Ik ga je in elk geval niet inhalenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga een enorme downfall maken
Update: de voorsprong is nog wat gegroeid doordat Kielich de verwachtingen heeft waargemaakt in Wallonië met een mooie 6e plaats. Het is echter nog niet gespeeld, want Luxemburg heeft nog 4 etappes en Hirschi heeft alvast de eerste punten tegen veroorzaakt door 3e te worden in de openingsrit. Narvaez reed echter ook weer in de punten; de stand is nu 113-16.quote:Op maandag 15 september 2025 09:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Inmiddels is ook ronde 53 onderweg, en dankzij een ereplaats van Narvaez in Montreal sta ik daar op een vroege 60-0 voorsprong tegen @:Pino112 zelf. Het is echter nog lang niet gespeeld, want we gaan nog naar Luxemburg en daar is de concurrentie pittig, met Hirschi, Majka en Prodhomme. Voor mijn team staat alleen Narvaez aan de start in Luxemburg, maar Kielich en Dainese gaan ook nog samen naar Wallonië. Wordt nog een mooie strijd!
Dankzij Healy en Tibor gaan we met 54-54 naar de laatste etappe in Luxemburg. Spannond. En toepasselijk voor ronde 54.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vendrame rijdt zelfs door met een contract op zak, feest.
Healy 12e in het klassement nu, dus dat lijkt me dan wel verloren voor mijquote:Op zondag 21 september 2025 00:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dankzij Healy en Tibor gaan we met 54-54 naar de laatste etappe in Luxemburg. Spannond. En toepasselijk voor ronde 54.
Ja, jammer.quote:Op zondag 21 september 2025 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Nagelbijtend PCS refreshen voor de slotrit in Luxemburg, maar als het goed is gewonnen van @:Pino112 !
Ai, ik had na het zien van de top-10 nog een beetje hoop dat Magli een puntje kon binnen halen maar helaas. Voor een miraculeuze comeback had ik ze erg goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 21 september 2025 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, in ronde 54 een remise voor de poorten van de hel weggesleept tegen @:Aguero . Magli 16e vandaag nog in Romagna, oef. Kooij en Demare die allebei achter het net vissen in vlakke eendagskoersen ook nog. Die voelt een beetje als een winst.
Ronde 55 wel kansloos afgemaakt door @:Bill_Hillie helaas, nu gezakt naar P8. Mijn sprinters waren ook nergens vandaag.
Had meer verwacht van Moschettiquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Op een niet bijzonder royale 6-0 voorsprong tegen @:franklop , nadat Dainese vandaag 10e werd in het Houtland. Ondanks het wegvallen van Pellizzari op de line-up van het WK sta ik er nog wel verrassend oké voor, want Adria, Caicedo, Lamperti en Tejada zijn ook niet direct de grootste kanshebbers voor een plek in de top-15 aldaar. Tejada lijkt me nog het gevaarlijkst, dus die moet mijn enige man Fortunato vooral in de gaten houden.
Hindley weet volgens mij netjes precies 16e te worden. De lul. Bagioli 17e.quote:
Dit heb ik iets te vaak de laatste rondenquote:Op zondag 28 september 2025 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
@:Slobeend doet vandaag alles goed met De Lie en Eulalio. Niet dat het iets uitmaakt want Pogacar.
Hoopte stiekem dat Andresen nog 1e of 2e zou worden in Paris-Chauny, die dook daar ineens op op de startlijst. Dan had ik nog gewonnen. Maar helaas, slechts 11e.quote:
Ik gun Kristoff 2 overwinningen, maar verder niet te veel puntenquote:Op zondag 28 september 2025 22:51 schreef wimderon het volgende:
Dauphin twee koersen op rij een keurige 16e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |