Mooi, een kenner.quote:
Waarom niet idd.quote:
Dank. Was een mooie tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een van de beste gifjes.
Gewoon kutquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wat is Ziggo absolute aids zeg. Wat een kut app.
Eerst moet je die app zoeken op je tv oke dat is normaal maar dan open je hem en krijg je een inlogcode die je in een browser moet openen en pas dan doet hij hetquote:
Zo vader zo zoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Youri staat er ook alleen maar geld te harken he, praat veel maar zegt niets.
Is ook niet makkelijk met zulke kutvragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Airfryerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef tong80 het volgende:
FF de frietpan aangeslingerd. Of heet dat frituur? Patatpan ?
Ik zit wel bij Ziggo voor de sportkanalen, is geen feest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst moet je die app zoeken op je tv oke dat is normaal maar dan open je hem en krijg je een inlogcode die je in een browser moet openen en pas dan doet hij het
Waarom?
Dit is puur mensen pesten en het zo lastig mogelijk maken als ze geen ziggo hebben.
Mijn geld gaat nooit naar Ziggo.
Nou ik vind dat ie toch ...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook met pijn in mijn hart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit wel bij Ziggo voor de sportkanalen, is geen feest.
En in mijn portemonneequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook met pijn in mijn hart.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit wel bij Ziggo voor de sportkanalen, is geen feest.
Ik zou jullie echt willen uitdagen om principes te ontwikkelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het kan erger, er zijn mensen met Viaplay.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |