Iemand die de huidige Wijndal blijft opstellen zal waarschijnlijk al moeite hebben om zelfstandig te leven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon de poppetjes op de juiste plek zetten.
Lekker met de privejet om een nieuw outfitje te scoren in Parijs met Char.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die Wijndal blijft opstellen zal waarschijnlijk al moeite hebben om zelfstandig te leven.
Inmiddels zijn ze niet meer tig keer beterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is typisch zo'n wedstrijd waarin Feyenoord tig keer beter is maar je uiteindelijk wel met 1 1 affluit
Niet met de TD erbij want dan zit je tot de winterstop te wachten bij de kassa.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker met de privejet om een nieuw outfitje te scoren in Parijs met Char.
Kroes lekker afdingen bij Vuitton.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet met de TD erbij want dan zit je tot de winterstop te wachten bij de kassa.
1 tegelijk voor zijn marginale trage brein .quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kroes lekker afdingen bij Vuitton.
30cm hierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
gemiddelde lengte bij feijenoord is 1.68m
Het is geen Bitcoinquote:
Black Queen hair aan de nieuwe binnenweg @KingRolandquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
Wie kent een goede kapper voor Sem Steijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelerspaspoortje voor in de rust
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
Dit heb je al minstens drie keer gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelerspaspoortje voor in de rustWhat can change the nature of a man?
Dat valt nog mee vergeleken met Telstar en Velzen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
gemiddelde lengte bij feijenoord is 1.68m
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik had over de voorbeschouwing van Sam van Rooijen geklaagd. Dacht dat-ie ook het commentaar deed. Dus er zijn twee gruwelijke kut presentators. Ene Joep Schrijver mogen ze dus ook wel afschrijven. Waar halen ze al die amateurs vandaan:? Buiten de nepo-shit.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik had over de voorbeschouwing van Sam van Rooijen geklaagd. Dacht dat-ie ook het commentaar deed. Dus er zijn twee gruwelijke kut presentators. Ene Joep Schrijver mogen ze dus ook wel afschrijven. Waar halen ze al die amateurs vandaan:? Buiten de nepo-shit.
Is gewoon een mooi Vindicat kapselquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
Knappe vent. Die komt er wel. Hij moet alleen z'n muil een keer stilhouden.quote:
Wiel Coerver.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
Ze zouden jou eens moeten vragen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk Victor Reinier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelerspaspoortje voor in de rust
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM kijkt blijkbaar ook niet.
Dat valt mij echt ENORM tegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM kijkt blijkbaar ook niet.
Nergens, het was altijd de man op linksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
waar heb die middenvelder gespeeld tan?
De Cock met C-o-c-k op rechts.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nergens, het was altijd de man op links
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, een kenner.quote:
Waarom niet idd.quote:
Dank. Was een mooie tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een van de beste gifjes.
Gewoon kutquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wat is Ziggo absolute aids zeg. Wat een kut app.
Eerst moet je die app zoeken op je tv oke dat is normaal maar dan open je hem en krijg je een inlogcode die je in een browser moet openen en pas dan doet hij hetquote:
Zo vader zo zoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Youri staat er ook alleen maar geld te harken he, praat veel maar zegt niets.
Is ook niet makkelijk met zulke kutvragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Airfryerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef tong80 het volgende:
FF de frietpan aangeslingerd. Of heet dat frituur? Patatpan ?
Ik zit wel bij Ziggo voor de sportkanalen, is geen feest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst moet je die app zoeken op je tv oke dat is normaal maar dan open je hem en krijg je een inlogcode die je in een browser moet openen en pas dan doet hij het
Waarom?
Dit is puur mensen pesten en het zo lastig mogelijk maken als ze geen ziggo hebben.
Mijn geld gaat nooit naar Ziggo.
Nou ik vind dat ie toch ...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook met pijn in mijn hart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit wel bij Ziggo voor de sportkanalen, is geen feest.
En in mijn portemonneequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook met pijn in mijn hart.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit wel bij Ziggo voor de sportkanalen, is geen feest.
Ik zou jullie echt willen uitdagen om principes te ontwikkelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het kan erger, er zijn mensen met Viaplay.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die ooit, zeg 30 jaar geleden, een goede indruk en vlotte babbel hadden. Vervolgens zit je er voor eeuwig aan vast. Noa of Sam hoor je ook nog in 2050.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Het kan erger, er zijn mensen met Viaplay.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Na mij vakantie ga ik er aan werken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik zou jullie echt willen uitdagen om principes te ontwikkelen
Dit gedrag kan niet beloond worden
Jan is een held. Ironische en tegerlijkertijd intellectueel.quote:
Dat kan écht niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoor het al, daar komt niks van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na mij vakantie ga ik er aan werken.
Die kans is zeer groot ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die ooit, zeg 30 jaar geleden, een goede indruk en vlotte babbel hadden. Vervolgens zit je er voor eeuwig aan vast. Noa of Sam hoor je ook nog in 2050.
Ziggo had dat fossiel nooit meer moeten opgraven. Mantingh idem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Die had je in de grafkelder van de NPO moeten laten ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziggo had dat fossiel nooit meer moeten opgraven. Mantingh idem.
Geert Wilders ook nietquote:
Mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na mij vakantie ga ik er aan werken.
Ja is het nou een aanvallert of een verdedigert?quote:
Ik vergeet een letter, even lachen allemaal.quote:
Hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vergeet een letter, even lachen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |