SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 06-08-2025 20:24:42 ]![]()
Mee eens!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat zijn keuzes
douche is meeste dagen beter dan bad
maar soms is bad wel feest
Maar een plee boven is ook wel zo fijn.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou er zijn wetenschappers die het verstandiger vinden om een ruimteschip in de atmosfeer van Venus te laten rondhangen i.p.v. een kolonie op Mars te bouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Ook in het vorige huis gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort bad, maar ik maak er dus bijna nooit gebruik van. Duurt te lang met vullen en na 10 minuten wil ik er al weer uit
[ afbeelding ]
In het begin vond ik het geweldig, maar ik maakte er steeds minder en minder gebruik van.![]()
Ook kut internet en geen hoeren daar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
het lijkt haast op het strand hier in katwijk![]()
![]()
dat is zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Maar een plee boven is ook wel zo fijn.
heb een keer gehad dat de wc in de bijbouw zat
en boven dus niets
dat is best een eind als de nood hoog isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
technisch gezien voor zover ik weet ook niet echt een planeet om op te landen.quote:
maar haha vind dat altijd interessant die ruimte wetenschap.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoef 's gelukkig nachts zelden te pissen, maar in zulke gevallen is het wel handig!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is zeker
heb een keer gehad dat de wc in de bijbouw zat
en boven dus niets
dat is best een eind als de nood hoog is
En voor Mini soms ook, hoewel hij er ook niet vaak 's nachts uit hoeft.
Maar als mjn gezinsuitbreiding idd door gaat, kan het wel echt heel nuttig zijn!![]()
![]()
nou wel dikke 5Gquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook kut internet en geen hoeren daar?
hoeren daar, neuh denk toch niet echt.
katwijk is leuk joh. gemoedelijk wel beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Zat hoeren in katwijk. Volgens een vriendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou wel dikke 5G
hoeren daar, neuh denk toch niet echt.
katwijk is leuk joh. gemoedelijk wel beetje.![]()
uhuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat hoeren in katwijk. Volgens een vriend
een vriendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vast wel, maar het is iig niet overduidelijk. als je het zoekt. vast wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat hoeren in katwijk. Volgens een vriend
maar ik heb niet de connectie ervoor
Do what you love, love what you do!![]()
en een beetje vanne dat.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
daar wil je je vinger niet instekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben zichzelf van de dijk af gehaald![]()
![]()
Als het pottenbakmeisje van het vorige topic?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nou van iemand iets zou mogen wensen
Weet je dan hoe zij eruit moet zien![]()
![]()
tis wel beetje klassieker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Ergens vaag kende ik het nummer, maar wist niet dat ze vulcano heetten
Als je haar maar goed zit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
Ergens vaag kende ik het nummer, maar wist niet dat ze vulcano heettenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hansjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
daar wil je je vinger niet insteken![]()
Wereldberoemd in heel Nederland.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
zie het nu pasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Doe nogeens die actiefoto uit de Efteling
was disney
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze man heeft smaakquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het pottenbakmeisje van het vorige topic?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja diequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie het nu pas
was disney
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zoveel likkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wilde eigenlijk naar die musical nog. Frozen enzo. haha omdat ik die liedjes leuk vind.
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt als het zo snel gaat mis ik de helftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is bijpakken of inkakken hier![]()
Vraag dat op paiqquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ik wilde eigenlijk naar die musical nog. Frozen enzo. haha omdat ik die liedjes leuk vind.
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.![]()
![]()
Dit is geen discussie meer, maar een kreecussie.
Ik ga eten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
je zou denken dat het deze massa aan mensen niet aan kan maar kijk m gaan![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ga je alleen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef kree het volgende:
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga je toch alleen heen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef kree het volgende:
Maargoed kan ff niemand vinden die dat ook dan nog leuk vindt voor ie stopt.How can I make this topic about me?![]()
ja moet je maar met andere dingen komen he? ga het niet op mij afschuiven nu? ruime genoeg voor andere dingen. moet je het wel doen natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga etenDo what you love, love what you do!![]()
Het is drie over half negenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
das laatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eens een stel ontmoet waarbij de man echt qua hoofd helemaal in het haar zat. Lang, dik haar. Baard als een echte non-Beard ZZ-topper. En achter op z'n auto een sticker met: Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper.
Hoop lol gehad met hen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
hmmms saai kan de liedjes ook zo luisteren nl. maar opzich ik zou het wel willen zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
Ik ga eten![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heerlijk, zou ik nu erg veel zin in hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?![]()
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
neenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?![]()
chocolade is altijd goed op pannenkoeken, dus waarom vlokken niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe voelen we ons over chocolade vlokken op pannenkoeken?
chocolade en ananas op pannenkoeken is natuurlijk nog beter![]()
quote:Je begint het te leren!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het duurt niet lang meer over Amie gaat een pizza hawaii eten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet niet of ik blij wordt van ananas en chocoladequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
chocolade is altijd goed op pannenkoeken, dus waarom vlokken niet?
chocolade en ananas op pannenkoeken is natuurlijk nog beter
werkt wel met aardbeien of banaan tho...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
melk en bloem en eieren? Ja, bijna altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?![]()
ik zit te overwegen shoarma vlees te bakken en pita broodjes. of gewoon magnetron maaltijd ff.Do what you love, love what you do!![]()
ja leek me ook dat de meeste dat hebben maar ik ben blijkbaar raar ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
melk en bloem en eieren? Ja, bijna altijd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mwa, een latte macchiato met ietwat zurige melk is geen aanraderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zure melk en koffie, als dat geen smerige combi is dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:37 schreef MooieTop6 het volgende:
mwa, een latte macchiato met ietwat zurige melk is geen aanrader
dat kan geen chocoladevlok reddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan wel een soort pannenkoek maken, maar heb geen melk in huisquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iedereen de ingredient in huis om een pannenkoek te maken?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb al wel vaker pizza hawaii gegeten, maar vind ze gewoon minder lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Het duurt niet lang meer over Amie gaat een pizza hawaii eten.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als je een ananasschijf in stukjes snijdt, die even opbakt in een pan voordat je het beslag erbij giet. Dan wordt de ananas een beetje gekarameliseerd en smaakt prima met chocolade of iets als nutella.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of ik blij wordt van ananas en chocolade
werkt wel met aardbeien of banaan tho...
Hoewel ik toch liever een hartige pannenkoek eet met kaas![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: