Ion heeft eindelijk eens een paar puntjes gepakt.quote:
Normaliter gebeurt het herberekenen automatisch aan het einde, maar aangezien dat nu nog wel heel lang duurt zal ik het even tussendoor doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:13 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 ik mis een paar puntjes in de Vueltarit gisteren omdat de jury de uitslag aangepast heeft.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaliter gebeurt het herberekenen automatisch aan het einde, maar aangezien dat nu nog wel heel lang duurt zal ik het even tussendoor doen.
Gewonnen omdat Andresen 1 plekje boven Stuyven finishtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen Van Aert in Bretagne, dat geeft me iets meer een eerlijke kans tegen @:DiegoFuser in ronde 49.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
Met de DNS van Van Uden heb ik de Vuelta ook al binnen
Wij hadden allebei andere prioriteiten dan de Vueltaquote:
Van Uden is een vreemde patriot. Helemaal geen goed jaar maar in de Giro wel ineens een 1e en 2e plek, had op iets vergelijkbaars gehoopt hier.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wij hadden allebei andere prioriteiten dan de Vuelta![]()
Van Uden DNF tegen Fagundez DNF en Tim van Dijke
Die laatste red me met een paar alibi sprintjes.
Correctie: Binzhou is blijkbaar 1.1 en op 9-9.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef Pino112 het volgende:
Speelschema speelronde 51:
[ afbeelding ]
Je hebt Eulalio gemotiveerd!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
In ronde 50 op voorsprong tegen @:Slobeend dankzij een paar mooie ereplaatsen van Dainese in de sprint. De concurrentie bestaat uit Geoghegan Hart en Eulalio, dat ziet er op zich goed uit voor mijn team.
Alle zomeraankopen renderen ze wel bij jou toch?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef wimderon het volgende:
Abrahamsen is geen slechte aankoop, al zeg ik het zelf.
Dauphin heeft nog niets gedaan. En de verkochte Gudmestad krijgt opeens overal de kans.quote:Op zondag 7 september 2025 09:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle zomeraankopen renderen ze wel bij jou toch?
Die 12 mln voor Zingle is ook welbesteed geweest
Ah, dacht dat je er 3 had, maar 4 dus.quote:Op zondag 7 september 2025 12:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dauphin heeft nog niets gedaan. En de verkochte Gudmestad krijgt opeens overal de kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |