Mijn renners hebben de Vuelta links laten liggen om lekker te scoren in de overige speelrondesquote:Op zondag 14 september 2025 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Viviani, Vernon en Coquard moeten nog flink scoren vandaag, anders gaat @:Heywoodu door de 11e plaats in het klassement van Lecerf er op het laatste moment voorbij.
Terwijl ik ook nog 0-0 en 0-17 standen zie.. Oké, @:steven184 mag nog meer klagen.
Too little too late voor ons helaas. Zelf stort mijn team ook aardig in. In dat opzicht had Pidcock beter in Canada kunnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 19:42 schreef Faraday01 het volgende:
Pogi aan de start en 168-0 verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De actuele stand van 'nu':
Stand na speelronde 52:![]()
Marit had vandaag gewoon gewonnen en de 3 punten binnengesleept..quote:Op zondag 14 september 2025 20:56 schreef franklop het volgende:
Verliezen met 1007-918 , dat is wel heel zuur voor @:steven184
Mijn AK ambities zijn al langer om zeep door mijn wisselvallige scoreverloop, dus ik teken ervoor. En natuurlijk de finale van de Croky Cup gehaald. Noice!quote:Op zondag 14 september 2025 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
Sabata op weg naar het puntenrecord na deze monsterscore?
Ik denk dat het wel duidelijk isquote:Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Ohja de Croky Cup is nog wel handwerk, dat doe ik morgen even.
Uiteraard maar ik ben graag volledig, dus met ploaties d'r biequote:Op zondag 14 september 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel duidelijk is
De hoop sterft als laatste.quote:Op zondag 14 september 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel duidelijk is
quote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Met 5-6 verliezen in een grote ronde, altijd tegen @:Pistolero
En @:Sabata heeft met 2454 weer een monsterscore, nummer 2 in de lijst met Hoogste puntenaantal.
Vervolgens hebben we nog @:Steven184 die met 918 (de tweenahoogste score) alsnog verliest. Het is een memorabele Vuelta.
Uitslag speelronde 48:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 48:
[ afbeelding ]
Definitieve standen 49 t/m 51 in de spoiler:0-0, prettig zaken doen. @ChiappucciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De actuele stand van 'nu':
Stand na speelronde 52:
[ afbeelding ]
En ik ben door de 100 punten heen! Wat een heuglijke dagCitius, Altius, Fortius.
quote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Met 5-6 verliezen in een grote ronde, altijd tegen @:Pistolero
En @:Sabata heeft met 2454 weer een monsterscore, nummer 2 in de lijst met Hoogste puntenaantal.
Vervolgens hebben we nog @:Steven184 die met 918 (de tweenahoogste score) alsnog verliest. Het is een memorabele Vuelta.
Uitslag speelronde 48:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 48:
[ afbeelding ]
Definitieve standen 49 t/m 51 in de spoiler:Het had niet uitgemaakt, maar Meintjes loopt op 1 seconde een top 15 klassementsplek misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De actuele stand van 'nu':
Stand na speelronde 52:
[ afbeelding ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Haha, wel een minimale uitslag voor een grote ronde. Maar fijn dat het toch nog een puntje oplevert.quote:Op maandag 15 september 2025 10:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
De hoop sterft als laatste.
[..]
0-0, prettig zaken doen. @:Chiappucci
En ik ben door de 100 punten heen! Wat een heuglijke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |