SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hard aan het werk geweestquote:
De baas is vast tevreden, als hij tenminste niet op vakantie was.
Nog 2 dagen, dan zit het er weer op.
How can I make this topic about me?![]()
Ik mis @ieniminimuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een bakbeest van een videokaart en ik game amper meer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk dat ze niet meer terugkomtzonde wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb een bakbeest van een videokaart en ik game amper meer![]()
Dan maar bolken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Moet eigenlijk mijn simrig weer eens neerzettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Twijfelen is volkomen logisch, zeker met een game als Battlefield 6 die veel buzz veroorzaakt. Hier zijn wat punten om je te helpen kiezen:
Wat maakt Battlefield 6 interessant?
• Terug naar de roots: Veel spelers noemen het een spirituele opvolger van Battlefield 3 en 4, met klassieke gameplay en tactische teamplay.
• Massale gevechten: Tot wel 128 spelers per match, met dynamisch weer zoals tornado’s en zandstormen die de strijd beïnvloeden.
• Destructie op hoog niveau: Gebouwen kunnen instorten, terrein verandert door explosies—dat zorgt voor spectaculaire momenten.
• Klasse-systeem is terug: Je kunt weer kiezen uit Assault, Engineer, Support en Recon, elk met unieke gadgets.
Waarom zou je nog even wachten?
• Prijskaartje: De standaardversie kost ¤69,99, en de Phantom Edition zelfs ¤99,99.
• Open beta komt eraan: Vanaf 9 augustus kun je het gratis testen als je EA Play hebt of pre-ordert.
• Nog geen reviews: Previewers zijn positief, maar de echte spelerservaring moet nog blijken.
Als je houdt van grootschalige, tactische shooters en je hebt goede herinneringen aan eerdere Battlefield-games, dan lijkt dit een sterke comeback. Maar als je liever eerst zeker weet dat het goed zit qua balans en bugs, dan is de open beta een perfecte kans om het zelf te ervaren.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Dit is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
• Massale gevechten: Tot wel 128 spelers per match
ja maar dan moet ik hem pre-orderenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
die open beta is misschien wel interessant, VT.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Remember, no pre-ordersquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik hem pre-orderenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je geen EA Play?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik hem pre-orderenHow can I make this topic about me?![]()
Ff maandje gratisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er zit een 5 aan te komenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een lekker glibberige 5quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
5 wat?
Volgens mij zit hij bij mijn gamepass
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jezus ik dacht jij bent door de plee gezaktquote:
Eet smakelijk
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:35 schreef kree het volgende:
ik heb een match met happy nu op paiq
euhmmm @:Happycharly ??
Heb je date gehad kree?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
hey vino, was niet ontvoert trouwens door Marijke![]()
Nee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
hey vino, was niet ontvoert trouwens door Marijke
Heeft ze nog gereageerd?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nee joh had ff geen tijd meer verder. er kwamen er een paar uit die wel matchte (lol schrijf je dat zo)quote:
maar nog niet op doorgegaan.
Do what you love, love what you do!![]()
ook niet trouwens zat net weer ff te kijken. Het was wel match, maar blijkbaar nog niks terug vanaf de andere kant.quote:
maar maakt niet uit, ik heb tijd
Ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Iedereen is hyped over Battlefield 6.![]()
Ja alleen tijd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet trouwens zat net weer ff te kijken. Het was wel match, maar blijkbaar nog niks terug vanaf de andere kant.
maar maakt niet uit, ik heb tijdNietquote:
heb de rest van alle mentions maar ff weg geklikt hoor, had echt geen zin om die hele lijst langs te gaan.
maargoed mocht iemand nog een belangrijke vraag hebben, dan hoor ik t wel
Geboren matchquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:35 schreef kree het volgende:
ik heb een match met happy nu op paiq
euhmmm @:Happycharly ??Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja buiten werk om, Maw het hoeft van mij niet binnen een dag ofzo en snel, zo snel ben ik zelf ook niet meestalquote:
Yep!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmmms. het zou dan iig een liefde/haat relatie zijn zover ik happy kenquote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. het zou dan iig een liefde/haat relatie zijn zover ik happy kenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh ik heb ook een matchIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Em van 39, 12km afstandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zeg ook beter niksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. het zou dan iig een liefde/haat relatie zijn zover ik happy ken![]()
![]()
Ik ben geëmancipeerd, ik wacht op haar eerste movequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd, ik wacht op haar eerste move
Sommige mensen krijgen geluk en sommige mensen maken hun eigen gelukquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
soms moet je het lot gewoon op zijn beloop laten gaan idd
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vergeet dat maarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd, ik wacht op haar eerste move
ZZe was om 16.23 onlinequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
VT
Ken je De Clichee-mannetjes? Koot en Bie.
En goed kauwen.
![]()
hoe kwam die match trouwens, automatisch of door eentje van hun spelletjes?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ah ik zie het al, dating app drama galore
Geen ideequote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kwam die match trouwens, automatisch of door eentje van hun spelletjes?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze heeft 10 foto's en 19 interessesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja als je die spelletjes niet gedaan heeft automatisch, krijg je geloof ik eentje per week die beetje past bij wat je over jezelf invulde.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vertel eens over jouw dag?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ah ik zie het al, dating app drama galore![]()
Regio Den Haag, dat is dan wel weer jammerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo kwam mijn muis ook in mijn leven.quote:
Ik stapte het bed in al zorgvrije man en werd wakker met een krijsende muis naast me en een slaapkamer vol met methaan en rottende junkfood lucht![]()
maar 1 manier om die foto's te unlocken he, opzich vind ik dat trouwens nog niet eens een slecht idee van een dating site.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ze heeft 10 foto's en 19 interesses
het kan ook wel flink tegenvallen trouwens
Ik begin sterk 'ananas op pizza?'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo kwam mijn muis ook in mijn leven.
Ik stapte het bed in al zorgvrije man en werd wakker met een krijsende muis naast me en een slaapkamer vol met methaan en rottende junkfood lucht![]()
![]()
Meestal kan je wel door de wazigheid zien of je met een tientonner te maken hebtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
maar 1 manier om die foto's te unlocken he, opzich vind ik dat trouwens nog niet eens een slecht idee van een dating site.
het kan ook wel flink tegenvallen trouwensIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kip kerrie
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Met rijst
Die vraag stelde ik wel aan de 33 jarige toyboyquote:
Gelukkig zei hij nee
Als ik ga vertellen hoe mijn dag is gegaan breng ik jullie in verlegenheid over hoe geweldig mijn dag wasquote:![]()
Kut ik zie ineens al haar foto's, hoe kan ditIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmms vergis je niet, vrouwen zijn heel goed om leuke portret foto te maken enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meestal kan je wel door de wazigheid zien of je met een tientonner te maken hebt
En dan zie je dat dus niet.
Wees gewaarschuwd mijn vriend.
btw het is ook niet zo dat als ik iemand heb die wat dikker is dat die per definitie afvalt, het is een combinatie van zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
vertel maarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ga vertellen hoe mijn dag is gegaan breng ik jullie in verlegenheid over hoe geweldig mijn dag was![]()
Ze wil kei en snoeiharde diepe gesprekken met je voeren natuurlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Kut ik zie ineens al haar foto's, hoe kan ditOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Credits gebruikt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Kut ik zie ineens al haar foto's, hoe kan ditIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
je kan ze kopen volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Kut ik zie ineens al haar foto's, hoe kan dit
Blijkbaar had ik creditsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ziet zij dat ik haar foto's zie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben wakker geworden, hele dag gelukkig geweest en nu vertel ik het hier op FOK!quote:
Ik heb nu nog 30 creditsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ziet zij dat jij ziet dat jij ziet dat zei kan zien dat jij haar foto's kan zienquote:
#dtvquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet zij dat jij ziet dat jij ziet dat zei kan zien dat jij haar foto's kan zienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmms vergis je niet, vrouwen zijn heel goed om leuke portret foto te maken enzo.
btw het is ook niet zo dat als ik iemand heb die wat dikker is dat die per definitie afvalt, het is een combinatie van zeg maar.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
ojee je bent erin getrapt om credits te kopen bij ze....quote:
Echt ze hebben het zo gemaakt dat je in de verleiding wordt gebracht om die te kopen.
Ik doe het niet
Nee? Ik heb niks gekochtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ojee je bent erin getrapt om credits te kopen bij ze....
Echt ze hebben het zo gemaakt dat je in de verleiding wordt gebracht om die te kopen.
Ik doe het nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kreeg zoveel credits gratisquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ojee je bent erin getrapt om credits te kopen bij ze....
Ik doe het nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
ah zo, dat kan ook nog iddquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je kreeg zoveel credits gratis
nou voordeel mee doen dan
Ik betaal helemaal nergens meer voorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ook niet althans niet voor deze.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik betaal helemaal nergens meer voor
Nu is het wel zo, de echt betaalde dating sites zijn mensen serieuzer meestal.
Paiq kan iedereen gratis doen, dus oke nadeel ervan, krijg je ook van alles.
maargoed vind het wel leuk, ff beetje kletsen en wie weet he.
Mooie woordspeling hierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmms vergis je niet, vrouwen zijn heel goed om leuke portret foto te maken enzo.
btw het is ook niet zo dat als ik iemand heb die wat dikker is dat die per definitie afvalt, het is een combinatie van zeg maar.![]()
![]()
het is niet eens een slechte vraag?quote:
Hahaha, nu hangt het ervan af wat je dan zelf wel lekker vind.
Voor mij als je vrouw was nu dan hadden we iig ff moeten praten
Zou vandaag naar Duitsland gaan. Ik had uiteindelijk niet genoeg geld, en m'n maat z'n geld was er pas om 3 uur. Beetje laat nog, dus maar aan 't koken geslagenPasta met hete pepers
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Read the room GTquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
Zou vandaag naar Duitsland gaan. Ik had uiteindelijk niet genoeg geld, en m'n maat z'n geld was er pas om 3 uur. Beetje laat nog, dus maar aan 't koken geslagenPasta met hete pepers
![]()
![]()
Is een goede test van tolerantie!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar schift je al heel wat kandidaten mee uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
haha ja. gehehe doe het niet eens met opzet.quote:
maargoed wat ik wil zeggen boeit me niet zo heel veel direct. als ze verder leuk zijn?
Zal mij niet boeien paar kilo meer of minder. Maargoed er zijn beetje grenzen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet eens een slechte vraag?
Hahaha, nu hangt het ervan af wat je dan zelf wel lekker vind.
Voor mij als je vrouw was nu dan hadden we iig ff moeten praten
Maar ik date niet.![]()
![]()
![]()
Mja ik zie ook geen enkele lach van haar op foto's, ik zie wel 2 enorme kanonnen, dat dan weer welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja. gehehe doe het niet eens met opzet.
maargoed wat ik wil zeggen boeit me niet zo heel veel direct. als ze verder leuk zijn?
Zal mij niet boeien paar kilo meer of minder. Maargoed er zijn beetje grenzen wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Maar ik date niet.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Had je al tegen de zon gezegd te stoppen met schijnen, tegen de lucht gezegd te stoppen met blauw zijn. tegen water gestopt met nat te zijn en tegen vuur gezegd te stoppen met warm zijn?quote:
Lach gaat boven kanonnen, unmatch!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je al tegen de zon gezegd te stoppen met schijnen, tegen de lucht gezegd te stoppen met blauw zijn. tegen water gestopt met nat te zijn en tegen vuur gezegd te stoppen met warm zijn?
hmmms voor mij zou dat een afknapper zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mja ik zie ook geen enkele lach van haar op foto's, ik zie wel 2 enorme kanonnen, dat dan weer wel
En klinkt al beetje als gemaakte foto enzo.
Maar oke wie weet, het hangt er onwijs vanaf waarnaar je opzoek bent ook
En een paar kanonnen doet het niet voor mij iig
Dat wordt een van de standaard vragen van jou:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms voor mij zou dat een afknapper zijn eigenlijk.
En een paar kanonnen doet het niet voor mij iig
"Je profielfoto, heb je die met ChatGPT gemaakt?"How can I make this topic about me?![]()
Je kan toch wel zien wat een spontane lach is en wat een geforceerde is?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms voor mij zou dat een afknapper zijn eigenlijk.
En een paar kanonnen doet het niet voor mij iigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan er geen Dating Topic Spel reeks aangemaakt worden
Ditquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Kan er geen Dating Topic Spel reeks aangemaakt worden
Kan gewoonquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Kan er geen Dating Topic Spel reeks aangemaakt wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga dit keer niet alle grondwerk doen en een topique voor de ONZ dating troubles te besprekenquote:
nee dat doen ze niet eens?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt een van de standaard vragen van jou:
"Je profielfoto, heb je die met ChatGPT gemaakt?"
maar het valt me op. zeker vrouwen zijn er heel bedacht op, en gaan er wss ff voor zitten.
Van hoe maak ik een goeie foto, vanuit de juiste hoek.
En komen mijn lijnen wel beetje goed uit etc etc. Je ziet ze zo vaak.
Het is geen AI.
Maar gewoon tactisch een foto maken.
Ik daarentegen. boeit me totaal niet, en sta sowieso meestal ruk op foto's als ik ze "maak"
Mijn schoonzusje gevraagd, maak jij dan eens leuke foto?
Echt dramatisch, kan ik er heel veel leukere vinden, die spontaan gemaakt zijn. en sta ik er altijd beter op/
Aandachtspunt. be aware. veel ingezoomde en portret idee. Dan kan de rest nog wel eens tegenvallen.Do what you love, love what you do!![]()
klopt daar kijk ik dan ook meer naar als naar een paar "kanonnen".quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien wat een spontane lach is en wat een geforceerde is?Do what you love, love what you do!![]()
nee want die was er vroeger maar doodgebloed hahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Kan er geen Dating Topic Spel reeks aangemaakt wordenDo what you love, love what you do!![]()
en beetje dating perikels erbij, ach wat maakt het uit
vindt t wel grappig om ff van de rest te horen ook
Ik ook, zoals je kon zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daar kijk ik dan ook meer naar als naar een paar "kanonnen".Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje bolken in DTS, wat is deze! TR gemacht!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eets!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Beetje bolken in DTS, wat is deze! TR gemacht!
Hardlopen ging hij. Of gewoon lopen, weet het niet meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:16 schreef maily het volgende:
@:GroteTijd wat zou je gaan doen in Duitsland?How can I make this topic about me?![]()
Hardlopen denk ik niet ...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hardlopen ging hij. Of gewoon lopen, weet het niet meer.![]()
Ik ging voor een wandeling die voor een normaal persoon zes kilometer zou zijn
Maar ik moest er zo nodig een rondje van makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je als zwerver gekleed een bar binnen loopt met bijbehorende zweet/pis geur, dan zul je ook weinig vrouwen aantrekken voor een praatje. Hoe leuk je ook bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet eens?
maar het valt me op. zeker vrouwen zijn er heel bedacht op, en gaan er wss ff voor zitten.
Het is geen AI.
Ik daarentegen. boeit me totaal niet, en sta sowieso meestal ruk op foto's als ik ze "maak"
Echt dramatisch, kan ik er heel veel leukere vinden, die spontaan gemaakt zijn. en sta ik er altijd beter op/
Aandachtspunt. be aware. veel ingezoomde en portret idee. Dan kan de rest nog wel eens tegenvallen.
Een foto op je dating profiel is een soort visitekaartje, de eerste visuele kennismaking. Prima als je dat als fake beschouwd, maar verwacht ook niet veel reacties. Dus even je best doen en een goede foto maken.
Iedereen weet toch wel dat een profiel foto onder de beste omstandigheden is gemaakt en mensen er niet altijd perfect uitzien. Maar het laat ook zien of je je best in je profiel hebt gestoken en serieus bent. Of dat je alleen even komt lurken en verder niets![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zo jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:25 schreef devzero het volgende:
De soep was lekker, maar zonder ananasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
klopt en zo zie ik er niet uit ook hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je als zwerver gekleed een bar binnen loopt met bijbehorende zweet/pis geur, dan zul je ook weinig vrouwen aantrekken voor een praatje. Hoe leuk je ook bent.
Een foto op je dating profiel is een soort visitekaartje, de eerste visuele kennismaking. Prima als je dat als fake beschouwd, maar verwacht ook niet veel reacties. Dus even je best doen en een goede foto maken.
Iedereen weet toch wel dat een profiel foto onder de beste omstandigheden is gemaakt en mensen er niet altijd perfect uitzien. Maar het laat ook zien of je je best in je profiel hebt gestoken en serieus bent. Of dat je alleen even komt lurken en verder niets
maarja je kunt er te ver in gaan en het helemaal. perfect maken in foto.
Ik vind vaak de meer spontane foto's leuk van vrouwen.
En niet zozeer die gemaakte "want goed voor je profiel"
Je haalt ze er zo tussen uit trouwens, eigenlijk vind ik dat alweer een soort minpunt.Do what you love, love what you do!![]()
Haiquote:![]()
Was de post-verhouding al in je scriptje doorgevoerd?
(even alleen naar de onderste reeks gekeken van 14:30 uur vandaag - zie er nog meer staan in de top 50, en ook in het 2e deel. Alleen bij mij klopt het niet![]()
):
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
Klopt niet?
33. Helenattenek / 19 / +4 / +6 / 100 / 111
34. Sally / 19 / +6 / +5 / 57 / 67
Klopt wel:
40. dud0r / 10 / +0 / +1 / 9 / 10
41. drakin / 10 / +3 / +0 / 78 / 85
43. Oriente / 8 / +0 / +8 / 24 / 28
44. Grotetijd / 8 / +0 / +0 / 44 / 50
45. Soury / 7 / +0 / +0 / 3 / 5
46. moemoe / 7 / +7 / +0 / 19 / 25
49. Stoorzendert / 4 / +0 / +0 / 7 / 10
50. Grrrrrrrr / 4 / +0 / +0 / 36 / 38
51. Rob / 2 / +0 / +0 / 2 / 3
52. Gehakt_bal / 2 / +0 / +0 / 3 / 4
53. sp3c / 2 / +2 / +0 / 9 / 12Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is dat dan niet een soort pluspunt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:29 schreef kree het volgende:
Je haalt ze er zo tussen uit trouwens, eigenlijk vind ik dat alweer een soort minpunt.
Weet je meteen welke jij niet wilt aantikken![]()
(ik kom ergens in vallen, overigens. maar begrijp dat het over dating apps gaat)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zal de mijne even posten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat dan niet een soort pluspunt?
(ik kom ergens in vallen, overigens. maar begrijp dat het over dating apps gaat)
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal.
Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest.
Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval,
wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
|------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------|
| 1 | Vino_Tinto | 477 | 65 | 52 | 1550 | 0.31 |
| 2 | HappyCharly | 297 | 0 | 0 | 191 | 1.55 |
| 3 | FreshFruit | 284 | 35 | 137 | 764 | 0.37 |
| 4 | loveislikeakiss | 253 | 42 | 42 | 1285 | 0.2 |
| 5 | _UserName_ | 205 | 62 | 31 | 332 | 0.62 |
| 6 | MooieTop6 | 151 | 37 | 19 | 1129 | 0.13 |
| 7 | greysbones | 134 | 10 | 0 | 346 | 0.39 |
| 8 | KillemWieft | 120 | 29 | 17 | 119 | 1.01 |
| 10 | Bargehassus | 118 | 10 | 0 | 364 | 0.32 |
| 9 | devzero | 118 | 48 | 22 | 207 | 0.57 |
| 11 | X55 | 103 | 0 | 0 | 504 | 0.2 |
| 12 | gebrokenglas | 97 | 21 | 3 | 465 | 0.21 |
| 13 | hemarookworst | 78 | 31 | 14 | 277 | 0.28 |
| 14 | marc0871 | 74 | 14 | 0 | 325 | 0.23 |
| 15 | MizzezAmy | 73 | 6 | 5 | 356 | 0.21 |
| 16 | Koen66 | 67 | 3 | 1 | 203 | 0.33 |
| 17 | maily | 55 | 4 | 0 | 489 | 0.11 |
| 18 | StevenHyde | 53 | 17 | 1 | 252 | 0.21 |
| 19 | Pinnenmutske | 53 | 4 | 10 | 202 | 0.26 |
| 20 | ToT | 49 | 16 | 8 | 350 | 0.14 |
+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+How can I make this topic about me?![]()
Als je deelneemt aan een kettingbrief, heb je dan ook een postverhouding?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
nou het maakt het wel gelijk duidelijk idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja of dat een plus of minpunt is, dat hangt ervan af wat je daar zoekt denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, en de te perfecte foto op iemands dating profiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is vreselijk op mobielquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal.
Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest.
Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval,
wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kan niet echt zeggen dat ik nou onwijs diepgaande gesprekken heb gehad op paiq?
meestal is het oppervlakkig. maarja hoop je altijd op de ene he die mss wel dan anders is ofzo of klikt.Do what you love, love what you do!![]()
Ook gewoon zo ineens uit het nietsquote:
Owja? Dat kan best, ik gebruik die code tags om de uitlijning netjes te houden (monospace). Het kan best zijn dat het mobiel niet te doen is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is vreselijk op mobiel
Het punt is, ik zit nooit mobiel op fok dus heb daar nooit bij stil gestaan. Goed punt, ik ga daar eens naar kijken.How can I make this topic about me?![]()
Hoe ver zouden jullie gaan om één keer per jaar Bright Eyes gedraaid te krijgen op de radio?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Daar zijn dating sites ook niet echt voor, dat komt later pas bij date 3 ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:37 schreef kree het volgende:
kan niet echt zeggen dat ik nou onwijs diepgaande gesprekken heb gehad op paiq?
meestal is het oppervlakkig. maarja hoop je altijd op de ene he die mss wel dan anders is ofzo of klikt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook gewoon zo ineens uit het niets
Zo'n opmerking laat ik zonder met de ogen te knipperen langs me heen gaan. Doet me niets.
nou dat deed paiq natuurlijk anders, in de zin van niet gelijk de foto zien en wel eerst ff kletsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en de te perfecte foto op iemands dating profiel.
IPV gelijk wegswipen zoals op Tinder.
Maarja ze buiten dat idee wel aardig uit ook. en het is zeker een commercieel bedrijf die maar al te graag mensen gaat verleiden om credits te kopen.Do what you love, love what you do!![]()
Geen millimeter.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef Homijn het volgende:
Hoe ver zouden jullie gaan om één keer per jaar Bright Eyes gedraaid te krijgen op de radio?How can I make this topic about me?![]()
ja maar voor mij moet er wel wat zijn ofzo. voor ik al ga denken om af te spreken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar zijn dating sites ook niet echt voor, dat komt later pas bij date 3 ofzoDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Het maakt gewoon niet uit naar welke oorlogsbegraafplaats je gaat, ze zijn allemaal even indrukwekkend.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zou toch wel zo'n 0,4mm ver gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Man3 wat een lucht hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zeg niet dat je al je eieren in één mandje moet gooien maar als je er niet een paar breekt heb je zeker geen omeletquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar voor mij moet er wel wat zijn ofzo. voor ik al ga denken om af te spreken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het boeit je niksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet eens?
Het is geen AI.
Aandachtspunt. be aware. veel ingezoomde en portret idee. Dan kan de rest nog wel eens tegenvallen.
maar er is volgens jou wel een hele beweging voor een foto van een vrouw
iets klopt er dan nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil er best wat voor doen.quote:Bijvoorbeeld het promoten van uitzendingen.
Zo is mij ter ore gekomen dat er zo meteen, om 19:00 uur, een bijzondere uitzending op Radio 49 is.
De 500e van de dienstdoende DJ.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Wat als je veganist bent?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je al je eieren in één mandje moet gooien maar als je er niet een paar breekt heb je zeker geen omeletIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker man, gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wil er best wat voor doen.Bijvoorbeeld het promoten van uitzendingen.
Zo is mij ter ore gekomen dat er zo meteen, om 19:00 uur, een bijzondere uitzending op Radio 49 is.
De 500e van de dienstdoende DJ.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan wil ik niet met je daten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou terecht zijn, gelukkig ben ik geen veganistquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan wil ik niet met je daten![]()
geen beweging?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het boeit je niks
maar er is volgens jou wel een hele beweging voor een foto van een vrouw
iets klopt er dan niet
Ik zeg ik denk dat vrouwen er veel meer moeite voor doen om zeg maar een goeie profiel foto te maken.
En zeg maar dit 100x plaatje klikken en dan de meest beste uitzoeken.
Ik heb beetje er zijn wel leuke van mij, en goed die zet ik er dan op.
Wat met name een verhaal mss is van waar is dat gemaakt of waarom en waar was je mee bezig.
Ik heb dat als plus als vrouwen ook zoiets doen, of iig een foto waar je wat over kunt vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat weet ik ook, want dat stukje had ik uit de reactie/quote gekniptquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en de te perfecte foto op iemands dating profiel.
Oh, er is een kree discussie gaande, dan trek ik me wel weer terug
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb nog iemand weg gejaagd van een discord over een discussie over het eten van octopus
Hij vond dat het niet kon want het zijn slimme dieren
Ik eet echter allesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef DJMO het volgende:
Oh, er is een kree discussie gaande, dan trek ik me wel weer terughoe is Luxemburg?
Jij wil je konijnenvriendjes gedenken...?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef Homijn het volgende:
Hoe ver zouden jullie gaan om één keer per jaar Bright Eyes gedraaid te krijgen op de radio?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben aan het wandelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef DJMO het volgende:
Oh, er is een kree discussie gaande, dan trek ik me wel weer terug![]()
Denk dat het 30k stapjes gaan worden vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
blijkbaar bestudeer je de foto's dermate goed dat er volgens jou een heel riedeltje is om de perfecte foto te makenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
geen beweging?
Ik zeg ik denk dat vrouwen er veel meer moeite voor doen om zeg maar een goeie profiel foto te maken.
En zeg maar dit 100x plaatje klikken en dan de meest beste uitzoeken.
Ik heb beetje er zijn wel leuke van mij, en goed die zet ik er dan op.
Wat met name een verhaal mss is van waar is dat gemaakt of waarom en waar was je mee bezig.
Ik heb dat als plus als vrouwen ook zoiets doen, of iig een foto waar je wat over kunt vragen.
maaaarrr
het boeit je niks
je vult enorm in door ervan uit te gaan dat vrouwen een heel riedeltje hebben
en maakt je er in die zin dus wel druk omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hadden ze maar niet zo lekker moeten zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb nog iemand weg gejaagd van een discord over een discussie over het eten van octopus
Ik eet echter allesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou nou, het mag over andere dingen gaan ook hoor, maar er werd gevraagdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef DJMO het volgende:
Oh, er is een kree discussie gaande, dan trek ik me wel weer terug
hier heb ik mening over enzo.....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik eet echter allesDo what you love, love what you do!![]()
Oh jezusquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neeeeeee ik vul het niet in... maar leert de ervaringquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar bestudeer je de foto's dermate goed dat er volgens jou een heel riedeltje is om de perfecte foto te maken
maaaarrr
het boeit je niks
je vult enorm in door ervan uit te gaan dat vrouwen een heel riedeltje hebben
en maakt je er in die zin dus wel druk om
je jaren lange ervaring met daten of met een relatiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeee ik vul het niet in... maar leert de ervaring
met een vrouw?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zo lekker moeten zijn
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is gewoon een erg mooi nummerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij wil je konijnenvriendjes gedenken...?
* Homijn gaat Radio 49 luisteren
mijn jaren lange ervaring met over op dating sites rondkijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je jaren lange ervaring met daten of met een relatie
met een vrouw?
zie het verschil
dat vrouwen fotogenieker zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
mijn jaren lange ervaring met over op dating sites rondkijken
zie het verschilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Euhm dat sowieso meestal. of mannen minder kritisch over vrouwen (foto) als vrouwen zijn over mannen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja dat doen zequote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ook gewoon 100 foto's maken en dan kiezenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Luxemburg?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben aan het wandelen![]()
Denk dat het 30k stapjes gaan worden vandaag
We zitten in zuid Limburg, na twee dagen in Aken te zijn geweest. Vanmiddag Mijnmuseum in Heerlen bekeken, en toen had ik krap aan 5500 stappen gezet. Ik heb mezelf dus een schop onder m'n hol gegeven en mezelf bij de oorlogsbegraafplaats in Brunssum af laten zetten door @Rob, om terug te wandelen naar onze B&B, dan zit ik iig aan 10k aan stappen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja maar jullie zijn wel fotogenieker hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ook gewoon 100 foto's maken en dan kiezenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat sowieso meestal. of mannen minder kritisch over vrouwen (foto) als vrouwen zijn over mannen.![]()
![]()
![]()
je hebt de vrouw al veroordeeld aan de hand van de fotoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, dacht dat je naar Luxemburg gingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Luxemburg?
We zitten in zuid Limburg, na twee dagen in Aken te zijn geweest. Vanmiddag Mijnmuseum in Heerlen bekeken, en toen had ik krap aan 5500 stappen gezet. Ik heb mezelf dus een schop onder m'n hol gegeven en mezelf bij de oorlogsbegraafplaats in Brunssum af laten zetten door @:Rob, om terug te wandelen naar onze B&B, dan zit ik iig aan 10k aan stappen.
neeeeeeeeee dat doe ik helemaal niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je hebt de vrouw al veroordeeld aan de hand van de foto
Wat ik zei, maar valt me op. het meest perfecte plaatje maken enzo. En hoe leuker die foto lijkt.
(in mijn ervaring). hoe minder t klikt op andere punten behalve een foto.Do what you love, love what you do!![]()
Het probleem is dat een discussie met jou bijna alles laat ondersneeuwen. Daarom zei ik dat ik later wel terugkom.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nou, het mag over andere dingen gaan ook hoor, maar er werd gevraagdIk heb er één en ik ben er trots op
Probleem is eerder dat mannen dat niet doenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
je oordeeltquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dat doe ik helemaal niet?
Wat ik zei, maar valt me op. het meest perfecte plaatje maken enzo. En hoe leuker die foto lijkt.
(in mijn ervaring). hoe minder t klikt op andere punten behalve een foto.
.
je ziet het alleen zelf nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee schat, daar zijn we elk jaar in juni, met mijn verjaardag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je naar Luxemburg ging
Ik heb er één en ik ben er trots op
mwah dat valt ook wel mee hoor, oke als ik er ben dan klets ik wel ff doorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het probleem is dat een discussie met jou bijna alles laat ondersneeuwen. Daarom zei ik dat ik later wel terugkom.
Ach, anderen houden ervan om Kree gigantisch op te naaienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het probleem is dat een discussie met jou bijna alles laat ondersneeuwen. Daarom zei ik dat ik later wel terugkom.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn koffie over mijn toetsenbord nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee het is geen oordeel maar mijn ervaring mee en mijn mening.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je oordeelt
.
je ziet het alleen zelf niet
Hoezo is dat een oordeel dan?
Ik zeg net nog het is combinatie van, het viel me alleen op wel.Do what you love, love what you do!![]()
Want?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn koffie over mijn toetsenbord nuIk heb er één en ik ben er trots op
Bijna thuis
Ga de 30 niet halen![]()
En te veel honger om dat te corrigerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als je het niet zietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is geen oordeel maar mijn ervaring mee en mijn mening.
Hoezo is dat een oordeel dan?
Ik zeg net nog het is combinatie van, het viel me alleen op wel.
dan houdt het opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
of uitlokken of etc. maargoed lig er allemaal niet zo wakker van, zeg ook maar eerlijk wat ik denk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach, anderen houden ervan om Kree gigantisch op te naaien
Niet mee eens zijn mag he
oke wat is je punt nu eigenlijk ermee om dit te zeggen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je het niet ziet
dan houdt het op
serieus ff, wat doe ik verkeerd? of zeg verkeerd?Do what you love, love what you do!![]()
Ow wacht
Kree
Je wil diepgang
Waar wil je het over hebbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik doe het stiekem ook wel eens hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
of uitlokken of etc. maargoed lig er allemaal niet zo wakker van, zeg ook maar eerlijk wat ik denk.
Niet mee eens zijn mag he![]()
het probleem is vaakquote:
dat Kree zijn posts zo maakt dat er altijd een bepaald oordeel in zit
alleen ziet hij het zelf 9 van de 10 keer niet
en dan heb je eigenlijk vaak zinloze discussie
want hij gaat het toch niet zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet met jullie. mss wel eens op zo'n dating site. dat zou iig pluspunt zijn voor mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow wacht
Kree
Je wil diepgang
Waar wil je het over hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Ga je met kree op date?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow wacht
Kree
Je wil diepgang
Waar wil je het over hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik weet het en daarom maakt het me niet zoveel uit. maar oke ik probeer altijd wel ff eerlijk te zijn enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe het stiekem ook wel eens hoor![]()
En kunnen we hele drama discussie over maken.
maar eigenlijk zeg ik gewoon wat ik denk enzo. betreffende dating sites nu.
Goed kun je het mee eens zijn of niet... Even goeie vrienden.Do what you love, love what you do!![]()
Gastquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
niet met jullie. mss wel eens op zo'n dating site. dat zou iig pluspunt zijn voor mij.
Datingsites is echt je laatste go to als je diepgang zoekt...
Zoek een hobby, ga naar social events van die hobby, ga naar meetings georganiseerd door reddit groepen van die hobby ..
Geloof me ..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zal mijn manager even vragen over de financiële vergoeding, mss is er dan wat te regelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dan wil ik live stream
@:Mickytjuh met @:Kree op dateDo what you love, love what you do!![]()
Sorry @DeZwabber ...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zo lekker moeten zijn
Als ik hem mag trainen.. jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - het is ein-de-lijk.... Wednesday-dag!quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn koffie over mijn toetsenbord nu
Luie gen Z stagiaires die AI gebruikt hebben om hun scripties te laten maken maar zelf geen schroevendraaier kunnen vasthouden?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow wacht
Kree
Je wil diepgang
Waar wil je het over hebben![]()
Ik las 'pepsi' en dacht.. wtfquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vaak heel ver weg.... en oke zo wanhopig ben ik niet. Vind het ook wel best alleen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gast
Datingsites is echt je laatste go to als je diepgang zoekt...
Zoek een hobby, ga naar social events van die hobby, ga naar meetings georganiseerd door reddit groepen van die hobby ..
Geloof me ..
Maar oke wil ook niet alle hoop opgeven. dus blijf beetje proberen. mss lukt het keer ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Woensdagdag?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - het is ein-de-lijk.... Wednesday-dag!![]()
![]()
dit gebeurt hier ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Luie gen Z stagiaires die AI gebruikt hebben om hun scripties te laten maken maar zelf geen schroevendraaier kunnen vasthouden?Do what you love, love what you do!![]()
Maak je wel eens een praatje met buren?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
vaak heel ver weg.... en oke zo wanhopig ben ik niet. Vind het ook wel best alleen eigenlijk.
Maar oke wil ook niet alle hoop opgeven. dus blijf beetje proberen. mss lukt het keer ofzo.How can I make this topic about me?![]()
Je bent niet zo wanhopig maar je gaat wel naar datingsites,quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
vaak heel ver weg.... en oke zo wanhopig ben ik niet. Vind het ook wel best alleen eigenlijk.
Maar oke wil ook niet alle hoop opgeven. dus blijf beetje proberen. mss lukt het keer ofzo.
Waar de gemiddelde man echt werkelijk waar alle vrouwen de goede kant op swipen en vrouwen gewoon serieus kijken?
En je bent aan het klagen dat je geen match hebt die echt klikt...
En je noemt het wanhopig als je iemand leert kennen op basis van gezamelijke interesses.
GrappigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja hoor vorige week nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je wel eens een praatje met buren?
Somaliër woont naast meDo what you love, love what you do!![]()
de duizend nog wattes staat te hoogquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je wel eens een praatje met buren?
Hoi @ToT
Heeft hij nog steeds geen tuinier of varken ingehuurd om daar wat aan te doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
de duizend nog wattes staat te hoog![]()
hier staat niet wat ik zeiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je bent niet zo wanhopig maar je gaat wel naar datingsites,
Waar de gemiddelde man echt werkelijk waar alle vrouwen de goede kant op swipen en vrouwen gewoon serieus kijken?
En je noemt het wanhopig als je iemand leert kennen op basis van gezamelijke interesses.
Grappig(of bedoelde iig)
oeh, lekker generaliserenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je bent niet zo wanhopig maar je gaat wel naar datingsites,
Grappig
Ik swipe zat vrouwen naar linksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
volgens mij welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds geen tuinier of varken ingehuurd om daar wat aan te doen?
maar das alweer meer dan een maand geleden
tis groeizaam weer
Ammoniumnitraat met kaliloog, gegarandeerd kapotquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds geen tuinier of varken ingehuurd om daar wat aan te doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dit jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wel
maar das alweer meer dan een maand geleden
tis groeizaam weer
Ben jij de gemiddelde man? Ik generaliseerde echt niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
oeh, lekker generaliseren
Ik swipe zat vrouwen naar linksWat bedoelde je welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
hier staat niet wat ik zei(of bedoelde iig)
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@AIVDquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ammoniumnitraat met kaliloog, gegarandeerd kapot![]()
pssstquote:
je hebt 2 handen
daar kun je meer mee dan alleen op een toestenbord rammen
trainen.. in....?quote:
touche!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ben jij de gemiddelde man? Ik generaliseerde echt niet.
[..]
Wat bedoelde je welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Praten met vrouwen,quote:
Een beetje tof overkomen op vrouwen
Galant zijn..niet altijd je gelijk willen halen maar ook agree to disagree kennen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Woensdag-dag ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou er staat veel wat erop lijkt, maar niet wat ik zeg dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ben jij de gemiddelde man? Ik generaliseerde echt niet.
[..]
War bedoelde je wel
Hoezo is het erg om op dating sites te komen? je hoeft daar niet perse wanhopig voor te zijn ook?
Het kan altijd mss ooit werken. en zolang het leuk is who cares.Do what you love, love what you do!![]()
Dit geeft geen ontploffing heur!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uhhquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou er staat veel wat erop lijkt, maar niet wat ik zeg dus.
Hoezo is het erg om op dating sites te komen? je hoeft daar niet perse wanhopig voor te zijn ook?
Het kan altijd mss ooit werken. en zolang het leuk is who cares.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: