SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 06-08-2025 20:24:42 ]![]()
Mee eens!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat zijn keuzes
douche is meeste dagen beter dan bad
maar soms is bad wel feest
Maar een plee boven is ook wel zo fijn.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou er zijn wetenschappers die het verstandiger vinden om een ruimteschip in de atmosfeer van Venus te laten rondhangen i.p.v. een kolonie op Mars te bouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Ook in het vorige huis gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort bad, maar ik maak er dus bijna nooit gebruik van. Duurt te lang met vullen en na 10 minuten wil ik er al weer uit
[ afbeelding ]
In het begin vond ik het geweldig, maar ik maakte er steeds minder en minder gebruik van.![]()
Ook kut internet en geen hoeren daar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
het lijkt haast op het strand hier in katwijk![]()
![]()
dat is zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Maar een plee boven is ook wel zo fijn.
heb een keer gehad dat de wc in de bijbouw zat
en boven dus niets
dat is best een eind als de nood hoog isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
technisch gezien voor zover ik weet ook niet echt een planeet om op te landen.quote:
maar haha vind dat altijd interessant die ruimte wetenschap.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoef 's gelukkig nachts zelden te pissen, maar in zulke gevallen is het wel handig!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is zeker
heb een keer gehad dat de wc in de bijbouw zat
en boven dus niets
dat is best een eind als de nood hoog is
En voor Mini soms ook, hoewel hij er ook niet vaak 's nachts uit hoeft.
Maar als mjn gezinsuitbreiding idd door gaat, kan het wel echt heel nuttig zijn!![]()
![]()
nou wel dikke 5Gquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook kut internet en geen hoeren daar?
hoeren daar, neuh denk toch niet echt.
katwijk is leuk joh. gemoedelijk wel beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Zat hoeren in katwijk. Volgens een vriendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou wel dikke 5G
hoeren daar, neuh denk toch niet echt.
katwijk is leuk joh. gemoedelijk wel beetje.![]()
uhuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat hoeren in katwijk. Volgens een vriend
een vriendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vast wel, maar het is iig niet overduidelijk. als je het zoekt. vast wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat hoeren in katwijk. Volgens een vriend
maar ik heb niet de connectie ervoor
Do what you love, love what you do!![]()
en een beetje vanne dat.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
daar wil je je vinger niet instekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben zichzelf van de dijk af gehaald![]()
![]()
Als het pottenbakmeisje van het vorige topic?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nou van iemand iets zou mogen wensen
Weet je dan hoe zij eruit moet zien![]()
![]()
tis wel beetje klassieker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Ergens vaag kende ik het nummer, maar wist niet dat ze vulcano heetten
Als je haar maar goed zit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Ergens vaag kende ik het nummer, maar wist niet dat ze vulcano heettenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hansjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
daar wil je je vinger niet insteken![]()
Wereldberoemd in heel Nederland.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
zie het nu pasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Doe nogeens die actiefoto uit de Efteling
was disney
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze man heeft smaakquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het pottenbakmeisje van het vorige topic?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja diequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie het nu pas
was disney
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zoveel likkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wilde eigenlijk naar die musical nog. Frozen enzo. haha omdat ik die liedjes leuk vind.
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt als het zo snel gaat mis ik de helftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is bijpakken of inkakken hier![]()
Vraag dat op paiqquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ik wilde eigenlijk naar die musical nog. Frozen enzo. haha omdat ik die liedjes leuk vind.
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.![]()
![]()
Dit is geen discussie meer, maar een kreecussie.
Ik ga eten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
je zou denken dat het deze massa aan mensen niet aan kan maar kijk m gaan![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ga je alleen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef kree het volgende:
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga je toch alleen heen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef kree het volgende:
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.How can I make this topic about me?![]()
ja moet je maar met andere dingen komen he? ga het niet op mij afschuiven nu? ruime genoeg voor andere dingen. moet je het wel doen natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga etenDo what you love, love what you do!![]()
Het is drie over half negenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
das laatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eens een stel ontmoet waarbij de man echt qua hoofd helemaal in het haar zat. Lang, dik haar. Baard als een echte non-Beard ZZ-topper. En achter op z'n auto een sticker met: Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper.
Hoop lol gehad met hen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
hmmms saai kan de liedjes ook zo luisteren nl. maar opzich ik zou het wel willen zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga eten![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heerlijk, zou ik nu erg veel zin in hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?![]()
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
neenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?![]()
chocolade is altijd goed op pannenkoeken, dus waarom vlokken niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?
chocolade en ananas op pannenkoeken is natuurlijk nog beter![]()
quote:Je begint het te leren!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het duurt niet lang meer over Amie gaat een pizza hawaii eten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet niet of ik blij wordt van ananas en chocoladequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
chocolade is altijd goed op pannenkoeken, dus waarom vlokken niet?
chocolade en ananas op pannenkoeken is natuurlijk nog beter
werkt wel met aardbeien of banaan tho...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
melk en bloem en eieren? Ja, bijna altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?![]()
ik zit te overwegen shoarma vlees te bakken en pita broodjes. of gewoon magnetron maaltijd ff.Do what you love, love what you do!![]()
ja leek me ook dat de meeste dat hebben maar ik ben blijkbaar raar ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
melk en bloem en eieren? Ja, bijna altijd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mwa, een latte macchiato met ietwat zurige melk is geen aanraderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zure melk en koffie, als dat geen smerige combi is dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:37 schreef MooieTop6 het volgende:
mwa, een latte macchiato met ietwat zurige melk is geen aanrader
dat kan geen chocoladevlok reddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan wel een soort pannenkoek maken, maar heb geen melk in huisquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb al wel vaker pizza hawaii gegeten, maar vind ze gewoon minder lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Het duurt niet lang meer over Amie gaat een pizza hawaii eten.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als je een ananasschijf in stukjes snijdt, die even opbakt in een pan voordat je het beslag erbij giet. Dan wordt de ananas een beetje gekarameliseerd en smaakt prima met chocolade of iets als nutella.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of ik blij wordt van ananas en chocolade
werkt wel met aardbeien of banaan tho...
Hoewel ik toch liever een hartige pannenkoek eet met kaas![]()
![]()
ook geen nepmelk?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel een soort pannenkoek maken, maar heb geen melk in huis
ik heb bij het ah krassen vegan kookroom gekrast
ga het meemakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij was niet zuur zuur maar een beetje light zuur.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zure melk en koffie, als dat geen smerige combi is dan weet ik het ook niet
dat kan geen chocoladevlok reddenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk, ze begint al bij te draaienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb al wel vaker pizza hawaii gegeten, maar vind ze gewoon minder lekker
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
same, ik zou willen dat pannenkoekenrestaurants hier mini opties hadden zodat we eerst hartig en dan nog iets zoets konden doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een ananasschijf in stukjes snijdt, die even opbakt in een pan voordat je het beslag erbij giet. Dan wordt de ananas een beetje gekarameliseerd en smaakt prima met chocolade of iets als nutella.
Hoewel ik toch liever een hartige pannenkoek eet met kaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoet hoort niet op pizza. Punt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Spaghetti met rode saus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
had wat anders dan pannekoeken op het menu staan vanavondIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb pas geleden een pannenkoek-loempia opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een soort van pannenkoeken-tapas restaurantquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same, ik zou willen dat pannenkoekenrestaurants hier mini opties hadden zodat we eerst hartig en dan nog iets zoets konden doenLijkt me een gat in de markt.
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pannenkoek aardbei nutella is een banger![]()
Nee ook geen nepmelk, zelfs geen koffiemelk. Alleen griekse yohurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook geen nepmelk?
ik heb bij het ah krassen vegan kookroom gekrast
ga het meemakenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik wel in de koelkast. Rode saus iig. Moet de spaghetti nog koken.
Morgen maar eens maken.
Wat stond er vandaag op het menu?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En daarnaast, pizza hoort ook niet in een Rizzorante. Je merkt het verschil wel als je er om vraagt. Gedaan en nooit weer.
![]()
Wat een goddelijke biefstuk is dit
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Pizzaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat stond er vandaag op het menu?![]()
![]()
Ik graag een pannenkoek met spek, kaas, gefrituurde uitjes en stroop
Ik gok dat als je die yoghurt en beetje aanlengt met water, je prima pannenkoeken ermee kan maken. Tenslotte werkt karnemelk ipv gewone melk ook goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ook geen nepmelk, zelfs geen koffiemelk. Alleen griekse yohurt.![]()
Dus iemand die tegen ananas op pizza is, eet wel doodleuk spek, uitjes en stroop tegelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik graag een pannenkoek met spek, kaas, gefrituurde uitjes en stroopIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, vandaar dat ik zei dat ik wel een soort van pannenkoek kan makenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat als je die yoghurt en beetje aanlengt met water, je prima pannenkoeken ermee kan maken. Tenslotte werkt karnemelk ipv gewone melk ook goed.
Damn, dus dat was een bevestiging?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Domino's heeft ook een chocoladepizza.![]()
Ik zie iets groens op je bord. Ben je ziek?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een goddelijke biefstuk is dit![]()
Lijkt me he-le-maal niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Domino's heeft ook een chocoladepizza.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, dus dat was een bevestiging?![]()
![]()
Niets "soort van". Gewoon pannenkoek, rare pannenkoekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik zei dat ik wel een soort van pannenkoek kan maken![]()
![]()
Ja, dat is zoet en zout, prima combi.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus iemand die tegen ananas op pizza is, eet wel doodleuk spek, uitjes en stroop tegelijk.
Ananas is te zuur, dat ben ik al genoeg van mezelf
Ik ben verdrietig nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga bijna een appeltaart van ¤31 kopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neem het niet te persoonlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is zoet en zout, prima combi.
Ananas is te zuur, dat ben ik al genoeg van mezelfHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
De eerste keer dat iemand pannenkoek met kaas en gebakken uitjes maakte, wist ik ook niet goed wat ik er van moest denken. Maar was prima te etenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is zoet en zout, prima combi.
Ananas is te zuur, dat ben ik al genoeg van mezelf![]()
Hij bestaat echt ja! Ooit eens een stukje van gehad en was niet eens heel slecht, hou niet zo van bruine chocolade, anders vond ik m waarschijnlijk wel lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, dus dat was een bevestiging?
Knapperige bodem met chocolade lijkt me dan weer juist niet zo lekker, beetje droog. Liever zompig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij bestaat echt ja! Ooit eens een stukje van gehad en was niet eens heel slecht, hou niet zo van bruine chocolade, anders vond ik m waarschijnlijk wel lekker![]()
![]()
Even wachten tot mijn appels rijp zijn, dan wil ik graag een vergelijking tussen die en mijn appeltaartquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga bijna een appeltaart van ¤31 kopen
Je hebt ook van die soepstengelachtige dingen om in nutella te dippenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knapperige bodem met chocolade lijkt me dan weer juist niet zo lekker, beetje droog. Liever zompig.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Huurauto geboekt voor vakantie!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knapperige bodem met chocolade lijkt me dan weer juist niet zo lekker, beetje droog. Liever zompig.
claro que siquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Butterscotch vind ik lekkere chocolade. ken je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je hebt ook van die soepstengelachtige dingen om in nutella te dippen![]()
Is wel echt beter ja!quote:
Zoveel kunnen zien daardoor
Gran Canariaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou stiekem toch gewoon proberenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza met perzik en bbq kip, ik kan me voorstellen dat dat ook prima smaakt. Zoet en hartig.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van heel vroeger ja, die vond ik lekkerder dan de gewone bruine wel, maar minder dan wit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Butterscotch vind ik lekkere chocolade. ken je dat?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ah soort pilaf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza met perzik en bbq kip, ik kan me voorstellen dat dat ook prima smaakt. Zoet en hartig.![]()
Ik huur eigenlijk altijd een auto, ik haat het om met die transferbussen mee te moeten gaan naar je hotel/appartementquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel echt beter ja!
Zoveel kunnen zien daardoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed beschouwd is dat gewoon een variatie op ananas & bacon/ham. Zoet en hartig samen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou stiekem toch gewoon proberen![]()
Wit is ook epischquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van heel vroeger ja, die vond ik lekkerder dan de gewone bruine wel, maar minder dan wit.![]()
![]()
Oh, als ik alleen bij apartement zou blijven dan vind ik 2x bus wel prima, maar als je nog meer dingen wil zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik huur eigenlijk altijd een auto, ik haat het om met die transferbussen mee te moeten gaan naar je hotel/appartement
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
Maar als er alleen puur is dan bunker ik puur.
Toen ik koolhydraatarm at, begon ik puur wel een beetje te waarderen, maar nu niet meerIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Arie van de bloemenveiling komt binnen. Benieuwd of dat een Westlander is.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja ergens heeft een stukje puur wel wat. Maar het echte werk begint toch met suikers en zo... daar kan ik HEEL veel van etenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toen ik koolhydraatarm at, begon ik puur wel een beetje te waarderen, maar nu niet meer![]()
Eerste keuze wit.quote:
Tweede puur.
Derde melk.
Ben ik nu een extremist?
Beetje wel xDquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eerste keuze wit.
Tweede puur.
Derde melk.
Ben ik nu een extremist?![]()
100% puur vond ik net te ver gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
Maar als er alleen puur is dan bunker ik puur.![]()
waarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Arie van de bloemenveiling komt binnen. Benieuwd of dat een Westlander is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eerste keuze wit.
Tweede puur.
Derde melk.
Ben ik nu een extremist?
Ik loop wat achter bij B&B vol liefdequote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Uit met de pret. Mijn 15:00 vergadering is al begonnen (2 minuten te vroeg), dus nu mentaal maar even terug schakelen naar werk![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik loop wat achter bij B&B vol liefde![]()
![]()
Ik ook. 450 afleveringenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik loop wat achter bij B&B vol liefde![]()
Ik vind het ook fantastisch.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, de garnering heb ik aan @Rob gegeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie iets groens op je bord. Ben je ziek?Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier wordt gebolkt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet door mij. Ik Tjolk slechts.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mi cama es muy comoda
Duolingo weet wel welke zinnen nuttig zijn
Beetje wandelen in Kleve. Schnitzel met patat eten, en dan weer richting huis. Gewoon "ff spontaan" de hort op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:16 schreef maily het volgende:
@:GroteTijd wat zou je gaan doen in Duitsland?
Maar goed. Uiteindelijk pasta gegeten, zelfgemaakt met biefstuk reepjes en madame jeanette er tussen. En Happy Gilmore gekeken
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Tjolk en slaapstandje hier.
Het was weer leuk en gezellig. Standen boeien me niet echt, jullie zijn bij tijd en wijle echt heel grappig.
Houwen zo!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Pakt @Rob nou gauw jouw schaaltje groenten af?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een goddelijke biefstuk is dit![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Bargehassus het volgende:
Het was weer leuk en gezellig. Standen boeien me niet echt, jullie zijn bij tijd en wijle echt heel grappig.
Houwen zo!
zellufquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Bargehassus het volgende:
Houwen zo!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ondanks de gewijzigde planning toch een geslaagde dagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje wandelen in Kleve. Schnitzel met patat eten, en dan weer richting huis. Gewoon "ff spontaan" de hort op.
Maar goed. Uiteindelijk pasta gegeten, zelfgemaakt met biefstuk reepjes en madame jeanette er tussen. En Happy Gilmore gekeken![]()
![]()
Kom bij tijd en wijle nogeens posten hierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Bargehassus het volgende:
Houwen zo!![]()
![]()
![]()
Eerste vraag bij een nieuwe match.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ja idee, maar tis wel heel kort dag nu.![]()
Absoluut. Hopelijk over 2 weken een nieuwe poging of zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ondanks de gewijzigde planning toch een geslaagde dagWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
u bent vroeg vandaagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef Helenattenek het volgende:
Rook zoveel hasj ik wordt stoned als ik hoestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hej helenattenekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef Helenattenek het volgende:
Rook zoveel hasj ik wordt stoned als ik hoest![]()
![]()
Cashew koop je beste ongezoute en Dan zelf strooien
Kijk eens op je Zak er zit amper zout in joh het is troep wat het zout maakt![]()
Zout is veel lekkerder manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef Helenattenek het volgende:
Kijk eens op je Zak er zit amper zout in joh het is troep wat het zout maakt![]()
Postverhouding nog niet toegevoegd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hai![]()
Was de post-verhouding al in je scriptje doorgevoerd?
(even alleen naar de onderste reeks gekeken van 14:30 uur vandaag - zie er nog meer staan in de top 50, en ook in het 2e deel. Alleen bij mij klopt het niet![]()
):
[..]
Wat klopt er niet? Aantal punten?
Als je kijkt naar het plaatje in de OP klopt dat wel?![]()
Zellufquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef Helenattenek het volgende:
kijk eens op je Zak er zit amper zout in joh het is troep wat het zout maakt![]()
Het groen wat in een boeket zit komt bij Arie vandaanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
GoaaaaaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dank voor deze tipquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef Helenattenek het volgende:
Kijk eens op je Zak er zit amper zout in joh het is troep wat het zout maakt
Heb op mn zak gekeken.
Ingrediënten: cashewnoten, zonnebloemolie en zoutIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Toch maar nog even de volgende aflevering kijkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In de OP sta ik dan nu idd boven de ander met ook 19 ptn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Postverhouding nog niet toegevoegd.
Wat klopt er niet? Aantal punten?
Als je kijkt naar het plaatje in de OP klopt dat wel?
Maar nu kloppen de nummers die beide 120 hebben niet, de rest op gelijke punten wel.
Het aantal punten zal heus kloppenMaar dan vind ik dus persoonlijk dat degene die dat aantal met het minste aantal posts heeft gehaald, een plekje hoger mag staan
.
Geneuzel in de marge zeg maar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dit is wel een serieus puntquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
In de OP sta ik dan nu idd boven de ander met ook 19 ptn.
Maar nu kloppen de nummers die beide 120 hebben niet, de rest op gelijke punten wel.
Het aantal punten zal heus kloppenMaar dan vind ik dus persoonlijk dat degene die dat aantal met het minste aantal posts heeft gehaald, een plekje hoger mag staan
.
Geneuzel in de marge zeg maar![]()
Hier?quote:
Nee ik ben B&B vol liefde aan het bijkijkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
dus het klopt welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
In de OP sta ik dan nu idd boven de ander met ook 19 ptn.
.
Geneuzel in de marge zeg maar
maar jij ziet het graag anders
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
B&B vol liefde, guilty pleasurequote:
Ik begreep dat @MizzezAmy er blijkbaar eerder over begonnen was dan ikquote:![]()
Maar ik heb me dat al wel even afgevraagd - intern
Have funquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
B&B vol liefde, guilty pleasure![]()
![]()
Timbuuurquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh nee, ik vond de ratio gewoon interessant om te zien, had het nog niet gekoppeld aan plek op de ranglijst bij gelijk puntenaantalquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:MizzezAmy er blijkbaar eerder over begonnen was dan ik![]()
Maar ik heb me dat al wel even afgevraagd - internIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou, nu is het at random, en @bondage heeft wel uitgelegd hoe het komt dat er deze volgorde is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus het klopt wel
maar jij ziet het graag anders
Nl. iets met degene die als laatste een punt heeft gescoord.
Maar eh, iets op tegen, dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, nu is het at random, en @:bondage heeft wel uitgelegd hoe het komt dat er deze volgorde is.
Nl. iets met degene die als laatste een punt heeft gescoord.
Maar eh, iets op tegen, dan?
maar je zei
het klopt niet
maar er is dus wel een reden waarom het zo is als het isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zucht. 'het klopt niet', bedoelde ik mee zoals ik het dan in mijn visie graag zou zien. Dat lijkt mij het meest eerlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar je zei
het klopt niet
maar er is dus wel een reden waarom het zo is als het is
Mening, en zo![]()
Kusje d'rop?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 507 / +65 / +82 / 1417 / 1644
2. HappyCharly / 297 / +0 / +0 / 141 / 191
3. FreshFruit / 285 / +35 / +138 / 629 / 771
4. loveislikeakiss / 273 / +42 / +62 / 1233 / 1443
5. _UserName_ / 205 / +62 / +31 / 265 / 332
6. MooieTop6 / 159 / +37 / +27 / 1159 / 1282
7. greysbones / 134 / +10 / +0 / 363 / 379
8. devzero / 122 / +48 / +26 / 221 / 263
9. Bargehassus / 120 / +10 / +2 / 369 / 416
10. KillemWieft / 120 / +29 / +17 / 78 / 119
11. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
12. gebrokenglas / 101 / +21 / +7 / 425 / 509
13. hemarookworst / 79 / +31 / +15 / 232 / 286
14. MizzezAmy / 77 / +6 / +9 / 379 / 423
15. marc0871 / 74 / +14 / +0 / 264 / 325
16. Koen66 / 67 / +3 / +1 / 182 / 205
17. maily / 59 / +4 / +4 / 478 / 528
18. StevenHyde / 54 / +17 / +2 / 221 / 257
19. Pinnenmutske / 53 / +4 / +10 / 166 / 205
20. ToT / 52 / +16 / +11 / 393 / 440SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Greysquote:
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Hey ToTquote:
Ik heb ook drentse kosterworst
![]()
Gekocht om te snacken in het vliegtuig en toen bedacht dat dat misschien helemaal niet in de handbagage mocht, dus niet meegenomen. Bleek natuurlijk wel gewoon te mogenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ow kannibalisme is dus niet zo erg?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Gekocht om te snacken in het vliegtuig en toen bedacht dat dat misschien helemaal niet in de handbagage mocht, dus niet meegenomen. Bleek natuurlijk wel gewoon te mogen![]()
![]()
Heb je airco? Ik heb hier de ramen nog wijd open. Je voelt wel een koelbriesje maar het koelt niet echt af.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HoihoiDon't follow me. I am lost too
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
Mijn vader was een koster, gelukkig woonde hij niet in Drenthe!
Whaha ik heb de airco sinds de installatie 3x aangehad om te koelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je airco? Ik heb hier de ramen nog wijd open. Je voelt wel een koelbriesje maar het koelt niet echt af.![]()
![]()
En de ene keer staat de een (met hoog postaantal) met het zelfde aantal boven, de andere keer de ander (met laag postaantal).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar je zei
het klopt niet
maar er is dus wel een reden waarom het zo is als het is
Mijn brein kan dit niet aan.
Gelukkig ben jij geen koster!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
Mijn vader was een koster, gelukkig woonde hij niet in Drenthe!
O dat is niet vaak. Wees blij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha ik heb de airco sinds de installatie 3x aangehad om te koelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh heus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Gekocht om te snacken in het vliegtuig en toen bedacht dat dat misschien helemaal niet in de handbagage mocht, dus niet meegenomen. Bleek natuurlijk wel gewoon te mogen
Mag je wat te eten mee in de handbagage..?
* Sally even gaat checken voor de vliegreis in september..!
O ik heb alleen jurk aan en alle ramen open. Heb het warmquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een dekentje over, koud hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TotterdeToTquote:
Dat is wel fijn toch. Als het hier een keer warm is door de zo. Dan duurt het echt lang voor het er uit is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Achterlijk dikke muren hier; dat houdt de warmte en de koelte heel lang vast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ongeveer net zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha ik heb de airco sinds de installatie 3x aangehad om te koelen.
Wij hebben eindelijk airco en wat krijg je
Een K.. zomerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou relatief gezien valt dat nog best mee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ongeveer net zo
Een K.. zomer
het had wel weer wat extremen jah?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Ligt er wel aan waar je heen gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus?
* Sally even gaat checken voor de vliegreis in september..!In Australië vinden ze het niet heel gaaf als je een paar droge worsten bij je hebt
Hey Kreequote:
Ik ben wel blij met deze zomer. Niet te heet gelukkigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ongeveer net zo
Een K.. zomerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ongeveer net zo
Een K.. zomer![]()
![]()
![]()
![]()
Grauwe troep...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou relatief gezien valt dat nog best mee?
het had wel weer wat extremen jah?![]()
Griekenland, Rhodosquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waar je heen gaatIn Australië vinden ze het niet heel gaaf als je een paar droge worsten bij je hebt
![]()
Ben zo benieuwd!
Ja, je mag bijna al het eten meenemen! Had zelfs een banaan in de handbagage (een rode van Tenerife, maar die is nu nog steeds niet rijp). Alleen drinken moet je dus weggooien voor de controle, maar flesje leeg meenemen kon wel en daarna weer vullen voor je het vliegtuig in gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus?
* Sally even gaat checken voor de vliegreis in september..!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
afgezien van een week ja. dat het extreem heet was. niet leuk.... voor de rest best oke zomer hoor deze? tot nu toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met deze zomer. Niet te heet gelukkigDo what you love, love what you do!![]()
Dat zou gewoon moeten kunnen, veel plezier alvast!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Griekenland, Rhodos![]()
Ben zo benieuwd!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of je gaat heel edgy doen, je water bevriezen en zeggen dat het geen vloeistof isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je mag bijna al het eten meenemen! Had zelfs een banaan in de handbagage (een rode van Tenerife, maar die is nu nog steeds niet rijp). Alleen drinken moet je dus weggooien voor de controle, maar flesje leeg meenemen kon wel en daarna weer vullen voor je het vliegtuig in gaat.
Oh ja, dank voor die tip van het flesje!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je mag bijna al het eten meenemen! Had zelfs een banaan in de handbagage (een rode van Tenerife, maar die is nu nog steeds niet rijp). Alleen drinken moet je dus weggooien voor de controle, maar flesje leeg meenemen kon wel en daarna weer vullen voor je het vliegtuig in gaat.
Toen ik ooit eens een keer vloog idd snel leeggedronken voor de douane.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh ik heb lange broek en t-shirt, maar vind het niet heel warm.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb alleen jurk aan en alle ramen open. Heb het warm
Lig ook wel erg stil op de bank, daar krijg ik het ook niet warm van
Ja vind ik ook. Die hete dagen vind ik niets. Dus heerlijke zomerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
afgezien van een week ja. dat het extreem heet was. niet leuk.... voor de rest best oke zomer hoor deze? tot nu toe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnxquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat zou gewoon moeten kunnen, veel plezier alvast!
Lig de hele middag alop de bank. Maar niet koud gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik heb lange broek en t-shirt, maar vind het niet heel warm.
Lig ook wel erg stil op de bank, daar krijg ik het ook niet warm vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
precies en graadje tussen 20-25 mij best. geen regen en niet te veel wind/quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Die hete dagen vind ik niets. Dus heerlijke zomer
perfect. big als je ook nog moet werken, veel heter hoeft t niet van mij dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ah dat zal het zijn, denk dat het ook niet mocht toen ik naar Londen vloogquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waar je heen gaatIn Australië vinden ze het niet heel gaaf als je een paar droge worsten bij je hebt
ik vond het frisjes vanmorgen. had ff positief alleen shirt aan. en oke lange broek maar moet enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig de hele middag alop de bank. Maar niet koud gehad.
Maar vond t kil. auto kachel ff op 20 gezet.Do what you love, love what you do!![]()
Waar kan ik tekenen ✍️quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
precies en graadje tussen 20-25 mij best. geen regen en niet te veel wind/
perfect. big als je ook nog moet werken, veel heter hoeft t niet van mij dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziek?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig de hele middag alop de bank. Maar niet koud gehad.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik moet nog ff uitzoeken trouwens. mijn ma en mijn zusje willen wel op vakantie, of althans hun hadden dat geboekt al. maar vroegen ga je ook mee.
lijkt me best leuk? is ook groepsreis.Do what you love, love what you do!![]()
Zei mijn dochter ook vanmorgen. Die had ook even de kachel aan gezet in de autoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het frisjes vanmorgen. had ff positief alleen shirt aan. en oke lange broek maar moet enzo.
Maar vond t kil. auto kachel ff op 20 gezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan ga je toch mee. Gezellig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef kree het volgende:
ik moet nog ff uitzoeken trouwens. mijn ma en mijn zusje willen wel op vakantie, of althans hun hadden dat geboekt al. maar vroegen ga je ook mee.
lijkt me best leuk? is ook groepsreis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: