstpunten er bij anderen ook opgeteld?
Er rijdt een renner uit dezelfde ploeg in je team die in 11 rondes punten gescoord heeftquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd tegen mij? Je zegt dat ik bovenaan zou staan zonder die dopinghont?
Gewoon goed gescoutquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er rijdt een renner uit dezelfde ploeg in je team die in 11 rondes punten gescoord heeft
Dat kan niet, zoveel renners heb ik niet eens toch? Is Pelayo Sanchez niet ondertussen vrachtwagenchaffeur geworden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89 die 6 man naar de Renewi tour stuurt en de oud winnaar van de Ronde van Duitsland naar de Ronde van Duitsland.
We noteren:quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan niet, zoveel renners heb ik niet eens toch? Is Pelayo Sanchez niet ondertussen vrachtwagenchaffeur geworden?
had die niet een knieoperatie ondergaan (ergens in juni)quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Tratniks al sinds de Giro niks gereden![]()
Silent ban?
Ah ja, bij STEEF staat niks over een injury, vandaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
had die niet een knieoperatie ondergaan (ergens in juni)
7x0 = 0.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We noteren:
BALLERINI Davide
BOL Cees
FOSS Tobias
HUISING Menno
POLITT Nils
SÉNÉCHAL Florian
VAN DEN BROEK Frank
En 7 renners aan de start. Pure verspilling van koersdagen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Steven184 het volgende:
Vuelta tegen Almeida en Ciccone.
Dat wordt wederom een groot succes
Als mijn mooie Pippo niet weer eerste rit op de grond ligt...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet met alleen Gregaard tegen onder andere de Ganna van @:Momo dus dit wordt helemaal niks.
Dan heb je tenminste nog drie andere renners die voor punten kunnen zorgenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mijn mooie Pippo niet weer eerste rit op de grond ligt...
De Lie gaat dit zaakje wel fixen, gezien het parcours in Deutschland.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Tegen Ayuso in de Vuelta, ja laat maar.
Gaat Lipowitz in eigen land nog wat doen @:hhh38? Anders zie ik die ronde wel in de pocket met Arnaud.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Tejada en Oorluis tegen Vermaerke van @:wimderon in de Vuelta. Zeg het maar
Voorlopig sta je voor, zal het wel weer net verliezen deze ronde. Altijd tegen mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:46 schreef Steven184 het volgende:
Gaan verliezen door een 15e plek in het klassement van Maire ofzoiets.
@:felagund
Ja, dat kan wel eens lastig worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Voor in de verlenging van de Halve finale in de Croky Cup hebben we de volgende line-up:
@:DiegoFuser met: Bonneu
tegen
@:Immerdebestebob met: Christen, de la Calle, Gruel en Pidcock
en
@:Sabata met: Artz, Castrillo, Fisher-Black, Frigo, Gall, Campenaerts, Jorgenson, Kuss en Vingegaard
tegen
@:Aguero met: niemand
Ik zeg 0-0quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens lastig worden.
13e plek van Maire is ruim genoegquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voorlopig sta je voor, zal het wel weer net verliezen deze ronde. Altijd tegen mij.
Verdedigend wielrennen!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens lastig worden.
En zo nog meer op de valreep heeft je tegenstander opeens niemand meer. @Mani89quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:03 schreef Pino112 het volgende:
@:Dale__Cooper op de valreep heb je ook nog een renner!
Barney attack incoming.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En zo nog meer op de valreep heeft je tegenstander opeens niemand meer. @:Mani89
Áltijd tegen mij, doek mijn team maar op.quote:
Zeker weten?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef Steven184 het volgende:
Ene Uhlig kost mij gewoon de ronde op 1 punt..tss
Herstel: verkeerd gerekendquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Uitslag speelronde 47:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 47:
[ afbeelding ]
Danny heeft zijn plekje in het klassement terug dus de cijfers kloppen niet helemaal. Zal verder weinig verschil maken voor de stand.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Uitslag speelronde 47:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 47:
[ afbeelding ]
De uitslag was er ook echt net vlak voor het verwerkmoment, dus misschien iets te vroeg geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Danny heeft zijn plekje in het klassement terug dus de cijfers kloppen niet helemaal. Zal verder weinig verschil maken voor de stand.
Ik ben trots op mijn jongens. In deze ronde van Wellens winnen is een hels karwei.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Uitslag speelronde 47:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 47:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |