Alleen heb je er weinig aan als je tegen Strong moetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef Steven184 het volgende:
Na Sheehan begint ook Vermaerke na zijn verkoop punten te pakken
Welja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:39 schreef Faraday01 het volgende:
Met dank aan Zana win ik het rondje van @:wimderon
Zana rijdt dit jaar geen deuk in een pakje boter, dit is toch prettig.
Klootzak Van Gils ging weer eens op z'n muil, erg verrassend.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Pino112 het volgende:
@:GotenSSJ zat er met positie 18 en 19 wel dichtbij, maar wist als enige niet te scoren. Erg jammer.
In voorgaande seizoenen hadden we veel eerder een speelronde waarbij iedereen punten had, in 2020 al in #4 bijvoorbeeld.
Uitslag speelronde 43:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 43:
[ afbeelding ]
Zuur. Scaroni, Sheehan en Vermaerke was deze ronde wel lekker geweestquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen heb je er weinig aan als je tegen Strong moet
Andere ronde ook nipt verlorenquote:
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andere ronde ook nipt verloren
Zingle mag maar beter ergens top 15 rijden gezien de 12 mln die ik heb betaald.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze ronde heb ik helaas ook niemand aan de start tegen @:Steven184 ... dus gelijkspel is het hoogst haalbare. Hopelijk is Zingle nog niet top bij zijn rentree, en doet ook Barrenetxea geen gekke dingen.
Als je maar 15 punten scoort mag je niet klagen, ga je eerst maar eens de ogen uit je kop schamenquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andere ronde ook nipt verloren
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je maar 15 punten scoort mag je niet klagen, ga je eerst maar eens de ogen uit je kop schamen
Zegt de ploeg die een fraaie zero points noteertquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je maar 15 punten scoort mag je niet klagen, ga je eerst maar eens de ogen uit je kop schamen
Mwah, in een ronde met Portugal en de Himalaya is 15 punten een degelijke score.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zit me dan ook al een paar uur kapot te schamenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zegt de ploeg die een fraaie zero points noteert
12e vandaag, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zingle mag maar beter ergens top 15 rijden gezien de 12 mln die ik heb betaald.
Bedankt! Is hij zijn geld toch nog ergens waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
12e vandaag, gefeliciteerd.
Hopelijk gaat ADAC beter komend weekend. Ik heb tenminste renners aan de start, dat scheelt al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |