Dat kan niet, zoveel renners heb ik niet eens toch? Is Pelayo Sanchez niet ondertussen vrachtwagenchaffeur geworden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89 die 6 man naar de Renewi tour stuurt en de oud winnaar van de Ronde van Duitsland naar de Ronde van Duitsland.
We noteren:quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan niet, zoveel renners heb ik niet eens toch? Is Pelayo Sanchez niet ondertussen vrachtwagenchaffeur geworden?
had die niet een knieoperatie ondergaan (ergens in juni)quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Tratniks al sinds de Giro niks gereden![]()
Silent ban?
Ah ja, bij STEEF staat niks over een injury, vandaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
had die niet een knieoperatie ondergaan (ergens in juni)
7x0 = 0.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We noteren:
BALLERINI Davide
BOL Cees
FOSS Tobias
HUISING Menno
POLITT Nils
SÉNÉCHAL Florian
VAN DEN BROEK Frank
En 7 renners aan de start. Pure verspilling van koersdagen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Steven184 het volgende:
Vuelta tegen Almeida en Ciccone.
Dat wordt wederom een groot succes
Als mijn mooie Pippo niet weer eerste rit op de grond ligt...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet met alleen Gregaard tegen onder andere de Ganna van @:Momo dus dit wordt helemaal niks.
Dan heb je tenminste nog drie andere renners die voor punten kunnen zorgenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mijn mooie Pippo niet weer eerste rit op de grond ligt...
De Lie gaat dit zaakje wel fixen, gezien het parcours in Deutschland.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Tegen Ayuso in de Vuelta, ja laat maar.
Gaat Lipowitz in eigen land nog wat doen @:hhh38? Anders zie ik die ronde wel in de pocket met Arnaud.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Tejada en Oorluis tegen Vermaerke van @:wimderon in de Vuelta. Zeg het maar
Voorlopig sta je voor, zal het wel weer net verliezen deze ronde. Altijd tegen mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:46 schreef Steven184 het volgende:
Gaan verliezen door een 15e plek in het klassement van Maire ofzoiets.
@:felagund
Ja, dat kan wel eens lastig worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Voor in de verlenging van de Halve finale in de Croky Cup hebben we de volgende line-up:
@:DiegoFuser met: Bonneu
tegen
@:Immerdebestebob met: Christen, de la Calle, Gruel en Pidcock
en
@:Sabata met: Artz, Castrillo, Fisher-Black, Frigo, Gall, Campenaerts, Jorgenson, Kuss en Vingegaard
tegen
@:Aguero met: niemand
Ik zeg 0-0quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens lastig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |